Hall

Avis sur Travelodge by Wyndham San Francisco Airport North

2 out of 5
Travelodge by Wyndham San Francisco Airport North
326 S Airport Blvd, South San Francisco, CA

Avis

6,0
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 403 avis sur 1923." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 386 avis sur 1923." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 337 avis sur 1923." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 320 avis sur 1923." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 477 avis sur 1923." "

6,0/10

Propreté

6,6/10

Personnel et service

5,4/10

Équipements

5,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,0/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Tamaterairairea, taravao

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sale point barre
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Travelodge le 23 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us, although we're truly disappointed to learn that your experience fell short of your expectations.Please accept our sincerest apologies for any inconvenience or discomfort you may have encountered during your stay. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret that we were unable to meet your needs on this occasion.We take your comments seriously and will thoroughly investigate the issues you've raised to ensure that they are addressed promptly and effectively. Your feedback is invaluable to us as we strive to continually improve the quality of our services and facilities.We understand that you may be hesitant to return, but we sincerely hope that you will give us another opportunity to provide you with the outstanding experience that you deserve. Please feel free to reach out to us directly if there is anything we can do to make amends or if you would like to discuss your concerns further.Thank you again for bringing these matters to our attention.

4/10 Médiocre

Sannie

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not so clean and hold
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Travelodge le 25 mars 2024
Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations in terms of cleanliness and overall condition.Ensuring a clean and comfortable environment for our guests is of utmost importance to us, and we apologize for any shortcomings you encountered during your stay. Please know that we take your comments seriously, and we will address the issues you've raised with our housekeeping and maintenance teams to ensure that they are promptly resolved.We appreciate you bringing this matter to our attention, as it allows us to improve and better serve our guests in the future. Thank you for choosing to stay with us.

2/10 Horrible

Lilou

Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Christopher

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
-
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

THIERRY

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
etablissement non entretenu salle, cafards dans la chambre deteriorations , porte sdb bloquée ne ferme pas, plinthes arrachées, eclats et couts divers, moquette tachée, plomberie deteriorée , revetement sol sdb indefinissable, micro onde rouillé a l'interieur, etc ... en résumé une horreur, du jamais vu ! j'avais réservé pour 3 nuits, je suis parti dans un autre hotel aussitot la première nuit passée et je n'ai pas oser prendre une douche. je demande au proprietaire le remboursement de ces 2 nuits
Séjour de 3 nuits en août 2023

4/10 Médiocre

SARAH

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bruyant, accueil peu aimable
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

catherine

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

magali

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Moira

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Amélie

Les points forts : Personnel et service
L’hôtel était bien pour une nuit mais je n’y serais pas resté plus longtemps. La chambre était quand même propre mais le bain de la salle de bain devrait être remplacé. Très vieux. Le personnel est très sympathique. Bel accueil!
Séjour de 1 nuit en juin 2023

8/10 Bien

Stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Hauata

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Parfait.
On passer une nuit au Travelodge, tres proche de l'aéroport de sfo. Très bon accueil ,la chambre impeccable, le parking était payant 5$,. Tout était parfait.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Amélie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien
Vraiment rien a redire. Chambre tres propre. Tres contente
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

4/10 Médiocre

Christophe

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Déçus
Cet hôtel se dégrade d’année en année. C’était notre point de chute lorsque nous arrivions de France à SF avant de prendre la route. Il nous semblait très pratique, juste à coté de l’aéroport. Réception glauque, parking payant (5$). Bref nous ne reviendrons pas.. A au passage, je me suis retrouvé coincé dans la salle de bain, la porte coulissante étant bloquée (manque évident d’entretien)
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

christophe

Séjour de 1 nuit en août 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
(Pas) beau, bon, pas cher
L’établissement est vieux et en état de décomposition (tapis brûlé, peinture sur les murs qui tombe sur le sol, la décoration date de plusieurs décennies). Nous avons été là 5 jours et jamais on est venu faire le ménage, changer les serviettes, ajouter du papier hygiénique. Je suis allée à la réception pour chercher ce qui manquait. Le coin est très bruyant, mais nous sommes près de restaurants, de Costco et le prix était bien pour le service reçu. L’accueil était rapide et courtois. Vieux, mais correct pour le prix payé (70$ CAD la nuit). Il est agréable d’avoir accès à une piscine.
Séjour de 5 nuits en août 2022

4/10 Médiocre

STEEVE

Séjour de 3 nuits en août 2022

4/10 Médiocre

antoine

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Motel à 5 min de l'aéroport. Chambre très basique ayant besoin de rénovation ....
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Bruno

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rapport qualité prix peu intéressant
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Emilie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
W
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

ALINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parking payant ????? Wy
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Mélissa

Correct
Chambre qui sentait l’urine de chat. Un ventilateur a ete mis dans la chambre mais l odeur était toujours présente. Parking payant 5$ Piscine qui est verte, mal entretenu. A côté de l aeroport a 2km. Chambre confortable literie OK
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

JEAN-FRANÇOIS, DESCARTES

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rapport qualité prix
Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 Bien

ALINE

Séjour de 2 nuits en juin 2022

2/10 Horrible

Martine

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel sale les chambres puent avec la moquette imbibee d odeur de tabac et crasseuses le seul cote pratique est qu il y a une navette pour l aeroport le prix est exorbitant 110 dollars pour une nuit alors que 3 semaines auparavant nous avions regle 160 dollars pour 3 nuits et quand on a demande l explication on nous a repondu c est le taux du change qui a change c est faux on a verifie hotel a fuir
Séjour de 1 nuit en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Patricia

Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 Bien

JEAN-FRANÇOIS, DESCARTES

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement proche des loueurs de véhicules facilité d’accès à l’aéroport par la navette
Séjour de 2 nuits en juin 2022

4/10 Médiocre

Lucien

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hair in the bathroom. Windows that don't close. Bad insulation... We have to pay extra fees directly from our account without any explanation. The deposit is still not returned after more than a week.
Séjour de 4 nuits en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Alain

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Guy

Séjour de 2 nuits en avril 2022

8/10 Bien

olivier, Mandelieu la napoule

Séjour de 1 nuit en février 2022

6/10 Satisfaisant

Alicia

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2022

6/10 Satisfaisant

MAEA

Bon qualité/Prix
Séjour convenable. Literie impeccable. Seul bémol, chambre à rafraichir.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 Bien

Jessica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean, practical, quiet, affordable.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

2/10 Horrible

Lawrence, San Francisco is

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I wish i could have stayed
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Liz

Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Jim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great Value Super clean room and easy access
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Travelodge le 13 mai 2024
Thank you for taking the time to share your positive feedback with us! We're delighted to hear that you found our hotel to be a great value and that you enjoyed a super clean room with easy access. Providing a comfortable and convenient experience for our guests is our top priority, and we're thrilled that we met your expectations. We appreciate your kind words and hope to have the opportunity to welcome you back again in the future! If there's anything else we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.

4/10 Médiocre

rothana

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Front desk was nice. My room was clean when I first arrived. But room cleaning service is non existent. If you want your room to be clean, you will need to notify the front desk. I asked the front desk to have my room clean in 3 separate ocassion. They said they will do it but they never did. For 6 nights, I showered with old towels and ran out of toilet paper. The room smells bad (like there's mold/meldew somewhere). Airport shuttle is slow. They said shittle run every 45 minutes but it reality it is 1 hour and 15 minutes. This place is not a hotel to stay for tourism because transportation is limited unless you are using Uber/Lyft. Final thoughts: I would not stay at this place again.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Travelodge le 13 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for the issues you experienced during your stay. Providing a clean and comfortable environment for our guests is a top priority, and we regret that we fell short of your expectations in this regard.We apologize for any inconvenience caused by the lack of room cleaning service and the delay in the airport shuttle. Your comments have been shared with our housekeeping and shuttle teams to address these issues and ensure that they are resolved promptly. Additionally, we will review our shuttle schedule to ensure accuracy and efficiency for our guests.We understand your frustration with the limitations of our transportation options and apologize for any inconvenience this caused during your stay. Your feedback is important to us, and we will use it to make improvements to our services and amenities.We apologize for any discomfort or inconvenience you experienced during your stay, and we appreciate your feedback. Thank you for bringing these issues to our attention.

8/10 Bien

Antonie

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Travelodge le 13 mai 2024
Thank you for taking the time to leave a review! We're glad to hear that you had a positive experience overall. If there's anything specific you enjoyed during your stay or any areas where you think we could improve to make it a 5-star experience next time, we'd love to hear your feedback. We appreciate your business and hope to welcome you back again soon!

6/10 Satisfaisant

Gin

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Good size room, but dated. The room doesn't feel clean lack of maintenance.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Travelodge le 13 mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments regarding the size of the room. However, we apologize for any inconvenience caused by the dated appearance and lack of cleanliness and maintenance. Providing a clean and comfortable environment for our guests is a top priority, and we regret that we fell short of your expectations in this regard.Your feedback is valuable to us, and we will address these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure that all of our rooms meet the highest standards of cleanliness and comfort. We are committed to making improvements based on your comments and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to experience the positive changes we will implement. We appreciate your feedback.

2/10 Horrible

Gurminder

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Waste of money. I didn’t even end up staying one night. Looks run down and dangerous
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Travelodge le 13 mai 2024
We're sorry to hear about your experience and that you did not feel comfortable staying at our hotel. We strive to provide a safe and welcoming environment for all our guests, and it's disappointing to hear that we fell short during your visit. Your feedback is important to us, and we will take your comments into consideration as we continue to make improvements to our property. We appreciate your feedback.

8/10 Bien

Tele

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy to locate n straight forward
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Travelodge le 13 mai 2024
We're glad to hear that you found our hotel easy to locate and straightforward! Thank you for taking the time to share your positive feedback. We strive to make our guests' experiences as seamless as possible, from the moment they arrive until they depart. If there's anything else we can do to enhance your stay in the future, please let us know. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 Horrible

Ernie

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel smelled like someone died, place was dirty, bugs in the bed.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Travelodge le 9 mai 2024
We are deeply sorry to hear about your negative experience during your stay. Maintaining a clean and comfortable environment for our guests is our top priority, and we regret that we did not meet your expectations in this regard. Please rest assured that we take your feedback seriously and will take immediate action to address the cleanliness issues you have highlighted. We have also notified our pest control team to investigate and resolve any pest concerns. Your comfort and satisfaction are important to us, and we would like to extend our sincerest apologies for the inconvenience you experienced.

2/10 Horrible

Bret-Lee, Seq Ntl Park

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient Location, Property is quite old. Room phone didn’t work , AC didn’t work.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Travelodge le 9 mai 2024
We appreciate your feedback regarding your recent stay with us. We're glad to hear that you found our location convenient. However, we apologize for the issues you encountered with the room phone and AC. Providing a comfortable and functional stay is important to us, and we regret that we fell short of your expectations in this regard. Please know that we take your comments seriously and will address these issues promptly to ensure a better experience for our future guests.

6/10 Satisfaisant

Jeffrey

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Travelodge le 13 mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. We take all guest feedback seriously and will use your comments to improve our services. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay.

4/10 Médiocre

Richard

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Phone did not work
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Travelodge le 9 mai 2024
We apologize for the inconvenience you experienced with the phone during your stay. Your feedback is valuable to us, and we're sorry for any inconvenience this may have caused. Please know that we take these issues seriously, and we will work to ensure that such problems are promptly addressed to improve the experience for our guests. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.

8/10 Bien

Vineet

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Above average ,satisfactory
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Travelodge le 9 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We're glad to hear that you found your stay above average and satisfactory. Your satisfaction is our priority, and we're committed to continuously improving to meet and exceed your expectations. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future!

8/10 Bien

Cleofe de la

Voyage d’affaires, Voyage en couple
No microwave , coffee maker not working
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Travelodge le 9 mai 2024
We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Please know that we do offer microwaves in our suites, and we're sorry if this information was not communicated effectively. Additionally, we regret the issue with the coffee maker and assure you that we are addressing this with our team to ensure it's promptly resolved. We appreciate your feedback.

4/10 Médiocre

Ardel, San Mateo

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No towels in room, no place to sit besides the bed.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Travelodge le 7 mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay regarding the lack of towels in your room and limited seating options.Providing a comfortable and convenient experience for our guests is our top priority, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard. Please rest assured that we will address these issues with our housekeeping and management teams to ensure that similar incidents do not occur in the future.Your feedback is valuable to us as we strive to continually improve our services and facilities. If there is anything else you would like to share or if there is anything we can do to make it up to you, please do not hesitate to let us know.

6/10 Satisfaisant

JOE

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
the property is good and i like it
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Travelodge le 7 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found our property to your liking.Your satisfaction is our top priority, and we're thrilled that we were able to meet your expectations during your time with us. If there are any specific aspects of your stay that you particularly enjoyed or any suggestions you have for us to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another great stay in the future.