Avis sur Country Inn & Suites by Radisson, West Valley City, UT
Country Inn & Suites by Radisson, West Valley City, UT
3422 Decker Lake Dr, West Valley City, UT
Avis
6,8
7,0/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
7 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en janvier 2023
Réponse de hotel management team le 15 févr. 2023
"Thank you" for your business, appreciation and excellent rating. Best Wishes..
10/10 Excellent
Susan
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de G.Singh le 27 mai 2024
We appreciate your feedback and will convey the message to the management.
6/10 Satisfaisant
Matt
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de G.Singh le 27 mai 2024
We appreciate feedback and will inform our maintenance engineer about the hole in the door.
8/10 Bien
Minaydi
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Minaydi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de G.Singh le 27 mai 2024
Thank you.
6/10 Satisfaisant
Trudy
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Trudy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 23 mai 2024
Thank You for the review Trudy,I appreciate the honesty and I am glad you a decent stay we will be doing some remodels of the rooms and the carpets are a big one.
6/10 Satisfaisant
Mishelle
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Mishelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de G.Singh le 27 mai 2024
We appreciate your feedback will let my maintenance engineer know about the problem in the room.
8/10 Bien
Freda
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Freda
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 23 mai 2024
Thank you for your review, we are starting to make runs to the airport each hour. I do apologize for this inconvenience and because of this review is why i am making changes to my shuttle service.
8/10 Bien
Tracy, Idaho Falls
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 16 mai 2024
Thank you for your review, We appreciate all of our customers and we are pleased you enjoyed your stay and that our staff was accommodating to you.
8/10 Bien
Stacy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 16 mai 2024
Thank You for your review, We are grateful for our customers and appreciate your business we look forward to seeing you again. We have contacted our pool company and they will be here to fix the hot tub and pool to make it warmer for our guests..
8/10 Bien
Guoyan
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Guoyan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Thank you for the review, we appreciate your buisness.
2/10 Horrible
Rafael, Williston
9 mai 2024
Rafael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 10 mai 2024
Thank You for your review,
6/10 Satisfaisant
paula
6 mai 2024
paula
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de G.Singh le 27 mai 2024
Thank you.
10/10 Excellent
German
6 mai 2024
German
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de G.Singh le 27 mai 2024
Thanks for your respond.
4/10 Médiocre
Evelyn
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Thank you for the review, i want to apologize for your not so great stay i am currently working with all my staff to make every stay is a great stay.
4/10 Médiocre
Polly
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Polly
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Thank You for your review, I would like to apologize for any inconveniences this may have caused. I am working diligently with my staff to make sure we accommodate all of our guests and their needs.
2/10 Horrible
jennifer
29 avr. 2024
jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 23 mai 2024
Thank you for the review
10/10 Excellent
Tanya
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanya
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Thank you for the review
2/10 Horrible
Alyssa
Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alyssa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Thank You For your review, Unfortunately this building is older we are trying to see what can be done about the noise.
10/10 Excellent
Marcos
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Marcos
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Thank You for the review, We are glad to see you enjoyed your stay with us and appreciate your business.
10/10 Excellent
Juan Antonio
Voyage en famille, Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan Antonio
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for your review we are always working to make every stay the best.
4/10 Médiocre
Mary
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank You for your Review,I want to apologize for the way my staff treated you I will be using this review for training my staff on how to communicate better and know their duties as the front end.
10/10 Excellent
Larissa
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larissa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank You for your review,I am truly happy to read this review it shows I am getting my staff and hotel on the right track to making every stay a great stay.
10/10 Excellent
Frances
Voyage d’affaires
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frances
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank You for your Review,Reading this review lets me know I am getting my staff as well as the hotel back on track to be a great hotel, with returning customers.
10/10 Excellent
Sajid
17 avr. 2024
Sajid
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Thank you for your review.
8/10 Bien
Eric
16 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for your review, I do apologize for the inconvenience on having no where for your toiletries we will be doing some upgrades to rooms. As for the room you were given that is a booking confusion. I do apologize for that as well.
6/10 Satisfaisant
Maryann
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Maryann
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank You for the review, I want to apologize for the pool being to cold as also the hot tub we have just gotten it fixed a few days before your stay.
10/10 Excellent
James
Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank You for your review and the thumbs up.I am always looking for things that need improvement and this review shows me im moving in the right direction.
10/10 Excellent
Dario, Costa Mesa
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dario
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for the review.
4/10 Médiocre
John, Green River
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
John
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for your review,On behalf of all the staff we would like to apologize we didn't meet your standards on your stay.
4/10 Médiocre
Nichole
11 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nichole
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for the review,I would like to apologize for your room and also I have been working on upgrading and training staff.
4/10 Médiocre
Joseph
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for the review
6/10 Satisfaisant
James, South Weber
7 avr. 2024
James
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Thank you for the review
4/10 Médiocre
Joleen
7 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joleen
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for the review,
10/10 Excellent
Jenna Gatherum
30 mars 2024
Jenna Gatherum
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General manager le 22 avr. 2024
Thank you for your review
10/10 Excellent
Christopher
26 mars 2024
Christopher
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for the review
10/10 Excellent
Rodrigo
24 mars 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodrigo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Manager General le 22 avr. 2024
Gracias, siempre estamos viendo como mejorar con los clientes.
8/10 Bien
Lauri
23 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lauri
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for your review and also the thumbs up we are moving in the right direction always improving on our standards
2/10 Horrible
Marcus
Voyage en famille
21 mars 2024
Marcus
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Thank you for the review,I am currently working with my staff to fix issues that have been brought to my attention. I would like to apologize for the inconveniences.
4/10 Médiocre
Jonathan
Voyage d’affaires
13 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 21 mars 2024
I am sorry we didn't meet your expectations on your stay. Did you bring any issues to attention with any management team member before leaving?
2/10 Horrible
Virginia
Voyage en famille, Voyage en groupe
12 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Virginia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 21 mars 2024
Thank You for your review.I do apologize for your not great stay, Did you speak with the management team about the above stated issues? i will look into this and reach out to you next week.
10/10 Excellent
Catherine
Voyage en groupe
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 5 mars 2024
Thank You for your review I will make sure every room has a suitable amount of toilet paper.
10/10 Excellent
Rachael
25 févr. 2024
Rachael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 21 mars 2024
Thank You for your review.
2/10 Horrible
Michelle
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not as pictured.
Michelle
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
I do want to apologize to you again about your stay as stated in my email I'm looking into this matter i will reach out soon.
4/10 Médiocre
Jacob
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General manager le 22 févr. 2024
I do apologize for not exceeding your expectations for your stay, We will be doing some upgrades to the rooms soon.
10/10 Excellent
Barbara, Millcreek
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 11 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Thank You Barbara for your review I am very Glad your experience was great.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Thank You for your review
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guest's Too Close
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
My apologies for your stay, we are a family oriented hotel and try our hardest to provide a great stay for all guests. Sometimes its very hard to accommodate everyone's needs.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General manager le 22 févr. 2024
Thank You For your review, Hope we can do better next time.
10/10 Excellent
Jose
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
Thank You for your review we always like to have feedback.
2/10 Horrible
Nelson
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelson
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 22 févr. 2024
I am sorry we did not exceed your expectations for your stay.