Piscine extérieure

Avis sur Musicland Hotel

2.5 out of 5
Musicland Hotel
1342 S Palm Canyon Dr, Palm Springs, CA

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 127 avis sur 512." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 157 avis sur 512." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 116 avis sur 512." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 59 avis sur 512." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 53 avis sur 512." "

7,2/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

10/10 Excellent

SYLVIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A la 1ere occasion, nous y reviendrons.
Passage étape à Palm Springs, avons découvert ce lieu de paix et de farniente bienvenu après avoir roulé quelques 6000 km en 3 semaines.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Musicland le 9 oct. 2019
Thank you for staying with us.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Musicland le 7 oct. 2019
Thank you for your review. We hope to see you as a guest again.

10/10 Excellent

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité / prix
Accueil très correct. Chambre climatisée avec frigo et micro-ondes. Piscine avec jacuzzi. Tout ça pour un prix mini.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Musicland le 6 sept. 2019
Thank you for staying with us. We are glad you liked it.

8/10 Bien

Nelly

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very friendly staff, good advice

8/10 Bien

Emilie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Pascal

Les points forts : Propreté et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Matthieu, Paris

Étape avant Joshua Tree
Halte à Palm Springs avant d'aller à Joshua Tree. Le soir, le quartier est plutôt mort, il faut prendre le bus ou marcher 20 minutes pour trouver un peu de vie. On nous donne une chambre, mais lorsque nous allons y déposer nos affaires, elle est déjà occupée, pas très rassurant. Nous retournons à l'accueil changer de chambre, et là deux types, dont un avec une minerve, discute avec un employé de la "neighboorhood watch", patrouille de surveillance privée du quartier, sur un ton pas très rassurant... Bref, notre nuit s'est plutôt bien passée, le motel est plutôt propre et calme, mais on peut pas dire que nous étions très tranquille en arrivant.

6/10 Satisfaisant

Jean-Luc, Creil

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Avec de quoi ranger, ce serait top !
Accueil très sympathique, grande chambre propre mais odeur de tabac persistante et aucun rangement (placard, cintres etc).

8/10 Bien

Uriel

Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 Excellent

Jib, Wolverhampton

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nothing to dislike, location good, facilities good, owner very frienly and helpful
Séjour de 2 nuits en mars 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel I booked for my sister as my place was booked nearby . This is an older property that looks tired. Friend,y management , good location,
Séjour de 7 nuits en mars 2020

8/10 Bien

William

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good deal and renovated rooms! Quiet and nicely located to downtown.
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The Hotel Staff where veyy nice and knowledgeable of the area and what was good to do out there
Séjour de 2 nuits en mars 2020

4/10 Médiocre

Holly

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maintenance please.
We were very disappointed in the lack of maintenance. Mainly the caulking was mostly off around the sink and tub, which made it look terrible. Other then that it was okay. Near lots of restaurants and dud gave a swimming pool.
Séjour de 1 nuit en février 2020

2/10 Horrible

Mark

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay away from here
Cockroaches all over the room. Checked out and split this bad place. Nothing works either...A/C, heater, shower. Not a good place to stay.
Séjour de 1 nuit en février 2020

2/10 Horrible

Mark

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cockroaches
Cockroaches in the room, told the desk guy and he said they would process refund. Called booking site, they called hotel and they refused to process refund. Had to send them a picture of the bugs in my room. Not cool.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was very nice and very clean. I would stay her again.
Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 Bien

Carol

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en février 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Retro style hotel near the main strip and walking distance to some great hiking and breakfast spots! This hotel was very convenient for our stay and the staff was very friendly and accomodating. I will definitely consider staying here in the future!
Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
The location is good. A short uber to the downtown area. The room was updated and clean. Its an older property and doesn't have all the bells and whistles of a newer chain hotel. The bed was comfortable and the place was clean.
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place. Huge value for the price in Palm Springs. Lovely staff. No it's not the Ritz Carlton, but it's all it needs to be and then some. I only stayed there the first time because all my regular higher end places were full. But after that first stay, I've been back 3 times.
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Charles, Mission Viejo

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to town and mountains. Room was clean. Front desk was very helpful getting us paper pltes, napkins and utensils.
Séjour de 1 nuit en février 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The most uncomfortable mattresses ever. Throw them away and buy new ones. The mattresses in the room are probably 20 -30 years old. I woke with the worst back pain each night.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Musicland le 10 févr. 2020
Thanks for staying with us. We apologize for not meeting your expectations. Come back and give us another try.

6/10 Satisfaisant

Jose

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
if you are on the 1st floor the 2nd floor guess are loud and you can hear everything. Not able to sleep or rest.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Musicland le 18 janv. 2020
Thanks for staying with us. We will try our best to mitigate sound issues between rooms and inside the building. Please come back and see the improvements we have made

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great value with updated rooms
I was pleasantly surprised by how nice our stay was at this hotel. The room was very recently remodeled, the location was convenient to downtown, and it was perfect for a one night stay as I passed through Palm Springs.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Musicland le 13 janv. 2020
Thank you for the review. We are glad you liked our property. We hope to see you again for your next Palm Springs trip.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
DO NOT RECOMMEND
DO NOT RECOMMEND. The room smelled so strongly of something that even my dog didn't want to enter and I got a terrible headache. Room is tiny. Find someplace else to stay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Musicland le 7 janv. 2020
We apologize for the unpleasant experience. Come back and give us another chance to make things right.

10/10 Excellent

Kyle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place!
Cute boutique hotel. Everything worked. Staff was super friendly. No problems.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Musicland le 7 janv. 2020
Thank you for staying with us. We are glad you liked it.

8/10 Bien

Byron

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Musicland le 7 janv. 2020
Thanks for staying with us

6/10 Satisfaisant

Linda

Voyage en famille
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Musicland le 7 janv. 2020
Thanks for the review. Please let us know how we could of improved your stay.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A Pleasant Surprise
A very pleasant stay in a great location.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Musicland le 7 janv. 2020
We are glad you liked it

10/10 Excellent

Heidi

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The room was well-kept and clean. You can tell management takes pride in the property.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Musicland le 7 janv. 2020
Thanks for the great review. Come back and visit us for your next Palm Springs trip

8/10 Bien

Uriel

Séjour de 1 nuit en décembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Like I always say, you get what you pay for. Overall this isn't really a three star hotel but it gets a three star review because of my motto. We needed a place to stay in Palm Springs just for a few hours of sleep so we didn't want to spend a ton of money. This was one of the cheapest options and it served it's purpose. The room was clean and that is all you can really ask for. The bed was super uncomfortable and the headboard would hit the wall if you moved at all. Check in was strange, the entire process was done from behind a window.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Musicland le 4 déc. 2019
Thank you for your review. We apologize for not meeting your expectations. However we are continually upgrading our property. Come give us a try again.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I was told to stay here by a friend who loved this place. It isn't the old school place it use to be and as my low desert native friend said it was but it was perfect for a one night stay.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Musicland le 26 nov. 2019
Hi, Thanks for giving us a try. We are glad you liked the property. We hope to see you again whenever you are back in Palm Springs.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service is great. Family-owned with pride. Very warm greeting desk.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Musicland le 9 nov. 2019
Thank you for choosing us your Palm Springs stay. We are glad you liked it. We hope to see you again as a guest next time you are in the area

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Musicland le 6 nov. 2019
Thank you for your review. Please let us know how we could of improved your stay

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
the hotel design and colors really make you feel like you are in Palm Springs
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Musicland le 6 nov. 2019
Thank you for your review. Please come back and visit anytime.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Musicland le 28 oct. 2019
Thank you for staying with us. Please let us know how we could of improved your stay.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Musicland le 28 oct. 2019
Thank you for staying with us. Please let us know how we could of improved your stay.

8/10 Bien

Alegria

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Esta bien y limpio. El personal muy amable. Estuvimos bien en nuestra estancia a dos minutos en moto o coche tienes restaurantes, bares y tiendaa de todo tipo. Muy bien
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Musicland le 16 oct. 2019
Thank you!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
clean,
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Musicland le 16 oct. 2019
Thank you for your review. We would like to know how we could of improved your stay with us. Please let us know. We would love to hear so.

10/10 Excellent

Terry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Musicland le 16 oct. 2019
Thank you for staying with us. We are glad you liked it. We hope to see you again soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value at this price range
Check in/out was very fast during mid week. Hotel seemed in good condition overall for it's age. Looked like renovations had taken place in recent years. Room was clean and the bed was very comfortable. Only small issue was the audio of the flat screen TV was muffled/garbled at low volume settings, like you would set at night so as not to disturb other guests. Found out When I Checked Out that the problem seemed to be in the whole hotel and there was some type of key stroke combination on the TV remote (?) that was supposed to fix this issue. If that was the case, why not notify you at check in, or leave a note in the room (like wifi instructions) for this issue.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Musicland le 9 oct. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will address the sound issues immediately.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Musicland le 5 oct. 2019
Thank you for staying with us. We are glad you liked the property. We hope to see you again for your next Palm Springs trip.

10/10 Excellent

Julie Chris

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Outside was a little dingie. Room was updated and clean. Very nice desk clerks
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Musicland le 5 oct. 2019
Thank you for staying with us. We are glad you liked the property. We hope to see you again for your next Palm Springs trip.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Musicland le 5 oct. 2019
Thank you for the review.

6/10 Satisfaisant

Mario

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The bed uncomfortable
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Musicland le 24 sept. 2019
Hi, Thanks for your review. We do appreciate feedback from guests. We will directly look into your comments. Come back and give us another try. We can find you a better bed to suit your needs.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly staff 👍 Close to the airport and downtown very convenient. My new little Hidden Gem!! Hope to be back soon🙂
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Musicland le 24 sept. 2019
Thanks for the great review. We are glad you liked our property. We hope to see you again soon!