Avis
8,0
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Stephen Novotný le 1 août 2019
Thank you dear partner for your feedback :-)
Always we gonna try to do maximum for your comfort :-)
Best regards ,
Stephen Novotný Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Michaela Kejvalova Front Office Managers le 21 mai 2019
Dear Guest, thank you for your stay and for your positive feedback. Kind Regards, Michaela Kejvalova Front Office Managers
4/10 Médiocre
mimi, france
22 oct. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
deception
mimi
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Ralph
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralph
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
seyyed Hashem
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
seyyed Hashem
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Samuel
1 août 2023
Samuel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Yael
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yael
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
René
Voyage d’affaires
6 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
René
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Muhammad Razwan
Voyage en couple
9 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muhammad Razwan
2/10 Horrible
Serap
8 janv. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Serap
8/10 Bien
Konstantinos
Voyage en couple
5 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Konstantinos
2/10 Horrible
AXEL, ATLACOMULCO
Voyage d’affaires, Voyage en couple
11 sept. 2022
Les points faibles : Personnel et service et équipements
AXEL
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Abdulla
1 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdulla
Séjour de 2 nuits en août 2022
2/10 Horrible
Sahar
31 juil. 2022
Sahar
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 mai 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Velmi nepříjemný personal, špatný servis
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2022
4/10 Médiocre
Jinwook
3 mai 2022
Jinwook
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Zdenek
Voyage d’affaires
11 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zdenek
Séjour de 1 nuit en février 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Stephen le 31 août 2019
Dobrý den, děkujeme za vaši renczi, vážime si každého názoru :-)
S pozdravem,
Stephen Novotný Front Office Manager
8/10 Bien
Barbara
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Barbara
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Stephen Novotný le 12 juil. 2019
Dobrý deň p. Barbara. Ďakujeme vám za vášu recenziu :-) Nesustále sa snažíme zlepšovať naše služby. Štandardne pokoj do hlavnej ulice je trocha hlučnejší , pracujeme na tom odstánoíť tieto malé nedostatky.
Prajem vám nádherný deň ,
s pozdravom
Stephen Novotný Front Office Manager
10/10 Excellent
Radek
4 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Radek
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Stephen Novotný le 8 juil. 2019
Dobrý den p. Radek , děkujeme vám za váš feetback :-)
Sme radi , že jste byli spokojeni. Neustále se snažíme zkvalitňovat a zlepšovat naše služby :-)
Přeji hezký den,
S pozdravem,
Stefan Novotný - Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Sales Manager le 4 juil. 2019
Schoenen guten Tag,
vielen dank fuer Ihre feedback. Es tut uns leid, aber der Lounge Bar ist wirklich aus technishen Grunden geschlossen. Wir arbeiten drauf, es bald wieder zu offnen. In der Zwischenzeit haben wir fuer das Sommer haben wir zusetzlich sitzplaetze fuer das Restuarant in der Hoff geofnet. Bei fruestuck gibt es eine klasische Buffet- Auswahl.
Wir werden uns auf Ihre Nachste Besuch freuen und wir werden uns bemuehlen unsere Leistungen zu verbessern.
Shoene Gruesse
Martina
Sales Manager
10/10 Excellent
Игорь
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Игорь
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel w korzystnej cenie
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Michaela Kejvalová le 27 juin 2019
Dear Meagan Van Engen,
thank you for finding a time to give us a review. I would like to once again apologize for the negative experience you had with us. The employee was retrained as I promised in order to prevent such unprofessional behaviour. I am glad that we managed to resolve the situation and I am looking forward for your next stay with us. I wish you a nice day.
Kind Regards,
Michaela Kejvalová
Front Office Manager
10/10 Excellent
Russell
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely old town
Russell
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Michaela Kejvalova le 21 mai 2019
Dear Russell, we are excited to hear that you had a great time in Prague and that Hotel Oya *** fulfilled your expectations. We wish you a nice day and hopefully, see you again! Kind Regards, Michaela Kejvalova Front Office Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 mai 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Michaela Kejvalová le 21 mai 2019
Dear Mrs and Ms Draper,
we apologize for the miscommunication before your arrival. We have balconies only in apartments located in the 5th floor, so I believe that there might be some misunderstanding while having the phone call. I checked the description right after you point out that we have the balcony in room description of all the rooms on Expedia and we immediately I contacted Expedia and fixed the description. We understand that this was misleading information and we are glad that you helped u to eliminate it. We offered you a bottle of prosecco to compensate the negative experience, yet you refused with explanation that you do not enjoy prosecco. As we wanted to provide you with a compensation, we offered you a drink of your choice in the restaurant. After that we kindly asked you about the whole situation and you explained to us that you were the most upset about the fact was that you wished to make a booking of a hotel close to Ceskomoravska underground station and Hotel OYA popped up in the search in Expedia even though it was on the other side of Prague. Proximity settings are not possible to edit from the side of the hotel and it is not something we can adjust on Expedia. As for the whole situation, I would not say that we did not take any steps to ensure you will enjoy your stay, although, I understand you might feel this way. The experience of our guests is important to us and even negative reviews are great way to understand the clients need and to learn how we can improve. We wish you a nice day and thank you for expressing your concerns. Kind Regards, M. Kejvalova Front Office Manager of Hotel OYA***
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Michaela Kejvalová Front Office Manager le 7 mai 2019
Dear Guest,
thank you fro your stay and positive feedback. We are pleased that you enjoyed your stay with us. Hopefully we will have a chance to accommodate you in the future. Wish you a nice day. Kind Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Michaela Kejvalová Front Office Manager le 8 mai 2019
Lieber Gast, vielen Dank für Ihren Aufenthalt. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag und freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Michaela Kejvalová le 3 mai 2019
Dear Guest,
what a great review! Thank you for your feedback and your stay. Have a great day! Kind Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Michaela Kejvalová le 3 mai 2019
Dear Guest,
we are more than happy to hear that you enjoyed your stay with us. Hopefully we will get a chance to accommodate you again. Kind Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Michaela Kejvalová le 3 mai 2019
Dear Guest, thank you for such a positive review. We are glad that you enjoyed your stay! Kind Regards,
10/10 Excellent
Zdenek
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zdenek
Séjour de 1 nuit en février 2019
10/10 Excellent
Ivana
29 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ivana
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Michaela Kejvalová, Front Office Manager le 31 janv. 2019
Dobrý den Ivano,
velmi děkujeme za skvělé hodnocení. Těší nás, že jste si pobyt u nás užila a doufáme, že Vás budeme opět moci přivítat v našem hotelu.
10/10 Excellent
Eva
10 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Velice spokojena
Eva
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Michaela Kejvalova Front Office Manager le 16 janv. 2019
Dobrý den, Evo,
moc Vám děkujeme za Váš pobyt i za to, že jste si našla čas nám napsat recenzi. Velmi náš těší, že jste si pobyt u náš užila a splnil (možná i předčil) Vaše očekávání. Přeji Vám hezký den a těšíme se opět v budoucnu. S pozdravem,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Michaela Kejvalová Front Office Manager le 6 janv. 2019
Dear Guest, thank you for choosing Hotel Oya. It is a pleasure to hear that you were satisfied with your stay. As for the noise from the street, next time visiting us I recommend you to make a special request for the rooms with windows to the garden where is almost no noise from the street. Wish you a great day and we look forward to your next visit.
6/10 Satisfaisant
Chiara Martina
3 janv. 2019
Odore fortissimo in camera!
Chiara Martina
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Michaela Kejvalová Front Office Manager le 6 janv. 2019
Dear Chiara,
thank you for staying with us. We feel terrible that you haven´t been fully satisfied with you stay. The housekeeping cleans the room every day so I am shocked that the carpet had some unpleasant smell. The carpet in the room is being cleaned by special carpet cleaning machine as we speak. Thank you for letting us know. As for the troubles with the parking. We are not able to fulfil the request for "free parking" when we charge 12 € per night. The parking cannot be free because we rent the parking lot from the city therefore, we are required to pay for it as well. I wrote you a message before your arrival where I stated the situation with blue zones and also that there is necessary to pay at specific times of day. Here is what I sent you: "Another option is to park nearby the hotel on the street (blue lines on the ground) where you may park for free between 18:00 - 8:00, for the rest of the day you are required to pay." I understand that the parking in Prague might be complicated, however, we gave you the information. Wish you a nice day and please accept our apologies.
10/10 Excellent
Hana Drápelová
13 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hana Drápelová
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Michaela Kejvalová Front Office Manager le 21 déc. 2018
Dobrý den paní Drápelová,
děkujeme Vám za Váš pobyt i následné krásné hodnocení. Těší nás, že jste si čas strávený v našem hotelu užila. Jménem Hotelu Oya & Otar Vám přejeme krásné vánoce a šťastný nový rok. S pozdravem,
8/10 Bien
HUANG-MIN
7 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HUANG-MIN
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Michaela Kejvalová le 12 déc. 2018
Dear Huang-Min,
thank you for such a possitive feedback. We are more than happy that you enjoyed your time at Hotel Oya. We look forward to your next visit. Kind Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Michaela Kejvalová, Front Office Manager le 2 nov. 2018
Dear Guest,
thank you for staying with us. I am glad that you enjoyed your stay with us.
Wish you a great day.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Michaela Kejvalová, Front Office Manager le 11 sept. 2018
Dear Guest,
thank you for your lovely feedback. We are more than happy that you enjoyed your stay at Hotel Oya. We look forward to accommodate you next time you visit Prague. Kind Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 août 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Michaela Kejvalová, Front Office Manager le 23 août 2018
Dear Guest,
thank you for your feedback. It makes us greatly happy that you enjoyed your stay with us.Wish you a great day and hope to see you again! Best Regards
8/10 Bien
Antti
16 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antti
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Michaela Kejvalová, Front Office Manager le 20 août 2018
Dear Antti, thank you for your lovely feedback. We are glad that we were able to provide you a service to your satisfaction. Once again we apologize for the troubles with the AC, we informed Expedia about the misinformation. Wish you a nice day. Best Regards
10/10 Excellent
Ivana
22 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ivana
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Michaela Kejvalová, Front Office Manager le 14 août 2018
Dear Ivana,
thank you for your feed back and your time you spent with writing the review. We are glad that you had a good time at our hotel. The satisfactin of our guest is a priority for us. We look forward to your next visit!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 juin 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
2/10 Horrible
Darrel, Reno, USA
29 mai 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Far away from the city. Everything closes at 8.
Darrel
Séjour de 3 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Belal, Jordan
3 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Belal
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Anna, Operations Manager le 11 mai 2018
Dear Belal, thank you very much for your lovely review. We realy appreciate it. We hope, that you will visit hotel OYA*** again.
Have a nice day!
10/10 Excellent
Oliver
2 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gepflegt - sauber - freundlich
Oliver
Réponse de Anna, Operations Manager le 13 mai 2018
Oliver, danke für deine Rezension.
Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.
Thank you very much.
8/10 Bien
Alessandro, Milan
2 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Location
Alessandro
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Anna, Operations Manager le 11 mai 2018
Dear Alessandro, Thank you very much for your review.
Have a nice day!
10/10 Excellent
Ekaterina
8 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Новогоднее путешествие
Ekaterina
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2017