Avis sur Octant Ponta Delgada
Octant Ponta Delgada
Av. João Bosco Mota Amaral nº 4, Ponta Delgada, São Miguel, Açores
Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Review le 29 sept. 2023
Chér Carlos,Merci beaucoup por vos impressions quant à votre séjour.Nous sommes très heureux dapprendre que votre expérience a été positive, et que vous nous confirmiez que notre équipe a realisé un travail efficace.Ce fut un plaisir et nous esperons vous recevoir à nouveau Octant Ponta Delgada.Nos plus sincère salutations,GR Catarina Pacheco et Équipe
10/10 Excellent
Paulo
Voyage en famille
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paulo
Séjour de 15 nuits en décembre 2019
Réponse de Filipe Pacheco le 12 janv. 2020
Olá Paulo,
Thank you for sharing with us your rating after the experience you had at Azor.
It's important having this from our guests.
We hope to see you soon at Azor.
Regards Filipe Pacheco Deputy Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Filipe Pacheco le 25 oct. 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for sharing with us your opinion and what you felt during your stay with us.
It's important to us know guests experiences and remarks as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance.
We hope to see you soon at Azor Hotel.
Regards
Filipe Pacheco
Deputy Hotel Manager
10/10 Excellent
Daniel, Toulouse
Voyage en couple
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Filipe Pacheco le 23 août 2019
Caro Daniel,
Obrigado !
Thank for you feedback. It's so good reading the review and know your had a fantastic experience.
It's the best reward we have it's read the reviews from our guests about the great and fantastic experience they are having at Azor.
We hope to see you soon.
Regards
Filipe Pacheco
Deputy Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en février 2019
Réponse de Filipe Pacheco le 10 mars 2019
Dear Guest,
I would like to thank you the review and rating.
Also would like to regret that you didn't have the chance to use the pool, as the Outdoor pool is always available and we put the heating working but as the outside temperature is lower is gets cool very fast.
We also would like to thank you the remarks from all the services.
We hope to see you soon at Azor.
Regards
Filipe Pacheco
Sales Manager
6/10 Satisfaisant
GILLES, France
19 sept. 2018
Ce n’est Pas un 5 étoiles
GILLES
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Filipe Pacheco le 24 sept. 2018
Dear Gilles,
We wish to thank the review and regret the situation with the disco. We will report to local authorities as we have been doing so they can work on it.
At the hotel we are working daily to make changes and improvements and have the best guest service.
We hope to see you soon at Azor Hotel.
Regards
Filipe Pacheco
Sales Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en septembre 2018
Réponse de Pedro Magalhães Assistant Front Office Manager le 17 sept. 2018
Dear Guest, we hope that you enjoyed your stay with us. Thank you very much for your feedback. Our best regards Pedro Magalhães Assistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2018
Réponse de Pedro Magalhães Assistant Front Manager le 19 sept. 2018
Cher client, nous espérons que vous avez apprécié votre séjour chez nous. Merci beaucoup pour vos commentaires. Bien cordialement, Pedro Magalhães Assistant Front Manager
8/10 Bien
Joachim, Brussel
27 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique.Proche du centre et accès facile
Joachim
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Filipe Pacheco le 30 juil. 2018
Dear Joachim,
We would like to thank you the review about your experience with us.
We hope to see you soon at Azor
Regards
Filipe Pacheco
Sales Manager
10/10 Excellent
Christian
26 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Réponse de Filipe Pacheco - Sales Manager le 20 avr. 2018
Thank you for your rating of your experience in the Azor Hotel.
We hope to see you soon at Azor Hotel
10/10 Excellent
Christian
22 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Réponse de Filipe Pacheco - Sales Manager le 20 avr. 2018
Dear Christian,
Thank you for sharing your experience with us.
It's important to know you have enjoy and recommend the Hotel.
10/10 Excellent
Christian
17 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Filipe Pacheco - Sales Manager le 20 avr. 2018
Thank you for rating your experience with us.
It's important to know you have enjoy and recommend the Hotel.
We hope to see you soon at Azor.
6/10 Satisfaisant
gortex84, avignon
28 janv. 2018
Les points faibles : Propreté
personnel cuisine non attentif
gortex84
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
Réponse de Rodolfo Lemos le 19 févr. 2018
Chère Gortex84, Merci pour avoir partagé votre éxperience au notre hôtel. Vos commentaires ont été dejà passés aux départments responsables pour vérification. Cordiales salutations,Rodolfo Lemos
10/10 Excellent
Christian
27 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Filipe Pacheco le 6 août 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
We hope to welcome you again in the future
Best Regards
10/10 Excellent
Christian
6 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Rodolfo Lemos le 13 janv. 2018
Cher Christian, Merci pour votre commentaire ! Nous sommes ravis que vous adorée votre séjour!
Rodolfo Lemos
Rooms Division Manager
8/10 Bien
Daniele , Perpignan
4 déc. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hôtel très bien placé
Daniele
Séjour de 7 nuits en novembre 2017
Réponse de Rodolfo Lemos le 10 janv. 2018
Cher Daniele, Merci pour votre commentaire ! Nous sommes ravis que vous adorée votre séjour! Merci pour votre commentaire ! Rodolfo Lemos
10/10 Excellent
Tatoo, Paris
29 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great !
Tatoo
Séjour de 7 nuits en août 2017
Réponse de Rodolfo Lemos le 21 sept. 2017
Dear Tatoo,
Thank you for your review. It is great to see you felt welcome in the Azor Hotel.
Best Regards
Rodolfo Lemos
Rooms Division Manager
6/10 Satisfaisant
Laurent
24 août 2017
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Laurent
Séjour de 6 nuits en août 2017
8/10 Bien
Catherine, Montréal
18 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super!
Catherine
Séjour de 6 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Didier, Paris
25 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Didier
10/10 Excellent
Vanessa
13 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel recommandé
Vanessa
10/10 Excellent
Alekhya R
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alekhya R
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Gregory
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
10/10 Excellent
Tara
Voyage en groupe, Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tara
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Kara
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Wen-Chieh, NEW YORK
Voyage en groupe, Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wen-Chieh
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 26 avr. 2024
Dear Wen-Chieh,Thank you for taking the time to review your experience with us. We are glad to hear that the staff was accommodating and that you found the location convenient! We hope to have the chance of welcoming you back again for another great stay.Warm regards,Catarina Pacheco and Team
10/10 Excellent
Antonio
25 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Antonio
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 26 avr. 2024
Dear Antonio,We are pleased to hear that you enjoyed our beautiful view to the marina. Thank you for highlighting our breakfast selection and especially our team that made you feel welcomed and accommodated.We look forward to see you again at Octant Ponta Delgada!Kind regards,Catarina Pacheco and Team
10/10 Excellent
Gregory
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 20 avr. 2024
Dear Gregory,Thank you so much for providing the perfect rate to your experience with us.We are also glad you enjoyed our restaurant À Terra.Hope we have the chance of welcoming you again soon, at Octant Ponta Delgada.Best regards,Catarina Pacheco and Team
10/10 Excellent
Michelle
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 20 avr. 2024
Dear Michelle,Thank you so much for your fantastic review!We're absolutely thrilled to hear you had such a wonderful experience at our hotel.It truly makes our day to know you found our staff amazing, accommodating, and helpful. It sounds like you took full advantage of all our offerings! The spacious rooms with nightly turndown service are designed to provide a relaxing and luxurious experience, so we're happy they met your expectations.We're so grateful for your kind words and your decision to stay with us again in the future. Kind regards,Catarina Pacheco
10/10 Excellent
Meredith
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meredith
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 20 avr. 2024
Dear Meredith,Thank you so much for your incredible review!We're absolutely thrilled that you consider our hotel to be excellent and that your experience was so positive.Knowing our staff's helpfulness made a positive impression truly warms our hearts. We strive to create a memorable experience for all our guests, and it means the world to know we achieved that for you.The entire team at Octant Ponta Delgada sends a sincere thank you for your high praise. We would be delighted to welcome you back again for another incredible stay in the future!Sincerely,Catarina Pacheco and Team
6/10 Satisfaisant
Duarte
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Duarte
Séjour de 7 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
jay
21 mars 2024
jay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
jay
11 mars 2024
jay
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
tyronne
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
tyronne
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 20 avr. 2024
Dear Tyronne,Thank you for the perfect rating provided regarding your stay experience.We are so glad everything went so well and that you had a good time.Hope to welcome you soon again for another great stay!Best regards,Catarina Pacheco and Team
4/10 Médiocre
Reji
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reji
Réponse de Review | Octant Ponta Delgada le 29 févr. 2024
Dear Reji,Thank you for bringing the issue of the moldy pillows to our attention.We sincerely apologize for this experience, especially considering your wife's asthma. We understand that this would have significantly impacted your stay.We take the health and well-being of our guests very seriously. We have immediately removed the moldy pillows from the room and will ensure a thorough cleaning and inspection is conducted before the room is occupied again. We appreciate your understanding and hope this experience does not deter you from staying with us again in the future. Please don't hesitate to contact us directly if you have any further concerns or require additional assistance.Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team
8/10 Bien
Adriana
10 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Review le 29 févr. 2024
Dear Adriana, Thank you for reviewing your experience with us and for the compliments given to our staff members and restaurant food.We apologize if the room cleaning didnt meet your expectations. Please feel free to share more details as we value your insights to improve our service.Hope to have the pleasure of welcoming you soon again!Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team
10/10 Excellent
Maria Liza
19 janv. 2024
Maria Liza
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 30 janv. 2024
Dear Maria Liza,We are so grateful for your positive review and for taking the time to share your experience with us. We are so glad that you enjoyed your stay at our hotel and found our staff and amenities to be exceptional. Your feedback is invaluable to us, and we will continue to strive to provide our guests with the best possible experience.Thank you again for choosing our hotel!Sincerely,GR Catarina Pacheco
10/10 Excellent
Osvaldo
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Osvaldo
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Review le 29 févr. 2024
Dear Osvaldo, Thank you for reviewing your experience with us.It is great to hear you had an incredible stay with us.Hope to have the pleasure of welcoming you soon again!Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team
8/10 Bien
Will
5 janv. 2024
Will
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Harry
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxury venue and service
Harry
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 30 janv. 2024
Dear Harry,We are thrilled to read such glowing praise for your recent stay at our hotel. Your positive feedback about our breakfast, Christmas lunch, accommodations, and overall experience is truly heartwarming.Your comments about the beautiful views and decent soundproofing in your room further highlight the comfort and tranquility we aim to provide our guests.Thank you for sharing your incredible stay with us.Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team
2/10 Horrible
Liberal
3 janv. 2024
Liberal
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team
8/10 Bien
Gregory
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Gregory,Thank you for the given feedback.We are pleased you have enjoyed your recent stay.We will have in mind your suggestions as a way to improve our guests experience in the future.Thank you for sharing that to us and take care!Warm regards,GR Catarina Pacheco e Equipa
10/10 Excellent
RUI
10 déc. 2023
RUI
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Caro Rui, Muito obrigado pelo seu feedback. Ficamos muito felizes por saber que os nossos hóspedes saiu do Hotel completamente satisfeito.Esperamos ter o prazer de o receber novamente no Octant Ponta Delgada!Os melhores cumprimentos,GR Catarina Pacheco e Equipa
10/10 Excellent
Johannes
Voyage en famille
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Johannes
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Johannes,We are deeply elated that we have been your constant hotel of choice when you're in Ponta Delgada. As always, don't hesitate to let us know if you're visitingagain soon. Our staff are always ready to help you with anything. Thank you and take care.Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team
10/10 Excellent
Alan
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Alan,The entire team are thrilled that you felt that your recent stay was exceptional.We hope to have the chance of welcoming you soon.Best regards,GR Catarina Pacheco and Team
10/10 Excellent
Phillip
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Phillip
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Traveler,Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.Warm regards,GR Catarina Pacheco and Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Feeling cared for at the Octant Ponte Delgado
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Guest,Thank you so much for recommending our hotel and services.It is with great satisfaction that we hear that your stay went so well and that the our location was easy to your holiday.We hope your next stay is just around the corner.Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Stephen,We appreciate the time taken to review your experience with us.We are particularly pleased that you felt that the whole team went extra mile to make your stay special and we are most grateful for your praise regarding service and our facilities.We look forward in meeting you all again soon!Best regards,GR Catarina Pacheco and Team
10/10 Excellent
Michael, DORCHESTER
11 nov. 2023
Michael
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Michael,We appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in cateringto our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don'thesitate to call us.Warm regards,GR Catarina Pacheco and Team