Avis sur Comfort Suites Redding - Shasta Lake
Comfort Suites Redding - Shasta Lake
1195 Grand Ave, Redding, CA
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cassandra le 21 mai 2024
Thank you for giving us five star rating! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Sarah
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cassandra le 21 mai 2024
Thank you for giving us five star rating! We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Pamela
Voyage avec des animaux de compagnie
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Pamela
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Cassandra le 15 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
LeeAnn
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LeeAnn
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Cassandra le 14 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Joe
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cassandra le 14 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
10/10 Excellent
zak
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
zak
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for giving us five star rating! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Kevin
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for giving us five star rating! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Maria
19 avr. 2024
Maria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cassandra le 14 mai 2024
Thank you for giving us five star rating! We hope to see you again soon!
2/10 Horrible
Crystal
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 avr. 2024
Crystal
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
8/10 Bien
Naomi
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naomi
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Lisa
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for giving us five star rating! We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Dan
12 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Mitsue
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mitsue
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for giving us five star rating! We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Emma
Voyage en famille, Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Emma
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Deborah
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for giving us five star rating! We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Jeff
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
8/10 Bien
Donald
27 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Claudia, redlands
Voyage avec des animaux de compagnie
27 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Claudia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
10/10 Excellent
Greg
Voyage en famille
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for giving us five star rating! We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Amee
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amee
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
10/10 Excellent
Samuel
Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
karen
Voyage d’affaires
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
karen
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Anna
26 févr. 2024
Anna
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
10/10 Excellent
Jennifer, Sunnyvale
21 févr. 2024
Jennifer
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Cassandra le 8 mai 2024
Thank you for giving us five star rating! We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Shirley
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shirley
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Paula
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
Paula
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Mitsue
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mitsue
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Michael
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Miranda
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miranda
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Paola
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
3 strikes…..
Paola
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jason
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Erin
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Margaret
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Margaret
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Margie
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margie
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Kim
28 janv. 2024
Kim
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Dolores
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dolores
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Mimi
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mimi
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
John
21 janv. 2024
John
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Maren
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maren
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Monica
Voyage en famille
19 janv. 2024
Monica
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Rhonda
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2 Queen suite room
Rhonda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Jeanne, Vancouver
Voyage en couple
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Joshua
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Joshua
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Geoff
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to rest!
Geoff
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Lynn
11 janv. 2024
Lynn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Cassandra le 11 janv. 2024
Dear Lynn,I apologize for the issues you encountered while at our hotel. I would like to apologize for the parking fee but let you know the hotel itself does NOT charge for parking, this is a hidden charge expedia does not even show us they charge our guests. I have filed a claim due to this happening. Our pool is serviced every day I will speak with maintenance about his. We do offer additional coffee in the coffee bar located in the Lobby.
8/10 Bien
James
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Virginia
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Virginia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Elsa
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elsa
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
karen
Voyage en famille, Voyage d’affaires
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
karen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Ray
8 janv. 2024
Ray
Séjour de 1 nuit en janvier 2024