Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de António Cunha - ACTA The Avenue le 20 avr. 2024
Dear Marcel,First of all, thank you for choosing the Hotel ACTA The Avenue for your stay in Porto.We regret any inconvenience that the constructions may have caused you during your stay. We would love to welcome you in the future. Please, don't hesitate to contact us next time you visit the city.Best regards,
10/10 Excellent
Marie Hélène
2 déc. 2023
Marie Hélène
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de António Cunha - ACTA The Avenue Team le 5 déc. 2023
Dear Marie, Thank you very much for your positive feedback and also for choosing our hotel for your stay in our city. We are delighted to know that our service has exceeded your expectations. Best regards,
10/10 Excellent
anthony
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
anthony
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jorge Balaia le 22 sept. 2023
Dear Anthony,Thank you very much for your positive feedback and also for choosing our hotel for your stay in our city. We are delighted to know that our service has exceeded your expectations.Kind regards,
8/10 Bien
Karine
Voyage en couple
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karine
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Jorge Balaia le 1 sept. 2023
Cher client,Merci beaucoup d'avoir choisi notre hôtel Acta The Avenue pour votre dernier séjour dans la ville de Porto, comme également de votre évaluation positive. Vos commentaires sur notre emplacement, le service et la qualité sont la meilleure récompense et encouragement pour continuer à proporcioner à nos hôtes un séjour inoubliable.Cordialment
10/10 Excellent
Jean-Jacques
17 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Jacques
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Catarina Frias - Acta The Avenue le 17 mars 2023
Cher Monsieur Jean-Jacques,Merci beaucoup pour votre classification. Nous sommes heureux que vous ayez eu un agréable séjour dans notre hotel et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement. Nous sommes à votre disposition pour toute information ou question que vous pourriez avoir.Cordialement,
2/10 Horrible
Frédérique
12 nov. 2022
Frédérique
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Catarina Isabel - Front Office le 15 nov. 2022
Dear Guest,We are depply sorry that the service provided by us did not meet your expectations.Best regards,ACTA The Avenue Team
8/10 Bien
Lise
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lise
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Catarina Isabel - Front Office le 15 nov. 2022
Dear Guest,Thank you so much for choosing Acta The Avenue for your stay in Porto and for taking the time to post your comments. We are very happy to hear that you enjoyed your experience with us. We are very sorry for the iPad but we didn't find it anywhere. We hope you have found it elsewhereCarefully,ACTA The Avenue Team
10/10 Excellent
NADINE ISABELLE
22 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NADINE ISABELLE
Séjour de 8 nuits en octobre 2022
Réponse de Jorge Balaia le 24 oct. 2022
Cher client,Merci beaucoup d'avoir choisi notre hôtel Acta The Avenue pour votre dernier séjour dans la ville de Porto, comme également de votre évaluation positive. Vos commentaires sur notre emplacement, le service et la qualité sont la meilleure récompense et encouragement pour continuer à proporcioner à nos hôtes un séjour inoubliable.Cordialement,
10/10 Excellent
BRUNO
Voyage en groupe
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BRUNO
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Catarina Isabel - Front Office le 16 oct. 2022
Cher Client,Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux que vous ayez eu un agréable séjour dans notre hotel et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement. Nous sommes à votre disposition pour toute information ou question que vous pourriez avoir.Cordialement,ACTA The Avenue Team
6/10 Satisfaisant
Julien
7 oct. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Better communication/guest service needed
Julien
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Jorge Balaia le 11 oct. 2022
Dear guest,First of all, we would like to thank you for sharing with other fellow users your experience in our hotel. We regret any inconvenience that we may have caused you during your stay. Referring to the room, if the guest ask for a room change, whenever possible, we will change it, because our main goal is that all our customers are satisfied and have a pleasant stay with us.We will contact the F&B department and take action to prevent a recurrence. We take in consideration your comments for future improvements in our services.Once again, we would like to thank to you for sharing your experience with other users and we expect to see you again in your next visit to the city.Kind regards,
10/10 Excellent
Christine
4 oct. 2022
Christine
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Allio
Voyage en groupe
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allio
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Catarina Frias - Acta The Avenue le 19 sept. 2022
Cher client, Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux que vous ayez eu un agréable séjour dans notre hotel et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement. Nous sommes à votre disposition pour toute information ou question que vous pourriez avoir.Cordialement,
10/10 Excellent
bastien
7 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bastien
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Inês Soares - Acta The Avenue le 12 juin 2022
Merci beaucoup d'avoir choisi notre hôtel Acta The Avenue pour votre dernier séjour dans la ville de Porto, comme également de votre évaluation positive. Vos commentaires sur notre emplacement, le service et la qualité sont la meilleure récompense et encouragement pour continuer à proporcioner à nos hôtes un séjour inoubliable.
10/10 Excellent
EMMANUELLE
30 avr. 2022
EMMANUELLE
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Catarina Moreira - Front Office le 17 mai 2022
Dear Guest,
Thank you very much for your positive feedback and also for choosing our hotel for your stay in our city. We are delighted to know that our service has exceeded your expectations.
Best regards, ACTA The Avenue Team
10/10 Excellent
Chloé
Voyage en couple
25 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chloé
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de António Cunha - Acta The Avenue le 5 mai 2022
Cher Chloé,
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux que vous ayez eu un agréable séjour dans notre hotel et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement. Nous sommes à votre disposition pour toute information ou question que vous pourriez avoir.
8/10 Bien
Walid
Voyage d’affaires
1 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
Walid
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Acta The Avenue le 12 avr. 2022
Dear guest,
thank you very much for your positive feedback.
Please don't hesitate to contact us again for any question or requirements.
Best Regards,
ACTA THE AVENUE
8/10 Bien
Tony
10 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tony
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Acta The Avenue le 12 avr. 2022
Dear guest,
thank you so much for your positive feedback.
Please don't hesitate to contact us again for any question or requirements.
Best regards,
10/10 Excellent
franck
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un très bon hôtel dans une belle ville.
franck
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Acta The Avenue le 22 nov. 2021
Cher Franck,
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux que vous ayez eu un agréable séjour dans notre hotel et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement. Nous sommes à votre disposition pour toute information ou question que vous pourriez avoir.
Cordialement,
10/10 Excellent
celia
20 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
celia
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
christian
Voyage d’affaires
2 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout est parfait.
christian
Séjour de 10 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Julia
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julia
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Front Office le 27 juil. 2021
Dear guest, Thank you very much for your positive feedback and also for choosing our hotel for your stay in our city. We are delighted to know that our service has exceeded your expectation. Best regards, ACTA The Avenue Team
10/10 Excellent
Michael
6 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Michael
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Front Office le 20 juil. 2021
Dear Mr. Michael,
First of all, we would like to thank you for choosing the Hotel ACTA The Avenue for your stay in Oporto.
We are glad to hear that you enjoyed your room and our breakfast service.
We regret any inconvenience that we may have caused you during your stay. We will contact the department and take action to prevent a recurrence.
We hope to see you soon.
Best regards,
ACTA The Avenue Team
8/10 Bien
Jean-Claude
Voyage d’affaires
22 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Claude
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de ACTA The Avenue le 3 févr. 2020
Dear guest, we are glad to hear you enjoyed your time with us. Also, we’d like to thank you for taking a few minutes to write your impression of our hotel and share your experience with other fellow travelers.
Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Acta The Avenue le 21 nov. 2019
Cher client, nous sommes ravis de savoir que vous jouissais de votre séjour et nous vous remercions de consacrer quelques minutes de votre temps précieux à nous donner votre opinion sur votre experiénce en Expedia.
Merci por tout,
8/10 Bien
christian
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
intérieur de l'hôtel parfait
christian
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Xavier le 30 oct. 2019
Bonjour,
Nous regrettons le possible dérangement ce qui peut avoir été causé les travaux sur la rue pendant votre séjour.
Cordialement,
10/10 Excellent
Valérie
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valérie
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Xavier le 28 oct. 2019
Dears,
We are glad to know that you enjoyed your stay.
It will be a pleasure to welcome you again.
Kind regards,
10/10 Excellent
Jean-Claude
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Claude
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Xavier le 27 oct. 2019
Dears,
We are pleased to know that The Avenue reached your expectation.
It will be a pleasure to welcome you again.
Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Rita Xavier le 30 oct. 2019
Bonjour,
Nous regrettons le possible dérangement ce qui peut avoir été causé les travaux sur la rue pendant votre séjour.
Cordialement,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Rita Xavier le 2 oct. 2019
Bonjour,
Merci beaucoup d'avoir choisi notre hôtel pour votre dernier séjour dans la ville de Porto, et son évaluation positive. Vos commentaires sur notre emplacement, le service et la qualité sont la meilleure récompense et encouragement pour continuer à faire de nos hôtes un séjour inoubliable.
Cordialement,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Rita Xavier le 2 oct. 2019
Bonjour,
Notre principal objectif est que nos clients jouir de son séjour à le ville et nous sommes desolées et regrettons le possible dérangement ce qui peut avoir été causé pendant votre séjour les travaux sur la rue.
Cordialement,
8/10 Bien
Issa, Paris
Voyage en couple
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Issa
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Rita Xavier le 13 sept. 2019
Bonjour,
Nous sommes heureux que vous ayez aimé le restaurant de l'hotel.
Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement.
Cordialement,
10/10 Excellent
Massa, Grasse
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Massa
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Ivo Monteiro le 13 sept. 2019
Nous sommes ravis de savoir que vous jouissais de votre séjour et nous vous remercions de consacrer quelques minutes de votre temps précieux à nous donner votre opinion sur votre experiénce en Expedia.
Merci,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Catarina Moreira - Front Office le 22 août 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your appreciation. We are pleased to know that our Hotel reached your expectations.
Best regards,
10/10 Excellent
dus
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dus
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Catarina Moreira - Front Office le 22 août 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your appreciation. We are pleased to know that our Hotel reached your expectations.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Ivo Monteiro le 10 sept. 2019
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux que vous avez un agréable séjour dans le notre hotel et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement. Nous sommes à votre disposition pour toute information ou question que vous pourriez avoir.
Merci,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Jorge Balaia le 28 juil. 2019
Thank you very much for your review. We hope to see you in the near future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Jorge Balaia le 28 juil. 2019
Thank you very much for your review. We hope to see you in the near future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Jorge Balaia le 28 juil. 2019
Thank you very much for your review. We hope to see you in the near future.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Jorge Balaia le 28 juil. 2019
Thank you very much for your review. We hope to see you in the near future.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jolie chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de Front Office le 9 sept. 2020
Cher Client, Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux que vous avez un agréable séjour dans le notre hotel et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir très prochainement. Nous regrettons le possible dérangement qui le room servie a pu avoir été causé pendant votre séjour. Cordialement, Équipe ACTA The Avenue
4/10 Médiocre
Sandra
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
ALBERTO LUIS
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALBERTO LUIS
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de André Pereira - Front Office Manager le 13 mai 2024
Estimado Alberto,Muchas gracias por su comentario. Nos complace que haya tenido una estancia agradable en nuestro hotel y esperamos volver a recibirle.Quedamos a su disposición para cualquier información o duda que pueda tener. Saludos cordiales,André - The Avenue
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de António Cunha - ACTA The Avenue le 20 avr. 2024
Dear Thomas,We appreciate your comments about the quality, service, staff and the rooms in general. We will transmit your comments to our entire team who always appreciate words of praise.We would love to welcome you in the future. Please, don't hesitate to contact us next time you visit the city.Best regards,
10/10 Excellent
Susanne
Voyage en groupe
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanne
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Catarina Frias - Acta The Avenue le 30 mars 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you appreciated the convenient location of our hotel, allowing you to explore the city center with ease after a short walk. Our guests' satisfaction is a priority for us, and it's great to know that our staff contributed to making your stay enjoyable with their friendly service.It's wonderful to hear that you found our rooms spacious and the bathroom generous. Our aim is to provide comfort and convenience to our guests, and we are happy to hear that this was achieved during your stay.We hope to welcome you again soon for another memorable stay at our hotel.Sincerely,
8/10 Bien
Joshna
Voyage en groupe
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshna
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Catarina Frias - Acta The Avenue le 30 mars 2024
Dear guest,We sincerely thank you for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you appreciated the comfort and beauty of our room, and that you had an incredible sleep experience during your stay. Our goal is always to provide our guests with the utmost comfort and convenience.However, we deeply regret the inconvenience caused by the power cuts you experienced during your stay. This is a problem we are aware of and are working diligently to resolve. We appreciate your patience and understanding as we seek to improve our infrastructure to ensure a smooth and comfortable stay for all our guests.As for your experience in the restaurant, we regret that it did not meet your expectations. Your comments about the food and service are extremely important to us, and we would like to express our apologies for any disappointment this may have caused. We will share your comments with our food and beverage team for review and continuous improvement.We sincerely thank you for your constructive feedback and for letting us know areas where we can improve. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future and provide you with a truly exceptional experience in all areas of our hotel.Sincerely,
10/10 Excellent
Don
13 févr. 2024
Don
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Catarina Frias - Acta The Avenue le 18 févr. 2024
Dear Don, Thank you very much for your perfect 10-star rating! We are extremely pleased to hear that your experience at our hotel was so positive.The satisfaction of our guests is our greatest reward, and we are happy to have met your expectations. If you need any further assistance or decide to visit us again, we would be delighted to welcome you.Thank you for your preference and we hope to see you again soon!Sincerely,
10/10 Excellent
Michel
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Catarina Frias - Acta The Avenue le 18 févr. 2024
Dear Michel, Hello,Thank you very much for sharing your positive experience with the reception team during the resolution of the reservation problem. We are extremely pleased to hear that the team took half an hour to ensure that the situation was resolved in an attentive and genuine manner.The professional attitude of the staff is something we value highly, and it is gratifying to know that they managed to exceed your expectations in this respect.We hope to have you as our guest again in the near future. If you need any further assistance, please don't hesitate to get in touch.Sincerely,
10/10 Excellent
G
29 janv. 2024
City break
G
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Catarina Frias - Acta The Avenue le 29 janv. 2024
Dear guest, Thank you for sharing your comments! We are happy to hear that you found the hotel enjoyable, with a convenient location and dedicated staff. We regret that the experience with the dinner menu did not meet your expectations. We value your suggestions and will take them into consideration to improve our services. We thank you for your honesty and look forward to welcoming you again in the future, providing an even more satisfying experience. Kindest regards,
10/10 Excellent
Axel
14 janv. 2024
Axel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Catarina Moreira - Manager le 18 janv. 2024
Dear Guest, Thank you very much for your positive feedback and also for choosing our hotel for your stay in our city. We are delighted to know that our service has exceeded your expectations. Best regards, ACTA The Avenue Team
10/10 Excellent
SUSAN, SAN FRANCISCO
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SUSAN
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Lígia L. le 24 nov. 2023
We appreciate your comments about the quality of our staff. We will transmit your comments to our entire team who always appreciate words of praise.We would love to welcome you in the future. Please, don't hesitate to contact us next time you visit the city!