Bar sur le toit

Avis sur SO/ Paris Hotel

5 out of 5
SO/ Paris Hotel
10 Rue Agrippa d'Aubigné, Paris

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 95 avis sur 121." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 15 avis sur 121." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 6 avis sur 121." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 121." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 121." "

9,8/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

9,6/10

Équipements

9,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

François

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sur les toits de Paris
Ce fut un moment tres agréable de l’arrivée au départ !
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 13 févr. 2024
Cher François,Merci d'avoir pris le temps de nous partager vos impressions suite à votre récent séjour parmi nous. C'est un plaisir de lire que votre séjour dans notre Phare Parisien ait été un succès du début à la fin. Toute l'équipe du SO/ Paris espère vous accueillir de nouveau bientôt parmi nous ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Gerard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Génial
Une semaine a permis de prendre pleinement la qualité de cet hôtel. Ce sentir comme chez soit avec toute l’attention du personnel dans un cadre exceptionnel que du bonheur
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 26 déc. 2023
Cher Gérard,Merci pour cet aimable retour. Nous sommes ravis de lire que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié votre semaine dans notre Phare Parisien. Ce fut un sincère plaisir de vous accueillir au SO/ Paris et espérons pouvoir vous revoir de nouveau bientôt parmi nous ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

8/10 Bien

Toufek

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 7 déc. 2023
Cher Toufek,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre expérience au SO/ Paris et espérons pouvoir vous accueillir de nouveau bientôt dans notre Phare Parisien. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Jean Guy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel Chambre spacieuse Vue sur la Seine Petit-déjeuner magnifique Personnel agréable
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 7 déc. 2023
Cher Jean-Guy,Merci pour votre aimable commentaire. Ce fut un réel plaisir de vous accueillir au SO/ Paris et nous sommes ravis de lire que votre expérience ait été merveilleuse. Toute l'équipe du SO/ Paris espère vous accueillir de nouveau bientôt dans notre Phare Parisien ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Mariano

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très beau et bcp des services
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 20 sept. 2023
Cher Mariano, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre avis suite à votre récent séjour au SO/ Paris. Ce fut un plaisir de vous accueillir et nous sommes ravis de lire que votre expérience ait été à la hauteur de vos attentes. A bientôt dans notre Phare Parisien, Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Jean Guy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 5 avr. 2023
Cher Jean-Guy, Merci d'avoir choisi le SO/ Paris pour votre récent séjour Parisien. Nous sommes ravis de lire que votre expérience ait été à la hauteur de vos attentes. A très bientôt au Phare de Paris !Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Evelyne

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 10 mars 2023
Chère Evelyne, Je vous remercie d'avoir choisi le SO/ Paris pour votre récent séjour Parisien et d'avoir pris le temps de noter votre expérience parmi nous. C'est un sincère plaisir de constater que votre séjour fut à la hauteur de vos attentes. A très bientôt dans votre nouveau QG parisien !Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

2/10 Horrible

Agathe

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 6 mars 2023
Chère Agathe, Je vous remercie d'avoir pris le temps de noter votre expérience au SO/ Paris. Je suis navré de constater que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et vous présente mes sincères excuses pour cela. J'aimerai en savoir plus sur votre expérience afin de pouvoir nous améliorer et faire de votre prochain séjour une réussite. N'hésitez pas à me contacter directement sur mon adresse ci-dessous pour échanger davantage. J'espère sincèrement pouvoir regagner votre précieuse confiance. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Annick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SO/PARIS HÔTEL
Cet hôtel est une découverte grâce aux réseaux et il est fantastique. Je recommande fortement. l'équipe est très agréable, ils ont des uniformes magnifiques, l'hôtel est très bien situé et le restaurant et le bar sont superbes. Une vue sur paris à 360° et sur la tour Eiffel. Les chambres sont très spacieuses et magnifiques.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 10 févr. 2023
Chère Annick, Merci d'avoir pris le temps de nous partager votre retour suite à votre récente expérience parmi nous. Nous équipes ont à cœur de faire en sorte que les séjours de nos clients soient merveilleux et inoubliables, c'est donc un réel plaisir de lire que ce fut un succès pour vous. Nous étions ravis de vous accueillir au SO/ Paris et espérons vous retrouver de nouveau bientôt au Phare de Paris !Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Agathe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All what you need at SO/Paris !
Brand new hotel with an amazing Spa, cool restaurant and trendy bar&club!
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 8 févr. 2023
Dear Agathe, Thank you for your kind words! We are very happy to learn that you enjoyed your time with us and thank you very much for sharing such positive comments about our outlets and facilities. It was a sincere pleasure welcome you here at SO/ Paris and we are looking forward to see you again soon in our Parisian Lighthouse !Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Paola

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I love the attention and details. The hotel is in great condition and the beds are very comfortable. I love that we could check in early and that we receive breakfast in the room at 11 when we woke up late. I will definitely recommend your hotel and will stay again.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Ali

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great experience
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Michaela

Voyage en famille
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in sehr holprig und wir hatten zwei Stunden Zeitverlust dadurch. Der Pool ist sehr ungemütlich und lädt nicht zum entspannen ein (Badekappenpflicht) da recht unschön gestaltet.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 24 mai 2024
Dear Michaela,We really appreciate you taking the time to share your feedback with us. While I can see that your overall stay was an enjoyable one, I regret to read thatwe were not always up to expectations during your stay. Rest assured that all of your comments have been taken into account and shared with our team to look into the matter and make sure that your next stay will be a perfect one. I hope that we will be able to welcome you back soon at SO/ Paris for, I can assure you, a wonderful success. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Justin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Place is five stars all around. Location, rooms, the rooftop bar and dining, the breakfast spread. The whole 9 yards. You will not be disappointed here.
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 24 mai 2024
Dear Justin,Thank you for this amazing feedback. We are committed to make each of our guests stays memorable and unique and it is a great pleasure to read feedback like yours. The entire SO/ Paris team is looking forward to welcome you back soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Manuel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy buena ubicación y bonitas instalaciones, por las noches se escucha una pequeña alarma nada más que no sabía de dónde provenía.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 24 mai 2024
Dear Manuel, Thank you for sharing your feedback. It is a pleasure to read that you had a great stay in our Parisian Lighthouse. Rest assured that we will investigate the matter regarding the alarm you mentionned. The entire SO/ Paris team is looking forward to see you again soon with us ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Marc

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 24 mai 2024
Dear Marc,Thank you for sharing your feedback with us. The entire SO/ Paris team is happy to read how much you enjoyed your stay with us and we are looking forward to see you again soon !Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Timothy

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff and wonderful views from the restaurant and rooftop bar of the river and other landmarks
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 24 mai 2024
Dear Timothy, We very much appreciate you taking the time to share your feedback with us. It was a pleasure welcoming you in our Parisian Lighthouse and we are thrilled to read that your stay met your expectations. See you soon at SO/ Paris !Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Ravi

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Extraordinary service and a view to kill for!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 17 mai 2024
Dear Ravi,Thank you for sharing this amazing feedback with us. It is a pleasure to read how much you enjoyed your stay at SO/ Paris and we are looking forward to welcome you back soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Tarek

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 7 mai 2024
Dear Tarek,We very much appreciate you taking the time to share your feedback with us. It was a pleasure welcoming you at SO/ Paris and we are delighted to read that you had a great stay. The entire team is looking forward to see you soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Jose Eduardo

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Eugene

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great service and facilities.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 7 mai 2024
Dear Eugene, Thank you for your feedback. It is a pleasure to know how much you enjoyed your stay at SO/ Paris and we are looking forward to see you again soon in our Parisian Lighthouse. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

William, New York

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room well appointed and has a nice view of the Major landmarks, but as expected on the smaller side for Paris.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 25 avr. 2024
Dear William, Thank you for sharing your feedback with us. It is a pleasure welcoming you in our Parisian Lighthouse and we are thrilled to read how much you enjoyed your experience at SO/ Paris. The entire team is looking forward to welcome you back soon with us ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Pascal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing hotel all around with stunning views of Paris. The breakfast buffet is outstanding. The staff, service, location and amenities are world class.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 22 avr. 2024
Dear Pascal,Thank you for your feedback ! It was a pleasure having you with us and we are delighted to read how much you enjoyed your stay in our Parisian Lighthouse. The entire SO/ Paris team is looking forward to welcome you back soon with us ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Yohannan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had an amazing experience, and the staff was super chill and attentive!
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 22 avr. 2024
Dear Yohannan, Thank you for sharing your feedback with us. It was a pleasure welcoming you and we are delighted to read how much you enjoyed your experience in our Parisian Lighthouse. See you soon at SO/ Paris ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

8/10 Bien

Luong

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I did not feel like being in a 5 stars hotel.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 22 avr. 2024
Dear Luong, We're sorry to hear that you didn't feel like you were experiencing the level of service and comfort expected from a five-star hotel during your stay with us. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we take your feedback seriously.Please feel free to reach out to us directly with any additional feedback or concerns you may have to make sure that we look into the matter accordingly. I hope that we will be able to welcome you back soon in our Parisian Lighthouse for, I can assure you, a wonderful experience. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Sanyogita

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 15 avr. 2024
Dear Sanyogita, Thank you for rating your experience at SO/ Paris. It was a pleasure welcoming you in our Parisian Lighthouse and we are looking forward to see you again soon wih us. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

2/10 Horrible

Ann

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Front desk staff appeared immature, does not know how to apologize and absolutely knows nothing about service recovery. Requested water to be sent to the room, never got the water, even after making the request twice. Had to walk to the store to buy water. Instead I got a voucher for 2 drinks at the bar. Didn’t want alcohol, I needed H2O. They never apologized when they messed up my check in and the issue with my CC. Stay was ok but it appeared there were no senior staff on duty maybe more customer service training is warranted.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 15 avr. 2024
Dear Ann,First of all, I would like to thank you for taking the time to share your feedback with us. I am truly sorry to hear about your disappointing experience. It's understandable that you expected prompt and efficient service, especially when it comes to basic requests like water delivery and check-in processes. Please rest assured that we take your feedback seriously and that the necessary will be done to make sure that we provide guests with the exceptional service they deserve.While I understand your reluctance to stay with us again, I really hope that you will agree to give us a second chance to make your stay a success. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Eugenio, Coral Gables

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is very nice, but Transportation can be tricky, the hotel is not very close to tourist attractions
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 15 avr. 2024
Dear Eugenio,Thank you for sharing your feedback with us. It is a pleasure to read that you had a nice experience in our Parisian Lighthouse and we are looking forward to welcome you back soon at SO/ Paris. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

delores, charlotte

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall, this was a very good hotel. Staff was attentive. My only complaint was their inaccurate quotes on time to travel to certain places. Way under estimating and making us miss a tour.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 9 avr. 2024
Dear Delores, I'm glad to hear that you had a positive experience overall at the hotel and that the staff were attentive to your needs. Rest assured that we understand the importance of reliable information for our guests' plans and will work to improve in this area.Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

6/10 Satisfaisant

Alexis

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 4 avr. 2024
Dear Alexis, I am sorry to see that your stay didn't fully met your expectations. In order for us to improve ourselves, I would be very grateful if you could share more details on your experience. Please do not hesitate to reach out to us, we would be happy to discuss further with you. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Philip

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super comfortable stay.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 4 avr. 2024
Dear Philip,Thank you for your feedback. It is a pleasure to read that your stay was a great success and we are looking forward to welcome you back soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

8/10 Bien

HARUKA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
電動自転車の無料貸し出しがあり非常に便利。ルーブルまでは自転車で約15分ほど。スタッフは非常にフレンドリーです。
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 28 mars 2024
Dear Haruka,Thank you for your feedback. The entire SO/ Paris team is looking forward to welcome you back soon in our Parisian Lighthouse. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

8/10 Bien

babak

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel the rooms are spacious and high tech
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 28 mars 2024
Dear Babak,Thank you for your feedback. We are thrilled to read that you enjoyed our rooms and that you had a great stay in our Parisian Lighthouse. See you soon at SO/ Paris ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

MIKIKO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
チェックインではモダンなデザインのエントランスの出迎え、スタッフの笑顔に癒されました。 部屋の清潔さも行き届いており、快適でした。 部屋の家具も洗練されたデザイナープロダクトのもので日常の快適さと非日常のコンセプトが融合して粋な感じでした。 難点はロビーから部屋への移動がオートマティックですが、複数利用すると乗り間違いがあり、別のフロアについてしまいました。 総じて満足しています。さすが五つ星。
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 28 mars 2024
Dear Mikiko,Thank you for taking the time to share your kind feedback with us. It was a pleasure to welcome you in our Parisian Lighthouse and we are looking forward to see you again soon at SO/ Paris ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Alan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel is beautiful and very modern. It is far away from main attractions in Paris but it is a very nice hotel.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 14 mars 2024
Dear Alan, Thank you for sharing this kind feedback with us. We are happy to know how much you enjoyed our hotel and your Parisian experience. See you soon at SO/ Paris ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Shahinda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great room and bar and location . Modern , chic , and luxurious
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 14 mars 2024
Dear Shahinda, Thank you for your feedback. It is a pleasure to read that your stay met your expectations and we are looking forward to welcome you back soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Klas

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 27 févr. 2024
Dear Klas,We very much appreciate you taking the time to rate your experience with us. It was a pleasure welcoming you and we are delighted to read that your stay was a great success. See you soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Stefan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 23 févr. 2024
Dear Stefan,Thank you for sharing your feedback with us. It was a pleasure welcoming you in our Parisian Lighthouse and we are happy to see that your stay was a perfect success. See you soon at SO/ Paris ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

8/10 Bien

Ivan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful panoramic view from the restaurant and bar on the 15th and 16th floors Excellent area near the Seine and Notre Dame Service during breakfast questionable Bed not too comfortable In a 5-star hotel, dirty glasses in the room must be replaced, and if they are replaced, others must be left available
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Ivan, Thank you for your feedback. It was a real pleasure welcoming you and we are happy to read that you enjoyed our panoramic views over Paris. We have shared your feedback regarding the glasses to the appropriate team to make sure that this won't happen again. The entire team is looking forward to see you again soon with us ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Justin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
An amazing hotel! From the moment we arrived, the staff were outstanding. Tom at reception was so welcoming and helpful. The location was perfect to take in all the tourist areas without being stuck in the middle of the noisy parts of the city. Would absolutely recommend this hotel.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 21 févr. 2024
Dear Justin,Thank you for sharing your feedback with us. It is a pleasure to read that you had a wonderful experience in our Parisian Lighthouse from check-in to check-out. The entire SO/ Paris team is looking forward to welcome you back soon with us ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Celine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 19 févr. 2024
Chère Céline,Nous vous remercions d'avoir choisi le SO/ Paris pour votre récent séjour Parisien et d'avoir pris le temps de noter cette expérience. C'est un plaisir de constater que votre séjour ait été une parfaite réussite et nous espérons pouvoir vous accueillir de nouveau bientôt parmi nous. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Vicky

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent design and finishes
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 13 févr. 2024
Dear Vicky,Thank you for rating your experience at SO/ Paris. It was a sincere pleasure welcoming you and we are thrilled to see that your stay met your expectations. The entire team is looking forward to welcome you back soon with us ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clearly a hotel of choice
Great welcome at the reception, very new hotel in good shape, nice rooms, beautiful rooms, great view, nice restaurant, clearly a hotel to choose in Paris!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 6 févr. 2024
Dear Michael,Thank you for your feedback. It is a pleasure to read that you enjoyed your stay at SO/ Paris from check-in to check-out. The entire team is looking forward to welcome you back soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Jeffery

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Top floor bar with amazing 360 view of Paris, major sites clearly visible
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 6 févr. 2024
Dear Jeffery,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at SO/ Paris. We are happy to know how much you had a wonderful experience and we are looking forward to see you again soon at SO/ Paris. Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Jose, San Isidro

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel with modern and comfortable rooms
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 30 janv. 2024
Dear Jose,Thank you for sharing your feedback with us. It is a pleasure to know how much you enjoyed your stay in our Parisian Lighthouse and we are looking forward to welcome you back soon at SO/ Paris ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

sunghee

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
파리에서 도난 사고가 많다고 해서 5성급호텔로 예약했습니다. 크리스마스 연말시즌이라 호텔 로비 내부도 예쁘게 꾸며져있었고 직원분들이 매우 친절했어요. 제가 말하고싶은건 안전인데 엘리베이터가 숙박고객만 이용가능한데 거기다 제가 묵는 층만 갈 수 있어서 좋았어요. 여행중 제가 아파서 호텔에 오래머물렀는데 호텔이 좋아서 기분좋게 머물렀습니다. 다만 4박5일 머물렀음에도 물 리필이 되지않았다는 점, 샤워칸이 통유리라 개방적인 점이 조금 불편했네요. 그래도 편히 머물다왔습니다.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 30 janv. 2024
Dear Sunghee, We very much appreciate you taking the time to share your feedback with us. It is a pleasure to read that you had a wonderful time in our Parisian Lighthouse and that you really enjoyed our Christmas decorations. The entire SO/ Paris team is looking forward to see you again soon with us ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Narongchai

Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 30 janv. 2024
Dear Narongchai,Thank you for rating your experience at SO/ Paris. The entire team is happy to see that your stay met your expectations and we are looking forward to see you again soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Eva

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 21 mars 2024
Dear Eva,Thank you for taking the time to rate your experience at SO/ Paris. The entire team is thrilled to see that your stat met your expectations and we are looking forward to welcome you back soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Ann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 17 janv. 2024
Dear Ann,Thank you for rating your experience at SO/ Paris. The entire team is happy to see that your stay met your expectations from check-in to check-out. See you soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris

10/10 Excellent

Ana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
el personal fue muy accesible y encantador, nos regalaron una botella de vino y pastelitos, nuestra habitacion tenia una vista espectacular a la Seine
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefan Viard - General Manager le 12 janv. 2024
Dear Ana,Thank you for your feedback. We are happy to read that your stay was a great success, especially thanks to the friendliness of our team who will be very happy to know that they contributed to the success of your experience. The entire SO/ Paris team is looking forward to welcome you back soon in our Parisian Lighthouse ! Stefan ViardGeneral Manager - SO/ Paris