Avis sur Hilton Orlando/Altamonte Springs
Hilton Orlando/Altamonte Springs
350 S Northlake Blvd, Altamonte Springs, FL
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de John V. le 20 mars 2020
Maryse,
Thank you for staying with us and providing feedback about your recent stay. We are pleased that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you on your next trip.
8/10 Bien
christophe
Voyage en groupe
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
christophe
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Tasha
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tasha
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Debra
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Atorres le 20 mai 2024
Thank you for your response. We are happy to know you had a great time. Please come back again.
10/10 Excellent
Heather
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Équipements
Heather
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Atorres le 20 mai 2024
Thank you for your response. We are happy to know you had a great stay. Please come back again
6/10 Satisfaisant
Johanna
14 mai 2024
Les points forts : Équipements
Johanna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Atorres le 15 mai 2024
Thank you for your review and feedback. We do have a separate charge for breakfast but we also have packages online that include breakfast. We do ensure this transparency on our website. We are hopeful you will join us again in the future.
10/10 Excellent
Willie
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Willie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Atorres le 15 mai 2024
Thank you for a great review and we hope to see you again soon!!!
10/10 Excellent
Rajesh
12 mai 2024
Rajesh
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Atorres le 15 mai 2024
Thank you for a great response and we hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Jasmine
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasmine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Atorres le 13 mai 2024
Thank you for your recent stay with us. We are hopeful that you will continue to travel with us in the future.
10/10 Excellent
Julia
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Atorres le 13 mai 2024
Thank you for your recent stay, We are happy to hear you gave us a 5. We are hopeful that you will visit us again in the future.
10/10 Excellent
Ferdows
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ferdows
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Atorres le 11 mai 2024
Thank you for your response
8/10 Bien
Gregory
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Atorres le 10 mai 2024
Thank you for giving us the feed back. We are very sorry to hear about the issue with breakfast. This is a separate charge for all guest. We hope that you had a safe travel and hope to hear from you soon.
8/10 Bien
Rodney
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodney
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Atorres le 8 mai 2024
Hello and thank you for your feedback. I am truly sorry that our location is unable to provide EV charging stations at the moment. We hope you had a great stay and we hope to see you again soon
6/10 Satisfaisant
Laura
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Laura
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Atorres le 8 mai 2024
Hello and thank for your recent stay with us. We are sorry to hear about the issue you had in your room. I have forwarded this to our housekeeping department and we are sure to make any corrections needed
8/10 Bien
Kenneth
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Atorres le 8 mai 2024
Thank you for your feedback. We are happy to know that you enjoyed your stay and we are hopeful you will come back again
8/10 Bien
Tag
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Tag
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Atorres le 2 mai 2024
Thank you for you rrecent stay and feedback. We are hopeful you will visit us again in the future
10/10 Excellent
Jesse
26 avr. 2024
Jesse
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Atorres le 2 mai 2024
Thank you for a great score. We hope that you will revisit again in the future.
6/10 Satisfaisant
Orlando
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Orlando
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Atorres le 26 avr. 2024
Thank you for your feedback and we hope you come back again
10/10 Excellent
Lauren
25 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Atorres le 26 avr. 2024
Thank you for your feedback and we hope you come back again
2/10 Horrible
Lucas
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Atorres le 26 avr. 2024
Sorry for the issue you had with the AC. We will be sure to correct the issue for the next guest
8/10 Bien
Gavin
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gavin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Atorres le 8 mai 2024
Thank you for your feedback. We are happy to hear that most of your stay was great. We are hopeful in the future you will come again.
4/10 Médiocre
Lourdes
22 avr. 2024
Lourdes
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Atorres le 13 mai 2024
Thank you for your recent stay and survey. We are sorry we did not provide a 5 but we are hopeful you will continue to travel with us in the future
2/10 Horrible
REYNALDO
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
REYNALDO
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Atorres le 21 avr. 2024
Hello and thank you for your feedback. We are truly sorry to hear about your experience. I have sent this review to all departments so we can make the necessary changes to assist our future guest
4/10 Médiocre
Lourdes
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lourdes
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Atorres le 26 avr. 2024
Sorry for the terrible experience with the water. We will notify our engineering team to correct the issue
4/10 Médiocre
Manuel, Lima
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Manuel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 16 avr. 2024
thank you for bringing this to our attention; we have shared this feedback with our Executive Management team to help improve. We apologize for any inconvenience this may have caused you.
10/10 Excellent
Mark
Voyage en groupe
15 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your recent stay with us and for your feedback. We hope you stay with us again soon!
10/10 Excellent
Shaquanah
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaquanah
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for staying with us and sharing your experience feedback!
10/10 Excellent
Mike
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We hope you stay with us again soon!
10/10 Excellent
Loudwige
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Loudwige
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We hope you stay with us again soon!
10/10 Excellent
Thomas
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We hope you stay with us again soon!
10/10 Excellent
Kiriaki
Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiriaki
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We hope you stay with us again soon! We are adding microwaves to our suites and corner king rooms; as well we do offer microwaves in the F&B outlets for guests.
6/10 Satisfaisant
Monis
Voyage d’affaires
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Monis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We are in the process of adding Microwaves to all of our suites and corner king rooms; we do offer microwaves in the F&B outlets to guest.
8/10 Bien
Fabiola
30 mars 2024
Fabiola
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Atorres le 21 avr. 2024
Thank you for your response. We value your opinion and hope to see you again.
10/10 Excellent
Cynthia, coraopolis
30 mars 2024
Les points forts : Propreté
Cynthia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback and for staying with us! We hope you visit us again soon.
8/10 Bien
Shar'Breona
23 mars 2024
Shar'Breona
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback and for staying with us! We hope you visit us again soon.
6/10 Satisfaisant
Patrick
23 mars 2024
Patrick
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback and for staying with us! We hope you visit us again soon.
10/10 Excellent
Alfred
23 mars 2024
Alfred
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We hope you stay with us again soon!
10/10 Excellent
jose
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jose
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 18 mars 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We hope to have you back again real soon!
6/10 Satisfaisant
JUDIANNE, Clearwater
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
JUDIANNE
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback our Executive team is reviewing this and we apologize for the inconveniences.
6/10 Satisfaisant
Robert Aylin
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert Aylin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 18 mars 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We apologize for the inconvenience you may have experienced as our AC units do run differently than home AC units; which does make the noise sound louder.
6/10 Satisfaisant
Robert, Apopka
16 mars 2024
Les points forts : Propreté
Robert
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 18 mars 2024
Thank you for your recent stay; we apologize for the inconvenience you may have experienced as we certainly do try to live up to our guest expectations.
6/10 Satisfaisant
Kenneth, St. Petersburg
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kenneth
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 18 mars 2024
Thank you for your recent stay and feedback.
10/10 Excellent
Renee
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Renee
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 18 mars 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We hope to have you back again real soon!
10/10 Excellent
Ana
12 mars 2024
Les points forts : Propreté
Ana
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 18 mars 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We hope to have you back again real soon!
10/10 Excellent
Jedi
Voyage en groupe
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jedi
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback and for staying with us! We hope you visit us again soon.
10/10 Excellent
Rochelle, MADISON
Voyage d’affaires
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Rochelle
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 18 mars 2024
Thank you for your recent stay and feedback.
4/10 Médiocre
Lana
7 mars 2024
Lana
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your feedback and for staying with us! We hope you visit us again soon.
10/10 Excellent
Fernando, Homestead
Voyage d’affaires
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 18 mars 2024
Thank you for your recent stay and feedback. We hope to have you back again real soon!
8/10 Bien
Elvira
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elvira
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 27 févr. 2024
Thank you for staying with us and for sharing your feedback.
10/10 Excellent
Kawaisha
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kawaisha
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Jaclyn Lorigan General Manager le 27 févr. 2024
Thank you for staying with us and your most recent feedback :) We hope to have you back real soon.