Avis
6,6
7,2/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Motel 6 San Jose Airport le 16 oct. 2022
Hi Andre.A 4 out of 10 score concerns us. If you wouldn't mind elaborating on why you scored us a 4 so we can fix any problems that arose during your stay. We always strive to provide the best experience possible and are sorry you didn't have a pleasant stay.
8/10 Bien
BERNARD
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
BERNARD
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 août 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 août 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Confortable !
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
rachana
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
rachana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Fairfield
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fairfield
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Fairfield, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Henry
8 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Henry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 mai 2024
Hi Henry,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Zachary
Voyage d’affaires
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Zachary
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Zachary,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
ludvin
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ludvin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Ludvin, Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6
8/10 Bien
Norbert
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Norbert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
mason
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
mason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Alfred
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Alfred
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 4 avr. 2024
Hi Alfred, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Valerie
21 févr. 2024
Valerie
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Elysia
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Elysia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Juan
13 déc. 2023
Juan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Hector
Voyage en famille
6 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hector
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 déc. 2023
Hi Hector, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
hung
4 nov. 2023
hung
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Joey
2 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Culinary hotel hospitality, industry
Joey
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2023
Hi Joey,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good customer services
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 nov. 2023
Hi Traveler,We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Burckhardt
Voyage d’affaires
17 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Unsafe
Burckhardt
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 oct. 2023
Hi Burckhardt, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
23 sept. 2023
John
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 sept. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pretty much a dump.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 sept. 2023
Hi Traveler, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
4/10 Médiocre
Jose
Voyage d’affaires
21 sept. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Daniel
Voyage d’affaires, Voyage en couple
11 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Daniel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 sept. 2023
Hi Daniel,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 Excellent
Manfu
10 sept. 2023
Manfu
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
DIMAS
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DIMAS
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Sandra
30 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Staff has been the Best.
Sandra
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Ana
Voyage en famille
24 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
10/10 Excellent
Aleksei
Voyage d’affaires
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aleksei
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 sept. 2023
Hi Traveler,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
KENNETH
Voyage d’affaires
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
KENNETH
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Nancy
22 juil. 2023
Nancy
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
4/10 Médiocre
Larry
20 juil. 2023
Larry
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Brand Experience Team le 3 août 2023
Hi Larry,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Joanne
17 juin 2023
Joanne
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Sergio
16 juin 2023
Sergio
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Sera
15 juin 2023
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Sera
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Tracy S
9 juin 2023
Not amazing but nothing hugely unpleasant
Tracy S
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 juin 2023
Hi Tracy,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Samuel
Voyage en groupe
31 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 juin 2023
Hi Samuel,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
10/10 Excellent
jaquelino
30 mai 2023
jaquelino
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Mariajose
28 mai 2023
Mariajose
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Magdalena
Voyage en famille
16 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magdalena
Séjour de 3 nuits en mai 2023
4/10 Médiocre
Kendra
Voyage en couple
15 mai 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kendra
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 mai 2023
Hi Kendra,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Brian
Voyage d’affaires
9 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brian
Séjour de 3 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 mai 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Brand Experience Team le 11 mai 2023
Hi Traveler,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Sebastian
30 avr. 2023
Sebastian
Séjour de 1 nuit en avril 2023
6/10 Satisfaisant
Ahuitzol
27 avr. 2023
Ahuitzol
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Arturo
15 mars 2023
Arturo
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Motel 6 San Jose Airport le 16 mars 2023
Thank you Arturo for your review! See you next time!
10/10 Excellent
Jovani
14 mars 2023
Jovani
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Motel 6 San Jose Airport le 3 avr. 2023
Thank you for your review! We will see you next time!
8/10 Bien
Michael, Seattle
28 févr. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Motel 6 San Jose Airport le 20 mars 2023
Thank you for your review Michael! See you next time!
10/10 Excellent
Luis
31 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luis
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Motel 6 San Jose Airport le 1 févr. 2023
Thank you for your review! We will see you next time!
10/10 Excellent
Sergio
20 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sergio
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Motel 6 San Jose Airport le 21 janv. 2023
Thank you for your review! We hope to see you again next time!