2 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Apartments in Complex Poseidon

3.5 out of 5
Apartments in Complex Poseidon
ulitsa Kiparis, Aureliya Neighborhood, Nessebar

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1 avis sur 3." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 1 avis sur 3." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 3." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 0 avis sur 3." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 3." "

8,0/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

8/10 Bien

Ingrid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de RG le 25 sept. 2019
Thank you!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en juillet 2018
Réponse de Rositsa le 18 juil. 2018
Thank you!

6/10 Satisfaisant

Emiliya

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Satisfying stay
Overall the resort was nice with different activities like pool, bbq, playground for the kids. There are couple of things I would have changed. We got a two bedroom apartment and it had only one water heater, there is no way for three people to take a shower in a row without one getting the ice cold water. Also in the middle of our stay they had to make a electricity maintenance and we lost power for half a day, that’s a lot of time for three grownups and two kids, especially when you lose power at 9am during breakfast time...
Séjour de 5 nuits en juin 2018
Réponse de Rositsa le 4 juil. 2018
Dear Emiliya, Thank you for your feedback. Your opinion is very important for us to make our service better. Please, note, that the electricity maintenance was done by the Regional electricity Company without notifying us in advance. So, that is not our fault. Best regards