Avis
8,0
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
11 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en mars 2019
8/10 Bien
STEPAN
31 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
STEPAN
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Bachir, Lille
20 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport-qualité
Bachir
10/10 Excellent
armelle, Caen
12 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente adresse
armelle
6/10 Satisfaisant
Philippe, Pontarlier
3 mars 2014
Rapport qualité/prix correct
Philippe
2/10 Horrible
Paris, France
1 mars 2014
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Avis
Paris
8/10 Bien
daniel, liège
13 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
seul bémol, pas d"ascenseur
daniel
8/10 Bien
mathou, lyon
16 oct. 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
mathou
8/10 Bien
Alice, Lyon
30 août 2013
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Repos
Alice
6/10 Satisfaisant
Jean-Michel, Saint-Étienne, France
21 août 2013
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel conforme à sa catégorie.
Jean-Michel
6/10 Satisfaisant
Sendra, Guyane
3 août 2013
Hotel toutefois agréable
Sendra
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Dimitri, Belgique
11 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confort a petit prix
Dimitri
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propre et sécuritaire
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
bon avis
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mat, France
10 août 2012
Les points forts : Propreté et personnel et service
Super !
Mat
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 août 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Rod, Cergy
30 juin 2011
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hotel confortable mais personnel exécrable
Rod
4/10 Médiocre
G, Paris
6 mars 2011
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Beaucoup trop loin du centre contrairement aux dires de l'hotel
G
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 févr. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Bruno, Rouen
1 janv. 2011
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
Bruno
8/10 Bien
LEONARD, LYON , FRANCE
16 oct. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel AIDA à Prague : petit hôtel , quartier calme
LEONARD
6/10 Satisfaisant
Anthony, Bordeaux, France
30 sept. 2010
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel Aida, proche transports & restaurants
Anthony
8/10 Bien
Laurent, Mérignac
3 juin 2010
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Laurent
8/10 Bien
Jean-Philippe, Nancy
5 janv. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Accès facile au centre ville
Jean-Philippe
6/10 Satisfaisant
Jenna
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenna
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Brooklyn
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brooklyn
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality management le 3 avr. 2024
Dear Brooklyn, Thank you for your review! We are thrilled you have enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Happy travels!
10/10 Excellent
Ernesto
10 mars 2024
Ernesto
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality management le 3 avr. 2024
Dear Ernesto, Thank you for your review! We are thrilled you have enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Happy travels!
8/10 Bien
Garry, Varsity Lakes
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Garry
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality management le 2 janv. 2024
Dear Garry, Thank you for taking the time to review Hotel Aida! I have dispatched our maintenance team to your room right away, to investigate and repair any issues in the shower. Despite this inconvenience, I am thrilled to hear you have enjoyed your stay and I hope we will be able to welcome you back soon.Happy travels!
10/10 Excellent
Habip
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Habip
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality Management le 27 déc. 2023
Dear Habip,Thank you so much for taking the time to review Hotel Aida! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!
6/10 Satisfaisant
Lea
16 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lea
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality management le 18 déc. 2023
Dear Lea, Thank you for taking the time to review Hotel Aida! I am sorry to see you did not enjoy your stay. If you have any specific suggestions, or tips on how we could improve our services, please feel free to contact us as we always strive to better ourselves for our future guests. I hope you have managed to enjoy Prague. Happy travels!
10/10 Excellent
Paul
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice little room
Paul
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality Management le 7 déc. 2023
Dear Paul,Thank you so much for taking the time to write such a fantastic review of your stay at Hotel Aida! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!
10/10 Excellent
Sean
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 10 nuits en novembre 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality management le 1 déc. 2023
Dear Sean, Thank you so much for taking the time to review Hotel Aida! It is such a pleasure to hear you have been continuously returning to our hotel and I am so thrilled to hear you have been enjoying your stays with us. We hope to welcome you back soon! Happy travels!
6/10 Satisfaisant
Kerstin
Voyage d’affaires
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kerstin
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality management le 13 nov. 2023
Dear Kerstin, Thank you for taking the time to review Hotel Aida! I am sorry about the noisier room. If you decide to revisit us, please do not hesitate to contact us and we will do our best to make sure we offer you a different room, which may be more to your liking! I would also like to point out that Hotel Aida will be undergoing a reconstruction in the early months of the new year and it would be our pleasure to welcome you back afterwards to show you our progress. I am glad you found your stay to be satisfactory and I sincerely hope we will be able to welcome you back.Happy Travels!
10/10 Excellent
macielo
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
macielo
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality management le 2 oct. 2023
Dear Marcielo, Thank you for writing such a fantastic review of Hotel Aida! I am thrilled to hear you have enjoyed your stay and I hope we will be able to welcome you back soon. Happy Travels!
8/10 Bien
Ben, Buchten
Voyage en groupe
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ben
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality Management le 12 sept. 2023
Dear Ben,Thank you so much for taking the time to review Hotel Aida! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!
10/10 Excellent
Susanne
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanne
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality Management le 21 août 2023
Dear Susanne,Thank you so much for your review of Hotel Aida! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!
6/10 Satisfaisant
Ondrej
1 août 2023
Ondrej
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality Management le 2 août 2023
Dear Ondrej,Thank you so much for taking the time to review Hotel Aida! I am sorry that you did not enjoy your stay. If you have any tips or comments on how we could better our service, please do not hesitate to let us know. Happy Travels!
6/10 Satisfaisant
Károly András
Voyage en groupe
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lelakott, de kényelmes szobák, jó reggeli
Károly András
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality management le 2 août 2023
Dear Károly András,Thank you for taking the time to review your stay at Hotel Aida. I am sorry that you did not enjoy your stay. We are currently planning a renovation for Hotel Aida, which will be carried out with the new year. It would be our pleasure if you decided to come back so that we can offer you a stay that you would enjoy more. Happy Travels!
8/10 Bien
Maria
Voyage en famille
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nice layover
Maria
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality Management le 28 juil. 2023
Dear Maria, Thank you so much for taking the time to write such a kind review of Hotel Aida! I am sorry about the inconvenience with your bed, it seems there was a misunderstanding between the reception and the housekeeping team. I am very glad, however, that the whole situation got sorted. We are thrilled that you have enjoyed your stay and I hope we will be able to welcome you again.Happy Travels!
4/10 Médiocre
Kemal
Voyage en famille
18 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Skuffende
Kemal
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality management le 19 juil. 2023
Dear Kemal,Thank you for taking the time to review your stay at Hotel Aida! I am sorry to hear that you have not enjoyed your stay. We are currently planning a big reconstruction for the hotel, which will be carried out at the beginning of the new year. However, we try to advertise our hotels as they are and since we cannot offer them, you should not be able to find the air conditioner units offered on any of our websites. I do understand the Czech Republic has been abnormally hot these past weeks and we try to help our guests to be as comfortable as possible, therefore we also offer fans at the reception upon asking. I sincerely apologize for this inconvenience and I hope it did not impact your stay and you were able to enjoy Prague. I sincerely hope we will be able to welcome you again.Happy travels!
10/10 Excellent
Lykke
10 juil. 2023
Lykke
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality Management le 12 juil. 2023
Dear Lykke,Thank you so much for taking the time to review your stay at Hotel Aida! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!
2/10 Horrible
Jnja
21 juin 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicht wie auf den fotos
Jnja
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Lenka Vorlickova, Quality Management le 23 juin 2023
Thank you for taking the time to review your stay at Hotel Aida! I am sorry to hear that you have not enjoyed your stay. We have seen in our records that you have stayed at our hotel however, we have big plans for Hotel Aida in terms of reconstruction and are planning this very soon! I hope we will be able to welcome you again and provide you with a better experience.
8/10 Bien
István
Voyage en groupe
3 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
István
Séjour de 2 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Jan
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan
Séjour de 4 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Jan
Voyage en famille
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family friendly hotel
Jan
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
CARLOS A
Voyage en famille, Voyage en groupe
22 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos Arturo viajando por este bello mundo
CARLOS A
Séjour de 4 nuits en avril 2023
4/10 Médiocre
Artur
6 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Kold og larmende værelse
Artur
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Miklos
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miklos
Séjour de 1 nuit en mars 2023