Vue sur la ville

Avis sur Le Meurice - Dorchester Collection

5 out of 5
Le Meurice - Dorchester Collection
228 Rue De Rivoli, Paris, Paris

Avis

9,6

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 237 avis sur 290." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 36 avis sur 290." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 12 avis sur 290." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 290." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 290." "

9,8/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,6/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Christophe Chopineau, Deputy General Manager, Le M le 4 août 2023
Cher Monsieur Gosselin, Ce fut un réel plaisir de vous accueillir au Meurice pour cette occasion si spéciale !Je tenais sincèrement à vous remercier d’avoir partagé votre ressenti durant votre séjour. Je suis enchanté de voir, grâce aux notes que vous nous avez attribuées, que vous avez passé un agréable séjour parmi nous.Toute l'équipe du Meurice se joint à moi afin de vous partager mes chaleureuses pensées en attendant d'avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau. Bien à vous,

10/10 Excellent

pamela

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien en général
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Franka Holtmann General Manager Le Meurice le 19 mars 2023
Chère Madame,Nous vous remercions d'avoir partagé votre retour suite à ce nouveau séjour au Meurice. C'est un plaisir de lire que vous gardez un beau souvenir de votre expérience. S'il y a quoi que ce soit que nos équipes auraient pu anticiper différemment, n'hésitez pas à nous en faire part afin que vos futures visites soient toujours aussi mémorables. Sincèrement,

10/10 Excellent

Benjamin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel merveilleux
Séjour parfait , petit déjeuner cher car c est pas un buffet , confort de la chambre parfait et spa aussi parfait
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Franka Holtmann Directeur Général le 18 sept. 2021
Cher Monsieur, Ce fut un plaisir de vous accueillir au Meurice et je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps de partager vos impressions lors de votre séjour. Je suis enchanté de voir que, grâce à la note que vous nous avez attribuée, vous avez passé un agréable moment parmi nous. Je reste à votre entière disposition et j’espère avoir le plaisir de vous accueillir au Meurice à nouveau prochainement. Sincèrement, Franka Holtmann Directeur Général Le Meurice

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Hôtel Le Meurice le 13 juin 2021
Dear Guest, Thank you very much for your stay at Le Meurice. I am delighted to learn that you had an enjoyable time at Le Meurice. I hope to have the pleasure of welcoming you back very soon. Sincerely, Franka Holtmann General Manager Le Meurice

10/10 Excellent

Clotilde

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
formidable
un très très bel hôtel, un personnel formidable et aux petits soins, pas de bling bling, une situation idéale et une vue magnifique.
Séjour de 1 nuit en février 2021

10/10 Excellent

Olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service à la hauteur de sa réputation
Séjour de 1 nuit en janvier 2021

10/10 Excellent

David, Marseille

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Surclassement en très jolie chambre exécutive refaite avec balcon Superbe vue jardin des Tuileries. Excellent accueil à la réception, bouteille de vin et chocolats en chambre. Très bon room service.
Séjour de 1 nuit en janvier 2021

8/10 Bien

khalid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel le meurice tip top!
Très bel hôtel avec un personnel agréable!
Séjour de 1 nuit en janvier 2021

10/10 Excellent

Fremond

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Palace
Le luxe à la française
Séjour de 1 nuit en janvier 2021

10/10 Excellent

Françoise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2020

10/10 Excellent

SOFIBANQUE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel propre
un hôtel très agréable et bien situé. Le service est impeccable.
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Entrée prestigieuse presque féerique dans ce lieu mythique!
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Christophe Chopineau le 26 juin 2019
Chère Madame, Cher Monsieur, Nous vous remercions pour le superbe commentaire relatif à votre récent séjour au Meurice. Le Meurice est effectivement un lieu rempli d'histoire et "mythique" comme vous le qualifiez si bien ! Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement. Sincèrement, Christophe Chopineau Directeur Général Adjoint

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avons passez un excellent séjour au MEURICE un hôtel magnifique chargé d’histoire la salle du restaurant Meurice est une splendeur . Le personnel est très agréable sympathique professionnel , ont se sent vraiment considéré . Le Meurice est un vrai palace ont un juste hâte d’y retourner . Petit déjeuner excellent , kouglof divin .
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Franka Holtmann le 22 févr. 2019
Cher Client, Je vous remercie d’avoir partagé vos impressions suite à votre expérience au Meurice. C’est un plaisir de lire que vous avez apprécié notre délicieux kouglof servi dans le décor majestueux du Restaurant Le Meurice Alain Ducasse, inspiré du Salon de la Paix du Château de Versailles. Je suis également ravie de savoir que le service attentionné de nos équipes, vous a particulièrement satisfait. Sachez que j’ai partagé vos commentaires avec les équipes qui en ont été très touchées. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir et servir à nouveau très prochainement au Meurice Sincèrement, Franka Holtmann General Manager

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un palace ! Service impeccable
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 Excellent

olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magique
magique
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

10/10 Excellent

Rodolphe, Luxembourg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Véritable palace parisien. Service parfait et emplacement centrale.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

8/10 Bien

Ludovic

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2018

10/10 Excellent

Lucchesi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

anne laure, bordeaux

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique !
Somptueux et discret à la fois. Accueil parfait. Mémorable.
Séjour de 1 nuit en mars 2018

10/10 Excellent

Rodolphe, Luxembourg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Palace !
Accueil exceptionnel, chambre calme, confortable et raffinée.
Séjour de 4 nuits en mars 2018

10/10 Excellent

ZY, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour magnifique
Une chambre magnifique, le personnel aux petits soins, le petit déjeuner délicieux et surtout le meilleur spa de la ville !
Séjour de 1 nuit en février 2018

10/10 Excellent

alex, cherbourg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Palace parisien face au jardin des Tuileries
Super expérience . Surclassement à notre arrivée. Petits déjeuners excellents.
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien, mais de fausses notes pour un palace
L'hôtel est en soi agréable et très bien situé (Entre le Louvre et les Champs Élysées). Il confère la sensation d'entrer dans un palace une fois les portes d'entrée franchies. Le service est en revanche assez inégal. On vous demande bien quel journal vous souhaitez au moment du check-in mais vous ne l'aurez que le premier jour. Le service de conciergerie ne songera jamais à vous proposer un moyen de transport ou tout simplement indiquer les moyens à disposition. Y compris le véhicule de courtoisie de l'hôtel. L'accès à la salle de sport, à la piscine sont facturés en supplément. Sans commentaire. Le restaurant le Dali n'est pas séparé du passage menant vers les ascenseurs et les chambres. Vous avez donc toujours l'étrange sensation d'être observé par les convives tel un train par les vaches. Ceci sans parler des éternels mobiliers Stark inlassablement répliqués en France, aux USA, en Asie. Avec plus ou moins de gout. La chambre est fort agréable. Il s'agissait d'une catégorie supérieure. En revanche je regrette que des gribouillis d'enfants sur les murs n'aient pas été effacés, ou peints. La qualité des plats servis au restaurant le Dali est à proprement parler médiocre. Le vin, sélection DUCAS, était presque madérisé. Les tarifs injustifiés.

10/10 Excellent

Dany

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La perfection a un nom : Le Meurice.
Il s'agissait de notre deuxième séjour au Meurice. Nous avons été accueillis et traités comme des rois.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sejour romantique

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Confort de la chambre

10/10 Excellent

Lily, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour!
Nous avons été charmé par Le meurice à la hauteur de sa réputation, confort et service impeccable Le petit déjeuner en chambre est impressionnant!! Une petite escapade très agréable...

10/10 Excellent

David, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Palace parfait
un service impecable pour un palace impecable. Le SPA offre une parenthèse de détente.

10/10 Excellent

YU-CHEN

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Christophe Chopineau Deputy General Manager Le M le 8 janv. 2024
Dear Sir,It was a real pleasure to welcoming you to Le Meurice ! I would like to personally thank you for sharing such lovely scores regarding your recent stay with us.I was glad to hear that the quality of our services meet your expectations.Mr Hseh, we hope to seeing you again in the City of Light. In the meantime, the Guest Relations Team and I remain at your entire disposal for any assitance you may need. Best regards,

10/10 Excellent

Rahima

Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Christophe Chopineau Deputy General Manager Le M le 8 janv. 2024
Dear Miss,We were delighted to welcoming you to Le Meurice! I would like to personnaly thank you for sharing your lovely scores with us regarding your recent stay. Your feeback is a great source of motivation and satisfaction for my teams. We are looking forward to seeing you again in your Parisian Palace on the occasion of your next visit in the City of Lights.Sincerely,

10/10 Excellent

Roberto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This has got to be the most wonderful hotel I have ever stayed in. Besides being beyond beautiful, the staff is simply exceptional. I love that they have chosen to update the hotel by keeping the traditional style with just the right modern and tasteful touches. Outstanding in every way.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Christophe Chopineau, Deputy General Manager le 12 nov. 2023
Dear Sir,It was a true pleasure welcoming you and your wife to Le Meurice during your recent visit to Paris. Thank you very much for taking the time share your lovely remarks regarding your stay with us. We genuinely value and appreciate your feedback. The attention to details we always strive to provide you did not go unnoticied and we are blessed to read you. It has been my pleasure to share your compliments the team who were honored to hear they contributed to the success of your experience among us. We were delighted to hear also that you loved our new refurbishment!We look forward to welcoming you back to your home away from home in Paris, Le Meurice.In the meantime, I remain at your entire disposal. Sincerely,

10/10 Excellent

DIMITRA

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Franka Holtmann, General Manager, Le Meurice Paris le 22 oct. 2023
Dear Madam,We were delighted to welcoming you back to Le Meurice! I would like to personally thank you for rating us with such lovely scores regarding your visit. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon in your Parisian home.Sincerely,

10/10 Excellent

DIMITRA

Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Franka Holtmann, General Manager Le Meurice le 12 nov. 2023
Dear Madam,We were delighted to welcoming you back to Le Meurice! I would like to personally thank you for rating us with such lovely scores regarding your visit. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon in your Parisian home. Sincerely,

10/10 Excellent

Jamie

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Christophe Chopineau, Deputy General Manager, Le M le 12 oct. 2023
Dear Madam,We were delighted to welcoming you back to Le Meurice for your visit last May! I would like to personally thank you for sharing your lovely scores with us! Your feedback is certainly a great source of motivation for all my teams. We hope to seeing you again soon in the City of Lights. In the meantime, the Guest Relations team and I remain at your entire disposal for any assistance you may need. Sincerely,

10/10 Excellent

Mioko

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
歴史あるホテルですが、水回りも綺麗にリフォームされているようで生活で快適です。ホテルスタッフの皆さんはとても親切です。
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Christophe Chopineau, Deputy General Manager, Le M le 13 sept. 2023
Dear Madam,Greetings from Le Meurice ! It was such a pleasure to welcoming you to our property.I would like to sincerely thank you for taking the time to share these lovely comments following your recent stay. We genuinely value and appreciate your feedback and are delighted to hear that the services of our staff meet with your expectations. We are looking forward to seeing you again for your future visit in the City of Light. In the meantime, I wish you a pleasant day.Best regards,

10/10 Excellent

Shane

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing hotel with perfect service! The best staff ever! Quiet elegance at its finest!
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Christophe Chopineau, Deputy General Manager, Le M le 10 août 2023
Dear Mr. Gauthier,We were delighted to welcoming you and your wife to Le Meurice on the occasion of your honeymoon. The fact that you chose our property for this celebration means a lot to us ! Please allow me to sincerely thank you for taking the time to share your lovey scores and comments. We were delighted to hear that you spent a most enjoyable stay and that the services of our staff meet with your expectationsWe hope to welcoming you back to Le Meurice very soon for you next travel to the City of Light, in the meantime I wish you a lovely day. Warmest regards,

10/10 Excellent

Martha Daniela

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Espectacular
Espectacular. Camas súper cómodas. Sin duda uno de los mejores hoteles en Paris. Lo recomiendo mucho.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Christophe Chopineau Deputy General Manager le 22 juil. 2023
Dear Madam,Greetings from Le Meurice ! It was such a pleasure to welcoming you to our property. I would like to sincerely thank you for taking the time to share these lovely scores and comments following your recent stay. We look forward to welcoming you to Le Meurice for your future Parisian trip, in the meantime, I wish you a pleasant day. Best regards, Christophe Chopineau Deputy General Manager Le Meurice, Paris

10/10 Excellent

Keith

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The hotel and staff were amazing!!!…woukd definitely stay there again ..
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de Franka Holtmann, General Manager, Le Meurice. le 28 juin 2023
Dear Keith, We were delighted to welcoming you to Le Meurice ! I would like to personnaly thank you for sharing your lovely scores and comments with us. I am pleased to learn that you keep some unforgettable memories of your stay in Paris ! All our teams look very much forward to welcoming you back in the nearest future.Sincerely,

8/10 Bien

Susan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed on the newly renovated 5 th floor. Room 517 There was No chandelier in the room. Also, the drapes did not completely close to block out the early morning sun. They were not on the track either on the ends. So they didn’t close. Seems they are possibly too small For the windows. Other than that it was beautiful! Thank you! Gorgeous hotel. Great service.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Franka Holtmann, General Manager, Le Meurice le 28 juin 2023
Dear Susan, It was a real pleasure to welcoming you to Le Meurice and making you discover our newly refursbished rooms. I deeply regret to read about the technical issues with the black out windows. Rest assured that it has been duly taken into consideration and that we are actively resolving it.Please allow me to personnaly thank you for taking the time to share such constructive comments.We hope to have the pleasure of welcoming you back in a not too distant future to offer you a flawless experience. Sincerely,

10/10 Excellent

Tianxiang

Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de Franka Holtmann le 26 avr. 2023
Dear Sir, We were delighted to welcoming you at Le Meurice on the occasion of your recent stay in Paris. I would like to thank you for taking the time to share your lovely scores with us. Your feedback were very valuable, I am pleased to learn that you spent the most enjoyable time in our parisian palace. I hope you had the pleasure of seeing you back in the nearest future. Sincerely, Franka Holtmann, General Manager, Le Meurice – Paris

10/10 Excellent

Julian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful Hotel, fantastic welcome. Newly renovated room was lovely. Bar wonderful, great service. Perfect luxury Parisian stay
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Franka Holtmann, General Manager, Le Meurice. le 6 avr. 2023
Dear Sir, We were delighted to welcoming you to Le Meurice ! I would like to sincerely thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay with us. We genuinely value and appreciate your feedback. I am pleased to read that the comfort of our rooms met with your expectations and that our teams have greatly contibuted to the sucess of your visit in Paris. Our Bar team was thrilled to hear your praise too !We are looking forward to seeing you again in your Parisian Palace on the occasion of your next visit in the City of Lights.Sincerely,

10/10 Excellent

Claudia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Franka Holtmann, General Manager, Le Meurice. le 27 mars 2023
Dear Mrs Gomez, We were delighted to welcoming you to Le Meurice on the occasion of your early birthday and wedding anniversary. I am honored to read that you have choosen our property for such special events !We looking forward to see you soon during your next trip in Paris. Sincerely,

10/10 Excellent

Rachel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Exceptional customer service and attention to detail.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Franka Holtmann le 20 janv. 2023
Dear Ms. Pruitt,I wanted to thank you once again for taking the time to share your positive feedback following your experience at Le Meurice. It was a true pleasure for us to accommodate you. The entire would be more than delighted to greeting in the nearest future in your new Home away from Home and to take good care of you and your husband. Sincerely, Franka Holtmann, General Manager, Le Meurice.

10/10 Excellent

Shigeru

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
いつもながら、迅速性、効率性、真心と最高のサービスを享受しました。次回もここしかないと思いました。
Réponse de Christophe Chopineau, Deputy General Manager le 12 nov. 2023
Dear guest,It was such a pleasure to welcoming you to our property during your recent stay in Paris. I would like to sincerely thank you for taking the time to share your wonderful comments following your recent experience with us. We look forward to welcoming you again for many more occasions in the City of Lights.Sincerely,

10/10 Excellent

Bernadette, Englewood

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The most beautiful hotel I have ever been. The architecture is breathtaking. The service, excellent!
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Franka Holtmann le 1 sept. 2022
Dear guest,Thank you for your time replying to Expedia survey following your recent visit to Le Meurice. I am delighted to read such wonderful comments. Please count on me to largely share your feedback with my collaborators. I look very much forward to the pleasure of welcoming you back in the nearest furture and I remain in the meantime at your disposal. Sincerely yours, Franka Holtmann, General Manager, Le Meurice.

6/10 Satisfaisant

Sassan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Unreasonable Expense
Nice hotel and great area but charges are definitely unreasonable, 100 Euro per day for service (mandatory), 100 Euro per day for extra bed for my child (while I booked the room for 3 people and never experienced such), super expensive room service and breakfast, never paid as much for hotels fee while the rate are already among most expensive in Paris!!
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Le Meurice le 8 sept. 2022
Good evening,Thank you for having chosen Le Meurice during your recent visit to Paris and for taking the time to write us. We genuinely value and appreciate your feedback.I would like to personally apologise for the service provided not corresponding to our expertise and the fact that we did not have the opportunity to go beyond your expectations.Thank you for bringing this to my attention, as it is through such constructive feedback that we are able to continually improve our service.I have sent you a personal note by email.I look forward to hearing back from you. Kind regards,Franka HoltmannGeneral ManagerHotel Le Meurice

10/10 Excellent

Luigi

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jérémie le 16 août 2022
Dear Luigi, Thank you for having chosen Le Meurice during your recent visit to Paris and for taking the time to write a very pleasant comment. We genuinely value and appreciate your feedback. This was shared with all the teams who made your stay a unique moment. I look forward to welcoming back in not a too distant future. Best regards, Jérémie Director of Guest Experience Le Meurice

10/10 Excellent

Karen

Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing stay at an amazing hotel. We will be back
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Franka Holtmann le 16 juil. 2022
Dear Mrs. Murphy, Thank you very much for taking the time during and after your stay with us to filled out the Expedia surveys. Your feedback were really appreciated. We were delighted to learn you spent the most enjoyable time at Le Meurice. I hope to have the pleasure of seeing you back in the nearest future. Sincerely, Franka Holtmann, General Manager, Le Meurice.