Extérieur

Avis sur Marriott Niagara Falls Fallsview Hotel & Spa

4 out of 5
Marriott Niagara Falls Fallsview Hotel & Spa
6740 Fallsview Blvd, Niagara Falls, ON

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1793 avis sur 3451." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 778 avis sur 3451." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 370 avis sur 3451." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 248 avis sur 3451." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 262 avis sur 3451." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Erika

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J'ai adoré mon séjour ! Juste à côté des chutes, facile d'accès et le service était super ! Je recommande fortement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Services le 23 avr. 2024
Dear Erika, It is a pleasure to read your feedback on Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We are thrilled you enjoyed our attentive service as well as our terrific location. Thank you for your recommendation, and we invite you to stay with us again the next time you visit the area. Zach Guest Services

8/10 Bien

Marisol

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Notre séjour a été magnifique mais prenant en considération le coût par nuitée le stationnement aurait pu être incluse
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Services le 2 avr. 2024
Dear Marisol, Thank you for reviewing your recent visit to the Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We appreciate your nice rating and are glad you had an overall pleasant time with us. That said, we regret your disappointment with the parking costs. Please know our fees are competitively priced and posted on our website so guests can have this information before booking with us. It was a pleasure having you, and we look forward to your next stay. Zach Guest Services

6/10 Satisfaisant

Amandeep

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services le 22 mars 2024
Dear Amandeep, Thank you for visiting us and taking the time to share your rating. Our goal is to maintain the highest standards, and we apologize if we fell short of this. We hope to have the opportunity to make your next stay perfect in every respect. Zach Guest Services

10/10 Excellent

SIMON

Réponse de Guest Services le 22 févr. 2024
Dear Simon, Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure welcoming you at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa, and we look forward to seeing you again soon. Zach Guest Services

10/10 Excellent

Yvon

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services le 16 févr. 2024
Dear Yvon, Thank you for rating your experience at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. It is always our goal to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We look forward to being your hotel of choice whenever you return to the area. Zach Guest Services

10/10 Excellent

Jean, Noumea

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement spectaculaire.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Services le 1 févr. 2024
Dear Jean, It is a pleasure to read your review of Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We are thrilled you enjoyed your time with us as well as our terrific location. On behalf of everyone here, we invite you to stay with us again the next time you visit the area. Zach Guest Services

2/10 Horrible

DANNY

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Services. le 9 janv. 2024
Dear Danny,On behalf of our entire team, we apologize for not meeting your expectations during your recent visit. Thank you for sharing your rating. We hope to have another chance to provide you with the outstanding hospitality you should receive every time you are our guest.ZachGuest Services.

10/10 Excellent

Juan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La vue sur les chutes c'est merveilleux
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Services le 11 oct. 2023
Dear Juan, Thank you for choosing Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. It is fantastic to know that we exceeded your expectations and that you particularly enjoyed the amazing views of the falls and the magical colored lights at night! We loved having you as our guest and hope to have the opportunity to welcome you back on a future visit.ZachGuest Services

8/10 Bien

Mickael

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les plus: Très bel hôtel, suite spacieuse avec vue sur les chutes, baignoire jacuzzi, lit très confortable. Les moins: un petit déjeuner moyen, au niveau de la qualité des produits. Il y avait beaucoup de monde dans cet hôtel et très compliqué pour avoir un ascenseur…
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Services le 6 oct. 2023
Dear Mickael, Thank you for choosing Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We are happy to know you liked our spacious accommodations and enjoyed the amazing views. However, we truly regret the issues you had with our elevators and that you did not thoroughly enjoy our breakfast. We will certainly follow up with appropriate individuals to see where we can do better. We hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying experience. ZachGuest Services

10/10 Excellent

Juan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Guest Services le 24 sept. 2023
Dear Juan, Thank you for the wonderful review. We are thrilled we met your expectations for a fantastic stay at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We hope to have the pleasure of doing so again on your next visit to the area.Zach,Guest Services

10/10 Excellent

Aline

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Belle emplacement, beĺle vue nous étions au 21ieme ėtage face aux chūtes. Le restaurant Morton's service impecable avec Marcelo. Hotel tranquille.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de GENERAL MANAGER le 3 sept. 2023
Dear Aline, Thank you for taking the time to review your stay and for highlighting your experience at Morton's! We are glad you were pleased with Marcelo, all while enjoying the beautiful views. Our classic menu of fresh seafood and steaks served with the high level of excellence you expect from Morton's The Steakhouse is a guest favorite! We are thrilled you had a great stay at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa, and we look forward to being of service again.Zach,Guest Services

6/10 Satisfaisant

DAMIEN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel ok mais prix pas justifié
Hotel correct mais payer 400$ la nuit pour ça, non c’est pas justifié. porte communicante dans la chambre : bruyant. on entend bien aussi le couloir (mais c’est ok car pas trop passant). parking non compris : 45$ environ petit dejeuner : 34$ par personne. en Bref, prix d’un hotel de luxe mais avec des prestations d’un hotel basique.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Services le 20 août 2023
Dear Damien, Thank you for being our guest and for taking the time to write your review. We are sorry for the noise issues you had and for the inconvenience this caused. We will review them with our team as we strive to improve our guest experience. We regret your disappointment with our parking and breakfast charges. These fees are competitively priced and listed on our website. We apologize if this was not adequately communicated to you, and we will share your comments appropriately. We hope to have another chance to provide you with a better experience in the future. ZachGuest Services

8/10 Bien

Eric

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Guest Services le 16 août 2023
Dear Eric, Thank you for rating your experience at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. It is always our goal to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We hope to be your hotel of choice whenever you return to the area.Zach,Guest Services

10/10 Excellent

Jean-Pierre

Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Services le 2 sept. 2023
Dear Jean,Thank you for rating your stay at Marriott Niagara Falls Fallsview Hotel & Spa. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.ZachGuest Services

10/10 Excellent

Francois

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 24 août 2023
Dear Francois, We are thrilled you had an excellent stay at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Zach,Guest Services

10/10 Excellent

Melissa

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 21 août 2023
Dear Melissa,Thank you for the perfect rating. We are glad you had a wonderful time at Marriott Niagara Falls Fallsview Hotel & Spa. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience.ZachGuest Services

2/10 Horrible

René-Paul

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 22 juil. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are sorry we did not live up to your expectations; please accept our apologies for the issues that impacted your rating. We hope you will give us an opportunity to restore your confidence in us on a future visit.ZachGuest Services

8/10 Bien

joelle

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 18 juil. 2023
Dear Joelle, Thank you for sharing the nice rating about your experience at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We are happy to see your stay was pleasant, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon.ZachGuest Services

8/10 Bien

MarieJosée

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
C’était parfait en plusieurs points. Il faudrait toutefois penser à des recharges pour voitures électriques. De plus, l’air climatisé s’arrêtait souvent.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Services le 14 juil. 2023
Dear Ms. MarieJosee, Thank you for choosing to stay with us at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We are glad to know you overall had a pleasant stay and you liked most of the aspects of your time with us. That said, we regret not meeting all of your expectations and are sorry for the issues you had with the air conditioning unit in your room. We will share your feedback appropriately as we strive to improve our guest's experience. We are grateful for your patience and look forward to welcoming you back again.ZachGuest Services

4/10 Médiocre

Sebastien, Sherbrooke

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I paid more than 1000$ per night for a 'superior' room with 'best' fall view and I was located only on floor 12. There is 23 floors at this hotel and considering the lobby is on the 3rd floor and facilities on 4th floor, I was not even in upper half section, very disappointing... I spoke with a lot of people with 'normal' room that paid a lot less and their view was better than mine. And be aware that nothing is included, not even the Wifi. You will have to pay 15.95$ per day for Wifi ! Come on, we are in 2023 ! The self-serve parking at 39$ is not even located at the hotel, it is at the other Marriot hotel. The room itself was nice, clean and confortable.
Réponse de Guest Services le 9 juil. 2023
Dear Sebastien, Thank you for being our guest and taking the time to comment on your stay. We truly regret that the room type you requested was not available. We do everything possible to honor requests; however, it is not always possible, depending on our occupancy. We also encourage you to participate in our Marriott Bonvoy loyalty program to enjoy exclusive perks, which include member-only rates and free internet. We hope that we will have a future opportunity to show you the exceptional stay we are committed to providing every guest.ZachGuest Services

10/10 Excellent

Jasmine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Parking non pratique
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Services le 6 juil. 2023
Dear Jasmine, Thank you for choosing Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We are pleased if you enjoyed your stay overall; however, we regret the parking concerns you raised, as we continually strive to ensure a flawless visit for every guest. Thank you again for sharing, and we hope to see you soon.ZachGuest Services

8/10 Bien

Laurent, Uster

Voyage en famille
No comment
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Services le 3 juil. 2023
Dear Laurent, Thank you for choosing SpringHill Suites Galveston Island and for the nice rating. It was a pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit. ZachGuest Services

2/10 Horrible

MOHAMED

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre etait sale, il y avait un insecte sur le lit et une boulle de cheveux dans la salle de bain. La chambre etait froide car la fenetre etait casse et l'air froid pouvait rentrer.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

4/10 Médiocre

Sebastien

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel renommé qui ne gagne pas ses étoiles...
Les lieux sont propre, le personnel courtois et la vue sur les chutes très belle. Toutefois, beaucoup d’insatisfaction. La chambre était à désirer. des coulisses de liquide sur le mur n’avaient pas été nettoyées, l’insonorisation pas trop bonne (on entendait parler et la musique de la chambre d’à côté), les thermos de la fenêtre étaient embués et sales, donc difficile d’avoir la belle vue sur les chutes Niagara, en plus du prix supplémentaire payé pour. Sans compter le lit en piteux état! La base était cassée donc après deux nuits à renfoncer, nous avons remarqué le bris et la seule chose qu’ils ont fait c’est créditer un jour de stationnement. De plus, dès le check in, nous n’avions pas de serviettes de bain pour s’essuyer. Le personnel de maintenance a corrigé la situation après leur avoir demandé, mais ont ensuite oublié les débarbouillettes….Les ascenseurs sont très achalandées de façon générale et beaucoup d’attente pour accéder à notre étage, et ce, pendant 3 jours. La piscine est bien mais beaucoup trop chlorée. Après environ 10 minutes, les yeux nous brûlaient, les sinus chauffaient et les enfants toussaient. Même en surveillant sans se baigner, il était difficile de rester dans la pièce. Finalement, plus frais et taxes cachées qui sont surprenants au moment du check out.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Services le 20 avr. 2023
Dear Sebastien, Thank you for being our guest and for letting us know that your overall visit was enjoyable. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests with comfortable accommodations, and we are sorry for not meeting your expectations with it. Your feedback will be shared with our maintenance and cleanliness teams to ensure these concerns are not repeated. We also apologize for the delay you experienced with our elevators and for the inconvenience caused to you due to the swimming pool. We appreciate you bringing this to our attention. We will address your comments with the appropriate individuals, and we thank you for your patience during this time.Zach, Guest Services

8/10 Bien

SHIHAB

Séjour de 2 nuits en mars 2023

10/10 Excellent

STEFAN

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La vue est extraordinaire.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Guest Services le 2 mars 2023
Dear Stefan, Thank you for choosing Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. It is fantastic to know we exceeded your expectations and that you particularly enjoyed the amazing views of the falls. We loved having you as our guest and look forward to your future visit.ZachGuest Services

10/10 Excellent

poclaire

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ras
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Guest Services le 6 févr. 2023
Dear Poclaire, Thank you for the perfect rating. We are overjoyed to learn that from start to finish, your stay was nothing short of exceptional. It was a pleasure having you at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa, and we look forward to welcoming you back soon.ZachGuest Services

4/10 Médiocre

Didier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
prix extremement elevé pour le parking , stabuck vraiment très cher par rapport a un starbuck normal ( 9,95 $ le sandwich déjeuner ) et temps d'attente tres long a l'acceuil
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de Guest Services le 16 déc. 2022
Dear Kelly, Thank you for being our guest and for sharing your experience. We genuinely apologize for the undue delay you experienced at check-in and the inconvenience this caused. We have shared your comments with the appropriate individuals as we strive to improve our guest experience. Additionally, we appreciate your sentiments about pricing and assure you that we take careful consideration to be competitively priced for our area. We understand the frustration and are grateful for your patience. We hope you will change your mind and give us another opportunity to provide you with the excellent hospitality for which we are known.ZachGuest Services

10/10 Excellent

Yannick

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Vue extraordinaire
Vue fabuleuse depuis la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Guest Services le 27 nov. 2022
Dear Yannick, Thank you for choosing Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. It is fantastic to know that we exceeded your expectations and that you particularly enjoyed the amazing views of the falls from your accommodations. We loved having you as our guest and hope to welcome you back on a future visit.ZachGuest Services

6/10 Satisfaisant

Martin

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Sofa lit inconfortable…. Contenant de savon pour se laver vide ….. tables collantes par endroit …. Par contre vue chutes Niagara exceptionnelles
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Guest Services le 13 nov. 2022
Dear Martin, Thank you for your recent review. We were pleased to read that you enjoyed your overall stay with us. However, we are sorry that you had some housekeeping issues with your room. We have shared your feedback appropriately, and we have taken action to ensure we do not repeat these issues in the future. We hope you will give us another opportunity to provide you with a flawless experience whenever you return to our area.ZachGuest Services

10/10 Excellent

Sara

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hôtel était super bien situé avec une vue imprenable ! La chambre est très propre, bien rénové, et avec beaucoup d'espace. Le gym était petit mais pratique !
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Guest Services le 12 nov. 2022
Dear Sara, Thank you for writing a review of your recent visit to Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We are thrilled you enjoyed your stay, and your comments were pleasant to read. Thank you for mentioning how much you enjoyed our location and our refreshing accommodations. Our contemporary design combined with scenic views of Niagara Falls makes for a restorative stay! We wish you all the best with your travels and hope to welcome you back soon.ZachGuest Services

8/10 Bien

Franck

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Guest Services le 2 oct. 2022
Dear Franck, We appreciate your gracious rating about your stay at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. It means a lot for us to learn that we met all of your expectations. Thank you for being our guest, and we look forward to a future visit. Zach, Guest Services

6/10 Satisfaisant

Robert

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Apprécié: Emplacement. Préposées à l'entretien dévouées et empathiques. Déplu: Stationnement éloigné (traverser un boulevard avec bagages et enfants n'est pas l’idéal!). Je n'ai pas obtenu la catégorie de chambre que j'avais réservée. Il a fallu que j'appelle à la réception pour que l'on fasse le ménage 2 jours après notre arrivée (nous avons séjourné 3 jours à l'hôtel). Aucun employé de l'hôtel ne semble parler ou comprendre le français. Je n'ai toujours pas reçu de facture détaillée (tel que demandé) 24 heures après notre départ.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Guest Services le 23 août 2022
Dear Robert, thank you for your valuable feedback. We are sorry for not being able to provide you with the room you had reserved and for any inconvenience you had in communicating with our associates. We also regret to learn that you have not received the itemized invoice. Kindly allow us some time to look into this with the appropriate individual. Your patience and understanding are appreciated in the meantime.ZachGuest Services

8/10 Bien

robert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
on a demander de faire la chambre et il ne l on pas fait il non pas de chariot pour les valises
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Guest Services le 14 août 2022
Dear Robert, thank you for your great comments and review of your visit to Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We were sorry to read the difficulties you encounterd with our service and the inconvenience caused. We do our best to maintain high standards and continually strive to improve our service. We have addressed your concerns with our team and taken corrective action so that this is not repeated. Thank you again, and we hope to have the opportunity to provide you with the exceptional stay we are committed to giving every guest on your next visit. Zach Guest Services

8/10 Bien

Jacques

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Premiere journée decevante vue sur les chutes cachés par des arbres au 606. Le 1406 etait tres bien.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Services le 8 août 2022
Dear Jacques, thank you for taking the time to post your comments regarding your recent stay at the Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We are pleased you enjoyed our exceptional views. We appreciate your review and look forward to having you as our guest again. Zach Guest Services

8/10 Bien

Martin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre confortable,vue splendide,restaurant correct menu restreint
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Services le 30 juil. 2022
Dear Martin, thank you for choosing Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. It is wonderful to read that we exceeded your expectations and that you were especially happy with our accommodations, excellent views, and all amenities. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to seeing you again soon. Zach Guest Services

8/10 Bien

laurence

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lors de ma réservation j’ai choisi une chambre suite avec falls view en pensant avoir un jacuzzi Aucun jacuzzi Ensuite ils ont dû faites des travaux dans notre chambre et on a dû changer de chambre car un problème de plomberie Aucun dédommagements L’hôtel et la vue sur les chutes c’est beau mais le service est moche un peu pour notre expérience à nous Déplus il y a un Starbucks en bas avec une attente de 30 minutes et des prix très excessif
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Khadija

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Jocelyne

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Services le 16 juil. 2022
Dear Jocelyne, thank you for sharing the nice rating about your experience at Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa. We are happy to see your stay was pleasant, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon. Zach, Guest Services

10/10 Excellent

Vincent

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
vue
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Services le 15 juil. 2022
Dear Vincent, thank you for the excellent rating of Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa! Featuring signature Starbucks coffee, on-site parking, invigorating views, and an upscale Concierge Lounge, it is our goal for every guest to have a memorable experience, and we are delighted we exceeded your expectations! Thank you again, and we hope to see you soon. Zach Guest Services

10/10 Excellent

Martin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vue spectaculaire!
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Guest Services le 12 juin 2022
Dear Martin, thank you so much for your outstanding review. We are glad that everything went well during your stay and that you had a memorable experience. Thank you for choosing Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa, and we hope to have the opportunity to welcome you back any time you are in the area. Zach Guest Services

8/10 Bien

Bastien, Courtenay

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Quelques détails: je pouvais voir des endroits où le papier-peint commençait à décoller. Il y avait encore un peu d’eau dans le bain (pas un problème, car je ne l’utilisais pas).
Séjour de 3 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Paul Alexandru

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Guest Services le 5 mai 2022
Dear Paul, thank you for the excellent rating of Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa! Featuring signature Starbucks coffee, on-site parking, invigorating views, and an upscale Concierge Lounge, it is our goal for every guest to have a memorable experience, and we are delighted we exceeded your expectations! Thank you again, and we look forward to seeing you soon. Zach, Guest Services

10/10 Excellent

Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
superbe séjour
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Guest Services le 30 avr. 2022
Dear Claude, thank you for the excellent rating of Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa! Featuring signature Starbucks coffee, on-site parking, invigorating views, and an upscale Concierge Lounge, it is our goal for every guest to have a memorable experience, and we are delighted we exceeded your expectations! Thank you again, and we look forward to seeing you soon. Zach, Guest Services

10/10 Excellent

vyacheslav

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Guillaume

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon rapport qualité-prix
Séjour de 2 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Ihab

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2022

8/10 Bien

Mahdi

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement et proximité de toutvery good Mais pour le service room n'était pas bien la hambre na3 pas été bien nettoyé Il ya de la poussière sur les sofas qui nous a causé de lallrgue moi et mon fils Ennplus les verres n'étaient meme pas remplacer ce qui ma surpris
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

8/10 Bien

Annie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très agréable
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 Bien

Brian

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en novembre 2021