Avis sur La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Orleans Downtown
La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Orleans Downtown
301 Camp Street, New Orleans, LA
Avis
7,4
Bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Carlos, GM le 4 janv. 2024
Thank you for the 5 star review, we are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Regis
Voyage en groupe
24 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Regis
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
STEPHANE
Voyage en couple
24 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
STEPHANE
Séjour de 2 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Manon
6 mars 2023
Manon
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Danny
18 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Danny
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Customer Care le 19 janv. 2023
Danny,Thank you for rating your stay with us.Best,
8/10 Bien
Pierre-yves
29 oct. 2022
Pierre-yves
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Customer Care le 26 déc. 2022
Dear Pierre-yves,Thank you for giving us an oppurtunity to be at your service. We thank you for rating your stay with us and look forward to showing you our improvements in the near future. Best,
10/10 Excellent
Kathy
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Cynthia
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Deniqua
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Deniqua
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Richard, Bonita
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Darvonn le 22 mai 2024
Thank you for your feedback it is greatly appreciated.
4/10 Médiocre
Maily
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maily
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 21 mai 2024
Thank you for your review, it looks like the additional charge was for smoking in the room. We are a 100% non smoking hotel.
6/10 Satisfaisant
Diana
Voyage en groupe
20 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
carlos
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
carlos
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 21 mai 2024
Thank you for your review, we are sorry to hear of the issues you had during your stay with us. We will talk with our staff about your issues.
10/10 Excellent
Irma M.
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irma M.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 21 mai 2024
Thank you for the kind review and we are glad you enjoyed the location; we also love that we are close but still away enough to relax.
2/10 Horrible
Veniese
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Veniese
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 21 mai 2024
Thank you for your review, we are very sorry to hear about the issues you had during your stay with us. I will speak with both my Manager and Staff about the importance of customer service.
4/10 Médiocre
Ottmar
Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ottmar
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 21 mai 2024
Thank you for your review, we are sorry to hear you didn't enjoy your stay, we let all guest know at check-in that we don't provide daily housekeeping and it must be requested.
2/10 Horrible
Denisha
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Denisha
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 21 mai 2024
Thank you for your review, we are sorry to hear about the issues you had. We encourage all of our guest to ensure their doors are closed so someone wont walk into the room like the gentlemen did to you with not having the door closed. Our guest safety is the most important thing to us and we strive to provide that.
4/10 Médiocre
JESSICA
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
12 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
JESSICA
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 13 mai 2024
Thank you for your review, i will get with our parking company about the situation. I apologize for the issues you had.
2/10 Horrible
Gregory
9 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 13 mai 2024
Thank you for your review, i see that we went in and refunded your card back on 5/6/24. Please call the hotel if you haven't received it yet.
10/10 Excellent
Ida
Voyage en groupe
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ida
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 13 mai 2024
Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.
8/10 Bien
Thomas
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de carlos, gm le 8 mai 2024
Thank you for your review, Im sorry to hear that you had an issue with your bill, i will look into why you haven been refunded yet.
10/10 Excellent
John
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 9 mai 2024
Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.
8/10 Bien
Nelly
7 mai 2024
Nelly
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Darvonn le 7 mai 2024
We appreciate your business and than you for making Laquinta Inn & Suites your choice.
8/10 Bien
Mark
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de carlos, gm le 8 mai 2024
Thank you for the review, we are glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.
8/10 Bien
Ian
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Ian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Darvonn le 7 mai 2024
Thank you for your honest feedback and hope you consider making Laquinta your choice in the near future.
6/10 Satisfaisant
Patrick, Austin
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Carlos, GM le 9 mai 2024
Thank you for your review, we are sorry to hear that you had issues during your stay with us. I will speak with my staff about the issues to ensure that we are providing the best service.
4/10 Médiocre
Norma
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Norma
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Carlos, GM le 9 mai 2024
Thank you for your review, im sorry to hear about the issues with the overpayment and i fixed that right away, however our sensors are very accurate and you were charged based off of someone in your party smoking.
4/10 Médiocre
William
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points faibles : Propreté
William
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Darvonn le 4 mai 2024
We are extremely sadden that you had such a unfortunate experience at our property. Rest assured that we are making the necessary adjustments to improve each individual guest experience at our property in the near future. Thank you for your feedback and hope you consider making Laquinta your choice to make it right in the near future.
2/10 Horrible
Kristel
2 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Kristel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos Harrison, GM le 2 mai 2024
Thank you for your review, im sorry to hear about you having issues with the front desk and directions.
2/10 Horrible
Genieve
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Genieve
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos Harrison, GM le 2 mai 2024
Thank you for your review, while looking at your receipt i see that you were charged for the parking and the destination fees. I see the other charge were refunded.
10/10 Excellent
Leo
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Carlos Harrison, GM le 2 mai 2024
Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Alodia
29 avr. 2024
Alodia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Carlos, GM le 21 mai 2024
Thank you for the 5 star review, we are glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Kathy
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos, GM le 1 mai 2024
Thank you for the 5 star review, we are glad you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Victor
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Victor
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos, GM le 1 mai 2024
Thank you for your review, we are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon
2/10 Horrible
ian
28 avr. 2024
ian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Carlos, GM le 21 mai 2024
Thank you for the review, it looks like we missed the mark during your stay. I will share your review with my staff to better improve our service.
4/10 Médiocre
Chad
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Carlos, GM le 1 mai 2024
Thank you for your review, sorry to see that you had issues during your stay. We will share your concerns with the staff to ensure we are providing the best service to our guest.
6/10 Satisfaisant
Garrett
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Garrett
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos, GM le 1 mai 2024
Thank you for your review, sorry to see that you had issues during your stay. We will share your concerns with the staff to ensure we are providing the best service to our guest.
10/10 Excellent
Monica
22 avr. 2024
Monica
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos, GM le 13 mai 2024
Thank you for your review, we hope you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again soon.
4/10 Médiocre
Sara, Huntington Beach
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
21 avr. 2024
Sara
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos GM le 22 avr. 2024
Thank you for your review, sorry to hear that you didnt enjoy your stay, i will share your concerns with my staff to ensure we are providing the best service.
2/10 Horrible
John
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos GM le 22 avr. 2024
Thank you for your review, we charged you a smoking fee because you smoked in the room, i will gladly send you a copy of the report showing you smoked and how long if you would like it. Also you never reported any damage of your vehicle to us or the parking company as i have spoken with them. If in fact your truck was damaged please send us the photos and we will file the claim for you as they have insurance for any incident caused by valet.
8/10 Bien
paul
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
paul
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos, GM le 20 avr. 2024
Thank you for the review, we are glad you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again in the future.
10/10 Excellent
Nokeysh
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nokeysh
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos, GM le 20 avr. 2024
Thank you for the 5 star review, we are glad that you continue to stay with us and enjoy your stays. We strive to provide the best service and enjoy hearing when that happens. We look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Lidia
18 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lidia
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Carlos, GM le 20 avr. 2024
Thank you for your review, it looks like we didnt meet your needs during your stay. Im sorry for that and will ensure my staff is providing the best service we can.
2/10 Horrible
Soraya
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Soraya
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Josie, AGM le 17 avr. 2024
I'm saddened to hear your stay was not well. Please be assured your feedback is important to us. Thank you for your survey.
4/10 Médiocre
Hope
16 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hope
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Josie, AGM le 17 avr. 2024
Thank you for your survey.
6/10 Satisfaisant
Natalie
Voyage en groupe
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Josie, AGM le 17 avr. 2024
I'm saddened to hear your stay was not well. Please be assured your feedback is important to us. Thank you for your survey.
8/10 Bien
Nya
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nya
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Josie, AGM le 17 avr. 2024
I'm pleased to hear you stay was wonderful.Thank you for your survey.
8/10 Bien
Katherine
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Josie, AGM le 17 avr. 2024
Thank you for your survey.,
8/10 Bien
Tamara
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Josie, AGM le 13 avr. 2024
I'm pleased your stay was wonderful.Thank you for your survey
8/10 Bien
Janice
Voyage en famille, Voyage d’affaires
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Janice
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Josie, AGM le 13 avr. 2024
I'm pleased your stay was wonderful.Thank you for your survey