Piscine couverte

Avis sur Panorama Hotel Prague

4 out of 5
Panorama Hotel Prague
Milevska 7, Prague

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 427 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 401 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 107 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 42 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 24 avis sur 1001." "

9,0/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Jean François

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Fatiha

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ivan Dvorak, General manager le 4 janv. 2024
Dear Fatiha,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 Excellent

Abdelhafid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very confortable room Spa access is definitely valuable
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Ivan Dvořák, General Manager le 19 sept. 2023
Dear Guest,First of all thank you for your very nice feedback, but mostly thank you for staying with us. We are very happy to hear that you had such a nice experience during your stay and to see you again in Panorama Hotel Prague would be a great pleasure for us!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

4/10 Médiocre

Regis

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Un hôtel pour tour operator
Un service médiocre , des vagues de touristes qui se bousculent au petit déjeuner , une salade de fruits sorties directement de la conserve… La chambre est vieillotte mais agréable .. et la station de métro est à 4 minutes en résumé un hôtel qui fait le job lorsque le travail est à 2 minutes , mais devrait être réservé aux bus ( il en arrive une demi douzaine chaque soir ) …
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de Ivan Dvořák, General Manager le 23 août 2023
Dear Regis,Thank you for your feedback. Even if not all the aspects of your stay were perfect, we do appreciate that you took your time to write us a review. We are sorry for the inconveniences that had occured during your stay and we will do our best to improve our services to the greatest satisfaction of all our guest. Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 Excellent

José

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

2/10 Horrible

Jean Marc

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Ivan Dvořák, General Manager le 7 déc. 2022
Dear Jean Marc,thank you for your feedback - to know the opinion of our guests is crucial to us. We are sorry that we have not fulfilled your expectations according to your review. We would definitely appreciate to hear more details if possible, because the maximal satisfaction of our guests is our ultimate goal. We will do our best to improve our services!Best Wishes, Ivan Dvořák, General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
J ai ete bien accueillie et le personnel est très à l'écoute. J'aurais souhaité que l'option piscine soit proposée au moment de la réservation car l'accès est payant.
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Ivan Dvořák, General Manager le 18 nov. 2022
Dear Guest,We are pleased to receive a review from you. We appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in our hotel, especially when it comes to our well informed and friendly staff, even if some aspects were not completely as you wished for. It would be a pleasure for us to accommodate you in our hotel again!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

8/10 Bien

Justine

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Je recommande cet hôtel, accueillant, très bien desservie, très propre, par contre pour l’accès au SPA piscine ce n’est pas précisé que c’est un supplément dans la formule d’expédia… a notre plus grande surprise.. environ 10 euros/250 couronnes Tchèques = 1heure. Je trouve que ce point devrait être signalé dans la description de l’hôtel.
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Ivan Dvořák, GM le 20 avr. 2022
Dear Justine, Thank you so much for your positive rating for your recent visit in Panorama Hotel Prague. We are so glad you had a good experience and that you enjoyed the service and location. For wellness, I can recommend you to book deluxe or executive room next time so you will get access to spa free of charge as a benefit. We hope you will be giving us another chance and returning to our hotel in the future. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

10/10 Excellent

DAVID

Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Ivan Dvořák, GM le 13 mars 2022
Dear David, Thank you so much for your positive rating for your recent visit in Panorama Hotel Prague. Seeing that you had a 5-star experience is the best thing we could hope for! Your rating means a lot to us. Definitely look forward to welcoming you back! Kind regards Ivan Dvořák General Manager

10/10 Excellent

GILLES DE

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel agréable et à l écoute des clients, chambres spacieuses et literie excellente, petit déjeuner copieux et de bonne qualité. Propreté à tous les niveaux : réception, couloirs, chambres, piscine et salle de fitness. Un peu loin du centre ville ms le métro est tout prêt et on est à 4 stations du centre. Coin calme et on se sent en sécurité. Grand centre commercial au pied de l hôtel Je recommande donc cet hôtel.
Séjour de 7 nuits en février 2022
Réponse de Ivan Dvořák, GM le 13 mars 2022
Dear Gilles, On behalf us all in Panorama Hotel Prague, I would like to thank you for sharing this great review about our hotel! I am thrilled to hear that you appreciated the cleanliness, delicious breakfasts and mainly behavior of our colleagues. Everyone is so nice because we have the best guests! We will strive to deliver great experience consistently, please do come again. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Ivan Dvořák, GM le 15 déc. 2021
Dear valuable guest, Thank you so much for your positive rating for your recent visit in Panorama Hotel Prague. We are glad that the team has managed to meet most of your needs during your stay. We look forward to seeing you back soon. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

10/10 Excellent

Jean-Philippe

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Ivan Dvorak, GM le 14 nov. 2021
Dear Jean-Philippe, We are happy to see that you had a 5-star experience in Panorama Hotel Prague. We work hard to meet expectations like yours, and we are happy to hear we hit the mark for you. We hope you will come and see us again soon! If there is anything we can do for you, please, do not hesitate to contact us. We will do our best to solve everything to your satisfaction. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

8/10 Bien

IVA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Très bon emplacement, séjour agréable, je reviendrai..
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Ivan Dvořák, GM le 13 sept. 2021
Dear Iva, We are so happy your visit in Panorama Hotel Prague went so smoothly. We are so glad to hear that you enjoyed your stay and our team took care of your needs and that you plan to come back again. We are already looking forward to welcome you back soon. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

10/10 Excellent

Laurent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel légèrement excentré mais de qualité
Hotel 4 étoiles avec le services qui en découlent. Personnel tres professionnel dont un qui parle bien le français, ça fait toujours plaisir. Chambre bien équipée seul le minibar est vide, a vous de le remplir. Salle de bain avec baignoire et accessoires. Grands placards avec nombreux portemanteaux. Coffre fort de grande capacité. Tele avec toutes les chaines Tchèques, beaucoup de chaines en Allemand et les classiques chaines internationales. Petit dejeuner international avec beaucoup de choix en sucré autant qu'en salé. Une piscine et un Spa est également disponible mais en payant un supplément. Accès centre-ville avec la liigne C du métro ou la ligne 6 de tramway (en temps normal c'est la 19 qui dessert ce terminus mais elle ne rentre pas dans le centre ville). Un centre commercial se trouve juste derrière l'hotel. On y trouve un supermarché, des fast food et toutes boutiques classiques des gros C.C. Petite boutique de souvenirs presente dans l'hôtel.
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Ivan Dvořák, GM le 30 août 2021
Dear Laurent, The team here in Panorama Hotel Prague is thrilled to receive such great rating, thank you. Seeing that you had a 5-star experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot to us. It was pleasure serving you. We hope to be able to welcome you back very soon. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le traitement a la réception est un peu long...mais le reste etait tres bien
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de GM le 27 janv. 2020
Cher invité, merci d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et nous serons heureux de vous accueillir chaleureusement lors de votre prochaine visite à Prague. Cordialement, Ivan Dvořák Directeur Général Panorama Hotel Prague

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le Personnel ne parle français même pas un petit peu.
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de GM le 3 janv. 2020
Dear valuable guest, thank you very much for choosing Panorama Hotel Prague for your stay and I am happy to see that you enjoyed your stay although some inconvenience related to personnel not speaking french or a bit occurred during your stay. I do hope that this inconvenience will not dissuade you from visiting our hotel during your next stay with us. Best regards Ivan Dvořák General Manager Panorama Hotel Prague

8/10 Bien

florian

Séjour de 3 nuits en décembre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Good but could be better
This is at least the third time, I go to this hotel. The first time, they charged my room twice (which was later on resolved). The second time, everything went smoothly. Now the third time, I am still waiting to receive the invoice. The hotel is good but the reception team does not pay attention. Besides the fact described above, they do not apply the rule "first come, first serve". I do not even see the point of queuing. In conclusion the equipement is good, service at reception can be improved!
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de PA to GM le 21 oct. 2019
Dear valuable guest, thank you very much for choosing Hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you found hotel equipment convenient. On the other hand I am sad to see that some inconvenience related to unprofessional service of reception occurred during your stay mainly related to invoice you are missing. Please accept my apology for discomfort caused but since you did not provide us with your name or reservation number we can not clarify the issue. Please provide us with these details to enable us settle the matter and further improve quality of our service and I do hope that we will show you our dedication during your next trip to Prague. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

gerald

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de PA to GM le 14 oct. 2019
Dear Gerald, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am delighted to see that you found your stay to your full satisfaction. Looking forward to seeing you back soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

Sophie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de PA to GM le 7 oct. 2019
Dear Sophie, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you found your stay to your full satisfaction. Looking forward to seeing you back soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 Bien

Jean-Philippe

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de PA to GM le 1 oct. 2019
Dear Jean-Philippe, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you had a nice stay with us. We do hope to see you back soon again. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Zuzana Koderová Front Office Manager le 9 sept. 2019
Dear, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you found your stay to your full satisfaction. Thank you for giving us perfect rating and looking forward to seeing you back soon. Best regards Zuzana Koderová Front Office Manager

10/10 Excellent

Emmanuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Zuzana Koderová Front Office Manager le 9 sept. 2019
Dear Emmanuel, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you found your stay to your full satisfaction. Thank you for giving us perfect rating and looking forward to seeing you back soon. Best regards Zuzana Koderová Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel est très souriant, proche du cliént et compétent . Un seul bémol mais il s’agit d’un goût personnel: les oreillers sont trop beaucoup trop mous donc peu efficace
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de PA to GM le 3 oct. 2019
Dear valuable guest, thank you for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you enjoyed friendliness and professionalism of our personnel. On the other hand I am a bit sad that you did not find our pillows comfortable due to big softness. Please accept my apology for discomfort caused and I do hope that this inconvenience will not dissuade you from visiting our hotel during your next visit to Prague. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Hôtel et chambres propres, literie confortable. 2 points négatifs : loin du centre ville et surtout la piscine/spa en supplément (assez mal spécifié dans l’annonce, nous avons dû éplucher les conditions pour voir que ce n’etait pas compris....)
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de PA to GM le 8 juil. 2019
Dear valuable guest, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you found room cleanliness and bedding comfortable. On the other hand I am a bit sad that you were not satisfied with hotel location a bit far from city center and with our wellness and fitness center which you had to pay extra. Free access to our wellness center is provided for guests accommodated in Deluxe or Executive room types. Dear valuable guest I do hope that this above mentioned inconvenience will not dissuade you from visiting our hotel during your next visit to Prague. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Déplacement business ok
RAS pour des déplacements business.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de PA to GM le 26 juin 2019
Dear valuable guest, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you found our hotel to be convenient for business trips. I do hope that we will have a chance to welcome you back soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Très bel hôtel, chambres propres, service parfait . Bien situé proche station de métro (500m). Très calme. Centre commercial très proche.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de PA to GM le 12 juin 2019
Chèr Patrick, Merci d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et nous serons heureux de vous accueillir chaleureusement lors de votre prochaine visite à Prague. Cordialement, Hana Mahmoud Assistant du Directeur

8/10 Bien

Violette

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel très bien entretenu... Attention le spa n'est pas inclus et coûte 200 kcz par personnes (8€) pour une heure ... La piscine n'est pas très chaude et le jacuzzi est pour 4 personnes maximum... Hôtel excentré mais métro à proximité. En moins de 30 minutes vous êtes au centre ville pour 24 kcz par personnes (1 €).
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de PA to GM le 3 juin 2019
Dear Violette, thank you for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you found our hotel to be well maintained close to metro therefore with easy access to city center. On the other hand I am sad to see that some inconvenience related to free access to our wellness and fitness center, cold water in swimming pool and small whirlpool occurred during your stay. Please note that free access to our wellness and fitness center is for guests accommodated in Executive or Deluxe room types. Hotel guests can pay either 200,- CZK per hour or 320,- CZK per day. Swimming pool temperature oscillates from 25 to 27 C, and this temperature is checked on daily basis. Dear Violette, thank you for taking time to write review of your stay and I do hope that we will have a chance to welcome you back in our hotel during your next visit to Prague. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout est bien Attention la baignoire est TRES glissante
Séjour de 5 nuits en mai 2019

8/10 Bien

Jean François

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Favorable
Hotel situé hors du centre ville, mais très bien desservi par Metro et Tram. Situé à coté d'un centre commercial idéal.
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de PA to GM le 22 mai 2019
Dear Jean Francois, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and we are very happy to see that you found your stay to your full satisfaction. We do appreciate your positive comments related to distant hotel location from the city center but easily accessible due to public transport close by as well as shopping mall. Hope to see you back soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Propreté-service-accueil-petit-déjeuner-confort, tout est parfait !
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de PA to GM le 8 mai 2019
Dear valuable guest, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and we are delighted to see that you found your stay to your full satisfaction. Looking forward to seeing you back soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location,good breakfast, very nice staff. Big room and good amenities.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de PA to GM le 29 avr. 2019
Dear valuable guest, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you found your stay to your full satisfaction. I am glad to see that you enjoyed hotel convenient location. breakfast to your taste, professionalism of our staff and big rooms with amenities. Looking forward to seeing you back soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de PA to GM le 2 avr. 2019
Dear valuable guest, thank you for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you found your stay to your full satisfaction. Looking forward to seeing you back soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 Bien

Fox

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel ne parle pas français et la réceptionniste du premier jour était désagréable
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de PA to GM le 29 avr. 2019
Dear Fox, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am sad to see that some inconvenience occurred during your stay. Thank you for your valuable comments that you did not find anybody speaking french language although we have members of reception staff speaking your beautiful language. On the other hand its very disappointing to be informed about such inappropriate behavior of our front office personnel. Your comment will be discussed with our Front Office Manager in order to arrange some additional training to avoid such situation in the future. Dear Fox, thank you very much for your valuable comments and looking forward to seeing you back soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de PA to GM le 1 avr. 2019
Dear valuable guest, thank you for choosing Panorama hotel Prague for your stay and I am happy to see that you found your stay to your full satisfaction. Looking forward to seeing you back soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 Bien

Justine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Je recommande car bel hôtel + proximité
Je recommande l’hotel car il est très bien situé : la station de métro est à quelques mètres et il y a un centre commercial en face qui permet d’aller faire ses courses. L’hotel est magnifique, très propre et le personnel y est agréable et serviable. Le seul bémol est la chaleur étouffante dans les chambres: le chauffage va trop fort et même en ouvrant la fenêtre l’air reste sec. La chambre était bien, oreillers inconfortables cependant et donc difficile de se reposer. Nous avons également pris le petit déjeuner par facilité mais je ne le recommande pas ! Il est tout de même cher par rapport à la qualité. En bref, je le recommande et j’y retournerai probablement mais sans le déjeuner.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de PA to GM le 7 mars 2019
Dear Justine, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and thank you very much for positive comments related to hotel location close to metro and shopping mall, hotel cleanliness and friendliness and attention of our staff. On the other hand I am sad to see that some inconvenience occurred during your stay regarding high temperature in your room and uncomfortable pillows. Dear guest, I would like to point out that if you find some malfunction, inconvenience or you have some wish or requirement do not hesitate to contact our hotel reception to assist you and to make your stay more pleasant. I am sad to see that we did not meet your expectation regarding breakfast selection which you consider insufficient. I will share your valuable comment with my colleague from Food and Beverage department in order to search for some improvement. Dear Justine, thank you very much once again for your valuable feedback and I do hope that we will have a chance to welcome you back in the future during your next visit to Prague. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de PA to GM le 1 avr. 2019
Dear valuable guest, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you found your stay to your full satisfaction. Looking forward to welcoming you back to our hotel soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good for business trip
Good hotel. Located in an economic area. The breakfast is correct but choice could be larger (banana and pain au chocolat). The room is clean. It isn’t a bad choice to go to that hote
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de PA to GM le 14 févr. 2019
Dear Mr. Michael, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am glad that you enjoyed your stay. Thank you very much for your positive comments related to hotel location and room cleanliness. We also appreciate your suggestion regarding breakfast selection and we do hope that we will have a chance to welcome you back in our hotel to show you our dedication in providing our guests with high standards of services. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

6/10 Satisfaisant

Gregory

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de PA to GM le 8 févr. 2019
Dear Mr. Gregory, thank you very much for choosing hotel Panorama for your stay and I am sad to see that you did not enjoy your stay to your full satisfaction. We will be very glad if you provide us with your comprehensive feedback in order to improve quality of our service for your next visit to our hotel. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel, petit dejeuner complet. Un peu loin du centre mais station de metro juste à cote.
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Hana Mahmoud PA to GM le 8 févr. 2019
"Cher invité, Merci d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. Je suis ravi d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et que vous aimez la location pres du metro et ne pas loin du centre et notre petit dejeuner J'attends votre prochaine visite avec impatience. Cordialement Hana Mahmoud Assistant du Directeur

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Hana Mahmoud PA to GM le 23 janv. 2019
Dear guest, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and thanks for giving us such high rating, we assume we did our best to make your stay pleasant. Hope to see you back soon. Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnel agréable et à l'écoute du client. Très bon rapport qualité prix.
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Hana Mahmoud PA to GM le 25 janv. 2019
Chér invité, "Merci d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et nous serons heureux de vous accueillir chaleureusement lors de votre prochaine visite à Prague. Cordialement Hana Mahmoud Assistant du Directeur

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bien personnel agreable salle de bain un peu vieillot
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Hana Mahmoud PA to GM le 25 janv. 2019
Cher invité, Je tiens a vous remercier d´avoir choisi hôtel Panorama a Prague.Merci d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et nous serons heureux de vous accueillir chaleureusement lors de votre prochaine visite à Prague. Cordialement Hana Mahmoud Assistant du Directeur

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Hana Mahmoud PA to GM le 24 janv. 2019
Dear valuable guest, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am happy to see that you enjoyed your stay to your full satisfaction. I do hope that we will have a chance to welcome you back in our hotel soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Hana Mahmoud PA to GM le 24 janv. 2019
Dear valuable guest, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I am glad to see that you enjoyed your stay to your full satisfaction. I do hope that we will have a chance to welcome you back in our hotel soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

10/10 Excellent

Nagy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Hana Mahmoud PA to GM le 24 janv. 2019
Dear Mr.Nagy, thank you very much for choosing hotel Panorama for your stay and I am glad to see that you enjoyed your stay to your full satisfaction. I do hope that we will have a chance to welcome you back in our hotel soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Personal Assistant to General Manager le 11 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your recent stay in Prague and for your kind rating. We hope you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back to our hotel soon. Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Personal Assistant to General Manager le 11 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us at Panorama Hotel Prague and for your excellent rating. We are pleased that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back to our hotel soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Personal Assistant to General Manager le 11 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us at Panorama Hotel Prague and for your excellent rating. We are pleased that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back to our hotel soon. Kind regards,