Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
8 oct. 2021
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Monika Krasoń le 13 oct. 2021
Dear Ali,
Firstly, let me thank you for choosing to stay at Hilton Garden Inn Rzeszow.
Thank you for this positive review! It was our pleasure to have you as our guest.
Looking forward to welcoming you back in the future.
Sincerely,.
8/10 Bien
stephane
Voyage d’affaires
4 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good time and very breakfast
stephane
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Monika Krasoń le 7 oct. 2019
Dear Stephane,
thank you for choosing our hotel. We are really happy that you enjoyed your stay in Rzeszów.
We will be more than happy seeing you again soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
Harold
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harold
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Monika Krasoń le 18 juil. 2019
Dear Harold,
Thank you for taking the time and sharing with us your thoughts about your recent stay at the Hilton Garden Inn Rzeszow.
We are delighted that you chose to stay with us and you enjoyed the food in our restaurant. We promise you that we will continue to do our utmost to meet and exceed your expectations. As such we would be delighted to welcome you back to the Hilton Garden Inn Rzeszów.
Sincerely yours,
8/10 Bien
Mariusz
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mariusz
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Monika Krasoń le 6 févr. 2019
Szanowny Panie Mariuszu, dziękujemy bardzo, za wybór Hotelu Hilton Garden Inn Rzeszów jako miejsca pobytu w czasie podróży do Rzeszowa. Wystawiona przez Pana ocena jest dla nas niezmiernie ważna, liczymy się z każdą uwagą zgłaszaną przez Gości. Mamy nadzieję, że jeszcze niejednokrotnie będziemy mieli przyjemność gościć Pana w naszym hotelu. Serdecznie zapraszamy i pozdrawiamy
10/10 Excellent
Jamal
16 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne nuit
Jamal
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
8/10 Bien
Adrian
12 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
Adrian
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Michel
18 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
8/10 Bien
Svetlana, Paris
5 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très propre et comfortable
Svetlana
8/10 Bien
jean bruno
20 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean bruno
10/10 Excellent
aymeric
10 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
aymeric
10/10 Excellent
Richard
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aleksandra Łazarz le 12 avr. 2024
Dear Richard! Thank you for choosing our hotel and spending your time to leave us feedback. We hope that next staying will be just as wonderful as this time. Hope to see you soon!
6/10 Satisfaisant
Aegis
16 oct. 2023
Aegis
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Anthony, junction city
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good with minor issues
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ewelina Kozak le 10 oct. 2023
Dear guest, Thank you for your review,However housekeeping department is working from Monday till Sunday between 8:00am -4:00pmIn each room you can find a D&D door hanger with Do not disturb information for cleaners.We will pass all information to F&B manager to keep our guest pleased over their stay.Kind regards, Reception
8/10 Bien
Thomas
Voyage d’affaires
23 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 15 nuits en mars 2023
Réponse de Reception HGI le 13 avr. 2023
Dear Guest. Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know.
10/10 Excellent
Shloime
22 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shloime
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ewelina Kozak le 23 mars 2023
Dear guest, Thank you for your review We looking forward to see you in the future Kind regards, Reception
6/10 Satisfaisant
DJEMAL
13 nov. 2022
Cigar used for womans party
DJEMAL
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Karol le 14 nov. 2022
Dear Djemal,thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest. I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. Please contact me direct at the email or phone number below if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future.Kindest regards,KarolFront office manager48 725 885 813karol.szyszka@hgi.rzeszow.pl
10/10 Excellent
Richard
Voyage en couple
16 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Reception le 27 oct. 2022
Dear Guest ,Thank you for reviews , we kindly appreciate your stay,We are looking forward see you againKind regards,Reception
10/10 Excellent
Jakub
10 oct. 2022
Jakub
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
yonah
Voyage en groupe
24 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
yonah
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Reception le 27 oct. 2022
Dear Guest , Thank you for your review ,Looking forward to see you soonKind regards , Reception
8/10 Bien
Sergii
Voyage d’affaires, Voyage en couple
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergii
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Reception le 27 oct. 2022
Dear Guest ,We do have bathrobes on Guest request .Thank you for your stay review Kind regards,Reception
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Kay, Bainbridge Island
Voyage en famille
5 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kay
Séjour de 7 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Mariusz
14 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mariusz
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Ruslan
13 juin 2022
Ruslan
Séjour de 1 nuit en juin 2022
4/10 Médiocre
Rodney
Voyage d’affaires
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Rodney
Séjour de 8 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Shinji
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
7 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shinji
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
??
3 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 1 nuit en mai 2022
8/10 Bien
Adam
24 avr. 2022
Adam
Séjour de 3 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Maciej
20 mars 2022
Maciej
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Slawomir
Voyage d’affaires
12 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Slawomir
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Ewelin Kozak le 14 févr. 2022
Dzień dobry,
Dziękujemy za skorzystanie z usług naszego hotelu
Hilton Garden Inn.
Mam nadzieję , że będziemy mieli przyjemność gościć Pana w naszym hotelu poraz kolejny.
Pozdrawiamy życzymy miłego dnia.
Zesół Hilton Garden Inn
10/10 Excellent
Jay
2 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jay
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Monika Krasoń le 4 janv. 2022
Dear Jay,
thank you very much for taking time and sharing your stay's experience.
It was a great pleasure to have you here at Hilton Garden Inn Rzeszów.
We believe it is the beginning of our business friendship that will survive this difficult time.
We look forward to seeing you soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Monika Krasoń le 4 janv. 2022
Dear Guest,
thank you very much for taking time and sharing your stay's experience.
It was a great pleasure to have you here at Hilton Garden Inn Rzeszów. We are happy that you appreciate our services and amenities.
We believe it is the beginning of our business friendship.
We look forward to seeing you soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
Sergej
Voyage d’affaires
24 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sergej
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Monika Krasoń le 25 nov. 2021
Dera Sergej,
thank you very much for chosing our hotel, your trust and loyalty.
Your opinion motivates as to work harder.
Hope to see you again soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
Paulina
20 sept. 2021
Paulina
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Monika Krasoń le 5 oct. 2021
Dzień dobry Pani Paulino,
serdecznie dziękujemy za poświęcony czas na wystawienie opinii.
Jesteśmy zaszczyceni mogąc Panią gościć w Hilton Garden Inn Rzeszów.
Mamy nadzieję, że wkrótce wróci Pani do nas ponownie.
Serdecznie zapraszamy.
Z wyrazami szacunku,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Karol le 16 juil. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the stay of yours to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Rafal
Voyage d’affaires
15 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rafal
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Karol le 16 juil. 2021
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry you were unhappy with your guest room. Looking forward to hosting you again.
Kindest regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Karol le 16 juil. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the stay of yours to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
Best regards,
10/10 Excellent
Marta
Voyage d’affaires
14 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marta
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Monika Krasoń le 24 août 2021
Szanowna Pani Marto,
serdecznie dziękujemy za wizytę w Hilton Garden Inn Rzeszów.
Cieszy nas fakt, że nasza kuchnia i serwis spełnił Pani oczekiwania.
Z przyjemnością podzielę się Pani opinią z zespołem.
Zapraszamy ponownie i czekamy z niecierpliwością na Pani kolejną wizytę.
Z pozdrowieniami,
zespół Hilton Garden Inn Rzeszów
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Karol Szyszka le 14 juil. 2021
Thank you very much for taking a moment to share your experience from Hilton Garden Inn Rzeszow. We are very grateful for this grade and please let us know If there is something that we can improve on 10 next time. Hope to see you again soon.
Kindest regards,
10/10 Excellent
Aleksandra
20 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aleksandra
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Karol Szyszka le 14 juil. 2021
Thank you very much for taking a moment to share your experience from Hilton Garden Inn Rzeszów. We are very grateful for this grade. Hope to see you again soon!
Kindest regards,
8/10 Bien
Rafal
Voyage d’affaires
15 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rafal
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Karol Szyszka le 14 juil. 2021
Thank you very much for taking a moment to share your experience from Hilton Garden Inn Rzeszów. We are very grateful for this grade. Please let us now where we can improve on to earn 10 out of 10 next time. Hope to see you again soon!
Kindest regards,
10/10 Excellent
Adam
Voyage en groupe
7 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adam
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Monika Krasoń le 9 juin 2021
Dzień dobry Panie Adamie,
serdecznie dziękujemy za wybór naszego hotelu i podzielenie się wspaniała opinią.
To dla nas zaszczyt i siła napędowa dalszych działań.
Zapraszamy ponownie do Hilton Garden Inn Rzeszów.
Z pozdrowieniami,
zespół HGI Rzeszów
10/10 Excellent
raffaele
Voyage d’affaires
2 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
raffaele
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Piotr Kryński le 28 mai 2021
Dziękujemy za pobyt w Hotelu Hilton Garden Inn Rzeszów i za tak wysoką ocenę. Cieszymy się, że pobyt spełnił Pana oczekiwania. Przykro nam jeśli nasze śniadanie nie przypadło Panu do gustu. Na szczęście obecnie śniadania serwowane są już w restauracji w pełnej formie. Tymczasem zapraszamy do nas ponownie. Będzie nam miło móc Pana gościć po raz kolejny.
8/10 Bien
Michal
Voyage d’affaires
27 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Hilton Rzeszów
Michal
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Piotr Kryńśki le 28 mai 2021
Drogi Panie Michale,
Dziękujemy serdecznie za ciepłe słowa i ocenę naszego hotelu. Komentarze takie jak ten są dla nas niezmiernie ważne i motywują nas do jeszcze większych wysiłków.
Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ponownie.
8/10 Bien
Rafal
Voyage d’affaires
11 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rafal
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de HGI Team le 11 mars 2021
Dear Mr Rafał,
Thank you very much for taking the time to share with us your opinion about your recent stay at the Hilton Garden Inn Rzeszów. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter.
Best Regards,
10/10 Excellent
Damian
Voyage d’affaires
27 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brawo, brawo 👏
Damian
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Justyna Pielech le 2 déc. 2020
Szanowny Panie Damianie,
Bardzo dziękujemy za pobyt w Hotelu Hilton Garden Inn Rzeszów i za tak wysoką ocenę.
Cieszymy się, że pobyt spełnił Pana oczekiwania.
Tymczasem zapraszamy do nas ponownie. Będzie nam miło móc Pana gościć po raz kolejny.
Serdecznie pozdrawiam,
Justyna Pielech
8/10 Bien
Marta
Voyage d’affaires
11 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marta
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Piotr Kryński le 15 nov. 2020
Serdecznie dziękujemy za poświęcenie chwili na ten komentarz. Niezmiernie nam miło słyszec że obsługa naszego hotelu staneła na wysokości zadania. Staramy się nieustanne polepszać naszą pracę i dlatego każa opinia jak i uwaga jest dla nas cenna.
Dziękujemy raz jeszcze i mamy nadzieje w przyszłości zasłużyc na najwyższą ocenę.
8/10 Bien
Fredrik
Voyage d’affaires
22 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fredrik
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Justyna Pielech le 23 sept. 2020
Dear Fredrik,
Thank you for expressing your opinion. We are looking forward to see you again. We hope next time we will meet your expectation and you will be fully satisfied with your stay.
Kind Regards,