Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Véronique, merci d'avoir partagé votre expérience au Marker San Francisco. Nous comprenons que l'environnement local peut parfois être une préoccupation, mais nous vous assurons que les mesures de sécurité de notre hôtel restent notre priorité absolue. Il est encourageant de lire que vous avez trouvé l'emplacement de notre hôtel pratique. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur pour un séjour plus fluide.
10/10 Excellent
manon
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
manon
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Manon, thank you for your endorsement of The Marker San Francisco. We're thrilled to know that our cleanliness, location near Union Square and complimentary coffee made your stay exceptional. Additionally, we appreciate your commendation of our exceptional team members, especially Bianca. We hope to welcome you again in the near future.
8/10 Bien
Sylvain
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvain
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 12 févr. 2024
Thank you for this lovely rating, Sylvain!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at The Marker San Francisco. We'd like to share an even better experience with you soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 6 sept. 2023
We're glad to hear that your stay at The Marker San Francisco was satisfactory. We always strive to offer memorable experiences for our guests, and it fills us with joy to know we were successful in doing so during your visit. We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
MARTIAL
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARTIAL
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 17 août 2023
Thank you for the excellent rating, Martial!Our goal is to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at The Marker San Francisco! We look forward to hosting you again soon.
8/10 Bien
marc
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marc
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 2 août 2023
Marc, merci pour vos précieux commentaires. Nous regrettons d'apprendre qu'il y a eu des problèmes avec l'eau chaude pendant votre séjour. Malgré cela, il est encourageant d'entendre que tous les autres aspects ont répondu à vos attentes. Nous apprécions votre patience et votre compréhension et espérons vous accueillir à nouveau au Marker San Francisco à l'avenir.
10/10 Excellent
xavier
Voyage en famille
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel où on est très bien accueilli/servi
xavier
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 25 juil. 2023
Xavier, C'est merveilleux d'apprendre que votre séjour au Marker San Francisco a été un succès. L'accueil exceptionnel et les efforts particuliers déployés pour l'anniversaire de votre petite-fille sont au cœur de notre engagement. Notre équipe est fière de créer des expériences mémorables pour nos clients. Nous nous réjouissons de votre prochaine visite.
6/10 Satisfaisant
Pascal
Voyage en couple
18 sept. 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascal
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Customer Service le 18 sept. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback, Pascal.We were disappointed to learn that the condition of our hotel did not meet your expectations. Please be assured that this is not the standard that we aspire to and we will share your concerns with the appropriate members of our team moving forward.We hope you allow us the chance to share a more positive experience with you soon.
8/10 Bien
Philippe
15 août 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Philippe
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 16 août 2022
Nous apprécions les commentaires honnêtes, Philippe.
Bien que vous ayez apprécié nos chambres confortables, nous sommes déçus que votre séjour chez nous ait été moins que parfait. Nous regrettons que votre temps ait été terni par vos interactions avec certains membres de notre équipe. Votre bonheur et votre satisfaction sont importants pour nous, nous répondrons donc à vos préoccupations avec notre équipe de direction afin que cela ne se reproduise plus et que nous puissions nous améliorer à l'avenir.
Nous espérons que vous nous donnerez une autre occasion de démontrer le service de haut calibre que nous sommes capables de partager avec nos clients.
10/10 Excellent
Isabelle
Voyage en famille
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 9 août 2022
Merci pour la merveilleuse critique, Isabelle!
C'est exceptionnel que votre séjour au Marker San Francisco ait été si fantastique ! Nous sommes ravis que vous ayez tant apprécié nos chambres spacieuses et notre emplacement. Nous visons l'excellence et vos éloges pour nos chambres confortables nous permettent de savoir que nous faisons notre travail ! Nous avons hâte de vous revoir bientôt afin de pouvoir partager une autre expérience incroyable avec vous !
10/10 Excellent
Frederic
6 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frederic
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 6 août 2022
Merci pour la note incroyable, Frédéric!
Nous nous soucions profondément du bonheur et de la satisfaction de nos clients. Nous avons hâte de vous revoir bientôt pour une autre expérience exceptionnelle au Marker San Francisco !
10/10 Excellent
Marie-Pier
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Pier
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Marine Taharount le 2 août 2022
Dear Marie,
Your review made our day! Thank you for sharing your fond memories and we are extremely happy to hear that you had such a great time with us at The Marker San Francisco. Please do come visit us again if your adventures bring you back to the City by the Bay.
10/10 Excellent
julien
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vintage et authentique
julien
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Daimler Sena le 12 juin 2022
Merci! Nous souhaitons vous revoir bientôt!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
8/10 Bien
HELENE
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel pour visiter San Francisco
HELENE
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 Bien
Jennifer
Voyage en famille
27 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Marker : parfait pour visiter san Francisco
Jennifer
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
2/10 Horrible
Morgan
Voyage en groupe
27 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Morgan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Kassandra
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kassandra
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jennifer
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Jennifer, thank you so much for your kind words about The Marker San Francisco! The team is thrilled you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Charlotte
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlotte
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 22 mai 2024
Charlotte, thank you for your kind words! The team members at The Marker San Francisco are thrilled to have made your delayed arrival smoother. We're glad you found your room charming and spacious. We look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
beatriz, Chula Vista
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
beatriz
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brian le 20 mai 2024
Good Morning Beatriz, and thank you for your glowing review. We are so happy that you enjoyed your stay and hope that you return soon. New and exciting things are coming to the hotel, and can't wait for you to experience them. Have a wonderful day.
10/10 Excellent
Naum
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naum
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Naum, thank you for your wonderful feedback. The Marker San Francisco is thrilled to hear you had such a memorable stay, even if it was just for one night. We're looking forward to welcoming you back for another great experience!
4/10 Médiocre
Karlee
Voyage en groupe
17 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karlee
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 22 mai 2024
Karlee, thank you for sharing your feedback. Our team continuously works to ensure a comfortable and pleasant experience for all guests. We will review the aspects you've mentioned for improvement. Your insights on the surroundings are also noted, and we take guest safety seriously. We hope you might consider giving us another try in the future.
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Elizabeth, we appreciate your feedback regarding your recent stay at The Marker San Francisco. Noting your comment about luggage assistance, we strive to ensure our guests have all the help they need. For future stays, please don't hesitate to reach out to our team members for assistance. We look forward to hosting you again and providing a seamless experience that meets all your expectations.
6/10 Satisfaisant
TK
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
TK
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
TK, we value your feedback and appreciate the points you've highlighted. We're glad you found the service and amenities satisfactory, but regret that some aspects of your stay didn't meet expectations. Our team continuously strives to maintain our rooms. We're sorry for any inconvenience you experienced with the room's décor and the cleaning service. These concerns have been shared with our team for immediate attention. Thank you for bringing these matters to our attention, allowing us to improve our guest experience. We hope to welcome you back in the future so you might experience these improvements firsthand.
8/10 Bien
Everardo
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everardo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Marker Team le 5 mai 2024
Everardo, thank you so much for your wonderful comments. We're so please you enjoyed your time at The Marker. We hope to see you again for another great stay!
10/10 Excellent
Vinay
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vinay
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 5 mai 2024
Vinay, thank you for sharing your wonderful experience at The Marker San Francisco. We are thrilled you found our lounge enjoyable, and are glad to hear our team members made a positive impact on your experience. Your acknowledgement of the tranquil atmosphere we strive to maintain is deeply appreciated. We're excited to welcome you back during your next visit.
10/10 Excellent
Faeza
1 mai 2024
Les points forts : Propreté
Faeza
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Faeza, it's fantastic to hear that you had a wonderful experience at The Marker San Francisco. We hope to have the opportunity to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Nathaniel
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathaniel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Nathaniel, it's wonderful to hear that you loved the friendliness of The Marker San Francisco's team members and found our location convenient for exploring the area. Your positive remarks make us proud. We can't wait for your next visit.
8/10 Bien
Cecilia
1 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Cecilia, thank you for taking the time to rate The Marker San Francisco. We're glad to know you had a good stay with us and hope that we can welcome you back soon.
10/10 Excellent
Dmytro
30 avr. 2024
Dmytro
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Dmytro, it's wonderful to hear that you had a five-star experience at The Marker San Francisco. We are proud to have met your expectations and we hope to welcome you back in the near future. Thank you for choosing us!
10/10 Excellent
Pierpaolo
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierpaolo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Pierpaolo, thank you for your excellent rating! The Marker San Francisco team is thrilled to know you had such a positive experience. We're looking forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Julie
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 1 mai 2024
Julie, it's always a pleasure to hear from satisfied guests. The Marker San Francisco appreciates your high rating and we're delighted you had a memorable experience with us. Come back soon for another wonderful visit!
10/10 Excellent
James
29 avr. 2024
James
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 1 mai 2024
James, it's fantastic to see the perfect rating! It seems that The Marker San Francisco met your expectations. We hope to have the pleasure of serving you again in the future.
10/10 Excellent
Craig
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Craig, thank you for sharing your positive experience at The Marker San Francisco. We're glad to hear you enjoyed the spaciousness of our bathtub. It's always a pleasure to make our guests' stay more comfortable and relaxing. We hope to welcome you again on your next trip to San Francisco.
10/10 Excellent
Stephen
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Stephen, it's delightful to hear that you found our rooms at The Marker San Francisco to be wonderful and our team members very friendly and supportive. We're pleased that you felt secure in the surrounding vicinity. It was definitely a pleasure to host you. Let us welcome you back soon for another remarkable encounter.
8/10 Bien
Matthew
26 avr. 2024
Matthew
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 mai 2024
Matthew, thank you for your positive rating of The Marker San Francisco! We're delighted you had a great experience and hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Roberto, Long Beach
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 27 avr. 2024
Roberto, it's delightful to hear that you have such a positive view of The Marker San Francisco. Our main priority is for our guests to have a superb stay and your comments indicate we achieved that. We look forward to your next stay with us.
8/10 Bien
chelsea
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
chelsea
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Chelsea, it's wonderful to hear that you found our hotel's interior and rooms to be distinctive at The Marker San Francisco. We regret though, that you had some concerns about the location. It's true that city centers can be busy, but we want to ensure all of our guests feel comfortable. We're glad nonetheless that your overall stay was positive. We hope to welcome you back in the future.
2/10 Horrible
farina
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
farina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Farina, we understand your concerns regarding unexpected fees and recognize it's crucial to offer clear communication. We endeavor to communicate all costs as clearly as possible and we regret any oversight that may have led to a dissatisfaction for you. It may be helpful to note though that amenities fees are quite standard and ensure our valued guests access to a variety of services that enhance overall comfort. Rest assured, we have taken note of your feedback and will utilize it to enhance our communication moving forward.
10/10 Excellent
Zoe
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zoe
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 25 avr. 2024
Zoe, thank you for choosing The Marker San Francisco and leaving such a high rating on Expedia. The team truly appreciates your support and can't wait to welcome you back in the near future.
8/10 Bien
michael
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
michael
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 23 avr. 2024
Michael, it's a joy to learn you found The Marker San Francisco pleasing, along with our friendly team members. We do apologize for any inconvenience experienced due to the lack of tea and coffee facilities in your room. Your safety is paramount to us, and we're happy to offer travel advice for our visitors when exploring the local area. We hope to welcome you back to enhance your experience with us next time.
8/10 Bien
Kay
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kay
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Kay, it's unfortunate to hear that the surrounding area impacted your stay, as we always desire for our guests to have a pleasant experience. At The Marker San Francisco, we are situated in an urban environment, which brings with it a variety of unique challenges that the team works hard to manage. We hope that this did not overshadow the positive aspects of your stay and that we will have another chance to serve you. We are dedicated to improving where we can. Your understanding is greatly appreciated.
10/10 Excellent
?
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
?
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 20 avr. 2024
ご意見をお寄せいただきありがとうございます。ご自身の必需品をいくつか持参する必要があるとおっしゃっていましたが、当ホテルのスタッフはフレンドリーだと感じていただけて嬉しく思います。ザ マーカー サンフランシスコは確かに市内中心部に近い場所にありますので、周辺エリアに常に注意していただくようお客様にお願いしています。次回サンフランシスコにお越しの際は、ぜひまたお越しください。
8/10 Bien
Kiesha
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiesha
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 18 avr. 2024
Kiesha, thank you for sharing your thoughts. While The Marker San Francisco strives to offer the best experience, we understand that the parking situation was less than ideal for you. Parking dynamics are different for each hotel due to various factors including locality, arrangements, and costs involved. We appreciate your feedback and would certainly welcome the opportunity to serve you again, should your travel plans bring you back to the city.
10/10 Excellent
Nick
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Marker Team le 15 avr. 2024
Hi Nick, thank you for choosing The Marker San Francisco and leaving us a glowing review! We're pleased to see your stay with us met your expectations and hope you consider us for your future travels. We're eager to welcome you back!
10/10 Excellent
Renzzo
14 avr. 2024
Renzzo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Renzzo, it's wonderful to hear you thought The Marker San Francisco was great. We look forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Bien
Jane
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Jane
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
William
12 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
William, we're thrilled to hear that you appreciated the charm of The Marker San Francisco. We're situated in a bustling city area, and we understand sometimes city life may not be for everyone. We hope you can visit us again in the future and take advantage of our central location's proximity to numerous city attractions.
8/10 Bien
Erin
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 13 avr. 2024
Erin, it's wonderful to hear that you found The Marker San Francisco's team members to be pleasant and our location met your expectations. We hope that for your next visit to San Francisco, we will be your top choice again. Thank you for choosing us.