Avis sur Millennium Hilton New York One UN Plaza
Millennium Hilton New York One UN Plaza
1 United Nations Plaza, New York, NY
Avis
8,0
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Édouard, thank you for choosing Millennium Hilton New York One UN Plaza and taking the time to rate your experience. We're glad to see you hold our property in high regard and hope you enjoyed your stay. We're keen on ensuring our guests enjoy the unique aspects of their stay, whether it's the stunning city views from our rooms or the strategic location close to premier New York sights. We look forward to hosting you again in the future for another memorable experience.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Virginie
Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Virginie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 12 févr. 2024
Virginie, c'est merveilleux de savoir que vous avez apprécié votre séjour au 35ème étage du Millennium Hilton New York One UN Plaza. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié les chambres spacieuses, la salle de bains moderne et la vue impressionnante. Vos aimables paroles concernant l'emplacement à côté du bâtiment de l'ONU et la proximité du tramway de Roosevelt Island soulignent la commodité de notre emplacement. Notre objectif est de fournir une expérience phénoménale et vos commentaires nous permettent de savoir que nous y sommes parvenus. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à New York.Ratna HendriantoGeneral Manager
8/10 Bien
André
Voyage en couple
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
André
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 8 févr. 2024
André, nous apprécions vos réflexions sur votre séjour au Millennium Hilton New York One UN Plaza. C'est merveilleux de savoir que vous avez trouvé notre unité de coin spacieuse, offrant une vue saisissante sur le remarquable bâtiment Chrysler et l'East Side River. Nous sommes également heureux que vous ayez trouvé votre logement propre et confortable. Nous regrettons cependant toute déception due à l'état du lit et des murs. Ces préoccupations ont été notées et seront transmises à notre équipe pour une réflexion plus approfondie. Nous sommes certainement impatients de vous offrir une expérience encore meilleure lors de votre prochaine visite.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Yowane delia
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yowane delia
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 4 févr. 2024
Thanks for the fantastic rating, Yowane!It's outstanding we could exceed your expectations during your stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're all looking forward to your next stay with us.Ratna HendriantoGeneral Manager
4/10 Médiocre
Lyudmyla
28 août 2023
Lyudmyla
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 18 sept. 2023
Lyudmyla, we're sincerely disheartened to hear that your stay was not up to the standards you expected. Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Customer Service le 14 févr. 2023
Thank you for this excellent rating!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.Ratna HendriantoGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
ADRIAN
24 oct. 2022
Les points faibles : Propreté
ADRIAN
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Customer Service le 24 oct. 2022
Thank you for taking the time to submit this feedback, Adrian.We are very pleased to hear that you found your stay to be agreeable. We regret to hear your time was less than perfect. We will share your feedback with our team moving forward. We look forward to hosting you again so that we can share a better stay with you.Thom CaskaGeneral Manager
10/10 Excellent
Natacha
Voyage en famille
27 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Natacha
Séjour de 8 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 28 août 2022
Thank you for the 10/10 rating, Natacha!It's excellent you enjoyed your time at Millennium Hilton New York One UN Plazaso much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.Thom CaskaGeneral Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 23 août 2022
Thanks for the perfect rating!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Millennium Hilton New York One UN Plaza.Have a wonderful day!Thom CaskaGeneral Manager
10/10 Excellent
roberto
Voyage en famille
15 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
splendide
roberto
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 16 août 2022
Notre équipe ici au Millennium Hilton New York One UN Plaza sera ravie d'apprendre qu'elle vous a laissé une si merveilleuse impression, Roberto ! Nous voulons que vous vous sentiez comme chez vous dès que vous franchissez nos portes, nous sommes donc ravis d'apprendre que notre équipe s'est si bien occupée de vous pendant votre séjour ! Nous sommes également heureux que vous ayez aimé nos installations rénovées et notre emplacement privilégié. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt afin que nous puissions partager une autre expérience incroyable avec vous. Merci pour les excellents commentaires !
Thom Caska
General Manager
10/10 Excellent
Emmanuel
5 juil. 2022
Emmanuel
Séjour de 5 nuits en juin 2022
4/10 Médiocre
Richard, OUTREMONT
Voyage en famille
27 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Customer Service le 29 juin 2022
Richard, merci de nous avoir fait part de vos commentaires sur votre récent séjour. Bien que nous soyons heureux d'entendre que les membres de notre équipe ont laissé une impression positive, nous sommes déçus de voir que vous avez rencontré des problèmes avec votre chambre. Sachez que nous prenons ces commentaires au sérieux et que nous discuterons de votre avis avec notre équipe de direction.
Thom Caska
General Manager
8/10 Bien
Eric
Voyage en couple
22 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 11 nuits en juin 2022
Réponse de Customer Service le 22 juin 2022
Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous, Eric.
Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez vécu une si belle expérience avec nous. Nous nous soucions de la satisfaction de nos clients, nous apprécions donc que vous nous fassiez savoir ce que nous pouvons faire pour rendre votre séjour parfait. Nous nous assurerons de communiquer vos commentaires à notre équipe.
Nous sommes impatients de partager une expérience encore plus agréable avec vous bientôt. Merci encore!
Thom Caska
General Manager
10/10 Excellent
Grégory
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grégory
Séjour de 6 nuits en avril 2022
Réponse de Customer Service le 1 mai 2022
Merci pour ce merveilleux commentaire, Grégory! Nous sommes ravis de notre ambiance chic et de notre propreté. Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon moment avec nous et espérons que vous reviendrez bientôt. Nous espérons que vous visiterez Bryant Park la prochaine fois que vous vous arrêterez.
Thom Caska
General Manager
10/10 Excellent
Ouassil
Voyage en couple
21 déc. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ouassil
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Customer Service le 22 déc. 2021
Thank you for taking the time to let us know how we're doing, Ouassil!
We are so glad to hear that you had such an amazing time at Millennium Hilton New York One UN Plaza! We love our location and stunning views, and we're glad you agree! Thank you for sharing your feedback with us, Ouassil!
We look forward to your next visit!
Thom Caska
General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 déc. 2021
Les points forts : Propreté
Rapport qualité prix très décevant
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Customer Service le 2 déc. 2021
Merci pour le partage.
Nous sommes déçus d'apprendre que votre séjour parmi nous n'ait pas répondu à toutes vos attentes. Nous sommes désolés d'entendre vos problèmes avec notre climatisation, notre literie et nos équipements et nous allons régler ce problème avec notre équipe, mais nous sommes heureux que vous ayez passé un bon moment avec nos points de vue. S'il vous plaît laissez-nous savoir s'il y a autre chose que nous aurions pu faire pour mieux vous accueillir.
Nous espérons que vous reviendrez nous rendre visite bientôt pour une expérience plus positive.
Dan Briks
General Manager
8/10 Bien
Jessica
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Jessica, thank you for sharing your experience at Millennium Hilton New York One UN Plaza. Our team members strive to provide a warm welcome to all our guests, and we’re delighted you found them friendly. We appreciate your feedback regarding the elevator and bedroom floor. Your comments are valuable, and we will address them to ensure a better experience for future stays. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Ratna HendriantoGeneral Manager
8/10 Bien
jorge
24 mai 2024
jorge
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Thank you, Jorge, for your review of the Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're delighted that you had an overall positive experience with us. Our team looks forward to welcoming you back on your next visit.Ratna HendriantoGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Mohammad
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammad
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Mohammad, thank you for taking the time to share your feedback. It is regrettable that your check-in experience was not as prompt as expected. At our hotel, guest satisfaction is paramount, and we value all feedback to help us improve. Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager
8/10 Bien
Amber
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Hello Amber,Thank you for staying at the Millennium Hilton New York One UN Plaza. We truly appreciate your feedback and are glad to see you had a favorable experience. Our team takes great pride in creating memorable stays, and we’re pleased you enjoyed your time with us. We hope to welcome you back soon for another visit to the vibrant New York City!Ratna HendriantoGeneral Manager
2/10 Horrible
OSCAR DE LA, atlixco
20 mai 2024
OSCAR DE LA
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
OSCAR DE LA, thank you for sharing your feedback. We are concerned to learn about your experience and understand how important it is for your reservation to be handled smoothly, especially as a valued Expedia customer.We apologize for the inconvenience you faced with your booking. Your experience is not reflective of our standard of service, and we sincerely regret the frustration it caused. Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Antonio
20 mai 2024
Antonio
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Antonio, thank you for your positive feedback about Millennium Hilton New York One UN Plaza. It’s great to hear you had a pleasant stay. The team members strive to ensure every guest has a memorable experience. We hope to welcome you back soon!Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Olga
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Olga, thank you for your fantastic rating! The team at the Millennium Hilton New York One UN Plaza is delighted to know you had a great experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Ratna HendriantoGeneral Manager
2/10 Horrible
Ana
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Ana,We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations due to concerns with the lobby area. At our hotel, it's very important that guests have an enjoyable stay and feel comfortable throughout their visit. We have private messaged you in hopes that we can connect with you to learn more about your experience at our property. Please reach out to our Front Desk team directly so they can speak with you further about your time at our hotel. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager
2/10 Horrible
Daniel M.
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Daniel M.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Daniel,Thank you for sharing your feedback. We regret that your check-in process fell short of expectations and recognize the inconvenience it caused you. Efficiency and cleanliness are top priorities for us, and we strive to ensure smooth experiences for all our guests.Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel. Thank you.We have private messaged you in hopes that we can connect with you to learn more about your experience at our property.Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Daisuke
18 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Daisuke
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 19 mai 2024
大輔様、ご意見をお寄せいただきありがとうございます。ご滞在中にデスティネーション料金が予期せぬ出費となった可能性があることは承知しております。当チームでは、ご滞在前にお客様にすべての料金を十分にご理解いただけるよう、常に努力しております。フロントデスクのチームに直接ご連絡いただければ、スタッフがお客様のご体験について詳しくお伺いし、当ホテルでのご滞在についてさらに詳しくご説明いたします。よろしくお願いいたします。よろしくお願いします。Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Marell
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marell
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Marell,Thank you for your excellent review! The team at Millennium Hilton New York One UN Plaza is thrilled that you had an outstanding stay. It is wonderful knowing that our service and accommodations met your high expectations. We pride ourselves on offering a top-notch experience for our guests and we are delighted you enjoyed every moment. We're looking forward to welcoming you back the next time you're in New York.Safe travels!Ratna HendriantoGeneral Manager
2/10 Horrible
Sheavonne
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheavonne
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 17 mai 2024
Sheavonne, thank you for sharing your experience. It is truly disheartening to hear that the cleanliness and customer service did not meet your expectations during your stay. Addressing such issues is not in line with our hotel values as it is very important to us that guests have an enjoyable experience and feel respected. We do hope to host you once again for a more positive experience.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Albero
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Albero
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Albero, thank you for your fantastic review of Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're delighted you had a smooth check-in and check-out experience, and that our team made you feel welcome. It's great to hear you enjoyed the spacious, clean room with a wonderful view. We appreciate your understanding regarding our dining options and we're glad you found alternative choices nearby. The convenience of being close to Grand Central is indeed a highlight. We're looking forward to your next stay with us!Ratna HendriantoGeneral Manager
8/10 Bien
Kitana
Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Kitana
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Kitana, thank you for choosing Millennium Hilton New York One UN Plaza for your recent visit. We're delighted to hear that your stay was great for a couple of nights. We always strive to offer a comfortable experience, and we're pleased that you enjoyed your time with us. Your feedback is much appreciated, and we hope to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Eddie
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eddie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Eddie, thank you for your wonderful rating! The team at Millennium Hilton New York One UN Plaza is thrilled you had an excellent stay. We look forward to welcoming you back in the future and hope you'll enjoy another fantastic experience in the heart of New York City. Safe travels!Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Armando
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Armando
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Armando, it's delightful to know that you found the Millennium Hilton New York One UN Plaza to be clean and peaceful. We take pride in maintaining a serene environment for our guests and ensuring the property is spotless. We believe such an atmosphere greatly enhances the overall stay experience. We hope to welcome you back in the near future for another calm and tidy stay.Ratna HendriantoGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
lynn
13 mai 2024
Les points forts : Propreté
lynn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Lynn, thank you for sharing your feedback with us. Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager
4/10 Médiocre
Dion
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dion
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Dion, we regret hearing about the discrepancy with the deposit during your stay. We strive to provide transparent and clear information about all charges and we apologize if this wasn't the case. We have extended a private message to you in hopes of gaining additional details. We want to learn more to ensure this doesn't happen moving forward, and to possibly address any unresolved matters for you. Thank you for your feedback.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
PAULOS
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PAULOS
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Paulos, we appreciate your wonderful review. The iconic views from Millennium Hilton New York One UN Plaza truly provide spectacular sights of New York. Your positive feedback is the reason we strive to provide our guests with unforgettable experiences. We hope to welcome you back in the near future for another enjoyable stay.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Ricardo
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Ricardo, thank you for your outstanding review of Millennium Hilton New York One UN Plaza! We're thrilled to hear that everything was great during your stay. We understand that parking can be a bit challenging, and we truly appreciate your feedback on that. We're glad you enjoyed your visit and hope to welcome you back soon!Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Carol, thank you for this positive review. We're thrilled to learn that at the Millennium Hilton New York One UN Plaza, you felt secure and appreciated the performance of our dedicated team members. It's always our priority to ensure our guests feel safe and well-cared for during their time with us. We sincerely look forward to welcoming you back on your next visit to New York City.Ratna HendriantoGeneral Manager
8/10 Bien
Bibek
13 mai 2024
Les points forts : Propreté
Bibek
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Bibek, thank you for choosing the Millennium Hilton New York One UN Plaza and for taking the time to share your rating. Though your rating doesn't include specific comments, we always strive to provide a better experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back next time your travels bring you to New York.Ratna HendriantoGeneral Manager
8/10 Bien
Christina
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Christina, it's delightful to hear that you had a positive stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza. As we strive to provide personalized and memorable experiences for our guests, it's great to know that our efforts resonate with you. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the near future.Ratna HendriantoGeneral Manager
4/10 Médiocre
Martin, Schindellegi
12 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Martin, we regret that your recent experience fell short of expectations. We value each guest's feedback as it greatly aids us in continuously improving our service standards. As our goal is to ensure all guests leave with a positive impression of our hotel, we hope to have the opportunity to connect with you directly. Could you please provide us with your reservation details from your stay, including your full name, stay dates, and your confirmation/reservation number? We have private messaged you in hopes that we can achieve this. We look forward to hearing from you.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Jessica
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
Jessica, we're thrilled to hear that the Millennium Hilton New York One UN Plaza is your preferred destination! We're humbly grateful that you consistently choose us for your travels, and we can't wait to welcome you back for your next visit. Hoping to make all your future stays just as remarkable, if not more.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Linca
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linca
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Linca, thank you for taking the time to leave a brief review. It's wonderful to hear that you appreciated the strategic location of Millennium Hilton New York One UN Plaza. Our central position close to numerous city attractions certainly makes it convenient for our guests' exploration plans. Thank you again for your feedback, and we look forward to welcoming you back in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Whycliffe
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Whycliffe
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Whycliffe, we're thrilled that your time at the Millennium Hilton New York One UN Plaza was special. Each unique aspect of your stay is important to us, from the view of the city to the warmth of our colleagues. Being ideally situated, we consider our location an added advantage for our guests. We take pride in offering a memorable experience. Do consider us when planning your next trip to New York. You are always welcome.Ratna HendriantoGeneral Manager
8/10 Bien
Kiran
Voyage d’affaires
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kiran
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Kiran, it's great to hear you appreciated the Millennium Hilton New York One UN Plaza's prime location near the UN. We take pride in being situated in such an iconic and vibrant part of the city. Thank you for your review, and we hope to welcome you back in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Shashvat
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shashvat
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
Thank you for the wonderful rating, Shashvat!It's fantastic you enjoyed your time at Millennium Hilton New York One UN Plaza so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Elaine
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elaine
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Elaine, your high rating means immensely to us at Millennium Hilton New York One UN Plaza. It shows us that our dedication to providing an outstanding experience to our guests is truly appreciated. We aim to keep our hospitality unique to ensure a memorable stay. We're proud to be located in the heart of the city, offering easy access to marvelous destinations. We are already excited about the prospect of welcoming you back for another great stay in the future!Ratna HendriantoGeneral Manager
10/10 Excellent
Peter
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Peter, it's wonderful to hear you enjoyed your stay at the Millennium Hilton New York One UN Plaza due to its prime location. We're proud of our central proximity to many parts of the city, making it convenient for our guests. We hope the ease of reaching your meetings added to the quality of your trip. Our team members eagerly look forward to welcoming you back in the future for another excellent stay.Ratna HendriantoGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
KYOHEI
6 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
KYOHEI
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
京平様、率直なご意見をいただきありがとうございます。ご滞在には、よりご満足いただける点がいくつかあったようです。特にスイートの清潔さに関して、ご不便をおかけしたことをお詫び申し上げます。当ホテルのスタッフはお客様の満足を第一に考えており、細部への配慮は当ホテルの価値観の不可欠な部分であることをお約束いたします。フロントデスクのスタッフに直接ご連絡いただければ、お客様のご体験について詳しくお伺いいたします。ありがとうございます。Ratna HendriantoGeneral Manager
4/10 Médiocre
Aleksei
4 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aleksei
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
Aleksei, we appreciate your feedback.We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.Ratna HendriantoGeneral Manager
2/10 Horrible
Chiara
3 mai 2024
Chiara
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 5 mai 2024
We appreciate your feedback, Chiara.Your experience is not on par with the level of service we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the chance to share a more positive experience with you soon.Ratna HendriantoGeneral Manager