Extérieur

Avis sur The St Regis Osaka

5 out of 5
The St Regis Osaka
3-6-12 Honmachi, Chuo-ku, Osaka, Osaka-fu

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 546 avis sur 698." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 113 avis sur 698." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 25 avis sur 698." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 698." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 698." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Céline

Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent service et emplacement
Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
De la situation à la chambre, du petit déjeuner au personnel, impeccable sur toute la ligne. Sans hésitation premier si retour sur place.
Séjour de 5 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un MUST!
Tout est parfait et de très bon goût, difficile de quitter ce niveau d’accueil !
Séjour de 2 nuits en août 2018

10/10 Excellent

Jonathan, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un grand malade
Chambre magnifique (grand king room) avec vue sur Osaka à couper le souffle. Un staff qui est totalement dédié à combler toutes vos attentes et une cuisine délicieuse, tant au bar, qu’au room service ou au petit déjeuner. Merci encore pour ce magnifique séjour.
Séjour de 3 nuits en avril 2018

8/10 Bien

K & J, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel discret proche du métro Honmachi.
Bon séjour familiale pendant les fêtes de fin d'année. Peu de restaurant près de l'hôtel.
Séjour de 4 nuits en décembre 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Très bel hotel, plutot bien situé, seul bémol, pas de piscine.

10/10 Excellent

Antonella , Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ce que l'on peu attendre de mieux d'un hôtel
Nous avons apprécié cet hôtel qui, outre sa position géographique assez centrale, associe un confort de très bon niveau à une esthétique très agréable et un service irréprochable. le bar de l'hôtel est un endroit particulièrement cosy et donne sur un jardin japonais magnifique (au 12° étage

10/10 Excellent

olivia, marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sublimissime
un hotel exceptionnel!!!! des chambres neuves magnifiques une vue à couper les souffle tout est dans le detail et le service un must en matière de chaine d'hôtel. Nous ne sommes meme pas sortis mangé dehors le bar tellement cosy et agréble nous convenait totalement.

10/10 Excellent

Cornelius, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magique!
Le St Regis Osaka offre une expérience hors du commun. Nous sommes restés deux jours et deux nuits et avons pu profiter d'un superbe massage au Spa, de la salle de Fitness avec sa vue sur la ville et des deux restaurants aux styles distincts. Le personnel est plus qu'attentionné et parlent pour la plupart très bien anglais (ce qui est très rare au Japon). A noter qu'un service "Butler" de majordome est mis en place pour chaque client, facilitant ainsi chacune de vos demandes une fois sur place.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel
Chambre room deluxe avec vue sur Osaka extraordinaire.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
An exceptional place, nothing more
I am a very frequent traveler visiting more than 30 luxury hotels per year. The St Regis Osaka is definitely one of the best hotel I ever been to say the least. You can feel here the difference between great hotels and exceptional ones: The attention to all details and an amazing customer service that make such difference. The room are awesome with modern and subtile decoration, very confortable and with multiple small details that you will only find in 5 stars high-end hotels. I can only say thanks to the St Regis team for this wonderful stay I had here and highly recommend this hotel for the best days you could have in Osaka.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel - Service top et chambre luxe
Magnifiques chambres avec sdb offrant une vue imprenable sur la ville. service excellent

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Sandy, Federal Way

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I had a wonderful stay at the St. Regis! The staff was super accommodating and went above and beyond to ensure our stay was great! The premises were clean and so was our room. The food was great (I ate at the bar, the restaurant, and the breakfast station downstairs). Everything was amazing and I will definitely be coming back when I return to Osaka.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Richard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A convenient, nice place to stay in Hommachi, central Osaka. Covered pedestrian walkways and subway stations are nearby.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Hyoungsuk

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
최고의 편안함 샤워좋아요
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

park

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
주변이 안전하고 좋습니다
아주친절하고 청결합니다. 숙소 근처가 조용하고 깨끗한 지역이라 안전하며 음식점들도 현지인들 상대하는 곳이라 정갈하고 가격도 좋습니다
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Priyanka

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is centrally located, and the service is unmatched. The hotel is beautiful, rooms spacious, and the bar is gorgeous as well. We would stay here every time we come back to Osaka!

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Never choose st Regis Osaka again story
This is my story of never choosing St. Regis in Osaka again. Check-in on that day was a little before 22:00. The grand entrance is empty. When I entered the building, there were no staff members who spoke to me, and I was worried that I had arrived at the wrong office building. I checked in not feeling welcomed at all. I was a little hungry, but the last order at the bar had already been taken. Room dining has also ended. When I asked what I should do, I was politely told, "Please go to a convenience store." When I talked to the butler about ordering an Uber delivery, he very politely told me, ``For hygiene reasons, we cannot allow food to be brought in from outside the hotel, and of course he cannot help you.'' He told me how sorry he was. . As a result, I was one of the guests walking through the very elegant lobby, holding in both hands a bowl of soup that the convenience store staff had warmed up in the microwave. In that short time, there were two other groups doing the same thing besides me. To add an experience to the story, I asked the butler for tea and when I told him I wanted a refill, he was a little confused and said, ``Butler-serviced drinks are only available twice.'' I was confused by that word. I am convinced that St. Regis Osaka has a different definition of butler service than the ones I have experienced so far. It just wasn't my favorite St. Regis hospitality experience. But I had high expectations for breakfast. If it's my fault for arriving late, I'm sur
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Tsung-Han

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place is cozy and all the staff are really nice.
Séjour de 5 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Anna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had an amazing experience. The butler service was out of this world, catering to all of our needs. La Veduta restaurant was amazing, the decor food and service was fantastic. The location of the hotel is walking distance to shopping and the famous Dotonbori precinct. The concierge were fantastic in recommending great restaurants in the area. Overall we cannot fault it, just incredible! Thank you to the team at St Regis for looking after us. ❤️🥰
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Mohammed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Mickey, Northbrook

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

2/10 Horrible

August

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
This is a joke for a luxury hotel. Room very nice but everything else absolutely lacking. Food is average at best. Service unreliable. I recommend replacing the manager who obviously has no idea how to manage a luxury property.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 Bien

Hidehiro

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

gioia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lurxy hotel. Nice location
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

4/10 Médiocre

mauricio

Voyage en famille
Muy molesto
El concierge del hotel nos recomendo un restaurante que segun el era de lo mejor en Sushi y nos hizo la reservacion 3 dias despues por que no tenian mesas disponibles antes, el dia de la cena nosotros salimos desde las 8am a recorrer la ciudad y en la noche que regresamos al hotel nos fuimos a bañar para irmos a la cena, cuando llegamos puntuales al restaurante, cuando nos sirvieron el primer plato el chef hablo con uno de sus empleados y le dijo en japones que me fuera a lavar las manos por que olia mucho a locion, yo extrañado fui y lo hice y al regresar a la mesa la empleada tenia en el telefono a alguien del St Regis que hablo con nosotros y nos pidio que nos retiraramos del lugar por que el chef decia que mi locion olia mucho. Es una locion de 500 dolares y no me puse mucho, pero me corrieron y me senti muy humillado y la gente del hotel en vez de defender a su cliente se puso en el lugar del Restaurante. Nunca me habian corrido de ningun lugar, llegue puntual y bien vestido, me senti muy mal con mi hijo pues nos hicieronon la reservacion del hotel y jamas nos dijeron que no usaramos perfume o locion y eh estado el muchisimos de los mejores restsurantes del mundo y jamas me habian hecho sentir asi y mas que el concierge del hotel no nos dijera nada preciamente y ademas ellos mismos me llamaran para retirarme del lugar. Fue muy humillante y racista y ademas muy desagradable la experiencia.
Séjour de 5 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Paulino

Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

jongshin

Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Ramon

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Fahad

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are wonderful.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
킹사이즈 침대로 예약했는데 방이 트윈 뿐이 안남아 있다며 트윈방을 주려해서 컴플레인 했더니 트윈침대를 킹침대로 만들어준다했습니다. 허리가 안좋아 다시 얘기했더니 그때서야 킹사이즈 침대 있는방을 주시더라구요. 처음부터 있는걸 없다 하는것부터 별로였습니다. 6시이후라 기다리는 사람들도 없었고 체크인 시작후 방받는데까지 30분 이상 걸렸습니다. 신사이바시랑 가까워 위치는 좋고 깨끗은 하지만 시설은 오래되었습니다. 다시는 안갈듯합니다.
Séjour de 3 nuits en mai 2023

8/10 Bien

Luis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
X
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

denise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
beautiful hotel
Séjour de 2 nuits en avril 2023

8/10 Bien

sherry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Almost everything that we expect from a St. Regis property with the two following exceptions. We left our room every day between 630 and 8:30 AM, returning on one of the days at 4 PM only to find housekeeping first making up the room. I’m certain because he was rushing we were left without towels, bathmats, toiletries, complementary water and floor tiles exposing the shower drain. When we called the Butler service to request those items we were first told that it would take some time to receive them. All we wanted to do was come back from a long day of touring to shower, change and go out for dinner. This created a bit of an inconvenience. One should be concerned when you send something out for dry cleaning as their chemicals on much harsher than those in the US, ruining a brand new expensive pant and top, which came back all pilled. (Laundry service is amazing) The concierge is very helpful in obtaining train tickets and car reservations. However, upon our departure, he was a bit rude. Service during breakfast is attentive, and food selection is delicious. We would absolutely stay again, but wanted to mention a few things to help others.

10/10 Excellent

Vincent

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mold in showers. Mismatched kimono sash. Awkward forced butler conversation. Cigarette burned furniture. Extremely expensive dinner. Bar is always booked up and therefore not usable by hotel guests. 5/5 stars.
Séjour de 6 nuits en mars 2023

4/10 Médiocre

Eugene Pio P S

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is severely run down and lack of proper maintenance to be a 5-6 stars hotel.
Séjour de 4 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

Suho

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2023

2/10 Horrible

akira

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2023

8/10 Bien

Sze Ling

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
professional service great location very friendly staff
Séjour de 2 nuits en janvier 2023

8/10 Bien

Sze Ling

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
professional service great location very friendly staff although a few things was not working in two of the rooms we stayed, it could be more carefully checked and well maintained i m sure
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

8/10 Bien

Yuen pik

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Location is the best

10/10 Excellent

Karis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great services and feels like home

6/10 Satisfaisant

Keiko

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 Excellent

MA CECILIA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff is helpful, walkable location , breakfast has varieties and our room is spacious and has amazing view of Osaka.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Rie, Shiga

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
バトラーの方含め、全スタッフさんの気遣いが良く心地よく過ごせました! ありがとうございました!
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

YASUYUKI

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en avril 2022