Avis sur Home2 Suites by Hilton NY Long Island City/Manhattan View
Home2 Suites by Hilton NY Long Island City/Manhattan View
39-06 30th St., Long Island City, NY
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Mourad
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mourad
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
veronique
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
veronique
Séjour de 7 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
DODIE
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DODIE
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de Donna J - Director of Operations le 16 mars 2024
Thank you so much for your recent stay with us. We are happy that you gave us a perfect score. We really appreciate you and hope you can recommend us to others. Have a great weekend.
8/10 Bien
Emilie
Voyage en famille
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien
Emilie
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Donna J - Director of Operations le 14 févr. 2024
Merci pour le score parfait lors de votre récent séjour chez nous. Nous apprécions votre confiance et sommes impatients de vous accueillir à nouveau parmi nous, si vous êtes dans la zone LIC. Passez une bonne semaine à venir.
2/10 Horrible
Jorge
Voyage en famille
8 janv. 2024
Jorge
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Emmanuelle
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuelle
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Afid
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Afid
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Donna J - Director of Operations le 23 mars 2024
Thank you for your recent stay with us, and for taking the time to give a review. We hope you found our hidden gem in LIC comfortable, and we look forward to seeing you again. Have a great weekend.
8/10 Bien
Isabelle
Voyage en famille
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Situation géographique au top!
Isabelle
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Donna J - Director of Operations le 3 nov. 2023
thank you for your recent stay and your comments. We follow the brand standards for Home2 breakfast, and we rotate different items daily so our guests who are here for a few days can get some different items. Have a great weekend.
10/10 Excellent
Annie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Donna J - Director of Operations le 11 août 2023
Thank you for your recent stay, and we are happy that your family enjoyed our hotel. We thank you for the great score. Have a great weekend.
10/10 Excellent
Marc
26 avr. 2023
Marc
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Donna J - Director of Oporations le 27 avr. 2023
Thank you so much for giving us a perfect score on your stay with us. It makes us happy to know we did a great job of providing you a Home2 experience at our hidden gem, in Long Island City. We hope to see you again, if you come to stay in the area again. Have a great day!
8/10 Bien
XI
Voyage en famille
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
XI
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Donna J - Director of Oporations le 12 avr. 2023
Thank you so much for taking the time to respond and let other's know about your experience. Parking can be a challenge in this area, but there are a few other places nearby. Have a wonderful rest of your week.
10/10 Excellent
amina
Voyage en famille
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
amina
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Donna J - Director of Oporations le 1 mars 2023
Wow, thanks so much for taking the time to share your kind comments. That’ll put a smile on my face for the rest of the day! It was a pleasure to have you. The staff and I are so happy we could make your stay so wonderful.
10/10 Excellent
Alexis
9 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexis
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Donna J - Director of Oporations le 16 janv. 2023
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us at the Home2 - LIC. I hope your next stay is just around the corner! Have a great day!
8/10 Bien
Sacha
3 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sacha
8/10 Bien
Marie-Chantal
Voyage en couple
1 sept. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Chantal
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de FRANCIS le 1 sept. 2022
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! I hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Éric
Voyage en famille
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Éric
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Jessica - Director of Rooms le 16 août 2022
Thank you for your review and choosing our hotel. I’m happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back again soon!
10/10 Excellent
gunhild
Voyage en groupe
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gunhild
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Jessica - Director of Rooms le 8 août 2022
Thank you for choosing Home2. I really appreciate you giving us a perfect rating and look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Marie-Eve
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Eve
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Jessica - Director of Rooms le 1 août 2022
Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again soon!
8/10 Bien
Benoît
Voyage en famille
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benoît
Séjour de 10 nuits en juillet 2022
Réponse de Jessica - Director of Rooms le 25 juil. 2022
Thank you for your review and choosing our hotel. I’m happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back again soon!
8/10 Bien
Quentin
Voyage en groupe
17 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quentin
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Jessica - Director of Rooms le 20 mai 2022
Thank you for taking the time to review your stay with us. I’m very pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Looking forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
DECAMPS
Voyage en famille
23 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1er séjour à New York
DECAMPS
Séjour de 10 nuits en avril 2022
Réponse de Vanja Vrljic General Manager le 10 mai 2022
Thank you for choosing Home2. I really appreciate you giving us a perfect rating and look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
julien
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
julien
Séjour de 8 nuits en avril 2022
Réponse de Jessica - Director of Rooms le 3 mai 2022
Thank you for taking the time to review your stay with us. I’m very pleased to hear that our staff made your stay pleasant. Looking forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
LEÏLA
Voyage en famille
7 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LEÏLA
Séjour de 6 nuits en février 2022
Réponse de Jessica - Director of Rooms le 25 mars 2022
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! I’m thrilled you enjoyed our suites and staff and appreciate you recognizing Francis for his amazing service. I hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Christian
Voyage en famille
9 janv. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Vanja Vrljic General Manager le 18 janv. 2022
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! I hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2021
Réponse de Jessica - Front Office Manager le 3 mars 2021
Thank you for taking the time to review your stay with us. I'm sorry to hear you were disappointed with the late checkout time you received. I will take your comments under careful consideration as we continuously work hard to improve our guest experience. I hope if your travels bring you back to the area, you will choose to stay with us again!
10/10 Excellent
Carole, Bron
3 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Carole
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Jessica - Front Office Manager le 3 mars 2020
Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en février 2020
Réponse de Jessica - Front Office Manager le 1 mars 2020
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Jean Michel
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une très bonne adresse !
Jean Michel
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Jessica - Front Office Manager le 20 févr. 2020
Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us. I hope your next stay is just around the corner! Call us if there is anything we can help you with.
10/10 Excellent
Myriam
Voyage en groupe
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Myriam
Séjour de 9 nuits en décembre 2019
Réponse de Jessica - Front Office Manager le 23 janv. 2020
Thank you for your review and choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel!
10/10 Excellent
Isabelle
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Isabelle
Séjour de 10 nuits en décembre 2019
Réponse de FJ le 5 janv. 2020
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Oscar
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel PARFAIT pour séjour en famille à NY
Oscar
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de FJ le 5 janv. 2020
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
8/10 Bien
OLIVIER
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
OLIVIER
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de FJ le 5 janv. 2020
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Based on how you scored us, it doesn't seem like you were completely happy. We wanted to know if there was anything we could have done to meet your expectation of a 10 instead. We sincerely appreciate your feedback and will take your comments under consideration as we continually work hard to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.
8/10 Bien
Stephan
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super situation.
Stephan
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Jessica - Front Office Manager le 7 janv. 2020
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
6/10 Satisfaisant
Hassina, paris
Voyage en famille
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté
Hassina
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Jessica - Front Office Manager le 9 déc. 2019
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and will take your comments under consideration as we continuously work hard to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.
10/10 Excellent
Olivier
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivier
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de Francis le 12 nov. 2019
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en novembre 2019
Réponse de FJ le 12 nov. 2019
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Francis le 11 nov. 2019
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Francis le 3 nov. 2019
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Francis le 3 nov. 2019
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Monique
Voyage en famille
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Monique
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Francis le 2 nov. 2019
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Based on how you scored us, it doesn't seem like you were completely happy. We wanted to know if there was anything we could have done to meet your expectation of a 10 instead. We sincerely appreciate your feedback and will take your comments under consideration as we continually work hard to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.
8/10 Bien
MARTINE
Voyage en famille
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
on hôtel
MARTINE
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Francis le 26 oct. 2019
We wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Francis le 15 oct. 2019
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en septembre 2019
Réponse de Jessica - Front Office Manager le 10 oct. 2019
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We are thrilled you enjoyed our suites and staff. We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en septembre 2019
Réponse de Francis le 6 oct. 2019
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We are thrilled you enjoyed our suites, staff and breakfast. We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Jessica - Front Office Manager le 4 sept. 2019
I wanted to say thanks for your recent stay here at Home2! We hope you felt at home and can’t wait to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
albert
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
albert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Leandra
25 mai 2024
Leandra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Liliana
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Équipements
Liliana
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ned
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ned
Séjour de 4 nuits en mai 2024