Avis sur Motel 6 Orlando, FL - Winter Park
Motel 6 Orlando, FL - Winter Park
5300 Adanson Road, I-4 at Lee Road, Exit #88, Orlando, FL
Avis
5,6
5,8/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
5,0/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,4/10
Écoresponsabilité
Avis
11 janv. 2023
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Marion
Voyage en famille
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Marion
Séjour de 1 nuit en février 2020
2/10 Horrible
Martine
23 mars 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le motel aux cafards
Martine
8/10 Bien
Francois
22 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francois
2/10 Horrible
Steeve, Quebec
9 mars 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pire hotel à vie
Steeve
2/10 Horrible
Luz
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luz
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Mari
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Mari
Séjour de 6 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Jennifer
Voyage en famille, Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Jennifer
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Jennifer, Thanks for leaving a rating regarding your recent visit. If you want to share more with us, please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Charlie
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Charlie,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Renee
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Renee
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Louis
23 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Louis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Louis, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Keisha
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keisha
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 16 avr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Donny
26 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Donny
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Donny, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Maria
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Maria, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves.It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Jonathan
20 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Jonathan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Louis
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Louis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 mars 2024
Hi Louis,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Louis
Voyage d’affaires
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Tiffany, Maitland
11 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Tiffany
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Roselene
11 mars 2024
Roselene
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Robert
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Robert
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Shivan
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shivan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 19 mars 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Jackie
20 févr. 2024
Jackie
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Christina
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nancy Y. le 8 mars 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Mujestic
Voyage en groupe
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mujestic
Réponse de Brand Experience Team le 29 févr. 2024
Hi Mujestic,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Gloria
12 févr. 2024
Gloria
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Hi Gloria, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Darwin
Voyage en famille
4 févr. 2024
Darwin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 févr. 2024
Hi Darwin, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
8/10 Bien
Barbara
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 13 févr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 févr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Tabitha
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tabitha
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 3 févr. 2024
Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6
8/10 Bien
Jean
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
4/10 Médiocre
Jonathan
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Randall
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Don’t stay here
Randall
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 janv. 2024
Hi Randall, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6
10/10 Excellent
reynier
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
reynier
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Adrian
7 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Adrian
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 16 janv. 2024
Hi Adrian, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Mandy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mandy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 janv. 2024
Hi Mandy, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Charlie
30 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charlie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 janv. 2024
Hi Charlie, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Thomas
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Took a quick look and ran. Stayed elsewhere.....
Thomas
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 janv. 2024
Hi Thomas, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Dandy A
26 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Horrible stay don’t stay this property.
Dandy A
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 2 janv. 2024
Hi Dandy, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
thomas
23 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
thomas
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Khia
22 déc. 2023
Khia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Marvin
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Marvin
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Dorimel
Voyage en couple
2 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorimel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 déc. 2023
Hi Dorimel, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
2/10 Horrible
Fred
Voyage d’affaires
2 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fred
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Natasha
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasha
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 déc. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Christial
Voyage d’affaires, Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christial
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 1 déc. 2023
Hi Christial, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6
10/10 Excellent
Angel
22 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Angel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Ramsely
17 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Check before you go.
Ramsely
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 28 nov. 2023
Hi Ramsely, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Michael
14 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Elaine
13 nov. 2023
Elaine
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Shamaya
Voyage en famille
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shamaya
Séjour de 1 nuit en octobre 2023