Avis sur Windsor Hills Resort by Global Resort Homes
Windsor Hills Resort by Global Resort Homes
7600 Comrow St, Kissimmee, FL
Avis
7,4
Bien
8,2/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
Voyage en famille
7 sept. 2021
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Aileen le 7 sept. 2021
I am sorry to hear that you had cleanliness issues and our front desk, there was a communication issue with our front desk that has been addressed, as well as the cleanliness issue.
We are truly sorry for this and will make sure that this does not occur again.
10/10 Excellent
Vivensky
Voyage en famille
13 juil. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Nice getaway home
Vivensky
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Aileen le 13 juil. 2021
We are so glad to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back again one day soon!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 juin 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2021
Réponse de Aileen le 26 juin 2021
I am sorry that you feel so terribly about the conditions of the townhome. We take our reviews very seriously and have checked into every issue that you have described while you were in the home and did correct the issues and did find that the other issues you reported were not valid.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
12 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Aileen le 18 févr. 2020
I am sorry to have received a very low review when the amenities were rated high. What could we have done better?
10/10 Excellent
Marcela
Voyage en famille
23 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfeito !
Marcela
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de Aileen le 28 déc. 2019
Estamos tão felizes que você aproveitou a sua estadia e estamos ansiosos para recebê-lo de volta em breve!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en novembre 2019
Réponse de Aileen le 14 déc. 2019
We are so happy you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great resort
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en novembre 2019
Réponse de Global Resort Homes le 22 nov. 2019
Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed the home and all that it has to offer. We work very hard to think of everything that can make your stay feel right at home. We hope you come see us again for any future stay in the Disney area!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en novembre 2019
Réponse de Global Resort Homes Team le 11 nov. 2019
Thank you for your feedback. We work very hard to ensure all our homes are clean and offer all the comforts of home. Please come back to stay with us again for any future stay you plan in the Disney area!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en octobre 2019
Réponse de Global Team le 5 nov. 2019
Thank you for your feedback! We work very hard to ensure our homes exceed each guest's expectations. We hope you choose us again for any future stays in the Disney Area.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Global Resort Homes Team le 18 oct. 2019
Thank you for your feedback. We are glad that you and your family have enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
19 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en septembre 2019
Réponse de Aileen le 19 sept. 2019
We would love to hear about your experience. I am sorry that we have been rated so low. Can you tell me what we did wrong?
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
12 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Aileen le 13 août 2019
I am sorry you have rated this property so low. Can I ask why?
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 août 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Aileen le 13 août 2019
Yes, Windsor Hills Resort is a wonderful resort for families. We look forward to your return!
10/10 Excellent
Jenisha
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jenisha
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Aileen le 29 juil. 2019
We are so happy that you enjoyed your stay! Looking forward to your next visit!
2/10 Horrible
Jennie
11 juil. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Reuined. Vacation
Jennie
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Ana le 12 juil. 2019
Dear guest, we are very sorry to hear that you did not have a great experience at our home, however sometimes there are things out of our control, I did look at your reservation and did see that the Ac was working properly and we did fix all the other issues within a few hours of your report. Again I know for some guests having a credit card is an issue but it is the only way we can protect our homes from malicious guests or frauds. I apologize and please let us know if we can do anything else for you.
8/10 Bien
Cleber
16 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cleber
Séjour de 14 nuits en novembre 2018
Réponse de Global le 20 déc. 2018
Bom dia, por favor aceite as nossas desculpas por isso, voce poderia nos dizer onde voce pediu o late check out?
Grata,
Ana
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en octobre 2018
Réponse de Global Resort Homes le 30 oct. 2018
Thank you for your response. We glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
eduardo
29 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ideal para familias, seguro y central
eduardo
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Aileen, Directora de Ventas le 7 juin 2018
Gracias! Esperamos que vuelvan pronto!
10/10 Excellent
wency, buenos aires
7 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Departamento
wency
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de Aileen, Directora de Ventas le 11 févr. 2018
Gracias por su respuesta - estamos contentisimo que la pasaron bien! Los esperamos para su proxima visita! Mil gracias!
6/10 Satisfaisant
Linda, TX
19 mai 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Would not stay again
Linda
Réponse de The Global Team le 12 nov. 2019
Thank you for your feedback. I am sorry to hear about the issues that you have experienced with the AC system. We have since replaced this unit's AC as well as made some updates. We do offer an express check-in option for you to complete your check-in in advance online so your family can go directly to the property and skip the office visit altogether. I hope you decide to give us another chance as we can only grow from each review we receive for our home. Thank you for your time.
10/10 Excellent
Linda, Sweden
4 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mycket fint!!!!!
Linda
4/10 Médiocre
Tabitha, Alabama
1 déc. 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No service from the Management Company!
Tabitha
Réponse de The Global Team le 12 nov. 2019
Thank you for your feedback. I am sorry to hear about the experience that you had with us. Since your stay, we have extended our office hours to 9 AM - 7 PM and also offer an express check-in option that allows you to complete registration in advance so you and your family can skip the office visit altogether. We do also have an afterhours emergency line in case of any questions or concerns after office hours. Our company policy to ensure that each guest issue that is reported is rectified within 24 hours. I apologize for the inconvenience that you experienced and have made a lot of updates to our procedures that I feel would exceed your expectations after the last few years. With every review, we continue to grow and improve. Thank you for your time and hope you give us another chance to turn your experience with Global around.