Avis sur Terra Nostra Garden Hotel
Terra Nostra Garden Hotel
Rua Padre Jose Jacinto Botelho, 5, Furnas, Povoacao, Azores
Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sofia Grilo le 13 janv. 2024
Dear Pierre-Alain,Thank you for the classification given to your experience with us at Terra Nostra Garden Hotel.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Sofia GriloGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Michaël, VIRY-CHÂTILLON
Voyage en famille
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michaël
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sofia Grilo le 17 nov. 2023
Dear Michael , On behalf of Terra Nostra Garden Hotel we would like to thank you for your preference as well as for taking the time to make a comment about your recent stay with us. It is a great satisfaction for us to hear that our team and services were able to exceed your expectations. Once again we thank you for your preference and hope to have the pleasure to welcome you back to our hotel unit in the near future. With best regards, Sofia Grilo Guest Experience Manager
10/10 Excellent
francis
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
francis
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Sofia Grilo le 6 juil. 2023
Dear Francis, On behalf of Terra Nostra Garden Hotel, we would like to thank you for your preference for our hotel unit, as well as for taking the time to share your experience with us. We are very glad to hear that our services exceeded your expectations, specially our breakfast! We hope we can have the chance to welcome you back again in the near future. Best regards, Sofia Grilo Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Maxime
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10
Maxime
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Sofia Grilo le 30 mai 2023
Dear Maxime,On behalf of Terra Nostra Garden Hotel we would like to thank you for your preference as well as for taking the time to share your experience with us. We are very glad to hear that we were able to meet your expectations.Once again, we thank you for your preference and we hope to have the pleasure to welcome you back to our hotel unit soon. With best regards, Sofia GriloGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Catherine
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique !
Catherine
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Sofia Grilo le 8 sept. 2022
Dear Catherine, Thank you for your comment as well as your preference for Terra Nostra Garden Hotel. We are very glad to know that we were able to exceed your expectations. We hope to have the pleasure to welcoming you back to our unit soon. With best regards,Sofia GriloGuest Experience Manager
10/10 Excellent
silvia
Voyage en groupe
23 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
silvia
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Sofia Grilo le 25 août 2022
Dear Silvia,Thank you for the classification given to your experience with us.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to Terra Nostra Garden Hotel.Best regards,Sofia GriloGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Philippe
29 juin 2022
Philippe
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Sofia Grilo le 3 juil. 2022
Dear Philippe,
Thank you for the classification given to your experience with us at Terra Nostra Garden Hotel.
We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.
Best regards,
Sofia Grilo
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Christine
Voyage en groupe
6 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Sofia Grilo le 13 juin 2022
Dear Christine, On behalf of Terra Nostra Garden Hotel and it´s team, we would like to sincerely thank you for taking the time to post a review about your experience at our hotel. It was an honor being at your service and we hope to have the honor to receive you once again in the near future. Best Regards Sofia Grilo Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Florence
Voyage en famille
27 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent !
Florence
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Sofia Grilo le 28 janv. 2022
Dear Florence,
Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back once again to Terra Nostra Garden Hotel.
Best Regards,
Sofia Grilo
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Pia
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pia
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Alice Melo le 26 août 2021
Dear Pia,
Thank you for your great classification, we hope that we were able to exceed your expectation.
Best Regards
Alice Melo
10/10 Excellent
PIERRE
Voyage en famille
29 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PIERRE
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Alice Melo le 30 juil. 2021
Dear Pierre,
Thank you for taking the time to evaluate your recent stay with us. It was a pleasure to have been at your service.
We hope to see you once again in the near future.
Best Regards
Alice Melo
Assistant Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Elisabete, Customer Service le 27 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Terra Nostra Garden Hotel!
We feel honored to find out that you had a wondeful experience in our hotel, that you keep a good memory of your stay with us, and that above all we were able to meet your expectations.
It was a pleasure to be at your service and we look forward to welcoming you back in our hotel.
Warmly,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Elisabete, Customer Service le 22 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Terra Nostra!
We feel honored to find out that you had a wondeful experience in our hotel, it seems like we have reached your expectations.
It was a pleasure to be at your service as we look forward to welcoming you again soon in our hotel.
6/10 Satisfaisant
Celine
25 août 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon séjour mais...
Celine
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Elisabete, Customer Service le 11 sept. 2019
Dear Céline,
Thank you so much for staying at Terra Nostra Garden Hotel! and also for taking the time to write us a review regarding your experience in our hotel.
We loved to hear you really enjoyed our breakfast, gardens, thermal pools and Spa. We hope you had a pleasant and relaxing stay in our property.
We truly appologise if we at some point were not able to meet your expectations. We hope that those elements will not discourage you to come and visit us again in the near future.
We really look forward to welcome you again next time you visit our beautiful Island.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
5 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Elisabete - Customer Service le 22 juin 2019
Deat Guest,
Thank you for staying at Terra Nostra Garden Hotel and for taking the time to leave us this amazing review. We are so grateful for your kind words.
It was a pleasure to be at your service and we look forward to welcoming you again in our hotel.
Sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Détente thermale dans jardin exceptionnel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Elisabete - Customer Service le 19 mai 2019
Deat Guest,
Thanky you for choosing Terra Nostra Garden Hotel!
We were delighted to read your lovely comment about your experience in our hotel.
It was an absolute pleasure to be at your service and we sincerely look forward to welcoming you again soon in Terra Nostra.
Cordially,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Elisabete - Customer Service le 1 mai 2019
Dear guest,
Thank you for choosing Terra Nostra!
We look forward to welcoming you again soon in our hotel.
Cordially,
10/10 Excellent
Claudine
5 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claudine
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
isabelle
27 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
isabelle
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Elisabete - Customer Service le 28 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Terra Nostra for your stay in São Miguel island.
We'd also like to thank you for your review regardinh your experience. We are very pleased to come across that we were up to your expectations.
We look forward to welcoming you again soon in Terra Nostra Garden Hotel.
Best wishes,
8/10 Bien
Yo, Bretagne
26 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yo
Séjour de 9 nuits en novembre 2018
Réponse de Elisabete - Customer Service le 27 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at Terra Nostra on your visit to São Miguel Island.
We are sorry to hear that at some point we did not exceed your expectations in the restaurant. We would like to let you know that your oponion is very important to us and will take it in consideration.
We would love to welcome you again in our hotel in the near future.
Best regards,
10/10 Excellent
E, Montréal, Québec
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
E
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de Elisabete - Customer Service le 27 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at Terra Nostra.
We were very happy to hear that you had a pleasant experience with us and that would come back tomorrow.
We can't hardly wait to welcome you again in Terra Nostra.
Best regards,
10/10 Excellent
Cyrille
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cyrille
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Elisabete - Customer Service le 27 nov. 2018
Dear Guest,
We would like to thank you for choosing to stay at Terra Nostra Garden Hotel.
We were delighted to know that everything was up to your expectations.
We will be expecting your next visit!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Elisabete - Customer Service le 27 nov. 2018
Dear guest,
Thank you in advance for choosing to stay at Terra Nostra Garden Hotel. We'd also like to thank you for sharing your experience with us.
We hope to have the opportunity to welcome you again soon in our hotel.
Best regards,
10/10 Excellent
Patrick, Marseille
3 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de Elisabete - Customer Service le 6 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Terra Nostra! and thank you again for sharing your experience during your stay with us.
It was a pleasure to be at your service and we look forward to welcoming you again in the near future.
Best wishes,
10/10 Excellent
Brieuc
5 sept. 2018
Absolutely wonderful
Brieuc
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
10/10 Excellent
Pierre
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zen...
Pierre
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Elisabete - Customer Service le 4 sept. 2018
Dear guest,
Thank you for staying at Terra Nostra and for sharing your experience with us.
It was great to have welcomed you in our hotel and we hope to see you again in Terra Nostra.
Kind regards,
4/10 Médiocre
Katia
26 juil. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Katia
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Alice le 3 août 2018
Chère Madame,
Je vous remercie d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour.
Je suis désolé que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes et je vous pris d’accepter mes plus sincères excuses.
Notre hôtel est désireux de vous offrir la meilleure qualité de service possible, aussi votre avis est important pour nous !
De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.
Je reste à votre disposition pour tous compléments d’information que vous pourriez souhaiter.
Meilleures salutations
Alice Melo´
Assistant de Direction
10/10 Excellent
Stéphane
15 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hôtel
Stéphane
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Elisabete - Customer Service le 30 juin 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Terra Nostra and for posting such a lovely review regarding your experience in our hotel.
It was a pleasure to have you in our company and we certainly hope to see you soon in Terra Nostra Garden Hotel.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Alice le 29 avr. 2018
Dear Guest,
On behalf of Terra Nostra garden Hotel I would like to thank you for staying at our Hotel.
We hope to greet you once again inthe nera future.
Best Wishes
Alice Melo
Assistant Manager
10/10 Excellent
tran, paris
30 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
région magnifique et hôtel parfait
tran
Séjour de 7 nuits en décembre 2017
Réponse de Alice le 3 janv. 2018
Cher hôte,
Je vous remercie pour ce commentaire très positif. Je suis ravi de savoir que nos prestations de services ont été à la hauteur de vos attentes. Nous vous attendons avec impatience pour de nouveaux séjours.
A bientôt.
Alice Melo
Assistant de Direction
8/10 Bien
alia , dakar
30 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe Séjour !
alia
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
Réponse de Melo le 2 nov. 2017
Chère Alia,
Je suis ravi de lire que votre séjour dans notre établissement fut enchanteur. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.
A bientôt.
Alice Melo
Assistant de Direction
10/10 Excellent
Isabelle, France
15 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful hotel and wonderful place
Isabelle
Séjour de 6 nuits en août 2017
6/10 Satisfaisant
RENE
25 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel surfait et trop cher
RENE
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de Melo le 28 juil. 2017
Cher Monsieur Rene,
Je vous remercie d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour.
Je suis désolé que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes et je vous pris d’accepter mes plus sincères excuses.
Notre hôtel est désireux de vous offrir la meilleure qualité de service possible, aussi votre avis est important pour nous !
De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.
Je reste à votre disposition pour tous compléments d’information que vous pourriez souhaiter.
Cordialment
Alice Melo
La Direction
10/10 Excellent
sylvie, MONTGERON
17 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magnifique hôtel et parc, calme
sylvie
Réponse de melo le 31 juil. 2017
Cher hôte,
Je vous remercie pour ce commentaire très positif. Je suis ravi de savoir que nos prestations de services ont été à la hauteur de vos attentes. Nous vous attendons avec impatience pour de nouveaux séjours.
A bientôt.
Alice Melo
La Direction
10/10 Excellent
Sylvain
10 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hotel à recommander
Sylvain
Réponse de Melo le 29 mai 2017
Cher Sylvain.
Merci beaucoup pour votre évaluation.
Nous espérons que vous reviendrez nous rendre visite.
Meilleures salutations
Alice Melo
Assistant de direction
10/10 Excellent
Jean-Luc, Bruxelles
24 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel ecxellent,service magnifique,trèss accueilan
Jean-Luc
Réponse de Melo le 28 avr. 2017
Dear Jean Luc,
On behalf of Terra Nostra Garden Hotel, I would like to sincerely thank you for taking the time to share with us the review of your stay.
We hope to have the opportunity to be at your service once again in the near future .
Best Regards
Alice Melo
Assistant Manager
10/10 Excellent
Nicolas
19 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel au top pour séjour sur Sao Miguel
Nicolas
Réponse de Melo le 29 mars 2017
Dear Nicolas,
On behalf of Terra Nostra Garden Hotel I would like to thank you for your comment.
It is a delight to know that you considered the hotel to be great, and our staff to be attentive .
It is always a pleasure to read that you believe that our hotel is a beautiful hotel to stay.
We sincerely hope to have the opportunity to greet you again
Best Wishes
Alice Melo
Assistant Manager
10/10 Excellent
Aurelien
23 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best of the island !!!
Aurelien
Réponse de General Manager le 29 nov. 2016
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at Terra Nostra Garden Hotel durring your recent visit to the Azores.
We also appreciate your wonderful review, as well as sharing it with us.
It was indeed a pleasure to have been at your service and we sincerly hope to have the opportunity to welcome you once again to our hotel.
Best Regards
Alice Melo
Assistant Manager
8/10 Bien
François, Lannion
5 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel
François
Réponse de General Manager le 30 nov. 2016
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review your recent stay with us.
We are delighted to know that you enjoyed our botanical garden and our natural outdoor spa.
We are however very sorry to know that you were disappointed with other aspects of your stay and that we have made detailed notes.
We look forward to having another opportunity to welcome you back once again to our hotel.
Kind Regards
Alice Melo
Assistant Manager
10/10 Excellent
Philippe
1 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charme à l'anglaise
Philippe
Réponse de Alice le 14 nov. 2016
Dear Phillippe,
Thank You very much for choosing Terra Nostra Garden Hotel for your recent stay in the Azores.
We are indeed pleased to know that you enjoyed the access to our natural outdoor spa, your room, the restaurant as well as the breakfast. We are however sorry to know that you were disappointed with other aspects, that we will surely take into consideration.
We hope to have the oppotunity to welcome you back once again to our hotel.
Best Regards
Alice Melo
Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Stephane, Triel sur Seine
28 août 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bien trop cher par rapport aux prestations
Stephane
Réponse de General Manager le 31 oct. 2016
Dear Stephane,
Thank you for taking the time to post your comments about your t stayat Terra Nostra Garden Hotel .
We are truly glad that you enjoyed the architecture of the hotel and how it blends in with the garden.
It was however sad to read that you were disappointed with breakfast and the service.
We have made detailed notes of your commentaries, and we will continue to place utmost priority in training and developing our staff to ensure that they are always able to deliver services to the satisfaction of our guests.
We are delighted to have been at your service and we hope to have the opportunity of serving you once again in the near future.
Best Regards
Alice Melo
Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait et reposant
Voyageur vérifié
Chers Clients,
Je vous remercie beaucoup pour vos commentaires sur notre hôtel.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Terra Nostra Garden Hotel.
Sincères salutations
Alice Melo
La Direction
10/10 Excellent
yvon, Six Fours
18 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a revoir
yvon
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Splendide, magique
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
cadre magnifique, hôtel accueillant
Voyageur vérifié
Réponse de Alice M le 16 juil. 2015
Dear Guest,
Thank you for you kind review about our hotel. In a small phrase you described the beauty that our hotel represents.
We hope to see you again in th near future.
Merci beaucoup pour nous chosi
10/10 Excellent
stéphanie, france
20 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
super hôtel de luxe
stéphanie
10/10 Excellent
Philippe, Sophia Antipolis
11 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Experience unique, cadre idyllique
Philippe
10/10 Excellent
Angèle, Val-des-Monts
1 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre