Avis
5,6
5,8/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
4,8/10
Équipements
5,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,4/10
Écoresponsabilité
Avis
4 nov. 2018
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Damien
9 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Damien
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
6/10 Satisfaisant
Simon
2 juil. 2017
Les points forts : Propreté
Simon
Séjour de 1 nuit en juin 2017
6/10 Satisfaisant
franck, blutch
6 août 2014
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
sur la route
franck
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
22 oct. 2013
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 août 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Sarah
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Sarah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Jay
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jay
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Jay, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Dibin
Voyage en groupe
7 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dibin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 18 avr. 2024
Hi Dibin,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Regla
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Regla
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 27 mars 2024
Hi ReglaThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Roberto Dias
14 mars 2024
Roberto Dias
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Roberto, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
8/10 Bien
Mark
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 mars 2024
Hi Mark, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
2/10 Horrible
Cindy
12 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mars 2024
Hi Cindy, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Mony
9 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mony
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mars 2024
Hi Mony, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Jasurbek
4 mars 2024
Jasurbek
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Jasurbek,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 Horrible
Tsira
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tsira
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 6 mars 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Tiffany
21 févr. 2024
Tiffany
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mars 2024
Hi Tiffany, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie#Team6
2/10 Horrible
Mony
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mony
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 28 févr. 2024
Hi Mony,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6
8/10 Bien
Tatianna
6 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Tatianna
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 févr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
khatuna
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
khatuna
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 févr. 2024
Hi Khatuna,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Mony
Voyage en couple
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mony
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 févr. 2024
Hi Mony,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Lynne
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lynne
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Tatianna
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Just A Pleasure Trip
Tatianna
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Tatianna,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith #Team6
2/10 Horrible
Estela
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Estela
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 21 déc. 2023
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Rosny
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosny
8/10 Bien
Regla
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Regla
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Gary
Voyage d’affaires
28 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Nancy Y. le 7 nov. 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Oscar G Cabrera
19 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar G Cabrera
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 31 oct. 2023
Hi Oscar,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
waleska
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
waleska
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Antwan
16 oct. 2023
Antwan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Rosny
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosny
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 oct. 2023
Hi Rosny,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
10/10 Excellent
A J Interrante Jr
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A J Interrante Jr
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de S. Stevens le 9 oct. 2023
We appreciate you taking the time to share your recent stay survey.
10/10 Excellent
Gerard
5 oct. 2023
Gerard
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de S. Stevens le 9 oct. 2023
Thank you for your survey.
6/10 Satisfaisant
Morgan
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
2 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Morgan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de S. Stevens le 9 oct. 2023
Thank you for your recent survey, we have spoken to our team regarding your comments.
2/10 Horrible
Yunbao
30 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yunbao
Réponse de S. Stevens le 9 oct. 2023
Thank you your survey.
4/10 Médiocre
Dan
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 oct. 2023
Hi Dan,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Valerie
Voyage en couple
24 sept. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Valerie
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 oct. 2023
Hi Valerie,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Denise
Voyage en couple
10 sept. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 sept. 2023
Hi Denise,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 Horrible
William
10 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst experience EVER
William
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 19 sept. 2023
Hi William,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
10/10 Excellent
KIMBERLY
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KIMBERLY
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de S. Stevens le 9 oct. 2023
Kimberly thank you for your survey score from your recent stay.
8/10 Bien
Alexandre
1 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Alexandre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de S. Stevens le 9 oct. 2023
Thank you for your survey score, please feel free to share you stay experience with the property manager.
10/10 Excellent
Bianca, Bergenfield
Voyage d’affaires, Voyage en couple
1 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bianca
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 13 sept. 2023
Hi Bianca, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Andrea
21 août 2023
Andrea
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de S. Stevens le 9 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your recent experience, please contact property manager.
10/10 Excellent
Rosny
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosny
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 août 2023
Hi Rosny,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Amanda
Voyage en groupe
20 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 août 2023
Hi Amanda,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Sharna
6 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Sharna
Séjour de 1 nuit en août 2023
6/10 Satisfaisant
Donte
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Donte
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Patrick
9 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Patrick
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de S. Stevens le 11 juil. 2023
Afternoon Patrick,We recognize your survey and presently working to improve our property with a full renovation of our guest rooms. While we up our training for our staff on the basic hospitality skills to improve future guest visits.
8/10 Bien
Ebony
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ebony
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de S. Stevens le 11 juil. 2023
Hello Ebony,Thank you for your recent survey.
2/10 Horrible
Haylee
Voyage en couple
1 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Haylee
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de S. Stevens le 11 juil. 2023
Hello Haylee,We recognized your survey and working to improve our property currently in the process of a full renovation of our guest rooms. While me train our staff on the basic hospitality skills to improve future guest visits.