Avis sur RIU Palace Punta Cana - All Inclusive
RIU Palace Punta Cana - All Inclusive
Playa de Arena Gorda, Punta Cana, La Altagracia
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
18 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
8/10 Bien
Genevieve
7 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Genevieve
Séjour de 6 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Andrée Martine
5 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrée Martine
Séjour de 7 nuits en août 2021
8/10 Bien
michel FERAUDET
Voyage en famille
29 août 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
michel FERAUDET
Séjour de 14 nuits en août 2021
2/10 Horrible
eddie
27 mai 2024
eddie
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
JONIDA
26 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
JONIDA
Séjour de 7 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Alonso
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Alonso
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jacqueline
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 9 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Juanita
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juanita
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Ericka
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ericka
Séjour de 6 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Ambar L
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ambar L
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Frank, Marlton
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 7 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Elizabeth, Groveland
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Équipements
Elizabeth
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Riu Palace Punta Cana le 28 mai 2024
Dear Elizabeth,We appreciate you took the time to leave your impressions regarding your recent stay with us. However, it is disappointing to read that despite our efforts we could not meet your expectations.We would like to thank you for having chosen our hotel for your stay.Nevertheless, we will take note of your observations for future arrangements.Hoping to host you again.Best Regards,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Justin
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 6 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Molinda
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Molinda
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Riu Palace Punta Cana le 27 mai 2024
Dear Molinda,Thank you very much for finding the time to leave your feedback.We appreciate you staying in our hotel.Nevertheless, we take note of the areas where you comment there could be improvements, we will forward this information to the departments in charge. We would like to apologize for any discomfort.We want to continue working for improvement.Best Regards,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Mauricio Rafael, Elk Grove
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauricio Rafael
Séjour de 6 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Kiesha Rene
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiesha Rene
Séjour de 4 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Clarissa
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Clarissa
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Taylor
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Sergio
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergio
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
katy
Voyage en groupe, Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
katy
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Riu Palace Punta Cana le 27 mai 2024
Estimada Katy,Muchas gracias por hospedarse con nosotros.Estamos muy agradecidos de leer que nos dio la oportunidad de demostrar que todas las críticas positivas que tenemos, se basan en la realidad de nuestro hotel y el resultado del trabajo de nuestro personal.¡Deseando hospedarle de nuevo muy pronto!¡Un saludo cordial, Katy!Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Management
6/10 Satisfaisant
Jacqueline
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Riu Palace Punta Cana le 22 mai 2024
Dear Jacqueline,Thank you for sharing your thoughts with regards to your opinion about the hotel.We are very grateful for your loyalty, however, we are surprised to see that the ratings do not match the kind remarks.We will be very pleased to welcome you again.Best Regards,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
8/10 Bien
CECILIA
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CECILIA
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 28 mai 2024
Dear CECILIA,Thank you for taking the time to write such a great review of our hotel. It was our pleasure hosting you and we are looking forward to welcoming you again very soon!We wish you all the best,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Zuheil
17 mai 2024
Zuheil
Séjour de 5 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Mikita
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mikita
Séjour de 15 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Susana
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susana
Séjour de 5 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Maybaleen
17 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Maybaleen
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Riu Palace Punta Cana le 20 mai 2024
Dear Maybaleen,Thank you very much for sharing this information with us, it is really helpful when implementing the adequate measures.We always kindly recommend our guests not to hesitate to let our team know if something is not exactly right. Please accept our apologies for any discomfort.As we strongly believe that our guests come first, it is truly saddening to learn we were not able to provide the best experience.Nevertheless, we will take note of your observations for future arrangements.Best Regards,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Maria Manuela Lago
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Manuela Lago
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Uteshwar
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Uteshwar
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Nicaurys, New Britain
Voyage en groupe
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicaurys
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Deton
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deton
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
BARBARA
Voyage en groupe
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BARBARA
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 17 mai 2024
Dear BARBARA,Thank you very much for staying at Riu and for sharing your feedback with us.We are truly saddened to find that you weren't fully satisfied with your recent experience and we apologize for not being able to meet your expectations regarding the room cleaning. Your concerns will be forwarded to corresponding departments with the purpose of improving and we really hope that you allow us a chance to welcome you again soon and share a more enjoyable experience.With our best wishes we remain,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Rebecca
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 6 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Mimoza, Norwood
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mimoza
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 23 mai 2024
Dear Mimoza,We look forward to your next visit. We are delighted to hear how you felt during your stay, it was a real pleasure to give you a truly luxurious experience.Thank you very much for sharing your feedback with other guests.Yours faithfully,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Travis Henry
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Travis Henry
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 22 mai 2024
Dear Travis Henry,Thank you so much for leaving us your wonderful opinion. Without you, our work would be meaningless.We look forward to seeing you in this, your second home, to offer you an even better stay.See you soon. Yours faithfully,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Luis Jose León, Hialeah
14 mai 2024
Luis Jose León
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Laura
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 6 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Reginald lynn
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reginald lynn
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 21 mai 2024
Dear Reginald lynn,We are delighted that your stay with us has been a success.We are glad you enjoyed the service we provide to our guests.We hope that soon, you will be able to live an even better experience with us.Yours faithfully,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Sunansa
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sunansa
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en famille, Voyage en groupe
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Jeffrey
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
jasmine R
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jasmine R
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Alexandra Maria
9 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alexandra Maria
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Shannon
Voyage en groupe, Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 16 mai 2024
Dear Shannon,It is great to know that you enjoyed your stay with us.It was a pleasure hosting you and thank you for taking the time to review your recent stay.We hope we see you soon again!All the best, Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Arendt
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arendt
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 15 mai 2024
Dear Arendt,Thank you so much for taking the time to review your stay and for the rating!It was our pleasure taking care of you! We are looking forward to having another chance to welcoming you back in the near future.Have a great day,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Melissa
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Riu Palace Punta Cana le 13 mai 2024
Dear Melissa,We are so grateful to read that you gave us the opportunity to prove that all the positive reviews that we have, are based on the reality of our hotel and the result of the work of our lovely staff.We thank you, Melissa.Wishing to host you again very soon!Kindest wishes,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
8/10 Bien
Aissa
8 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Aissa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Palace Punta Cana le 15 mai 2024
Dear Aissa,We always recommend leaving your full name in the comments, so that we can properly follow up on what you share and assist you when necessary.We appreciate you taking the time to share your impressions of your recent stay with us. However, we would like to stress that Riu's priority is the safety and well-being of our guests.Our hotel has a capacity for more than 1,500 guests. Our work in the hotel industry since 1953 demonstrates our dedication to the people who stay with us.We are very surprised by your negative impression, however, as it is an event that you claim to have seen and not an event directly related to you, we are compelled to reaffirm our total dedication to our guests, safeguarding the privacy of the people who may have been directly involved in what happened.Our team always responds according with the procedure by which they have been instructed. We are very sorry you left thinking otherwise.Your kind ratings make us want to continue to improve.Best Regards,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
6/10 Satisfaisant
Erica
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Riu Palace Punta Cana le 10 mai 2024
Dear Erica,Thank you for sharing your thoughts with regards to your recent stay.We are very sorry to learn that you were disappointed with some aspects of your experience.It is unfortunate to learn, that regardless our chefs’ efforts, we could not meet your taste.In order to fulfil every guest expectations regarding food, our main buffet and theme restaurants offer a great selection of exquisitely presented local and international dishes which are prepared daily with the utmost care and using fresh ingredients. We regret that we failed to live up to your wishes and we do check daily our food offer, combining quality and variety catering for all tastes. Let us point out that we greatly care about our guests' well-being, the WHO (World Health Organisation) has officially declared that red meat is cancerogenic. Moreover, the excessive consumption of meat contributes to the acceleration of climate change with all the negative consequences that this entails.We hope you are not deterred from choosing to stay with us again in the future and to give us the chance to provide you with the excellent level of customer service that we pride ourselves in delivering.Best Regards,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
NELLY, Albuquerque
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NELLY
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear NELLY,Thank you very much for your review, as the opinion of our guests is very important to us.We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us and we sincerely hope to welcome you again soon in one of our facilities.Yours faithfully,Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager
10/10 Excellent
Gabriela
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriela
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Online Reputation Manager le 9 mai 2024
Dear Gabriela,Thank you for taking the time to give us your valued feedback following your stay at our hotel. We are happy to hear that you had a lovely time at our hotel! We look forward to sharing another great experience with you soon. Have a lovely day. Hotel Riu Palace Punta CanaOnline Reputation Manager