Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
30 juil. 2023
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Teo Lima - General Manager le 5 août 2023
Dear Gilles, thank you for your positive score after your stay in our hotel. We wait for your next trip in Rimini !
8/10 Bien
alain
Voyage en famille
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
alain
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 4 sept. 2022
Cher Monsieur Alain,merci d'avoir évalué notre hôtel suite à votre séjour.Nous vous remercions pour l'appréciation pour le personnel que vous essayez de satisfairechaque client a besoin.Nous sommes désolés si vous avez trouvé l'hôtel un peu vieux. Cet hiver, nous ferons des rénovations.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau l'année prochaine !
10/10 Excellent
stefano
Voyage en groupe
20 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
stefano
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Front office staff le 24 sept. 2021
Gentile Ospite,
la ringraziamo per aver recensito il suo soggiorno presso la nostra struttura Mercure Rimini LUNGOMARE.
Nell'attesa di poterla ospitare nuovamente, le porgo
cordiali saluti.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 sept. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Teo Lima- general Manager le 16 oct. 2020
Dear Guest,
thank you for a good score !!!
Looking forward to wecloming you again, I wish a good day.
best regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mitigée.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
8/10 Bien
Christophe, Suisse
9 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour !
Christophe
6/10 Satisfaisant
Dn, Suisse
29 juil. 2013
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vacances
Dn
10/10 Excellent
Kiefer
5 juil. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement face a la mer et surtout parking ferme
Kiefer
6/10 Satisfaisant
Lailla
14 mai 2024
Les points forts : Propreté
Lailla
10/10 Excellent
Lisa
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Adam
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Luigi Lima - General Manager le 31 mars 2024
Dear Adam,thank you for this amazing review for our Mercure Rimini Lungomare.We are glad you appreciated our services, as the happy hour, our staff, always at your disposal and our location in front of the sea and near to the city center.We wait for your next stop in Rimini and we wish you a nice day.Kind regards.
10/10 Excellent
Luciano
Voyage d’affaires
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luciano
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Teo Lima- General Manager le 10 févr. 2024
Gentilissimo Luciano,La ringrazio molto per la sua recensione positiva!Sono molto contento che sia rimasto soddisfatto dai nostri servizi e spero che tornerà a trovarci prestissimo!Cordiali saluti,
10/10 Excellent
Dario
Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dario
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Teo Lima- General Manager le 10 févr. 2024
Gentilissimo Dario,La ringrazio per il suo feedback positivo e per i suoi complimenti!Sono felicissimo che abbia gradito il suo soggiorno presso il nostro Mercure Rimini Lungomare: spero che tornerà presto a trovarci.Cordiali saluti
8/10 Bien
Nelya
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelya
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Teo Lima - General Manager le 18 sept. 2023
Dear Nelya, we are glad that you appreciate the location of the hotel and the kindess of our staff. We hope to see you again to enjoy the time with us!
10/10 Excellent
James
Voyage d’affaires
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great spot for a vacation!
James
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Teo Lima - General Manager le 18 sept. 2023
Dear James, thank you for a good review of our hotel. We are glad that you like the hotel and you appreciate our staff.We hope to see you again in a next future.Best regards
10/10 Excellent
Paolo
26 août 2023
Paolo
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Teo Lima - general Manager le 18 sept. 2023
Dear Paolo, thank you very much for a good score, We hope to see you again !Best regards
8/10 Bien
Michael
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
God beliggenhet, ok hotell.
Michael
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Teo Lima- General Manager le 14 août 2023
Dear Michael, we are happy that you enjoy the position of the hotel, the room, and the big balcony, but also the attention of your staff at the breakfast. We are sorry if you don't like the linen and the matrasses. Our suppliers are certified. We hope to have you again as our guest, to enjoy your coffee!
8/10 Bien
Ugo
11 août 2023
Ugo
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Teo Lima- General Manager le 14 août 2023
Dear Ugo, thank you for your good score after your stay in our hotel. We hope to welcome you again!
8/10 Bien
Marc
3 août 2023
Marc
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Teo Lima - General Manager le 5 août 2023
Dear Mr. Marc, thank you for your feedback after the stay in our hotel. It a pleasure receive a good score . We wait again for a next stop in Rimini
8/10 Bien
Claes
Voyage en famille
2 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
God frokost og beliggenhet.
Claes
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Teo Lima- General Manager le 15 août 2023
Dear Michael, we are happy that you enjoy the position of the hotel, the room, and the big balcony, but also the attention of your staff at the breakfast. We are sorry if you don't like the linen and the matrasses. Our suppliers are certified. We hope to have you again as our guest, to enjoy your coffee!
8/10 Bien
Reto
28 juil. 2023
Reto
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Teo Lima - General Manager le 18 sept. 2023
Dear Mr. Reto, thank you for a good score. We are glad that you enjoy your stay in our hotel. We hope to see you again very soon!Best regards
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Lara & Marinella le 23 juil. 2023
Dear Mr Michael,your words enjoy our hearts! We love our job and we are always so happy to be reminded!Thanks for the advise, we will provide to put in the shower a soap dish. We are very happy you will come back again! All the staff thank you very very much, it was a pleasure to meeting you!Best regards
10/10 Excellent
Christoffer
Voyage en famille
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastisk vistelse i Rimini
Christoffer
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Teo Lima GM le 23 juil. 2023
Dear Mr Christoffer,Thanks for your kind review!We are very pleased that you and all your family enjoyed your stay at our Mercure Lungomare! We really appreciated that the support of Lara fully met your expectation! We hope to welcoming you soon again!
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en groupe
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Teo Lima - General Manager le 8 août 2023
Dear Andrew,thank you for your feedback after your stay in our hotel. We are glad that you appreciate the location of the hotel and the service .Our rich buffet breakfast and the kindness of our staff are our strengths and we are very happy that you reconize!
8/10 Bien
Jens
30 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jens
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Teo Lima - General Manager le 3 juin 2023
Dear Mr Jens,thanks for your time in leaving your opinion on our Mercure Lungomare!We are very pleased you enjoyed your stay here and we hope to see you soon again!best regards,
8/10 Bien
Ted en Diana
26 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ted en Diana
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Teo Lima - General Manager le 29 mai 2023
Beste meneer Ted,We willen u bedanken voor uw opmerkingen over uw verblijf in het Mercure Rimini Lungomare.Het is met veel plezier dat wij uw complimenten in ontvangst nemen.Uw tevredenheid is de beste beloning voor onze medewerkers die dag in dag uit werken om een onberispelijke service te bieden.Het spijt ons, maar de airconditioning wordt ingeschakeld afhankelijk van het weer.In de hoop u nogmaals te mogen verwelkomen, sturen wij u onze beste groeten.Teo Lima GM
10/10 Excellent
Alessandro
Voyage en famille
27 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alessandro
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Teo Lima- General Manager le 20 mai 2023
Gentilissimo Sig. Alessandro,La ringraziamo per il tempo che ci ha dedicato lasciando la Sua valutazione in seguito al soggiorno presso il nostro Mercure Lungomare! Siamo davvero lieti che abbia apprezzato la struttura accogliente e centrale insieme alla professionalità dello staff che ha reso il suo soggiorno così soddisfacente!Al piacere di accoglierLa per future occasioni porgiamo cordiali saluti
10/10 Excellent
Adam
Voyage en groupe
25 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adam
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Teo Lima- General Manager le 26 mars 2023
Dear Adam, thank you for your good score after your stay in our hotel.We hope to welcome you again in next future !
8/10 Bien
Raoul Paolo
29 janv. 2023
Raoul Paolo
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Teo Lima- General Manager le 11 mars 2023
Gentile Sig. Raoul, la ringraziamo per aver valutato positivamente il suo soggiorno presso il nostro albergo. La aspettiamo per un soggiorno futuro!
10/10 Excellent
Jurgen
27 janv. 2023
Jurgen
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Teo Lima- General Manager le 4 févr. 2023
Dear Mr. Jurgen, thank you for your positive feedback after your stay in our hotel.We wish you to see you again !
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
29 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 31 déc. 2022
Gentilissimo Sig. David,la ringraziamo per aver dedicato del suo tempo a recensire il nostro hotel!Ci fa davvero piacere che i nostri servizi quali la posizione, la piscina, le camere e lo staff siano stati apprezzati!Vi aspettiamo per un altro soggiorno da trascorrere insieme a noi! Cordiali saluti,Teo Lima - General Manager
10/10 Excellent
Bernhard
25 sept. 2022
Bernhard
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 1 oct. 2022
Dear Mr Bernhard, Thanks for taking the time to leave us a review, We are happy that everything went perfect during your stay! Again, thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be just as pleasant.Sincerely,
10/10 Excellent
ERICH
31 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ficamos muito felizes!
ERICH
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 3 sept. 2022
Prezado Erich,Por favor, aceite nossa sincera gratidão por suas amáveis palavras sobre sua estadia no Mercure Rimini Lungomare. Nosso prazer foi tornar seu aniversário ainda mais especial para você! Vocês foram convidados incríveis para nós!Obrigado por seus comentários. Vou compartilhá-los com nossa equipe.Por favor, volte em breve, e obrigado novamente por compartilhar sua experiência!Saúde,
8/10 Bien
Marina
Voyage en famille
30 août 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marina
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Teo LIMA - GM le 3 sept. 2022
Dear Mrs Marina,Thank you for having taken time to leave us a review!It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
10/10 Excellent
Eli
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eli
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 3 sept. 2022
Dear Eli,Thank you for taking the time to leave us a review!We are always pleased to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,
10/10 Excellent
Aleah
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aleah
Séjour de 8 nuits en août 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 1 oct. 2022
Dear Mrs Aleah,The Mercure Rimini Lungomare greatly appreciates your feedback regarding your stay.Receiving such positive feedback is always a pleasure. I'm confident this feedback will serve as an encouragement to our staff as we strive to continuously improve our services.Again, thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be just as pleasant.
10/10 Excellent
Carl
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel in Rimini
Carl
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 13 août 2022
Dear Mr. Carl,
first of all, thank you for the time spent to review our Mercure Rimini Lungomare.
Thank you also for the compliments to our room and our location near to the sea and to the city center.
In order to refine our hotel, Mercure Rimini Lungomare, we will continue to improve it and its services.
We hope to welcome you again!
Best regards.
8/10 Bien
Sven
Voyage en groupe
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sven
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 3 sept. 2022
Dear Sven,we appreciate the time you put in valueting our structure.Hoping to welcome you soon again, we wish you a good day.
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en famille
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Teodato Lima - General Manager le 28 juil. 2022
Dear Thomas,
thank you very much for a good score.
Waiting for you again in the nearest future.
best regards
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daniel
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Teo Lima- General Manager le 14 juil. 2022
Dear Daniel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the {hotel}. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At {brand}, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
10/10 Excellent
Ken-Vidar
4 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anbefales
Ken-Vidar
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Teo Lima- General Manager le 14 juil. 2022
Dear Ken,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the {hotel}. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
At {brand}, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
10/10 Excellent
Jeff
20 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeff
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 25 juin 2022
Dear Jeff, thank you for your feedback regarding your stay in our hotel. We are glad that you gave us a good score. It's a pleasure for us receive a positive feedback .
Waiting for you again in your next visit in Rimini
Best regards
10/10 Excellent
daniel
Voyage en famille
7 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exactly what we wanted for our stay by Garda Lake!
daniel
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 15 juin 2022
Dear Mr. Daniel,
Your review is greatly appreciated! We hope this positive feedback refers to our Mercure Hotel Lungomare, located by the Adriatic Sea.
We are pleased that you have appreciated our breakfast.
We are looking forward to welcoming you back in the near future!
10/10 Excellent
Doo Yong
Voyage d’affaires, Voyage en couple
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Doo Yong
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 25 juin 2022
Dear Doo Yong,
thank you for your comment regarding your stay in our hotel.
We are glad that you spent a good Saturday in our hotel !
We wait for you for your next trip in Rimini .
Best regards
10/10 Excellent
Cassia
28 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Soggiorno perfetto
Cassia
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Teo Lima- General Manager le 1 mai 2022
Gentilissima Signora Cassia,
la ringraziamo per gli apprezzamenti espressi in seguito al suo soggiorno presso il nostro hotel.
Tutto lo staff lavora per cercare di rendere il soggiorno degli ospiti indimenticabile a partire dai piccoli dettagli ( bottiglia di prosecco in camera per il suo compleanno e l'aperitivo offerto la sera ).
Cerchiamo di far sentire l'ospite a suo agio e soddisfare tutte le sue richieste , come per esempio i cambi camera.
Vogliamo che il cliente si senta come a casa propria!
Speriamo di riaverla presto tra i nostri ospiti così da godere nuovamente di tutti i nostri servizi.
cordiali saluti
8/10 Bien
vilma
22 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
vilma
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 28 mai 2022
Gentilissima Vilma,
la ringraziamo per aver valutato il suo soggiorno .
E' un piacere ricevere punteggi positivi!
Sperando di poterla riavere presto nostra ospite, porgo
Cordiali saluti
10/10 Excellent
Seba
Voyage en couple
19 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Seba
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Teo Lima- General Manager le 1 mai 2022
Gentilissimo Seba,
la ringraziamo per aver dedicato del tempo a recensire il nostro albergo.
Ci fa molto piacere che abbia apprezzato il servizio della colazione, con l'ampia scelta di prodotti freschi sia dolci che salati .
Il nostro personale lavora giornalmente per cercare di rendere il soggiorno piacevole e siamo orgogliosi che gli ospiti se ne accorgono !!!
La nostra piscina esterna con acqua riscaldata aperta tutto l'anno è sicuramente un valore aggiunto per il nostro hotel.
Sperando di rivedervi presto,
porgo cordiali saluti
10/10 Excellent
GARY
1 avr. 2022
GARY
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Teodato Lima - General Manager le 4 avr. 2022
Gentilissimo ospite,
la ringraziamo per aver dedicato del tempo a recensire il suo scorso soggiorno qui al Mercure Rimini Lungomare.
è sempre un piacere ricevere il massimo della valutazione.
Con la speranza di poterla riaccogliere quanto prima, le porgiamo cordiali saluti.
10/10 Excellent
samuele
Voyage d’affaires
11 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
samuele
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Teo Lima - General Manager le 25 mars 2022
Gentile ospite,
la ringraziamo per il punteggio massimo assegnato al nostro Mercure Rimini Lungomare.
Con la speranza di poterla accogliere nuovamente nella nostra bellissima riviera.
10/10 Excellent
Marco
Voyage en famille
27 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marco
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Teo Lima - General Manager le 18 janv. 2022
Gentilissimo Marco,
la ringraziamo per il bellissimo punteggio che ci ha lasciato in seguito al suo soggiorno presso il nostro albergo.
Speriamo di rivederla presto. Noi siamo pronti a darvi nuovamente il benvenuto e farvi trascorrere una piacevole vacanza!