Façade de l’hébergement

Avis sur Copacabana Palace, A Belmond Hotel, Rio de Janeiro

5 out of 5
Copacabana Palace, A Belmond Hotel, Rio de Janeiro
Avenida Atlantica 1702, Rio de Janeiro, RJ

Avis

9,8

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 882 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 97 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 12 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 1005." "

10/10

Propreté

9,8/10

Personnel et service

9,8/10

Équipements

9,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

William, Levallois-Perret

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel exceptionnel chargé d’histoire. Super accueil et très grand professionnalisme du personnel toujours très attentif à ce que l’expérience client soit remarquable. Visite privée de l’hôtel organisé par le service client. Très intéressante (Merci Marcos).
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 26 janv. 2024
Dear William,Thank you very much for the awesome feedback. We are very happy with the compliments.Best regards,Ulisses Marreiros,General Manager.

10/10 Excellent

henri

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
séjour fabuleux ideal pour découvrir Rio
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 31 oct. 2023
Dear Henri,Thank you very much for you impressive feedback.Yours sincerely,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Laurent

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel magnifique, chambre spacieuse, juste les salles de bain devraient avoir des mitigeurs. Le personnel est tres prevenant le sourire ils parlent l anglais. Tres contents de notre sejour. Nous avons eu des cadeaux pour les 100 ans de l hotel et cela nous a fait tres plaisir.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 25 sept. 2023
Dear Laurent,Thank you very much for the amazing massage. We are very happy to be informed about your experience.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Chantal

Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 11 sept. 2023
Prezada Chantal,Agradecemos a avaliação. Cordialmente,Ulisses Marreiros Gerente Geral.

10/10 Excellent

MARC

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 24 nov. 2022
Prezado MARC,Muito agradecido pelo envio da pontuação máxima.Cordialmente,ULISSES MARREIROSGENERAL MANAGER.

10/10 Excellent

Grill

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Geoffroy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 28 déc. 2021
Caro Senhor, Muito obrigado pelo envio de sua avaliação. Cordialmente, ULISSES MARREIROS GENERAL MANAGER

10/10 Excellent

guillaume

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 18 oct. 2021
Caro Senhor, Muito obrigado pelo envio de sua avaliação. Cordialmente, ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER

10/10 Excellent

Geoffroy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Ulisses Marreiros - Gerente Geral le 14 avr. 2021
Caro Sr. Geoffroy, Muito obrigado pelo envio de sua avaliação. Cordialmente, Ulisses Marreiros Gerente Geral.

10/10 Excellent

frederic

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Andrea Natal - Diretora, Área Brasil le 9 avr. 2020
Caro Senhor, Muito obrigada pelo envio de sua avaliação. Atenciosamente, Andrea Natal, Diretora, Área Brasil

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le service est exceptionnel, dans tous les services offerts. En particulier Pedro à la réception, et Roberto et Amanda au concierge, nous ont offert un service et une gentillesse inégalés dans aucun autre hôtel 5 étoiles visité dans les dernières années. La propreté et le soin apporté à l'entretien général des installations sont impeccables. Les 3 restaurants de l'hôtel ont aussi un personnel remarquable pour le service offert, et une excellente cuisine.
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Andrea Natral, Director, Area Brazil le 9 avr. 2020
Dear Guest, Firstly my apologies for not answering in french. I would like to thank you the compliments to some member of our team, installations and gastronomy. Best wishes and take care. Andrea Natal, Director, Area Brazil

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bien personnel’s tres gentili et professionals
Séjour de 11 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Rudy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
proffessionels
Parfait
Séjour de 9 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Sonja

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super du début à la fin
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Andrea Natal le 13 mai 2019
Dear Guest, Thank you very much for the nice compliment. Best wishes, Andrea Natal, General Director.

8/10 Bien

SANDRINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
séjour déconnection
j'ai été déçue par le service en comparaison au Belmond Cataratas. Le personnel a tout de suite pris en compte mon avis et m'a offert un "late check out". Le lit est parfait.
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Lina Coelho le 7 mai 2019
Nous sommes trés content pour votre mensage. On espére que vous avez passez superbe semaine dans notre Maravileuse Hotel!

10/10 Excellent

Arnaud, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Palace on Copa
Always the palace on Copa Building , architecture , service , atmosphere Famous pool. Nicely renovated pool area Great restaurants
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Andrea Natal le 3 sept. 2018
Dear Guest, Thank you very much for sharing your very positive opinion. It is amazing to know that you enjoyed our ambiences, decor, service, pool and gastronomy. Best wishes, Andrea Natal, General Director.

10/10 Excellent

arnaud, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxury palace in Copacabana
The famous one. Time passes but still one of the best palace in Rio Historic building very well maintained Gréât restaurants Staff meeting your needs Pool facility , unmatched
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Andrea Natal le 23 août 2018
Dear Guest, Thank you very much for sending such an awesome opinion regarding to the Hotel, it history and restaurants. In relation to the final observation, Could you please be so kind to provide further details? Best wishes, Andrea Natal, General Director

10/10 Excellent

Antoine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le charme des palaces d’autrefois.
Excellent hotel à toius points de vue. Bien sûr un peu désuet, hôtel construit dans les années 1920.
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Andrea Natal le 3 juin 2018
Cher Monsieu/Madame, Je voudrais vous remercier pour votre message et profiter de l'occasion pour annoncer que cette année, l'hôtel fête ses 95 ans. Salutations, Andrea Natal Directeur général

10/10 Excellent

Jack, Marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Andrea Natal le 12 déc. 2018
Prezado Senhor, Muito obrigada pelo envio de sua avaliação. Saudações, Andrea Natal, Diretora Geral.

8/10 Bien

sebastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Andrea Natal le 16 mai 2018
Prezado Senhor, Muito obrigada pelo envio de sua avaliação. Saudações, Andrea Natal, Diretora Geral.

10/10 Excellent

NICOLAS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Andrea Natal - Diretora Geral le 20 mars 2018
Prezado Senhor, Muito obrigado pela alta graduação. Saudações, Andrea Natal Diretora Geral.

10/10 Excellent

Annie-France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Que dire de ce magnifique hôtel,luxueux,confortable,élégant,,,,,que j'aurais adoré y rester une nuit de plus ! sans oubblier le somptueux buffet de petit-déjeuner, la belle piscine,la belle plage de Copacabana, la gentillesse du personnel. j'espère bien y revenir une prochaine fois.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

8/10 Bien

sto, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle expérience hôtelière
J’ai occupé une suite (350) durant 4 nuits de ce bel établissement . Personnel et prestation de qualité , très bien placé , secure et propre. Buffet petit déjeuner de très bonne qualité . Prestations au bord de la piscine de bonne qualité aussi . Points négatifs : literie et plomberie parfois bruyante dans les étages . Staff réactif et disponible , notamment Mr Maycon.
Séjour de 4 nuits en décembre 2017

10/10 Excellent

FRANCIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2017

4/10 Médiocre

arnaud, paris

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rather disappointing for an alleged palace
Rather disappointed by this hotel and mostly its staff management Private wedding means we were not able to sleep at night. Hotel opened a disco until 7h in morning. Our suite was on the opposite side of the building but noise so heavy that you felt vibration. Hotel management did not even apologize.... Then party wedders decided to take bath in the famous pool with suites and shoes: hotel management failed to react. Don't ask about pool water quality So you'd rather be sure there be no private parties if you wish to stay there... Be sure hotel management will not care We travelled down in various luxury resorts in Brazil but in no other places we were at all disturbed by weddings or private parties Management and staff of Belmond Copacabana are just mindless and careless of other residents when they hold private parties
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

10/10 Excellent

Anna Paola

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent!
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Michael, Henderson

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
What a gorgeous property yet vintage with all the modern appeal.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 29 avr. 2024
Dear Michael,Thank you very much for the wonderful compliments.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Qingtao

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very professional
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 29 avr. 2024
Dear Qingtao,Thank you very much for your amazing message.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

gabriel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Can not be better. Attention is given at the smallest detail. The hotels’ standards are absolutely top . The service is impeccable. Amazing professionals from tje reception to the concierge to the restaurants. And restaurants are incredible.This is one 3 best hotels we have stayed our of 95 countries we have visited.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 22 avr. 2024
Dear Gabriel,We are very happy with your message. We could notice the compliments to our service, standards, reception, concierge and restaurants.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Valerie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Staff were very friendly and accommodating. I felt very safe staying at this hotel. The beach experience was amazing.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 22 avr. 2024
Dear Valerie,Thank you very much for the amazing feedback and compliments adressed to our team, accommodation and beach service.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Kathryn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Awesome hotel. Loved our stay. Pool, bar, gym and spa are fabulous. Wonderful room. Excellent facilities. Service and details are thoughtful and well considered. Star lovely but not many speak English.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 15 avr. 2024
Dear Kathryn,Thank you very much for the wonderful compliments addressed to our hotel.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Moritz

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
perfect hotel
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 15 mars 2024
Cara Moritz,Muito obrigado por postar sua avaliação.Cordialmente,Ulisses Marreiros,General Manager.

10/10 Excellent

Lirio

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 28 mars 2024
Prezado Sr. Lirio,Muito obrigado pelo envio de sua avaliação.Cordialmente,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Ugur, miami

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
it is a great place to stay. The only disappointment we had throughout the stay was the lack of proper AC in the gala party organized for the carnival. Hard to understand why they would not invest in some additional equipment for such a great & expensive event.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 23 févr. 2024
Dear Ugur,Thank you for your valuable message. Please accept our apologies for any inconvenience. The air conditioning was prepared and adjusted for the estimated number of people at the event and, so far, we have not received any comments about discomfort with the temperature. We will make our responsible management aware of your opinion.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Thaiz Gava

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Impecável
Impecável ! O melhor hotel e a melhor experiência de luxo que voce vai ter !
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 29 janv. 2024
Prezad Thaiz,Agradecemos muito por ter compartilhado sua experiência em nosso hotelCordialmente,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Drimel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and clean hotel. Wish there was a little more to do. Besides restaurant are good and enjoyable. Most of the staff is nice and friendly. Leo at check in was amazing and went above and beyond for our kids and gave us a very sweet welcome to the hotel and Brazil!
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 29 janv. 2024
Dear Drimel,Thank you for sharing your outstanding opinion. We could notice the cumpliments to our team, including a member of our front office and restaurant.Best regads,Ulisses MarreirosGeneral Manager

10/10 Excellent

Jaya

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 29 janv. 2024
Prezado Jaya,Muito obrigado pelo envio de sua avaliação.Sudações,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

8/10 Bien

paulo

Very disappointed that check in was at 4:00 pm I paid almost 1,000 dollars that’s not acceptable that you can’t check in early.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 26 janv. 2024
Dear Paulo,Please accept our apologies for any inconvenience but early check in is according availability.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager

10/10 Excellent

Antonio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Estadia memorável
Olá, uma experiência satisfatória. Com um quarto muito agradável e uma cama extremamente confortável. Atendimento (home service) muito rápido e eficiente. Todas solicitações foram atendidas. Café da manhã muito gostoso, porém poderia ter mais opções de frutas, de preferência da estação e maduras.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 26 janv. 2024
Prezado Antonio,Ficamos muito agradecidos com todos os elogios. E iremos verificar sua suguestões sobre o café da manhã.Saudações,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Eric

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent and exceedded our expectations Raining day and power and internet was going out all the time
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 26 janv. 2024
Dear Eric,Thank you very much for the feedback. And please accept our apologies for any inconvenience.Best regards,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Marcos Lucio

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 26 janv. 2024
Prezado Marcos Lucio,Muito obrigado pelo feedback.Saudações,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

rocio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente sin duda regresaria me sorprendierin a mi llegada con un pastel buenisimo de mi cumpleaños una tarjeta con un bonito mensaje sin duda me hicieron pasarla bien vale la pena el costo beneficio.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 26 janv. 2024
Estimada Rocio,Muchas gracias por su maravilloso feedback.Saludos,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Paula

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adorei!!
Hotel mais icônico do Rio de Janeiro. Lindo, equipe muito simpática e prestativa. Comida maravilhosa.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 26 janv. 2024
Prezada Paula,Nosso sinceros agradecimentos pelos elogios. Ficamos muito felizes.Cordialmente,Ulisses MarreirosGeneral Manager

10/10 Excellent

Mariana Luiza

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ficamos encantados com o atendimento, serviço e recepção. Gostaríamos de destacar o atendimento da recepcionista Adryelle e do mordomo Eugênio. Além do serviço do restaurante Cipriani que foi sensacional. Toda nossa gratidão ao Copacabana Palace!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 11 janv. 2024
Prezada Sra. Maria Luiza,Nosso muito obrigado pelo maravilhoso feedback. Ficamos felizes que tenha apreciado sua estada. E notamos os elogios a alguns membros de nossas equipes.Cordialmente, Ulisses Marreiros,General Manager.

10/10 Excellent

Ana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sempre espetacular!!!
A
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 11 janv. 2024
Cara Ana,Muito obrigado pelo excelente feedback.Cordialmente, Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Maria da graca

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Perfeito@!
Foi um sonho! Valeu cada centavo! Tudo perfeito! Quarto, cordialidade dos funcionarios..
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 8 janv. 2024
Prezada Maria da Graça,Muito obrigado por compartilhar seu maravilhoso feedback.Cordialmente, Ulisses Marreiros,General Manager.

10/10 Excellent

james

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 8 janv. 2024
Prezado James,Muito obrigado pelo envio de sua avaliação.Cordialmente,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

gustavo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unique
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 8 janv. 2024
Prezado Gustavo,Muito obrigado pelo envio de sua avaliação.Cordialmente,Ulisses MarreirosGeneral Manager.

10/10 Excellent

Burke

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect facilities, charming staff, amazing food, And wonderful tours-one of the best hotels i have stayed in among many around the world! Only disappointment was Cipriani for Christmas Dinner- Bravo!
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 8 janv. 2024
Dear Mr. Burke,Thank you for sending us you valuable feedback.Regarding Cipriani, please accept our apologies. We followed your comment to the responsible management.Best regards,Ulisses Marreiros,General Manager.

10/10 Excellent

Temel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de ULISSES MARREIROS - GENERAL MANAGER le 29 déc. 2023
Prezado Temel, Nossos agradecimentos pelo envio de seu feedback.Cordialmente, Ulisses MarreirosGeneral Manager.