Avis
9,4
Exceptionnel
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
Audrey
Voyage en famille
28 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Audrey
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Cécile Delmotte, Guest Relation Manager le 29 juin 2021
Bonjour Audrey, merci beaucoup pour votre appréciation et pour cette ultime note de 10, votre satisfaction est notre plus belle récompense! A bientôt dans votre résidence parisienne, nous serons toujours ravis de vous recevoir.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Gonzalo de Estefania, Directeur Hébergement le 21 juin 2021
Bonjour et merci beaucoup pour votre commentaire, nous apprécions sincèrement votre soutien et votre retour positif sur votre expérience.
Toute l'équipe de l'hôtel espère vous recevoir à nouveau prochainement.
8/10 Bien
Vincent
18 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
il y a mieux...
Vincent
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 20 oct. 2020
Cher Vincent,
Je tiens à vous remercier pour le temps accordé à la rédaction de cet avis sur Expedia, recevoir les retours de nos clients est extrêmement utile dans la recherche permanente d'un service d'exception.
Je vous prie d'accepter mes plus sincères excuses pour les problèmes rencontrés avec votre chambre en particulier le sol de votre salle de bain, ainsi que votre demande à l'arrivée qui est regrettablement restée sans réponse.
Cela ne reflète absolument pas notre degrés de service, et vous pouvez être certain que je ferai le nécessaire afin que cela ne se reproduise plus.
Je suis cependant très heureux de lire que vous avez apprécié l'excellence du bar et de notre offre de restauration.
Au plaisir de vous recevoir à nouveau,
Très sincèrement,
Claudio Ceccherelli, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
10/10 Excellent
Nicolas, Montpellier
31 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sublime
Nicolas
Réponse de General Manager le 17 nov. 2016
Cher Nicolas,
Je tiens à vous remercier très sincèrement du temps accordé à la rédaction de cet avis.
Je suis enchanté de lire que vous avez vécu un séjour de rêve en amoureux dans notre Résidence Parisienne.
Au plaisir de vous recevoir à nouveau,
Très sincèrement,
Claudio Ceccherelli, General Manager
8/10 Bien
pastourelle, londres
20 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Grand luxe et design mais service insuffisant
pastourelle
Réponse de Alessandro Cresta le 24 janv. 2015
Cher pastourelle,
Merci d’avoir pris le temps de rédiger cet avis sur notre résidence parisienne.
Recevoir les retours de nos clients nous aide dans la recherche permanente d’un service d’exception.
Je suis sincèrement désolé du désagrément provoqué par l’attente de votre chambre et des soucis que vous avez rencontré avec le lit ou les rideaux.
Soyez assuré que je transmettrai personnellement vos commentaires aux départements concernés afin qu’ils veillent à ce que de tels soucis ne se reproduisent pas.
Dans l’attente de vous recevoir à nouveau,
Très sincèrement,
Alessandro CRESTA, Directeur
10/10 Excellent
fabienne, cannes
15 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
établissement exceptionnel
fabienne
10/10 Excellent
ALICIA MARIBEL
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ALICIA MARIBEL
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gorka Bergareche, Directeur Général le 16 mai 2024
Chère Madame Maribel, Je vous remercie pour avoir pris le temps de nous laisser un commentaire en ligne. Je suis ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour chez nous et espère sincèrement avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau très rapidement. Bien cordialement,
10/10 Excellent
Daniel, Walnut Creek
7 avr. 2024
Daniel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gorka Bergareche, Directeur Général le 16 mai 2024
Cher Daniel, Je vous remercie pour avoir pris le temps de nous laisser un commentaire en ligne. Je suis ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour chez nous et espère sincèrement avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau très rapidement. Bien cordialement,
10/10 Excellent
Kemal
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kemal
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Benjamin Saunders - Duty Manager le 21 mars 2024
Dear Mr. Kemal, Thank you very much for taking the time to review the Park Hyatt Paris Vendome on Expedia. I am very pleased to read that your experience was made even more enjoyable by the staff and management teams that went beyong and above to really impact your stay. We are looking forward to welcoming you back for another stay with us soon, Kind regards,
10/10 Excellent
Kemal
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kemal
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Benjamin Saunders - Duty Manager le 28 janv. 2024
Dear Kemal, Thank you very much for taking the time to complete our Guest Satisfaction survey. I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. We are looking forward to welcoming you back in Paris in a not too distant future! With my warmest regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Benjamin Saunders - Duty Manager le 28 janv. 2024
Thank you very much for taking the time to complete our Guest Satisfaction survey. I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. We are looking forward to welcoming you back in Paris in a not too distant future! With my warmest regards,
4/10 Médiocre
Taiji
28 nov. 2023
Taiji
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Gorka Bergareche le 28 déc. 2023
Dear Taiji, Thank you for sharing your feelings with us about your stay at Park Hyatt Paris-Vendôme. I am sorry to read we didn’t meet your expectations. We take into account your remarks and will take the necessary measures to improve our level of service. Nevertheless, we hope to have the pleasure of welcoming you again to offer you a memorable experience at our property. Best regards,
10/10 Excellent
lisa
1 oct. 2023
lisa
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Gorka Bergareche - General Manager le 4 nov. 2023
Dear Ms. Lisa Thank you very much for taking the time to complete a Guest Satisfaction survey on Expedia I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. I am looking forward to welcoming you back in a not too distant future! With my warmest regards,
10/10 Excellent
Hirokazu
20 sept. 2023
Hirokazu
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Gorka Bergareche - General Manager le 4 nov. 2023
Dear Mr. HirokazuThank you very much for taking the time to complete a Guest Satisfaction survey on Expedia I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. I am looking forward to welcoming you back in a not too distant future! With my warmest regards,
10/10 Excellent
Hirokazu
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hirokazu
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Gorka Bergareche le 19 sept. 2023
Dear Hirokazu,Thank you very much for taking the time to post a review on expedia. I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team and especially with our concierge team.I am looking forward to welcoming you back in a not too distant future! With my warmest regards,Gorka BergarecheGeneral Manager
10/10 Excellent
DAISUKE
Voyage en famille
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DAISUKE
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Gorka Bergareche le 14 sept. 2023
Dear Daisuke,I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. I am looking forward to welcoming you back in a not too distant future! With my warmest regards,Gorka BergarecheGeneral Manager
10/10 Excellent
Frank
Voyage en famille
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Gorka Bergareche - General Manager le 15 mai 2023
Dear Frank, Thank you very much for taking the time to write us an online review on Expedia. I am delighted to read that your enjoyed your stay thoroughly at the Park Hyatt Paris Vendome! I will share with Marcos, your wonderful comments. I am looking forward to welcoming you back soon at the Park Hyatt Paris Vendome! Kind regards, Gorka Bergareche General Manager
10/10 Excellent
Kemal
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kemal
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Gorka Bergareche - General Manager le 8 mai 2023
Dear Kemal, Thank you very much for taking the time to leave us a review of expedia. I am pleased to learn that you enjoyed your stay with us and I will most certainly share your positive feedback to our team. I am looking forward to welcoming you back in a not too distant future! With my warmest regards,Gorka Bergareche General Manager
10/10 Excellent
Aleksandr, brooklyn
Voyage en famille
16 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aleksandr
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Gorka Bergareche - General Manager le 16 mars 2023
Dear Aleksandr, Thank you very much for taking the time to respond the expedia survey. I am very pleased to see that you had a very enjoyable stay at the Park Hyatt Paris Vendome. Your positive feedback is most encouraging and I will be sure to have this shared with the teams. We really hope to have the pleasure of welcoming you back very soon again at your parisian residence! Kind regards, Gorka Bergareche General Manager
10/10 Excellent
KKANBU
15 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
KKANBU
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Gorka Bergareche, Directeur Général le 16 nov. 2022
Dear Kim,Thank you for taking the time to publish your review following your stay at Park Hyatt Paris – Vendôme.We are more than happy to read that we have managed to let you live an enjoyable experience.We really hope to welcome you back in your Parisian Residence during your next stay in Paris!Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Gorka Bergareche, General Manager le 28 sept. 2022
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to publish this wonderful review following your stay at Park Hyatt Paris - Vendôme! We hope to welcome you back very soon in our Parisian Residence.Best regards,
10/10 Excellent
Georgina
Voyage en couple
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgina
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Gorka Bergareche, General Manager le 4 août 2022
Dear Georgina,
We would sincerely like to thank you for taking the time to publish your review following your stay at Park Hyatt Paris – Vendôme.
We are more than happy to read that you enjoyed your stay among us.
We look forward to welcoming you back very soon in your Parisian Residence.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Steven
Voyage en couple
18 juil. 2022
Steven
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Gorka Bergareche, General Manager le 25 juil. 2022
Dear Steven,
Thank you for sharing your feelings with us about your stay at Park Hyatt Paris-Vendôme.
I am sorry to read we didn’t meet your expectations.
We take into account your remarks and will take the necessary measures to improve our level of service.
Nevertheless, we hope to have the pleasure of welcoming you again to offer you a memorable experience at our property.
Best regards,
10/10 Excellent
Michael
28 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Jose
20 juin 2022
Jose
Séjour de 6 nuits en juin 2022
Réponse de Gorka Bergareche, General Manager le 9 août 2022
Dear Jose,
Thank you very much for taking the time to share this great review about your stay at Park Hyatt Paris-Vendôme.
We look forward to welcoming you back very soon.
Best regards,
10/10 Excellent
yong
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 juin 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
yong
Séjour de 8 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Yin Fei
Voyage d’affaires
10 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely overall
Yin Fei
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 Bien
Vladimir
Voyage en famille
10 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vladimir
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Cécile Delmotte, Guest Relations Manager le 16 nov. 2021
Dear Sir, thank you for your feedback. We are delighted to read you appreciated our location and service. We hope to have the chance to welcome you back soon in your Parisian residence,
Best regards
10/10 Excellent
david
Voyage en famille
1 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
david
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Delphine Cravotto, Hotel Manager le 16 nov. 2021
Dear Sir, thank you for taking the time to send us your feedback, it goes straight to our heart. We are glad you enjoyed our staff and your room. We understand your comment about our rates, unfortunately they are indexed to the value of luxury Parisian hotels during this period and the quality of our services.
We hope to welcome you back soon,
Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
20 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Gonzalo de Estefania, Directeur Hébergement le 24 août 2021
Your 10 out of 10 is very appreciated, thank you very much and we hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 août 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en juillet 2021
Réponse de Gonzalo de Estefania, Directeur Hébergement le 9 août 2021
Thank you so much for your feedback, it means a lot for us. Our utmost priority is to get satisfaction from our guests and it is always a true joy when we receive a positive comment! Also, we are very delighted to have such a perfect location, it helps a lot to create an unforgettable stay in the City of Lights. Finally, please be sure we will manage closely the technical issues in your room with our teams. We hope to welcome you again soon, have a lovely summer
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 5 août 2021
I sincerely thank you for taking the time to write this wonderful review following your last stay at Park Hyatt Paris-Vendôme. I am delighted to read that you enjoyed our kindly and exceptional staff, the refinement of our interior design and our ideal location. We hope to welcome you again very soon in your Parisian Residence!
Best regards
10/10 Excellent
Ove
27 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Garantert et bra Paris-opphold på Park Hyatt Paris
Ove
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Gonzalo de Estefania, Directeur Hébergement le 27 juil. 2021
Vi er glade for at du hadde en så tilfredsstillende opplevelse mens du bodde hos oss, tusen takk for kommentaren som varmer hjertene våre i løpet av denne vanskelige tiden! Vi håper å ønske deg velkommen snart igjen til din parisiske bolig. Med våre oppriktige hilsener,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 juin 2021
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Gonzalo de Estefania, Directeur Hébergement le 21 juin 2021
Good morning, we are paying very serious attention to your comment and we are sincerely sorry to hear this feedback on your experience with us. Our teams are present at the hotel to accompany you throughout your stay, we would have been there to find a solution to this inconvenience in your room. Please believe in our devotion, providing our customers with the best service is our top priority. With all our apologies.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juin 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Cécile Delmotte, Guest Relation Manager le 29 juin 2021
Thank you for this great evaluation note, we are delighted you enjoyed your experience with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 20 oct. 2020
Dear Anonymous,
Many thanks for taking the time to share your recent experience at Park Hyatt Paris-Vendôme.
We are glad to read that you appreciated your stay with us and particularly your breakfast, the cleanliness of your room as well as the service of our attentive team.
Our staff is dedicated to providing you an incomparable level of personalized service and we are more than happy to read that we met your expectations.
We hope to welcome you again very soon at your Parisian Residence.
Best regards,
Claudio Ceccherelli, General Manager
10/10 Excellent
Kostandina
Voyage en famille
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always a pleasie
Kostandina
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 6 mars 2020
Dear Kostandina,
What a pleasure to read a review as glowing as yours!
We are delighted to read that you had a pleasant stay with us, especially for your birthday.
It’s a real pleasure to read that you appreciated our attentive staff which is dedicated to providing you an incomparable level of personalized service and we are more than happy we met your expectations.
Obviously we will share your full of praise comments with the whole team of Park Hyatt Paris-Vendôme!
We are looking forward to warmly welcoming you back in a near future in your Parisian residence !
Most sincerely,
Claudio Ceccherelli, General Manager
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 6 mars 2020
Dear Maria,
Many thanks for taking the time to share your recent experience at Park Hyatt Paris-Vendôme.
It's a pleasure to know that you appreciated your stay with us and we hope to welcome you very soon in your Parisian residence.
Best Regards.
Claudio Ceccherelli, General Manager
8/10 Bien
Ririri, 日本
14 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ririri
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 27 févr. 2020
Dear Ririri,
We're sorry to read that you've had problems with the Taxi we booked for you. Indeed all Parisian taxis have the obligation to take the customer's credit card, this is why we did not specify when ordering. You have accidentally stumbled upon a dishonest taxi and we sincerely apologize for the inconvenience caused.
However, we hope that you had a good stay with us and that we will have the pleasure to welcome you very soon in your Parisian residence.
Sincere greetings,
Claudio Ceccherelli, General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 11 févr. 2020
Dear guest,
Thank you very much for taking the time to share your review about your stay at Park Hyatt Paris-Vendôme.
We are more than happy that you appreciated the professionalism of our teams, and the central location of our Parisian Palace.
We would be delighted to welcome you again for another Parisian special stay.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 29 janv. 2020
Dear guest,
Many thanks for taking the time to share with us your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme.
It is a pleasure to read that you appreciated the kindness of our staff and our professionalism.
We would be delighted to serve you again during another Parisian stay.
Best regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
18 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 21 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to share your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme.
We are more than happy that you enjoyed your stay.
We are looking forward to warmly welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again.
Most sincerely,
10/10 Excellent
Michail
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michail
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 29 janv. 2020
Dear Michail,
Thank you very much for taking the time to share your review about your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme.
We would be delighted to welcome you again soon at your Parisian Residence.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 21 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to share your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme.
We are more than happy that you enjoyed your stay.
We are looking forward to warmly welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again.
Most sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 21 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to share your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme.
We are more than happy that you enjoyed all our facilities and the space of your room during your stay.
We are looking forward to warmly welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again.
Most sincerely,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 21 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to share your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme.
We are more than happy that you enjoyed your stay at your Parisian Palace.
We are looking forward to warmly welcoming you back in a near future, and having the pleasure of serving you again.
Most sincerely,
10/10 Excellent
Vahid
13 déc. 2019
Vahid
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Claudio Ceccherelli, General Manager le 19 déc. 2019
Dear guest,
Thank you very much for taking the time to share your experience at Park Hyatt Paris-Vendôme. We are more than happy to learn that your stay met your expectations.
Best regards,
Claudio Ceccherelli, General Manager