Hall

Avis sur Hilton Garden Inn Rzeszow

4 out of 5
Hilton Garden Inn Rzeszow
1 Majora Waclawa Kopisto, Rzeszow

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 152 avis sur 217." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 54 avis sur 217." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 7 avis sur 217." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 217." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 217." "

9,8/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,6/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Ali

Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Monika Krasoń le 13 oct. 2021
Dear Ali, Firstly, let me thank you for choosing to stay at Hilton Garden Inn Rzeszow. Thank you for this positive review! It was our pleasure to have you as our guest. Looking forward to welcoming you back in the future. Sincerely,.

8/10 Bien

stephane

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good time and very breakfast
Clean and nice place
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Monika Krasoń le 7 oct. 2019
Dear Stephane, thank you for choosing our hotel. We are really happy that you enjoyed your stay in Rzeszów. We will be more than happy seeing you again soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Harold

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super restaurant. Accueil agréable et service de ménage efficace.
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Monika Krasoń le 18 juil. 2019
Dear Harold, Thank you for taking the time and sharing with us your thoughts about your recent stay at the Hilton Garden Inn Rzeszow. We are delighted that you chose to stay with us and you enjoyed the food in our restaurant. We promise you that we will continue to do our utmost to meet and exceed your expectations. As such we would be delighted to welcome you back to the Hilton Garden Inn Rzeszów. Sincerely yours,

8/10 Bien

Mariusz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Monika Krasoń le 6 févr. 2019
Szanowny Panie Mariuszu, dziękujemy bardzo, za wybór Hotelu Hilton Garden Inn Rzeszów jako miejsca pobytu w czasie podróży do Rzeszowa. Wystawiona przez Pana ocena jest dla nas niezmiernie ważna, liczymy się z każdą uwagą zgłaszaną przez Gości. Mamy nadzieję, że jeszcze niejednokrotnie będziemy mieli przyjemność gościć Pana w naszym hotelu. Serdecznie zapraszamy i pozdrawiamy

10/10 Excellent

Jamal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne nuit
je le conseil aux voyageurs et touristes
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 Bien

Adrian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
Top

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Svetlana, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très propre et comfortable
Un voyage d'affaire,j'ai trouvé l'endroit très pratique d'accès, propre, comfortable et bien placé resto et shopping à l'occasion. Très bonne expérience. Je reviendrai très volontiers.

8/10 Bien

jean bruno

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

aymeric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Best place to stay in Rzeszow
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aleksandra Łazarz le 12 avr. 2024
Dear Richard! Thank you for choosing our hotel and spending your time to leave us feedback. We hope that next staying will be just as wonderful as this time. Hope to see you soon!

6/10 Satisfaisant

Aegis

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Anthony, junction city

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good with minor issues
Better than expected. However, as at 8 am on Sunday morning I didn’t open the room for cleaners then the room was never cleaned when I came back late in the evening. Who wants his/her room cleaned at 8 am on Sunday? Don’t they respect that people can sleep even on Sunday morning a bit later? Otherwise, English command of staff (except cleaners), greeting people, room was cozy, bed was great, parking was fine, free complimentary drink, breakfast had even real fruit, but why always bacon, sausage etc. Nobody there to make omelette. Didn’t get the idea of omelette station. Am I the cook there? Wi-Fi worked well.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ewelina Kozak le 10 oct. 2023
Dear guest, Thank you for your review,However housekeeping department is working from Monday till Sunday between 8:00am -4:00pmIn each room you can find a D&D door hanger with Do not disturb information for cleaners.We will pass all information to F&B manager to keep our guest pleased over their stay.Kind regards, Reception

8/10 Bien

Thomas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 15 nuits en mars 2023
Réponse de Reception HGI le 13 avr. 2023
Dear Guest. Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know.

10/10 Excellent

Shloime

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ewelina Kozak le 23 mars 2023
Dear guest, Thank you for your review We looking forward to see you in the future Kind regards, Reception

6/10 Satisfaisant

DJEMAL

Cigar used for womans party
Im a cigar smoker abd chose this hotel to relax and have a cigar but to my amazement to lounge was book for a woman event no smoking i may add. Why i ask the lounge used for this when an area could have been used in the bar lounge area.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Karol le 14 nov. 2022
Dear Djemal,thank you for the feedback about your recent stay. We are very sorry your experience did not offer you the quality of service you deserve. We strive to give exceptional service every day, for every guest. I am very sorry to hear that we did not meet your expectations. Please contact me direct at the email or phone number below if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future.Kindest regards,KarolFront office manager48 725 885 813karol.szyszka@hgi.rzeszow.pl

10/10 Excellent

Richard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stay here quite often because we really like this Hilton - it’s in a great location next to the Galleria, has free underground parking, restaurant, clean rooms with good bathroom and an elevator - so what’s not to like? Highly recommended.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Reception le 27 oct. 2022
Dear Guest ,Thank you for reviews , we kindly appreciate your stay,We are looking forward see you againKind regards,Reception

10/10 Excellent

Jakub

Séjour de 6 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

yonah

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Reception le 27 oct. 2022
Dear Guest , Thank you for your review ,Looking forward to see you soonKind regards , Reception

8/10 Bien

Sergii

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
no bathrobes in the rooms
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Reception le 27 oct. 2022
Dear Guest ,We do have bathrobes on Guest request .Thank you for your stay review Kind regards,Reception

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gorgeous hotel with professional staff, great breakfast, very modern, neat and clean.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Kay, Bainbridge Island

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property! Very clean and updated. Restaurant/bar staff were very friendly.
Séjour de 7 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Mariusz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

Ruslan

Séjour de 1 nuit en juin 2022

4/10 Médiocre

Rodney

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Front desk staff not helpful. We’re dismissive when asked for assistance. Worst front desk service if have ever experienced.
Séjour de 8 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Shinji

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
立地は最高!接客も良かった。
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 Excellent

??

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Adam

Séjour de 3 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Maciej

Séjour de 1 nuit en mars 2022

10/10 Excellent

Slawomir

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Ewelin Kozak le 14 févr. 2022
Dzień dobry, Dziękujemy za skorzystanie z usług naszego hotelu Hilton Garden Inn. Mam nadzieję , że będziemy mieli przyjemność gościć Pana w naszym hotelu poraz kolejny. Pozdrawiamy życzymy miłego dnia. Zesół Hilton Garden Inn

10/10 Excellent

Jay

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Two perks for tired travelers: BATHTUB OMELETTE STATION. Enough said.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Monika Krasoń le 4 janv. 2022
Dear Jay, thank you very much for taking time and sharing your stay's experience. It was a great pleasure to have you here at Hilton Garden Inn Rzeszów. We believe it is the beginning of our business friendship that will survive this difficult time. We look forward to seeing you soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Location great. Parking in front of the door. Great condition
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Monika Krasoń le 4 janv. 2022
Dear Guest, thank you very much for taking time and sharing your stay's experience. It was a great pleasure to have you here at Hilton Garden Inn Rzeszów. We are happy that you appreciate our services and amenities. We believe it is the beginning of our business friendship. We look forward to seeing you soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Sergej

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Monika Krasoń le 25 nov. 2021
Dera Sergej, thank you very much for chosing our hotel, your trust and loyalty. Your opinion motivates as to work harder. Hope to see you again soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Paulina

Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Monika Krasoń le 5 oct. 2021
Dzień dobry Pani Paulino, serdecznie dziękujemy za poświęcony czas na wystawienie opinii. Jesteśmy zaszczyceni mogąc Panią gościć w Hilton Garden Inn Rzeszów. Mamy nadzieję, że wkrótce wróci Pani do nas ponownie. Serdecznie zapraszamy. Z wyrazami szacunku,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel und Einkaufszentrum sind zusammen. Due Altstadt 15 Minuten entfernt
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Karol le 16 juil. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the stay of yours to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best regards,

6/10 Satisfaisant

Rafal

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Karol le 16 juil. 2021
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry you were unhappy with your guest room. Looking forward to hosting you again. Kindest regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Hotel mit einem Shoppingcenter zusammen ist ideal bei jedem Wetter. Die gemütliche Altstadt nur 15 Gehminuten entfernt. Ich komme wieder!!
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Karol le 16 juil. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the stay of yours to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best regards,

10/10 Excellent

Marta

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Przyjemna obsluga, smaczne jedzenie
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Monika Krasoń le 24 août 2021
Szanowna Pani Marto, serdecznie dziękujemy za wizytę w Hilton Garden Inn Rzeszów. Cieszy nas fakt, że nasza kuchnia i serwis spełnił Pani oczekiwania. Z przyjemnością podzielę się Pani opinią z zespołem. Zapraszamy ponownie i czekamy z niecierpliwością na Pani kolejną wizytę. Z pozdrowieniami, zespół Hilton Garden Inn Rzeszów

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place connected with a mall. Great service, clean. 15 Minutes walk to old town!
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Karol Szyszka le 14 juil. 2021
Thank you very much for taking a moment to share your experience from Hilton Garden Inn Rzeszow. We are very grateful for this grade and please let us know If there is something that we can improve on 10 next time. Hope to see you again soon. Kindest regards,

10/10 Excellent

Aleksandra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Karol Szyszka le 14 juil. 2021
Thank you very much for taking a moment to share your experience from Hilton Garden Inn Rzeszów. We are very grateful for this grade. Hope to see you again soon! Kindest regards,

8/10 Bien

Rafal

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Karol Szyszka le 14 juil. 2021
Thank you very much for taking a moment to share your experience from Hilton Garden Inn Rzeszów. We are very grateful for this grade. Please let us now where we can improve on to earn 10 out of 10 next time. Hope to see you again soon! Kindest regards,

10/10 Excellent

Adam

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Monika Krasoń le 9 juin 2021
Dzień dobry Panie Adamie, serdecznie dziękujemy za wybór naszego hotelu i podzielenie się wspaniała opinią. To dla nas zaszczyt i siła napędowa dalszych działań. Zapraszamy ponownie do Hilton Garden Inn Rzeszów. Z pozdrowieniami, zespół HGI Rzeszów

10/10 Excellent

raffaele

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hotel, ale fatalną śniadanie
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Piotr Kryński le 28 mai 2021
Dziękujemy za pobyt w Hotelu Hilton Garden Inn Rzeszów i za tak wysoką ocenę. Cieszymy się, że pobyt spełnił Pana oczekiwania. Przykro nam jeśli nasze śniadanie nie przypadło Panu do gustu. Na szczęście obecnie śniadania serwowane są już w restauracji w pełnej formie. Tymczasem zapraszamy do nas ponownie. Będzie nam miło móc Pana gościć po raz kolejny.

8/10 Bien

Michal

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Hilton Rzeszów
Bardzo dobry Hotel, jeden z najlepszych w Rzeszowie. Czystość i obsługa nienaganna. Dużym plusem jest bezpłatny parking. Miejsce warte polecenia
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Piotr Kryńśki le 28 mai 2021
Drogi Panie Michale, Dziękujemy serdecznie za ciepłe słowa i ocenę naszego hotelu. Komentarze takie jak ten są dla nas niezmiernie ważne i motywują nas do jeszcze większych wysiłków. Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ponownie.

8/10 Bien

Rafal

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de HGI Team le 11 mars 2021
Dear Mr Rafał, Thank you very much for taking the time to share with us your opinion about your recent stay at the Hilton Garden Inn Rzeszów. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Our goal is to make your stay better and brighter. Best Regards,

10/10 Excellent

Damian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brawo, brawo 👏
Hotel na 6* - jedyny taki w Rzeszowie. Miejsce które spelni oczekiwania każdego gościa. Parking podziemny dostepny prosto z windy.
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Justyna Pielech le 2 déc. 2020
Szanowny Panie Damianie, Bardzo dziękujemy za pobyt w Hotelu Hilton Garden Inn Rzeszów i za tak wysoką ocenę. Cieszymy się, że pobyt spełnił Pana oczekiwania. Tymczasem zapraszamy do nas ponownie. Będzie nam miło móc Pana gościć po raz kolejny. Serdecznie pozdrawiam, Justyna Pielech

8/10 Bien

Marta

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Czysto i przyjemnie, obsluga bardzo miła. Posiłki smaczne
Pierogi z dzika
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Piotr Kryński le 15 nov. 2020
Serdecznie dziękujemy za poświęcenie chwili na ten komentarz. Niezmiernie nam miło słyszec że obsługa naszego hotelu staneła na wysokości zadania. Staramy się nieustanne polepszać naszą pracę i dlatego każa opinia jak i uwaga jest dla nas cenna. Dziękujemy raz jeszcze i mamy nadzieje w przyszłości zasłużyc na najwyższą ocenę.

8/10 Bien

Fredrik

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Justyna Pielech le 23 sept. 2020
Dear Fredrik, Thank you for expressing your opinion. We are looking forward to see you again. We hope next time we will meet your expectation and you will be fully satisfied with your stay. Kind Regards,