Massages

Avis sur Octant Ponta Delgada

5 out of 5
Octant Ponta Delgada
Av. João Bosco Mota Amaral nº 4, Ponta Delgada, São Miguel, Açores

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 554 avis sur 715." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 122 avis sur 715." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 24 avis sur 715." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 6 avis sur 715." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 715." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,4/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

CARLOS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel à 10 minutes du centre de Ponta Delgada
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Review le 29 sept. 2023
Chér Carlos,Merci beaucoup por vos impressions quant à votre séjour.Nous sommes très heureux dapprendre que votre expérience a été positive, et que vous nous confirmiez que notre équipe a realisé un travail efficace.Ce fut un plaisir et nous esperons vous recevoir à nouveau Octant Ponta Delgada.Nos plus sincère salutations,GR Catarina Pacheco et Équipe

10/10 Excellent

Paulo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 15 nuits en décembre 2019
Réponse de Filipe Pacheco le 12 janv. 2020
Olá Paulo, Thank you for sharing with us your rating after the experience you had at Azor. It's important having this from our guests. We hope to see you soon at Azor. Regards Filipe Pacheco Deputy Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
emplacement bien situé, personnel très aimable, rien ne nous à déplu.
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Filipe Pacheco le 25 oct. 2019
Dear Guest, I would like to thank you for sharing with us your opinion and what you felt during your stay with us. It's important to us know guests experiences and remarks as it will allow us to measure our work, make improvements and changes on our daily performance. We hope to see you soon at Azor Hotel. Regards Filipe Pacheco Deputy Hotel Manager

10/10 Excellent

Daniel, Toulouse

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Positif: Le personnel très à l' écoute et en particulier Luis qui parle français et a été très prévenant avec nous Nos demandes particulières ont été prises en compte: chambre à 2 lits, étage élevé (sixième) A noter qu' au septième étage il y a des chambres proches du bar et de la piscine qui peuvent subir quelques nuisances Le petit déjeuner est correct Il y a un parking ( compris pour nous dans le prix) et on nous y gare la voiture et quand on la demande on l' a dans les 5 minutes Le restaurant est très bien; la seule contrainte est qu' il faut le réserver sinon on n' a pas de place…..ceci étant lié à son succès Toutes les chambres ont une vue sur la mer En étage élevé il n' y a aucun bruit Négatif: Pas tout à fait central( mais du coup plus calme) la salle de bains design mais peu commode; on y voit assez mal
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Filipe Pacheco le 23 août 2019
Caro Daniel, Obrigado ! Thank for you feedback. It's so good reading the review and know your had a fantastic experience. It's the best reward we have it's read the reviews from our guests about the great and fantastic experience they are having at Azor. We hope to see you soon. Regards Filipe Pacheco Deputy Hotel Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Our stay in the VIP suite was globally awesome. The restaurant A Terra is really good with some great fish and meat dishes. The breakfast is massive and has a lot of choices. The room was big, perfectly clean and the bed large and comfortable. The hotel crew was very helpful and very nice, especially at the restaurant/breakfast. The only issue was the swimming pool. First of all, the pictures on the hotel’s website are very misleading as it is actually an outdoor pool and not an indoor one. It wasn’t heated at all during our 12 days stay because they were working on a new SPA and when you know the weather in february in Sao Miguel, this is pretty much a deal breaker. I still found rather unacceptable that we could not use the pool at all during our stay. This was definitely not worthy of a 5 stars hotel.
Séjour de 11 nuits en février 2019
Réponse de Filipe Pacheco le 10 mars 2019
Dear Guest, I would like to thank you the review and rating. Also would like to regret that you didn't have the chance to use the pool, as the Outdoor pool is always available and we put the heating working but as the outside temperature is lower is gets cool very fast. We also would like to thank you the remarks from all the services. We hope to see you soon at Azor. Regards Filipe Pacheco Sales Manager

6/10 Satisfaisant

GILLES, France

Ce n’est Pas un 5 étoiles
Ne correspond pas à ce que l’on peut attendre d’un 5 étoiles. Problème de voisinage ( DIscothèque toute la nuit du vendredi et samedi 🙁). La salle de bain mal conçue ( on met de l’eau partout dès l’utilisation de la douche) La literie est confortable et le petit déjeuner est de qualité. Le Spa était en travaux 🙁 Piscine très petite sur le toit.
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Filipe Pacheco le 24 sept. 2018
Dear Gilles, We wish to thank the review and regret the situation with the disco. We will report to local authorities as we have been doing so they can work on it. At the hotel we are working daily to make changes and improvements and have the best guest service. We hope to see you soon at Azor Hotel. Regards Filipe Pacheco Sales Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 11 nuits en septembre 2018
Réponse de Pedro Magalhães Assistant Front Office Manager le 17 sept. 2018
Dear Guest, we hope that you enjoyed your stay with us. Thank you very much for your feedback. Our best regards Pedro Magalhães Assistant Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien placé, très propre et moderne. Le staff est sympa et le restaurant est magnifique.
Séjour de 8 nuits en août 2018
Réponse de Pedro Magalhães Assistant Front Manager le 19 sept. 2018
Cher client, nous espérons que vous avez apprécié votre séjour chez nous. Merci beaucoup pour vos commentaires. Bien cordialement, Pedro Magalhães Assistant Front Manager

8/10 Bien

Joachim, Brussel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique.Proche du centre et accès facile
Parking. Proche des plages environnantes et à walking distance des attractions de Ponta Delgada.
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Filipe Pacheco le 30 juil. 2018
Dear Joachim, We would like to thank you the review about your experience with us. We hope to see you soon at Azor Regards Filipe Pacheco Sales Manager

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Filipe Pacheco - Sales Manager le 20 avr. 2018
Thank you for your rating of your experience in the Azor Hotel. We hope to see you soon at Azor Hotel

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Filipe Pacheco - Sales Manager le 20 avr. 2018
Dear Christian, Thank you for sharing your experience with us. It's important to know you have enjoy and recommend the Hotel.

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Filipe Pacheco - Sales Manager le 20 avr. 2018
Thank you for rating your experience with us. It's important to know you have enjoy and recommend the Hotel. We hope to see you soon at Azor.

6/10 Satisfaisant

gortex84, avignon

Les points faibles : Propreté
personnel cuisine non attentif
piscine fermée, hotel bruyant car les baies vitrées ne sont pas étanches au bruit, route 4 voies devant les chambres, tapage nocturne suite à une boite de nuit qui ferme à 5 h DU MATIN. manque de qualification du personnel pour un 5 étoiles et du prix. les habitants locaux n'ont pas d'avis favorable à cet hotel.
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
Réponse de Rodolfo Lemos le 19 févr. 2018
Chère Gortex84, Merci pour avoir partagé votre éxperience au notre hôtel. Vos commentaires ont été dejà passés aux départments responsables pour vérification. Cordiales salutations,Rodolfo Lemos

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Filipe Pacheco le 6 août 2018
Dear Guest, Thank you for your feedback. We hope to welcome you again in the future Best Regards

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel, â recommander !
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Rodolfo Lemos le 13 janv. 2018
Cher Christian, Merci pour votre commentaire ! Nous sommes ravis que vous adorée votre séjour! Rodolfo Lemos Rooms Division Manager

8/10 Bien

Daniele , Perpignan

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hôtel très bien placé
Nous avons apprécié le balcon de la chambre , vue sur la mer et le port . Petit déjeuner exceptionnel . Hotel a recommander .
Séjour de 7 nuits en novembre 2017
Réponse de Rodolfo Lemos le 10 janv. 2018
Cher Daniele, Merci pour votre commentaire ! Nous sommes ravis que vous adorée votre séjour! Merci pour votre commentaire ! Rodolfo Lemos

10/10 Excellent

Tatoo, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great !
Lovely staff Daily attentions Nice place to stay Great swimming pool
Séjour de 7 nuits en août 2017
Réponse de Rodolfo Lemos le 21 sept. 2017
Dear Tatoo, Thank you for your review. It is great to see you felt welcome in the Azor Hotel. Best Regards Rodolfo Lemos Rooms Division Manager

6/10 Satisfaisant

Laurent

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 6 nuits en août 2017

8/10 Bien

Catherine, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super!
C'est un bel hôtel. Nous avons eu une mauvaise surprise à 4 h 30 du matin, il y a eu une fausse alarme. À part cela, je le recommande à tous!
Séjour de 6 nuits en juillet 2017

8/10 Bien

Didier, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
L'hôtel est très beau et il était presque neuf lors de notre séjour. Tout est très bien y compris la vue sur la mer. Le seul petit inconvénient est l'isolation des baies vitrées car on entend les voitures qui passent le long de la jetée. On est donc réveillé au plus tars à 7h du matin.

10/10 Excellent

Vanessa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel recommandé
En transit une nuit à Ponta Delgada après 3 semaines sur l'île de Pico, l'hôtel nous a permis de nous ré-acclimater tranquillement grâce au confort de la chambre avec vue sur le port, le balcon et la gentillesse du personnel. Sans compter le petit-déjeuner extra !!!

10/10 Excellent

Alekhya R

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing place. Close to the heart of ponta delgada. The staff was super helpful and the rooms were clean and pristine.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Gregory

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value

10/10 Excellent

Tara

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful property. Our room had a huge window overlooking the marina. Staff was very attentive. Food was delicious.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Kara

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel staff were extremely pleasant and professional and did their best to make our stay exceptional! 12 out of 10
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Wen-Chieh, NEW YORK

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, and friendly staff
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 26 avr. 2024
Dear Wen-Chieh,Thank you for taking the time to review your experience with us. We are glad to hear that the staff was accommodating and that you found the location convenient! We hope to have the chance of welcoming you back again for another great stay.Warm regards,Catarina Pacheco and Team

10/10 Excellent

Antonio

Les points forts : Équipements
Location was amazing right across from the marina and an exceptional breakfast and a wonderful service. Rooms were very nice.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 26 avr. 2024
Dear Antonio,We are pleased to hear that you enjoyed our beautiful view to the marina. Thank you for highlighting our breakfast selection and especially our team that made you feel welcomed and accommodated.We look forward to see you again at Octant Ponta Delgada!Kind regards,Catarina Pacheco and Team

10/10 Excellent

Gregory

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice restaurant
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 20 avr. 2024
Dear Gregory,Thank you so much for providing the perfect rate to your experience with us.We are also glad you enjoyed our restaurant À Terra.Hope we have the chance of welcoming you again soon, at Octant Ponta Delgada.Best regards,Catarina Pacheco and Team

10/10 Excellent

Michelle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing staff, very accommodating and helpful. The breakfasts were impressive and we loved the rooftop outdoor space and the inside bar for happy hour. The rooms are very spacious with turndown service every night. We would stay here again.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 20 avr. 2024
Dear Michelle,Thank you so much for your fantastic review!We're absolutely thrilled to hear you had such a wonderful experience at our hotel.It truly makes our day to know you found our staff amazing, accommodating, and helpful. It sounds like you took full advantage of all our offerings! The spacious rooms with nightly turndown service are designed to provide a relaxing and luxurious experience, so we're happy they met your expectations.We're so grateful for your kind words and your decision to stay with us again in the future. Kind regards,Catarina Pacheco

10/10 Excellent

Meredith

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is an excellent hotel. The staff could not be more helpful. The breakfast is unbelievable. We were brought fruit shortly after a very early check in. Overall just an incredible hotel and experience.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 20 avr. 2024
Dear Meredith,Thank you so much for your incredible review!We're absolutely thrilled that you consider our hotel to be excellent and that your experience was so positive.Knowing our staff's helpfulness made a positive impression truly warms our hearts. We strive to create a memorable experience for all our guests, and it means the world to know we achieved that for you.The entire team at Octant Ponta Delgada sends a sincere thank you for your high praise. We would be delighted to welcome you back again for another incredible stay in the future!Sincerely,Catarina Pacheco and Team

6/10 Satisfaisant

Duarte

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 7 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

jay

Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

jay

Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

tyronne

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 20 avr. 2024
Dear Tyronne,Thank you for the perfect rating provided regarding your stay experience.We are so glad everything went so well and that you had a good time.Hope to welcome you soon again for another great stay!Best regards,Catarina Pacheco and Team

4/10 Médiocre

Reji

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed here today and had extremely moldy pillows. That ruined it for us as my wife is asmatic.
Réponse de Review | Octant Ponta Delgada le 29 févr. 2024
Dear Reji,Thank you for bringing the issue of the moldy pillows to our attention.We sincerely apologize for this experience, especially considering your wife's asthma. We understand that this would have significantly impacted your stay.We take the health and well-being of our guests very seriously. We have immediately removed the moldy pillows from the room and will ensure a thorough cleaning and inspection is conducted before the room is occupied again. We appreciate your understanding and hope this experience does not deter you from staying with us again in the future. Please don't hesitate to contact us directly if you have any further concerns or require additional assistance.Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team

8/10 Bien

Adriana

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff and food . I didn’t was room cleaning was not that good .
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Review le 29 févr. 2024
Dear Adriana, Thank you for reviewing your experience with us and for the compliments given to our staff members and restaurant food.We apologize if the room cleaning didnt meet your expectations. Please feel free to share more details as we value your insights to improve our service.Hope to have the pleasure of welcoming you soon again!Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team

10/10 Excellent

Maria Liza

Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Octant Ponta Delgada le 30 janv. 2024
Dear Maria Liza,We are so grateful for your positive review and for taking the time to share your experience with us. We are so glad that you enjoyed your stay at our hotel and found our staff and amenities to be exceptional. Your feedback is invaluable to us, and we will continue to strive to provide our guests with the best possible experience.Thank you again for choosing our hotel!Sincerely,GR Catarina Pacheco

10/10 Excellent

Osvaldo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Review le 29 févr. 2024
Dear Osvaldo, Thank you for reviewing your experience with us.It is great to hear you had an incredible stay with us.Hope to have the pleasure of welcoming you soon again!Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team

8/10 Bien

Will

Séjour de 7 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Harry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxury venue and service
The breakfast is outstanding. We had Christmas lunch at the hotel restaurant which was also 5 stars. The room was incredible, with beautiful views and decent soundproofing. We had an incredible stay.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 30 janv. 2024
Dear Harry,We are thrilled to read such glowing praise for your recent stay at our hotel. Your positive feedback about our breakfast, Christmas lunch, accommodations, and overall experience is truly heartwarming.Your comments about the beautiful views and decent soundproofing in your room further highlight the comfort and tranquility we aim to provide our guests.Thank you for sharing your incredible stay with us.Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team

2/10 Horrible

Liberal

Séjour de 7 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team

8/10 Bien

Gregory

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel and staff. Good breakfast. Great views. Found hotel to be dimly lit and signage could be better. Enjoyed our stay and would return.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Gregory,Thank you for the given feedback.We are pleased you have enjoyed your recent stay.We will have in mind your suggestions as a way to improve our guests experience in the future.Thank you for sharing that to us and take care!Warm regards,GR Catarina Pacheco e Equipa

10/10 Excellent

RUI

Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Caro Rui, Muito obrigado pelo seu feedback. Ficamos muito felizes por saber que os nossos hóspedes saiu do Hotel completamente satisfeito.Esperamos ter o prazer de o receber novamente no Octant Ponta Delgada!Os melhores cumprimentos,GR Catarina Pacheco e Equipa

10/10 Excellent

Johannes

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was my second time staying at Octant Ponta Delgada and it was again an amazing stay. The team provided us with everything we needed and where there to help at all times. Highly recommended.
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Johannes,We are deeply elated that we have been your constant hotel of choice when you're in Ponta Delgada. As always, don't hesitate to let us know if you're visitingagain soon. Our staff are always ready to help you with anything. Thank you and take care.Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team

10/10 Excellent

Alan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is an excellent hotel. All of the staff is friendly and helpful. And the facilities are very good. A little out of the way so don’t stay here if you mind a 10 to 15 minute walk to the center of town. But if that doesn’t bother you this is a great place to stay.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Alan,The entire team are thrilled that you felt that your recent stay was exceptional.We hope to have the chance of welcoming you soon.Best regards,GR Catarina Pacheco and Team

10/10 Excellent

Phillip

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Traveler,Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.Warm regards,GR Catarina Pacheco and Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Feeling cared for at the Octant Ponte Delgado
Excellent customer service, very clean and comfortable room, gorgeous view, delicious breakfast included, relaxing spa included, awesome location. Perfect ending to a busy sightseeing holiday. I would highly recommend it and I would like to stay there again someday.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Guest,Thank you so much for recommending our hotel and services.It is with great satisfaction that we hear that your stay went so well and that the our location was easy to your holiday.We hope your next stay is just around the corner.Kind regards,GR Catarina Pacheco and Team

10/10 Excellent

Stephen

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff and accommodations were incredible. From the pool to the bar/room service and restaurant, everything was great and I heard from multiple guests that they experienced the same and often returned here multiple times. My next time in Ponta Delgada I will for sure be staying here again! Special shout out to Jessica for her friendliness towards our kids every morning at breakfast!
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Stephen,We appreciate the time taken to review your experience with us.We are particularly pleased that you felt that the whole team went extra mile to make your stay special and we are most grateful for your praise regarding service and our facilities.We look forward in meeting you all again soon!Best regards,GR Catarina Pacheco and Team

10/10 Excellent

Michael, DORCHESTER

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Octant Ponta Delgada le 28 déc. 2023
Dear Michael,We appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in cateringto our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don'thesitate to call us.Warm regards,GR Catarina Pacheco and Team