Coin salon dans le hall

Avis sur Hilton Porto Gaia

5 out of 5
Hilton Porto Gaia
Rua Serpa Pinto 124, Vila Nova de Gaia

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 208 avis sur 262." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 38 avis sur 262." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 6 avis sur 262." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 262." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 262." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,6/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Sarah

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hôtel, avec un design très moderne et chaleureux en même temps..
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 22 mai 2024
Dear Sarah,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations

10/10 Excellent

José MARQUES

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien placé, très beau décor. Chambre expacieuse et propre. Très bon accueil et sympathique. Sans oublier le la piscine au sous-sol avec son jacuzzi.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Mariana Catarino le 14 mai 2024
Cher Monsieur José Marques,Merci d'avoir partagé votre merveilleux retour sur votre récent séjour au Hilton Porto Gaia. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre emplacement privilégié et notre belle décoration. C’est également fantastique de savoir que vous avez trouvé votre chambre propre et spacieuse, et que notre équipe vous a réservé un accueil chaleureux et amical.Nous sommes particulièrement heureux que vous ayez apprécié notre piscine et jacuzzi au sous-sol. Vos commentaires positifs nous motivent à continuer à offrir un service et des équipements exceptionnels à tous nos clients.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour mémorable.Cordialement,L'équipe du Hilton Porto Gaia

10/10 Excellent

Malika Christiane

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon séjour dans cet hôtel Personnels souriants et aimables Grand espace
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 2 avr. 2024
Cher Malika Christiane,Nous vous remercions pour votre récent séjour au Hilton Porto Gaia et pour avoir pris le temps de participer à notre enquête.Nous sommes ravis de constater, d'après vos notes, que vous avez pleinement apprécié votre séjour parmi nous et nous espérons que vous avez également passé un excellent moment à Porto.Nous vous remercions à nouveau d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête, vos commentaires sont très appréciés par l'équipe - vous avez certainement fait notre bonheur !Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans un avenir proche.Si vous avez besoin d'aide, n'hésitez pas à nous contacter.Cordialment,Francisca Guest Relations

10/10 Excellent

Ganiyat

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hôtel était très beau, classe et propre, le personnel très accueillant et serviable, rien a redire
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 27 févr. 2024
Chère Ganiyat,Merci pour votre récent séjour au Hilton Porto Gaia et pour avoir pris le temps de participer à notre enquête.Nous sommes très content de savoir, d'après vos notes, que vous avez pleinement apprécié votre séjour chez nous et espérons que vous avez également passé un moment formidable à Porto.Merci encore d'avoir pris un moment pour répondre à notre sondage, vos commentaires sont très appréciés par l'équipe - vous avez certainement fait notre journée !Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel dans un futur proche.S'il y a quelque chose que nous pouvons vous aider, n'hésitez pas à nous contacter.Cordialment,Francisca BanhudoGuest Relations

10/10 Excellent

Julien Eric

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un excellent hôtel avec de tres bonnes prestations.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 18 févr. 2024
Dear Julien Eric,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Warm regards,Francisca BanhudoGuest Relations

10/10 Excellent

Aurelie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 20 janv. 2024
Dear Aurelie,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations

6/10 Satisfaisant

BENOIT MICHEL

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Mariana Catarino le 17 janv. 2024
Dear Guest,Thank you very much for sharing with us your opinion of Hilton Porto Gaia.We look forward to welcoming you in the near future. Best regards, Hilton Porto Gaia Team

10/10 Excellent

NADINE LAHOUD EP

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Super hôtel très bien placé Super Spa super petit déjeuner Et très propre On reviendra
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Mariana Catarino le 17 janv. 2024
Chere Nadine,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre expérience à l'hôtel Hilton Porto Gaia. Ce fut un plaisir de vous accueillir dans notre hôtel !Nous sommes très heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour, en particulier le petit déjeuner et la propreté.Nous ferons part de vos commentaires à l'équipe. Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Porto.Cordialement,L'équipe du Hilton Porto Gaia

8/10 Bien

Charles

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Préposée à l’accueil manque d’empathie et peu souriante
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mariana Catarino le 22 déc. 2023
Dear Charles,Thank you very much for sharing with us your opinion of Hilton Porto Gaia.We look forward to welcoming you in the near future. Best regards, Hilton Porto Gaia Team

10/10 Excellent

RAYANE

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mariana Catarino le 8 nov. 2023
Dear Tayane,Thank you very much for sharing with us your opinion of Hilton Porto Gaia.We look forward to welcoming you in the near future. Best regards, Mariana Catarino Guest Relations Team

10/10 Excellent

Hugo, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hilton is hilton.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Francisca Banhudo le 15 oct. 2023
Estimado Hugo,Obrigado por dedicar o seu tempo a partilhar a experiência da sua recente estadia no Hilton Porto Gaia,preenchendo o nosso inquérito.Estamos muito satisfeitos por ver a partir de suas pontuações que aproveitou ao máximo sua estadia connosco e esperamos que também tenha tido uma ótima estadia no Porto.Obrigado novamente por reservar um momento para preencher nossa pesquisa, seu feedback é muito apreciado por nossa equipa - fez certamente fez o nosso dia!Esperamos ter o prazer de recebê-lo de volta ao nosso hotel em um futuro próximo. Se houver algo em que possamos ajudá-lo, não hesite em nos contatar.Cumprimentos,Francisca BanhudoGuest Relations

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Francisca Banhudo le 15 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations Team

10/10 Excellent

Michelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belle hôtel
Très bel hôtel très pas très confortable service était très satisfait peux rien dire de mal.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Francisca Banhudo le 3 sept. 2023
Chère Michelle,Merci pour votre récent séjour au Hilton Porto Gaia et pour avoir pris le temps de participer à notre enquête.Nous sommes très content de savoir, d'après vos notes, que vous avez pleinement apprécié votre séjour chez nous et espérons que vous avez également passé un moment formidable à Porto.Merci encore d'avoir pris un moment pour répondre à notre sondage, vos commentaires sont très appréciés par l'équipe - vous avez certainement fait notre journée!Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel dans un futur proche.S'il y a quelque chose que nous pouvons vous aider, n'hésitez pas à nous contacter.Cordialment,Francisca BanhudoGuest Relations Team

2/10 Horrible

Marjorie

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aucunes normes d'hygiène
À notre arrivée dans la chambre, nous avons été accueillis par une odeur de vomi persistante en provenance de la salle de bain. Bien sûr, nous avons immédiatement signalé ce désagrément à la réception, où l'on nous a promis un nettoyage rapide. À notre retour après le dîner, rien n'avait été fait. L'hôtel étant soi-disant complet, un changement de chambre n'était pas envisageable. Malgré nos demandes répétées, nous avons passé une nuit entière dans ces conditions désagréables. Le lendemain matin, le personnel a semblé ignorer nos plaintes antérieures, et aucune solution concrète ne nous a été proposée. Ce n'est qu'après avoir exigé un remboursement pour quitter l'établissement que nous avons finalement été transférés dans une autre chambre, contredisant ainsi l'affirmation précédente sur la capacité de l'hôtel. Il est difficile de croire qu'une telle négligence et un tel manque de professionnalisme puissent se produire dans un établissement Hilton. Nous avons dû insister pour bénéficier d'un service qui respecte les normes élémentaires d'hygiène.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Patricia Ribeiro le 19 août 2023
Cher mme. Marjorie,Merci pour votre récent séjour au Hilton Porto Gaia et d'avoir pris un moment pour participer à notre enquête.Nous sommes désolées de savoir, d'après vos notes, que vous n'étiez pas satisfait de votre récent séjour et souhaitons sincèrement nous excuser pour les désagréments auxquels vous avez dû faire face. Nous sommes désolés d'apprendre que notre service n'a pas répondu à vos attentes.Concernant votre commentaire, qui méritait toute notre attention, nous voudrions regretter s'il y avait effectivement une odeur dans la salle de bain de votre chambre. Nous tenons également à mentionner que notre équipe a tout mis en œuvre pour trouver une solution, mais l'hôtel était effectivement à 100% d'occupation. Il n'a été possible de changer de chambre que parce que nous avions des informations selon lesquelles certains clients ne viendraient pas et qu'il resterait une chambre, que nous vous avons immédiatement attribuée.Cependant, nous vous prions de nous excuser à nouveau si votre séjour n'a pas répondu à vos attentes.Notre équipe est toujours à la recherche de moyens d'améliorer l'expérience de nos clients. Votre élaboration serait donc très appréciée. Les commentaires honnêtes de nos clients sont d'une importance vitale dans notre mission d'offrir des expériences exceptionnelles dans chaque hôtel, pour chaque client, à chaque fois.Mme. Marjorie, merci encore pour votre retour et d'avoir trouvé un moment pour répondre à ce sondage, nous espérons que vous avez passé un bon moment à Porto malgré les désagréments rencontrés lors de votre séjour.Nous attendons votre réponse avec impatience et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans un avenir proche.Salutations,Patricia RibeiroGuest Relations

10/10 Excellent

Christophe

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Francisca Banhudo le 12 août 2023
Dear Christophe,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Warm Regards,Francisca BanhudoGuest Relations Team

10/10 Excellent

Mirella

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons passé une superbe nuit dans un magnifique endroit avec des employés dignes de ce nom. Merci et Bravo
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Patricia Ribeiro le 9 août 2023
Chèr Mme. Mirella,Merci d'avoir pris le temps de partager l'expérience de votre récent séjour au Hilton Porto Gaia en remplissant notre enquête.Nous sommes très contents de savoir, d'après vos notes, que vous avez pleinement apprécié votre séjour chez nous et espérons que vous avez également passé un moment formidable à Porto.Mme. Mirella, merci encore d'avoir pris un moment pour répondre à notre sondage, vos commentaires sont très appréciés par notre équipe - vous avez certainement fait notre journée!Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel dans un futur proche. S'il y a quelque chose que nous pouvons vous aider, n'hésitez pas à nous contacter.Salutations,Patricia RibeiroGuest Relations

10/10 Excellent

DIDIER

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement au top
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Patricia Ribeiro le 8 août 2023
Chèr Monsieur Didier Martin,Merci d'avoir pris le temps de partager l'expérience de votre récent séjour au Hilton Porto Gaia en remplissant notre enquête.Nous sommes très contents de savoir, d'après vos notes, que vous avez pleinement apprécié votre séjour chez nous et espérons que vous avez également passé un moment formidable à Porto.Monsieur Martin, merci encore d'avoir pris un moment pour répondre à notre sondage, vos commentaires sont très appréciés par notre équipe - vous avez certainement fait notre journée!Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel dans un futur proche. S'il y a quelque chose que nous pouvons vous aider, n'hésitez pas à nous contacter.Salutations,Patricia RibeiroGuest Relations

10/10 Excellent

Monique Songe

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My best stay experience so far : service and place impeccable ! I am becoming a Hilton customer for sure now
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Francisca Banhudo le 6 août 2023
Dear Mrs. Songe,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Warm Regards,Francisca BanhudoGuest Relations

10/10 Excellent

Julien

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Patricia Ribeiro le 1 août 2023
Dear Mr. Julien Samson,Thank you for taking your time to share the experience of your recent stay at Hilton Porto Gaia by filling out our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Mr. Samson, thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by our team – you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future. If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best regards,Patricia RibeiroGuest Relations

10/10 Excellent

Christelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel avec de belles prestations, super spa !
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Patricia Ribeiro le 30 mai 2023
Chère Mme. Christelle,Merci d'avoir pris le temps de partager l'expérience de votre récent séjour au Hilton Porto Gaia en remplissant notre enquête.Nous sommes très contents de savoir, d'après vos notes, que vous avez pleinement apprécié votre séjour chez nous et espérons que vous avez également passé un moment formidable à Porto.Mme. Christelle, merci encore d'avoir pris un moment pour répondre à notre sondage, vos commentaires sont très appréciés par notre équipe - vous avez certainement fait notre journée!Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel dans un futur proche. S'il y a quelque chose que nous pouvons vous aider, n'hésitez pas à nous contacter.Salutations,Patricia RibeiroGuest Relations

10/10 Excellent

FREDERIC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel with nice room and service
Very nice welcoming and helpful ! Quick registration! Room are big and modern ! Superb swimming pool with spa, steam room and sauna ! Gym is also well equipped! Highly recommended
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Patricia Ribeiro le 23 nov. 2022
Dear Mr. Frederic,Thank you for taking your time to share the experience of your recent stay at Hilton Porto Gaia by filling out our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future. If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best regards,Patricia RibeiroGuest Relations

8/10 Bien

Nathalie

Séjour de 3 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

NATHALIE

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
la décoration, les services, la situation près des intérêts touristique à pied,
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Patricia Ribeiro le 14 oct. 2022
Chèr NahthalieSalutations de Porto!Merci pour votre commentaire positif et sympathique!Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous.Nous espérons vous revoir bientôt.Cordialement,Patricia RibeiroGuest Relations

2/10 Horrible

Cyril

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le Check in n est pas digne d un hôtel 5 étoiles du tout , nous avons eu la chambre avec 30 minutes de retard et la personne à l accueil ne s est absolument pas occupé de nous , nous avons du demander l heure du petit déjeuner ! Je ne reviendrais jamais dans cet hôtel
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Patricia Ribeiro le 14 oct. 2022
Cher Cyril,Salutations de Porto!Merci pour votre commentaire. Tout d'abord, nous vous prions de nous excuser pour les inconvénients.Nous apprécions vos commentaires, car c'est la seule façon de s'améliorer.Nous espérons vous accueillir à nouveau!Mes salutations distinguées,Patricia RibeiroGuest Relations

10/10 Excellent

SALAMATA

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Super
Personnel accueillant et aimable. Très grande chambre. L'espace douche est top. Excellent petit déjeuner. L'espace spa est super egalement. Très bon séjour
Séjour de 3 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Julien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Shirley, Naples

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a beautiful hotel with large rooms. Close to river and shopping and dining.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 22 mai 2024
Dear Shirley,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations

10/10 Excellent

Gerard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel. Excellent staff and location
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 22 mai 2024
Dear Gerard,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations

10/10 Excellent

Leonarda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely pool and spa.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 22 mai 2024
Dear Leonarda,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations

8/10 Bien

John

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
New built hotel with all the commodities expected
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Mariana Catarino le 17 mai 2024
Dear John,Thank you very much for sharing with us your opinion of Hilton Porto Gaia.We look forward to welcoming you in the near future. Best regards, Hilton Porto Gaia Team

8/10 Bien

Steffen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Mariana Catarino le 17 mai 2024
Dear Steffen,Thank you very much for sharing with us your opinion of Hilton Porto Gaia.We look forward to welcoming you in the near future. Best regards, Hilton Porto Gaia Team

10/10 Excellent

Yoel

Les points forts : Propreté et équipements
.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Mariana Catarino le 17 mai 2024
Dear Yoel,Thank you very much for sharing with us your opinion of Hilton Porto Gaia.We look forward to welcoming you in the near future. Best regards, Hilton Porto Gaia Team

10/10 Excellent

Yoel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Mariana Catarino le 14 mai 2024
Dear Yoel,Thank you very much for sharing with us your opinion of Hilton Porto Gaia.We look forward to welcoming you in the near future. Best regards, Hilton Porto Gaia Team

10/10 Excellent

Gino

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was excellent
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 12 mai 2024
Dear Gino,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations Team

10/10 Excellent

lisa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miguel greeted us, gave us overview of hotel and city. He gave us a map and oriented us. Told us important info on avoiding the hills and got us off to a great start. The hotel is beautiful and staff wonderful, from checking in, breakfast to dinner! Breakfast is truly the hugest selection of food I have ever seen, they even have champagne for mimosas! The bar overlooking city was the perfect end to our day. I highly recommend this hotel. The location is easy to find and parking is in a garage below. Superb!!!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 12 mai 2024
Dear Lisa,Thank you for taking your time to share the experience of your recent stay at Hilton Porto Gaia by filling out our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Your personal mention for Miguel has been shared with him. Your feedback is highly appreciated and made this day even brighter for him, the rest of the team and me!Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by our team – you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future. If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations Team

8/10 Bien

Joanne, Raleigh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The upstairs bar had an amazing view. Need a hairdryer in the bedroom
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Mariana Catarino le 4 mai 2024
Dear Joanne,Thank you so much for sharing with us your experience on Hilton Porto Gaia. It was a pleasure welcoming you in our hotel!We are particularly happy to know you have enjoyed our Magma Bar and it's amazing view.We look forward to welcoming you back on your next visit to Porto.Best regards, Hilton Porto Gaia Team

10/10 Excellent

Cynthia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Habitaciones amplias. Muy comoda. El baño enorme. El desayuno delicioso. El hotel nuevo.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mariana Catarino le 30 avr. 2024
Estimada Cynthia,¡Nos encanta recibir comentarios tan positivos como el suyo! Nos enorgullece saber que ha disfrutado de nuestras amplias habitaciones y que se sentio cómoda durante tu estancia. En Hilton Porto Gaia, nos esforzamos por ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia inolvidable, y es genial escuchar que hemos cumplido con sus expectativas. ¡Esperamos darle la bienvenida de nuevo pronto a nuestro hotel!Saludos,Mariana Catarino Guest Relations

10/10 Excellent

Udayan, Potomac

Voyage en famille
Views from the room are blocked but otherwise everything was good.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mariana Catarino le 29 avr. 2024
Dear Udayan,Thank you very much for sharing with us your opinion of Hilton Porto Gaia.We are more than happy to know you have enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you in the near future. Best regards, Hilton Porto Gaia Team

10/10 Excellent

Steffen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brilliant choice. Great stay. Looking forward to come back. best regards Präventum Team https://praeventum.de
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 24 avr. 2024
Dear Steffen,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations Team

8/10 Bien

funbi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
a very nice and beautiful hotel, room was clean ,easy access to the winery, and lots of restaurant,we enjoyed our stay, the only problem was the pool was closed, we were not informed, we got there and we were just told it has been closed, due to repairs impromptu, aside that, its a beautiful hotel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 24 avr. 2024
Dear Funbi,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations Team

10/10 Excellent

glenn

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic hotel.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 24 avr. 2024
Dear Glenn,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations Team

8/10 Bien

Carmen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Lage ist ausgezeichnet, die Zimmer sind sehr sauber und die Betten sehr bequem. Das Personal ist sehr freundlich, war beim Frühstück aber etwas überfordert, als viel los war, wodurch die Bestellung unseres Cappuccino vergessen wurde. Das Frühstücksbuffet ist hervorragend, so eine tolle Auswahl sieht man selten. Leider sind die Zimmer etwas hellhörig, wenn sie direkt an der Straße/ über dem Parkhaus liegen. Was uns geärgert hat, war unser Erlebnis mit dem Taxi, welches wir beim Hotel für unsere Abreise an den Flughafen bestellt hatten. Das Taxi war als solches nicht gekennzeichnet, hatte auch keine Fahrpreis-Aufzeichnung und am Flughafen kam dann die Überraschung, dass es statt den üblichen 25€ tatsächlich 35€ kostet. Man fühlt sich als Gast hierdurch hereingelegt.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 24 avr. 2024
Dear Carmen,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!Please note that the usual price to the airport by taxi is between 30-35. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations Team

10/10 Excellent

MARIA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gourgeus hotel. Rooms are beautiful spacious & modern decorated
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 24 avr. 2024
Dear Maria,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations Team

8/10 Bien

Olga

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, nice hotel. Housekeeping is lacking
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Mariana Catarino le 11 avr. 2024
Dear Olga,Thank you for your recent stay at our hotel and for taking the time to share your feedback with us.We're pleased to hear that you enjoyed our hotel's great location and found it to be nice overall. However, we apologize for any shortcomings you experienced with our housekeeping services.Please rest assured that we take your feedback seriously, and we will address the issues you've raised with our housekeeping team to ensure improvements are made.We appreciate your valuable input and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Warm regards,Mariana CatarinoGuest Relations

10/10 Excellent

Bryan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice location, and the breakfast was amazing
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mariana Catarino le 11 avr. 2024
Dear Bryan,Thank you for choosing to stay with us at Hilton Porto Gaia and for sharing your positive experience with us!We're thrilled to hear that you enjoyed our hotel's wonderful location and that you found our breakfast to be amazing. Providing our guests with a delightful culinary experience is always a top priority for us.Your kind words mean a lot to our team, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm regards,Mariana CatarinoGuest Relations

8/10 Bien

Yasmin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely unexpected birthday present. Excellent room service. Gorgeous spa.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Mariana Catarino le 11 avr. 2024
Dear Yasmin,Thank you for sharing your delightful birthday experience with us at Hilton Porto Gaia!We're thrilled to hear that you enjoyed our excellent room service and found our spa to be gorgeous. Your kind words mean a lot to us.We look forward to welcoming you back for more memorable experiences in the future. If you need anything for your next stay, just let us know!Warm regards,Mariana CatarinoGuest Relations

10/10 Excellent

Sergei

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We liked it very much.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 8 avr. 2024
Dear Sergei,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.

10/10 Excellent

Carrie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The location is perfect for travelers visiting the Porto area. Walkable and a beautiful relaxing atmosphere. Friendly staff and professional. Would stay here again and again.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Mariana Catarino le 3 avr. 2024
Dear Carrie,Thank you for sharing your wonderful experience at Hilton Porto Gaia!We are thrilled to hear that our location proved to be perfect for your travels in the Porto area and that you found it to be walkable with a beautiful, relaxing atmosphere. It's always our goal to provide a serene environment where guests can truly unwind and enjoy their surroundings.We're also delighted that you found our staff to be friendly and professional. Ensuring our guests feel welcome and well taken care of is a top priority for us.Your kind words are greatly appreciated, and we would be honored to welcome you back to Hilton Porto Gaia on future visits to the area.Warm regards,Mariana Catarino

10/10 Excellent

Alix

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was excellent, very clean and centrally located. The staff were wonderful, very helpful. We would highly recommend and will be returning in the future! Thanks for a lovely stay. A & M
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 2 avr. 2024
Dear Alix,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations

10/10 Excellent

Roberto, Weston

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent Hotel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Francisca Banhudo le 2 avr. 2024
Dear Roberto,Thank you for your recent stay at Hilton Porto Gaia and for taking your time to participate in our survey.We’re delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Porto as well.Thank you again for taking a moment to fill out our survey, your feedback is highly appreciated by the team– you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.If there is anything we may assist you with, please do not hesitate to contact us.Best Regards,Francisca BanhudoGuest Relations