Chambre Supérieure | Vue de la chambre

Avis sur Sao Miguel Park Hotel

4 out of 5
Sao Miguel Park Hotel
Rua Manuel Augusto Amaral, Sao Miguel Island, Ponta Delgada

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 185 avis sur 386." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 153 avis sur 386." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 34 avis sur 386." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 10 avis sur 386." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 386." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Marie-josee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Belles installations pour y passer quelques jours
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de zenaide le 27 oct. 2023
Dear Ms. Marie-Josee.We would like to express our sincere thanks for your positive comments on our questionnaire. We are really happy to know that you had such a positive experience with the S. Miguel Park Hotel.It is very important for us to hear feedback like yours as it helps us understand what we are doing well and continuing to improve our products/services to meet your expectations.We are committed to providing the best possible experience for our customers, and your compliments motivate us to continue on this path. If there is anything else you would like to share or if you have any suggestions to improve our offering even better, please feel free to let us know.Thanks again for taking the time to provide important feedback. We hope to continue to serve you exceptionally well in the future.Yours sincerely,The SMPH Management

10/10 Excellent

Isabelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was just perfect. The staff was very helpfull, the room was spacious, with a balcony with a nice view on the city and mountains. In was not in the centre of the town which made it quiter. But is was easy to walk on foot everywhere (Downtown, Marina, Botanical Garden, shops, etc..). Breakfast was included and we were not disappointed. It was similar everymorning but there were enough to vary from day to day. We went to the evenig buffet four nights during our 10 days stay and it was absolutely worth it. THe food was excellent. The person in charge of the buffet most of the evening (and we saw him sometimes in the morning) was very professionnal and attentive the the needs of each client. If I ever retun there, I will definately stay in the same hotel.
Séjour de 10 nuits en juin 2023
Réponse de Zenaide le 7 juil. 2023
Dear Guest Isabelle.Thank you so much for your feedback.Best regardsManagement of SMPH

10/10 Excellent

Silvia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe séjour dans une île sublime ! Le personnel est extraordinaire et l’hôtel parfaitement situé
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Fatima Raposo le 16 févr. 2023
Bonjour Madame Silvia ,Merci d'avoir partagé votre expérience lors de votre séjour, nous sommes ravis d'avoir répondu à vos attentes.Nous espérons vous accueillir à nouveau à une prochaine occasion.compliments.Fatima Raposo

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre executive correcte Petit déj copieux et pas mal Des gants plastiques pour se servir au petit dej, c'est too much C'est du délire sanitaire mais passons chambre un peu vieillote mais propre et grande avec balcon parking couvert parfait Dommage que les balcons de chambre donnent sur une route un peu bruyante Sinon emplacement parfait en ville à quelques minutes de l'aéroport Hygiéne parfaite voire too much mais pas grave Vue sur le port magnifique Hotel tres orienté business qui me rappelle mon job Sinon BIEN avec un rapport qualité prix correct Un séjour sans souci dans une ile paradisiaque Une voiture de location est indispensable Bonne vacances donc SATISFAIT
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de zenaide Medeiros le 17 juil. 2021
Merci de partager votre expérience avec nous. Nous travaillons chaque jour pour améliorer nos services afin de mieux servir nos clients. Nous nous réjouissons de votre présence dans notre groupe de collections Bensuade à l'avenir. Merci. Santé. Zenaide Medeiros

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel serviable et à l'écoute de ses client. Je recommande.
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Wilson Sousa le 8 mars 2020
Cher client Merci beaucoup pour ton commentaire. Nous sommes très heureux que votre expérience au São Miguel Park Hotel ait été à votre goût. Nous vous attendons dans une prochaine opportunité. Cordialement

10/10 Excellent

Tiago, Paris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Piscine intérieure et extérieur, localisation et parking
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Wilson Sousa le 8 mars 2020
Cher client Merci beaucoup pour votre commentaire, votre satisfaction est notre mission. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié nos services. Nous vous attendons dans une prochaine opportunité. Cordialement

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonne situation. Mais look assez ringard. Propre et personnel accueillant.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Wilson Sousa le 18 août 2019
Cher client Merci beaucoup pour votre commentaire. Vos commentaires sont très importants pour nous. Cordialement

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Bien situé, propre, mais vieillissant
L'hôtel est propre, mais il est vieillissant. Le petit déjeuner est très ordinaire. Par contre, il est très bien situé. Il est à cinq minutes à pied du centre-ville, de l'épicerie et du centre commercial.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Receptionist le 15 juil. 2019
Hello, We want to thank you for your comment, it's very important for us. Thank you very much. Best regards, Raquel Martins

8/10 Bien

Florence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien situé
Grand hotel sans réel cachet avec de très nombreuses chambres. Mais chambres propres avec balcons. Jolie vue sur Ponta Delgada. Bien situé, à quelques minutes du bord de mer à pied. Petit déjeuné bon et varié.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Wilson Sousa le 17 mai 2019
Cher client Merci beaucoup pour votre commentaire. Votre avis est essentiel pour continuer à fournir un service de qualité aux personnes qui nous rendent visite et nous permet également de réparer certains aspects qui nécessitent des améliorations. Cordialement

8/10 Bien

Philippe

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Wilson Sousa le 16 avr. 2019
Thank you for your evaluation. Your opinion is very important for us Best wishes

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien situé avec parc de stationnement gratuit
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Wilson Sousa le 1 mai 2019
Cher client Merci pour votre commentaire, nous sommes heureux de noter que nos inscriptions ont été à votre goût. Nous avons hâte de vous voir la prochaine fois. Salutations

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Wilson Sousa le 17 déc. 2018
Estimado cliente. Agradecemos desde já o seu feedback e a sua preferência. Cordialmente

10/10 Excellent

António

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 Bien

virginie, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel calme, très bien équipé, belles chambres,
À proximité du vieux centre , on est rapidement sur le port et la marina. Belles piscines extérieure et intérieure . De nombreux restaurants de qualité à proximité
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

10/10 Excellent

Chris, Marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé et personnel très accueillant...
L’hôtel est bien situé , 5 mn à pied du centre ville et du grand centre commercial. Les repas du petit déjeuner et dîner sont variés. Le personnel est très aimable. Les chambres sont très bien avec un balcon et cela est agréable..
Séjour de 8 nuits en novembre 2017

8/10 Bien

Voyageuse, Suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel répondant aux attentes.
Les infrastructures sont en très bon état. C'est un hôtel moderne et bien entretenu. Les piscines étaient très agréables. Le buffet du petit déjeuner est copieux et excellent. La chambre que j'ai eu était spacieuse et la salle de bain aussi. Le personnel de l’accueil est compétent et très sympas mais personne ne parle français. Anglais ou portugais sont de rigueur (pratiquement partout sur l'île d'ailleurs). L'hôtel est à 5 minutes du centre ville en descente pour l'aller. Le fait d'être un peu en marge fait qu'on est plus au calme mais on est suffisamment proche pour pouvoir aller manger en ville. En résumé c'est un hôtel que je recommande. Le rapport qualité-prix est excellent.
Séjour de 6 nuits en octobre 2017

10/10 Excellent

Bruno Francois, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
Hotel tres agréable. Personnel stylé et à l'écoute de la clientèle. Très bon séjour. Les chambres sur mer au 6è sont tres bien. Nous en avons bénéficié ayant séjourné 16 nuits.
Séjour de 16 nuits en août 2017

10/10 Excellent

François

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une valeur sûre
Très bon hôtel, très bien placé et avec un buffet très sympathique au restaurant. Les chambres sont très grandes et le service excellent. Nous avons même eu des plateaux de petit déjeuner dans notre chambre le soir car nous avions un avion très tôt le matin !

8/10 Bien

Thierry , Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé à environ 10 minutes du centre ville. Bon service. Très propre. Recommanderais absolument cet hôtel.

10/10 Excellent

David et Gaétan, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé près du centre ville
Bon petit déjeuner buffet copieux. Parking aisé. Gym et piscines. Bien situé pour visiter l'île et la ville.

10/10 Excellent

yvon, Six Fours

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a recommander
super tres aimable

6/10 Satisfaisant

Jean-Paul, Culoz

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
moquette TRES sale attendez l'année prochaine
cet Hôtel est gâché par une moquette répugnante , dommage car l'accueil est parfait sympathique , serviable ,parle français ,merci Graciana!! le manager reconnait et dit que ces moquettes seront changées l'année prochaine , grande chambre avec wifi , bon petit déjeuner , belle boutique prix sympas

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
bon hotel pour les Açores
un peu excentré mais jolie vue - 2 piscines dont une interieure chauffée plus sauna-jacuzzi petit dejeuner correct

8/10 Bien

Jean, Paris, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
Hôtel bien situé: prés du centre ville et facile d'accés pour les visites de l'île en voiture. Trés bon accueil à la réception et au restaurant. Buffet correct pour le petit déjeuner et le dîner. Piscine intérieure et jacuzzi agréables. Chambre et salle de bains spacieuses.Il manque simplement la possibilité de faire un café ou un thé dans la chambre. D'une maniére générale, nous gardons une trés bonne impression des Açores et le recommandons pour les golfeurs : deux trés beaux golfs peu fréquéntés à cette période (fin novembre).

2/10 Horrible

Neyrat

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trés bien situé pas loin du centre ville...
Trés propre, toujours nickel ...Petits déjeuners mégas copieux!!!!! Personnels compétents et toujours présents!

10/10 Excellent

Cindy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice modern hotel.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Evheniya

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
I stayed in this property for the second time and probably the last. Nothing to say, the property is clean, but rooms are very basic. No coffee machine. You need to know that you can order an electric kettle. Breakfast is very unemegenetive and absolutely the same every day. The staff at the reception does not know what is happening in the city or even in the hotel in terms of cultural events.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de zenaide le 14 mai 2024
Dear Ms Evheniya.Thank you for taking the time to share your feedback with us. We value your patronage and are truly sorry to hear that your recent stay did not meet your expectations.While we're pleased to hear that you found our property clean, we regret any inconvenience caused by the basic room amenities. We understand the importance of having certain comforts during your stay, such as a coffee machine, and we apologize for not meeting this expectation. Your feedback regarding the availability of an electric kettle will be shared with our team for consideration and improvement.Regarding breakfast, we apologize for the lack of variety and excitement in our offerings. We strive to provide a satisfying and diverse breakfast experience for our guests, and we're sorry to hear that we fell short in this regard. Your comments will be taken into account as we review and enhance our breakfast options.We also apologize for any shortcomings in the knowledge and assistance provided by our reception staff. We aim to ensure that our team is well-informed and equipped to assist guests with any inquiries or recommendations, including cultural events in the city. Rest assured, we'll address this internally to ensure better communication and knowledge sharing among our staff members.Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our guest experience. We genuinely hope you'll consider giving us another opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future. Should you choose to return, please feel free to reach out to me directly, and I'll ensure your stay is nothing short of excellent.Thank you once again for your feedback and for choosing to stay with us.Warm regards,Hotel Management

8/10 Bien

Stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de zenaide le 8 mai 2024
Dear Ms Stephane.Thank you so much for the time you taked to give us so good classification.We hope to welcome you again in our hotel.Best regards.Hoyel Managemet

10/10 Excellent

Clife M

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de zenaide le 30 avr. 2024
Dear Guest Clife.Thank you so much for the 5 stars!.Hope to welcome you again in our hotel.Best regards.Hotel Management

10/10 Excellent

Robert, East Harwich

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice view of town and ocean. Indoor pool was good the buffet breakfast had good food options.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de zenaide le 22 avr. 2024
Dear Mr. Robert.Thank you for your kind feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed the stunning views of both the town and the ocean during your stay. It's fantastic to know that you found our indoor pool enjoyable, and that the buffet breakfast offered a variety of delicious options to start your day right. We hope to welcome you back soon for another wonderful experience!Best regardsHotel Management

6/10 Satisfaisant

Robert

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are all extremely pleasant, our flight got canceled and extended and they accommodate us and made sure we were taken care of. It’s an extremely humid climate and the smell in the room they put us in was a bit off due to no circulation, the staff gladly accommodated us into a room in better condition and once the room had air circulation everything was pleasant and smooth. It would have bey ice to have Kleenex and hair conditioner in the room. Otherwise, extremely pleasant stay.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de zenaide le 16 avr. 2024
Dear Mr Robert.Thank you very much for sharing your feedback with us. We are thrilled to hear that our staff provided exceptional service during your stay, especially during the unexpected flight changes. Ensuring our guests' comfort and well-being is always our top priority, and we are delighted that we could accommodate you accordingly.We apologize for any inconvenience caused by the initial room condition due to the humid climate. We're glad that our team promptly addressed the issue and relocated you to a more suitable room with better air circulation, resulting in a pleasant and smooth experience for the rest of your stay.Your suggestions regarding the availability of Kleenex and hair conditioner in the room are duly noted. We continuously strive to improve our amenities and services based on guest feedback, and your input will certainly be taken into consideration for future enhancements.We truly appreciate your kind words and understanding, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another pleasant stay in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Best regards.Hotel Management

10/10 Excellent

Edgars

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Breakfast and Coffee were no good.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de zenaide le 25 mars 2024
Dear Mr Edgars.Thank you so much for your feedback, it is very important to us.We will analyse the breakfast and of course the coffee and mae modifications.Best regardsHotel Management

10/10 Excellent

Gerardo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location to downtown, gardens, and airport were excellent. Property was very clean and easy access to parking.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de zenaide le 21 mars 2024
Dear Mr Gerardo.Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you found our location to downtown, gardens, and the airport excellent. It's wonderful to know that you appreciated the cleanliness of our property and found the parking easily accessible. Your satisfaction is our priority, and we're thrilled to have met your expectations in these areas. We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future. Thank you for choosing our property for your accommodations.Best regardsHotel Management

10/10 Excellent

Jonathan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I’ve stayed here twice now and both times were great. Highly recommend would stay here again !
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de zenaide le 18 mars 2024
Dear Mr. Jonathan.We really appreciate your feedback, your opinion is very important to us and motivates us to continue offering the best service possible. We are always here to help with whatever is needed. If you need anything else, don't hesitate to get in touch.Yours sincerely,The SMPH Management

10/10 Excellent

Tammy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Would stay here again. Very nice staff.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de zenaide le 13 mars 2024
Dear Guest Tammy.Thank you so much for your feedback and the message.It is very important to us.Best regardsHotel Mangement

10/10 Excellent

Derrick

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice stay. Hotel is very good. Buffet is good as well. Woold recommend.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de zenaide le 12 mars 2024
Dear Guest Derrick.Thank you so much for your words and the 5.It is very important to us your feedback.Best regardsHotel Management

10/10 Excellent

anne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Had all amenities- easy parking and very nice breakfast
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de zenaide le 11 mars 2024
Dear Ms Anne.Thank you so much for the 5. It is very important to us your feedback.Best regards.Mangement of SMPH

10/10 Excellent

Maria

Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de zenaide le 21 mars 2024
Prezada D. Maria.Muito obrigada pela classificação de 5!É muitíssimo importante para nós.Atenciosamente.A Direção do SMPH

10/10 Excellent

Harriet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de zenaide le 26 févr. 2024
Dear Guest Harriet.Thank you so much for the 5, it is very important to us your fedback.Looking fowardo to welcome you in our hotel.Best Regards.Management of SMPH

10/10 Excellent

Emanuel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel, excellent food, will go back again.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de zenaide le 15 févr. 2024
Dear Mr Emanuel.Thank you so much for the 5 stars and the feedback.We will share with all our staff.Best regardsManagement of SMPH

8/10 Bien

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de zenaide le 7 févr. 2024
Dear Ms Jennifer.Thank you so much for the time you taked to give us so good feedback.Best regards.Management of SMPH

6/10 Satisfaisant

Gregory

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de zenaide le 12 janv. 2024
Dear Sir Greogory.It is with great pleasure that we received your review and we sincerely thank you for choosing our hotel for your stay. We look forward to many more opportunities to welcome you to our hotel. The doors are always open to provide special moments and unforgettable experiences.Thank you again for your preference and we hope to see you soon.Best regardsManagement of SMPH

10/10 Excellent

Mark E

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was a clean well organized hotel with a very knowledgeable staff, willing to do what ever was necessary. The breakfasts were a very broad selection of foods, all well prepared.
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de zenaide le 9 janv. 2024
Dear Sir Mark.It is with great pleasure that we received your review and we sincerely thank you for choosing our hotel for your stay. Your opinion is extremely important to us, and we will share it with our entire team to celebrate this recognition together.Thank you for taking the time to share your experience, and we are happy to know that we exceeded your expectations. We are committed to providing quality services and a safe stay for all our guests.We look forward to many more opportunities to welcome you to our hotel. The doors are always open to provide special moments and unforgettable experiences.If there's anything else we can improve on or if you have additional suggestions, don't hesitate to share. We are here to ensure that each stay is even more pleasant than the last.Thank you again for your preference and we hope to see you soon.Best regardsManagement of SMPH

6/10 Satisfaisant

Michel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Slechte parking .Niet goed afgesloten en dus te veel Nietklanten van het hotel .Ontbijd zou beter kunnen,te weinig charcuterie en geen spek .Wel heel goed gelegen tussen Park Atlantique en Centrum.
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de zenaide le 3 janv. 2024
Dear Mr MichelFirstly, we would like to thank you for choosing the S. Miguel Park Hotel for your stay. We greatly value your opinion and are truly disappointed to hear that you had a less than perfect experience during your stay. We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced.We understand that our guests' expectations are paramount and we are committed to providing exceptional service. Your review is extremely important to us as it helps us identify areas that need improvement.We would like to further investigate the issue you raised to ensure similar issues do not occur in the future. Thanks for letting us know about this.Regarding your concern, we are taking immediate action to resolve breakfast service and more electrical outlet options. We will work diligently to ensure this does not happen again and that our guests' future stays are free from any inconveniences.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future to showcase our continuous improvement.If you require further assistance or have any additional questions, please do not hesitate to contact us directly.Yours sincerely,The SMPH Management

10/10 Excellent

Raul

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Fatima Raposo le 16 déc. 2023
Estimado Sr, Rui ,Agradecemos ter dispensado o seu tempo para nos fazer uma avaliação , a qual nos deixou muito felizes.Esperamos voltar a recebe lo numa próxima estada-Cumprimentos,

10/10 Excellent

Laurindo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The service was excellent. Clean room beautiful pool excellent food and service at the restaurant.I travel to Ponta Delgada several times a year.I will be back .
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de zenaide le 11 déc. 2023
Dear Sir Laurindo.It is with great pleasure that we received your review and we sincerely thank you for choosing our hotel for your stay. Your opinion is extremely important to us, and we will share it with our entire team to celebrate this recognition together.Thank you for taking the time to share your experience, and we are happy to know that we exceeded your expectations. We are committed to providing quality services and a safe stay for all our guests.We look forward to many more opportunities to welcome you to our hotel. The doors are always open to provide special moments and unforgettable experiences.If there's anything else we can improve on or if you have additional suggestions, don't hesitate to share. We are here to ensure that each stay is even more pleasant than the last.Thank you again for your preference and we hope to see you soon.Best regardsManagment of SMPH

10/10 Excellent

Freija

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de zenaide le 24 nov. 2023
Dear Ms FreijaIt is with great pleasure that we received your review and we sincerely thank you for choosing our hotel for your stay. Your opinion is extremely important to us, and we will share it with our entire team to celebrate this recognition together.Thank you for taking the time to share your experience, and we are happy to know that we exceeded your expectations. We are committed to providing quality services and a safe stay for all our guests.We look forward to many more opportunities to welcome you to our hotel. The doors are always open to provide special moments and unforgettable experiences.If there's anything else we can improve on or if you have additional suggestions, don't hesitate to share. We are here to ensure that each stay is even more pleasant than the last.Thank you again for your preference and we hope to see you soon.Best regardsManagement of SMPH

10/10 Excellent

Joseph

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de zenaide le 16 nov. 2023
Dear Sir JosephIt is with great pleasure that we received your review and we sincerely thank you for choosing our hotel for your stay. Your opinion is extremely important to us, and we will share it with our entire team to celebrate this recognition together.Thank you for taking the time to share your experience, and we are happy to know that we exceeded your expectations. We are committed to providing quality services and a safe stay for all our guests.We look forward to many more opportunities to welcome you to our hotel. The doors are always open to provide special moments and unforgettable experiences.If there's anything else we can improve on or if you have additional suggestions, don't hesitate to share. We are here to ensure that each stay is even more pleasant than the last.Thank you again for your preference and we hope to see you soon.Best regards,Management of SMPH

8/10 Bien

Michele Denise

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Would have preferred to have more restaurants within a short walk from the hotel.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de zenaide le 27 oct. 2023
Dear Ms. Michele Denise.We would like to express our sincere thanks for your positive comments on our questionnaire. We are really happy to know that you had such a positive experience with the S. Miguel Park Hotel.It is very important for us to hear feedback like yours as it helps us understand what we are doing well and continuing to improve our products/services to meet your expectations.We are committed to providing the best possible experience for our customers, and your compliments motivate us to continue on this path. If there is anything else you would like to share or if you have any suggestions to improve our offering even better, please feel free to let us know.Thanks again for taking the time to provide important feedback. We hope to continue to serve you exceptionally well in the future.Yours sincerely,The SMPH Management

10/10 Excellent

Joshua

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Réponse de zenaide le 25 oct. 2023
Olá Caro JoshuaEm primeiro lugar, gostaríamos de agradecer por escolher o S. Miguel Park Hotel para a sua estadia. Valorizamos muito sua opinião.Bem haja.A Direção do SMPH