Avis sur Long Beach Resort Phu Quoc
Long Beach Resort Phu Quoc
Group of Households 4, Cua Lap Hamlet, Duong To Commune, Phu Quoc, Kien Giang
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
10/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
5 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2019
8/10 Bien
Francoise
3 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice hotel, staff helpful but no French understoo
Francoise
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
6/10 Satisfaisant
nanou, paris
4 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A EVITER en ce moment
nanou
2/10 Horrible
Tanya, suisse
6 janv. 2014
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Faible rapport qualité/prix - Décevant
Tanya
10/10 Excellent
Isabelle, Paris
29 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un petit paradis au Vietnam
Isabelle
8/10 Bien
Marc
27 janv. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel
Marc
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Patricia, Tiene buena vista
13 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agradable estadía
Patricia
Séjour de 3 nuits en mai 2019
8/10 Bien
TATIANA
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TATIANA
Séjour de 14 nuits en avril 2019
8/10 Bien
A E
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good all round hotel
A E
Séjour de 3 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Casey
3 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very Good
Casey
Séjour de 3 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Alan
2 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alan
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Mai le 10 avr. 2019
Dear Value guest
Thank you for choosing Long Beach Resort for your recent stay!We Love to hear your feedback and use it to review and improve our services every day!
Come back soon and remember to use our exclusive return guest offer from our website www.longbeach-phuquoc.com .
Looking forward to welcome you again soon.
8/10 Bien
Anthony
19 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Anthony
Séjour de 7 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Lina
1 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lina
Séjour de 6 nuits en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
18 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Long Beach Management le 5 mars 2019
Thank you for your staying with us,
We hope to see you next time.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Long Beach Management le 5 mars 2019
Thank you for staying with us,
We hope to see you next time.
10/10 Excellent
Fairuz
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A good value on Long Beach
Fairuz
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Mai le 23 févr. 2019
Dear Value guest
Thank you for choosing Long Beach Resort for your recent stay!We Love to hear your feedback and use it to review and improve our services every day!
Come back soon and remember to use our exclusive return guest offer from our website www.longbeach-phuquoc.com .
Looking forward to welcome you again soon.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
31 janv. 2019
롱 비치 리조트
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Mai le 23 févr. 2019
Dear Value Partner,
Thank you for your staying with us ,
Your comment will help us improve & complete our service .
Hope we have the opportunity to welcome you another time!
Best regards,
10/10 Excellent
Deborah
Voyage en famille
30 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Maria
27 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Yen le 27 janv. 2019
Dear Ms. Maria,
Thank you very much for choosing Long Beach resort for your stay and we are very happy to know that you did enjoy your stay with us.
Wish to welcome you back to Long Beach Resort in the nearest day.
Many thanks & best regards,
Yen Phan
10/10 Excellent
Magnus, Helsingborg
10 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En oas i ett hektiskt land
Magnus
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Yen le 27 janv. 2019
Dear Ms. Maria,
Thank you very much for choosing Long Beach resort for your stay and we are very happy to know that you did enjoy your stay with us.
Wish to welcome you back to Long Beach Resort in the nearest day.
Many thanks & best regards,
Yen Phan
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Yen le 27 janv. 2019
Dear Anonymous,
Thank you very much for taking time to wrote us a positive review and I am very happy to know that you did enjoy your stay with us and satisfy with our service.
Wish to welcome you back to Long Beach Resort in the nearest day.
Many thanks & best regards,
Yen Phan
10/10 Excellent
Therese
30 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Therese
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Yen le 27 janv. 2019
Dear Ms. Therese,
Thank you very much for choosing Long Beach resort for your stay and I am very happy to know that you did enjoy your stay with us.
Wish to welcome you back to Long Beach Resort in the nearest day.
Many thanks & best regards,
Yen Phan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love this place!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Long Beach Management le 24 déc. 2018
Thank you for your comment , we hope to meet you in the furture.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Long Beach Reception le 6 déc. 2018
We would like to extend our warmest thank you for choosing us to spend your holiday!
8/10 Bien
Terhi, Vantaa
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Terhi
Séjour de 13 nuits en octobre 2018
Réponse de Long Beach Resort le 9 nov. 2018
Kiitos kommenttisi, innolla toivottaa sinut tervetulleeksi seuraavaan retkeseesi
8/10 Bien
A'''''', Hochiminh
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A''''''
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Long Beach Resort le 7 nov. 2018
コメントをいただき、ありがとうございます。私たちは欠陥を改善し、来ると次回の旅行で完璧なサービスをお待ちしております。
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
전반적으로 훌륭함 추천합니다
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Long Beach resort le 7 nov. 2018
의견을 보내 주셔서 감사 드리며 다음 번 푸 Qu (Phu Quoc) 여행을 환영합니다.
근실하게 & 당신에게 다량 재미를 바란다!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great, friendly staff
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Long Beach Management le 31 août 2018
Dear valued guest,
Warm greetings from Long Beach Resort.
Thank you for taking the time to write your review about our resort.
We are glad that you find our staff friendly and that you find our food,drinks,room,the pool area and the beach was great. However, we have regretted to learn that we did not fully meet your expectations during your stay with us.
Your comments have been comprehensively reviewed with all parties concerned. Kindly rest assured that we are taking all necessary measures to address the issues with the view to further improve our facilities and services.
Once again, thank you for your valuable comments as it is mainly through guest comments that we become aware about improvements that should be made and this constantly drives our aim to achieve excellence.
We sincerely hope we shall be able to regain your
confidence and that we will have the pleasure once again to welcome you at Long Beach Resort.
Sincerely yours,
Long Beach Resort Management
8/10 Bien
Bridget
27 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Interesting Island & Great Hotel
Bridget
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de Long Beach Management le 29 août 2018
Dear Ms. Bridget,
Warm greetings from Long Beach Resort! Thank you for taking the time to write your review about our resort.
We are delighted to learn that you had a thoroughly enjoyable experience with us and it gives us great pleasure to read your kind words on our lovely resort. Your compliments and appreciation to our dedicated and hardworking staff are greatly appreciated.
Thank you for choosing Long Beach Resort as your holiday destination, we look forward to seeing you again!
Warm regards,
Long Beach Management
10/10 Excellent
Yasmin
5 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guter Service
Yasmin
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
Réponse de Long Beach Management le 6 août 2018
Dear Ms. Yasmin,
Warm greetings from Long Beach Resort!
Thank you for taking the time to write your review about our resort.
We are pleased to hear your review since our main objective is to provide our guest’s the best accommodation and experience.
We are happy that you enjoyed our services in our resort and we look forward to seeing you on your next trip!
Best regards,
Long Beach Resort Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Long Beach Management le 21 juil. 2018
Dear valued guest,
Warm Greetings from Long Beach Resort Phu Quoc!
We are glad and happy about your review in our resort.
Your rating are very much appreciated.
Looking forward to seeing you on your next trip to Phu Quoc Island!
Best Regards,
Long Beach Resort Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juil. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Long Beach Management le 18 juil. 2018
Dear valued guest,
Warm Greetings from Long Beach Resort Phu Quoc!
We are glad and happy about your review in our resort.
Your rating are very much appreciated.
Looking forward to seeing you on your next trip to Phu Quoc Island!
Best Regards,
Long Beach Resort Phu Quoc
6/10 Satisfaisant
Sabina
3 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Old, dark and not a luxury resort
Sabina
Séjour de 5 nuits en avril 2018
Réponse de Long Beach Management le 6 juil. 2018
Dear Ma'am Sabina,
Warm greetings from Long Beach Resort, Phu Quoc.
We have read your comments with great attention and we sincerely regret that we were not able to meet your expectations.
Your comments have been comprehensively reviewed with all parties concerned. Kindly rest assured that we are taking all necessary measures to address the issues with the view to further improve our facilities and services.
Once again, thank you for your valuable comments as it is mainly through guest comments that we become aware about improvements that should be made and this constantly drives our aim to achieve excellence.
We sincerely hope we shall be able to regain your confidence and that we will have the pleasure once again to welcome you at Long Beach Resort.
Sincerely yours,
Long Beach Resort Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Long Beach Management le 17 avr. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you very much for leaving such a positive comment regarding you recent visit in Long Beach Resort & Spa.
We are happy to read that you had a lovely holiday in our resort and enjoyed our facilities particularly our beach, pool and restaurant.
We are very much delighted also to know that our Reception Staff went above and beyond to ensure that you had a wonderful experience with us.Indeed,staff attitude toward our guests had always been Long Beach Resort's strength and asset .
Once again thank you for sharing your satisfaction it is a great reward for the whole team and we all look forward to being your host again on your next visit to Phu Quoc Island.
Warm regards,
Long Beach Resort Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mars 2018
Réponse de Long Beach Management le 12 avr. 2018
Dear Ma'am/Sir,
Greetings from Long Beach Resort.
We would like to express our appreciation for taking time to write your comments and delighted to know that you've had an enjoyable stay with us.
Thank you for choosing Long Beach Resort as your holiday destination, we look forward to seeing you again!
Warm regards,
Long Beach Management
8/10 Bien
PEEYUSH
5 avr. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
An average hotel but stay is comparatively cheap.
PEEYUSH
Réponse de The Management le 12 avr. 2018
Dear PEEYUSH,
Thank you for taking time to tell us about your recent stay in Long Beach Resort and Spa.
Our apologies for the inconveniences caused and the issues highlighted will be forwarded to all department concerned for further improvement.
Again, thank you for sharing your feedback with us. We are looking forward to welcoming you again.
Warm regards,
Long Beach Resort Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would stay here again!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de The Management le 12 avr. 2018
Dear valued guest,
Thank you for trusting us and choosing to spend your holiday in Long Beach Resort and also to find time in posting your positive experiences during your stay.
Receiving feedbacks like this gives us such fulfillment and inspiration to strive harder in aiming that excellence when it comes to providing our guests the best service.
Our staff attitude toward our guests had always been Long Beach Resort’s strength and asset. We will share your compliments to Joey our Front Office Manager and to the rest of the staff.
We appreciate so much your kind words and we are very eager to serve you again in the future.
Warm regards,
Long Beach Resort Management
,
10/10 Excellent
Marti, Barcelona
20 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un Hotel con encanto
Marti
Séjour de 4 nuits en mars 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
zentral gelegenes Resort direkt am Strand
Voyageur vérifié
Séjour de 20 nuits en février 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 févr. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bra
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Fred
21 févr. 2018
Les points faibles : Personnel et service
Helt ok, dålig service och många barnfamiljer
Fred
8/10 Bien
SH
21 févr. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Fint hotell
SH
Séjour de 5 nuits en février 2018
10/10 Excellent
な。, 日本
6 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
リゾートホテル
な。
Séjour de 2 nuits en février 2018