Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
1 sept. 2023
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Brent Larkin le 22 sept. 2023
Thank you for the great score!! Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Dave
Voyage en groupe
3 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Nicole le 3 déc. 2021
Thank you for your feed back we hope to see you back!
10/10 Excellent
Marie, Mori -Heights
23 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Assistant Front Office Manager, Cheri Fornachon le 30 oct. 2018
Thank you for the great comments. We are so happy to hear that you enjoyed the bicycles. We are glad you enjoyed yourself and we hope to serve you again in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 août 2014
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
8/10 Bien
ANONYME
10 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ANONYME
10/10 Excellent
Shilpa, Portland
29 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shilpa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brent Larkin le 29 mai 2024
Shilpa, thank you for the great score and feedback! We are happy that you enjoyed your stay and hope to see you again soon when your plans bring you to Napa!
6/10 Satisfaisant
Sue
Voyage en famille, Voyage d’affaires
27 mai 2024
Les points forts : Équipements
Sue
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brent Larkin le 27 mai 2024
Sue,Thank you for your recent stay and for sharing your feedback. I apologize for the issues you encountered with the shower door and leaking plumbing. However, I am glad to hear that you found the bed comfortable.I am also sorry to hear about your experience with our front desk staff. We strive for excellent service, and I regret that we fell short during your stay. This has already been shared with my team as real time feedback. We appreciate your feedback as it helps us improve. We hope you will give us another opportunity to provide a better experience in the future.Best regards,
10/10 Excellent
Samuel
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brent Larkin le 28 mai 2024
Samuel,Thank you for sharing your experience with us. I'm glad to hear that you found the bedding comfortable and enjoyed the coffee bar and staff.We strive to provide a relaxing and pleasant stay for our guests, and your positive feedback is greatly appreciated. We hope to welcome you back to the Napa Valley Marriott in the future.Best regards,
2/10 Horrible
Krishal
Voyage en famille, Voyage en groupe
24 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Krishal
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Brent Larkin le 25 mai 2024
Thank you for bringing your recent experience to our attention. I apologize for the poor service you received in our restaurant and for the presence of spiders and bugs in your room.This does not reflect our usual standards, and we will address these issues promptly to ensure they do not happen again. There are times where regardless of how great my team is, Mother Nature wins. We have checked the room to ensure it has been taken care of. Your feedback is invaluable in helping us improve.We hope you will give us another chance to provide a better experience in the future.Best regards,
10/10 Excellent
M
Voyage en famille, Voyage en groupe
19 mai 2024
M
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Brent Larkin le 19 mai 2024
M, thank you for the great score! Happy to see you enjoyed the hotel and amenities we provide. We hope to see you next time you are in the Napa Valley!
4/10 Médiocre
Poonam, San Ramon
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Poonam
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brent Larkin le 19 mai 2024
Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. I'm very sorry to hear about the multiple issues you encountered, from the bed and pillow discomfort to the unsatisfactory service at the coffee bar and bar.We understand the importance of a comfortable night's sleep and excellent service, and it is disappointing that we fell short in these areas. Your comments will be addressed with our team to ensure improvements are made.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.
8/10 Bien
Gabriella, Seattle
Voyage en groupe, Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriella
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Brent Larkin le 13 mai 2024
Gabriella, thank you for taking the time with your review and the great feedback. So happy you enjoyed the hotel and our amenities, along with the fire tables! We are always investing in keeping our property in good condition and up to date. I will pass along your feedback on the walls to our team as we work with Marriott on our next phases of room refreshes!
10/10 Excellent
Clare
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clare
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brent Larkin le 5 mai 2024
Clare, thank you for the great words! So happy that our amazing staff made a difference and that you enjoyed all of the amenities we offer! We hope you get to come see us again soon!
10/10 Excellent
Joseph, new Hyde park
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Brent Larkin le 5 mai 2024
Joseph! We appreciate the great score! Hope you had a chance to enjoy all of the amenities that the Napa Valley Marriott has to offer! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Robert
2 mai 2024
Robert
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brent Larkin le 22 mai 2024
Robert, thank you for the great score! I hope we get a chance to see you back in Napa soon to enjoy the weather, wine and hospitality!
8/10 Bien
Michael
26 avr. 2024
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brent Larkin le 19 mai 2024
Michael, than you for taking the time to review us. We hope to get that 5th star next time you get an opportunity to come see us again in Napa!
10/10 Excellent
Adriana
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brent Larkin le 27 avr. 2024
Adriana, thank you for the perfect score! We are happy you enjoyed our visit to wine country and hope that you got to take advantages of the great amenities around the property. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Christine
20 avr. 2024
Christine
Réponse de Brent Larkin le 13 mai 2024
Christine, thank you for your great review! Glad to see you enjoyed your stay at the Napa Valley Marriott! We hope to see you again soon as the weather in Napa is about to be amazing!
10/10 Excellent
Jason
14 avr. 2024
Jason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brent Larkin le 5 mai 2024
Jason, thank you for the great score! So happy to see you enjoyed your time with us at the Napa Valley Marriott and we look forward to seeing you again soon!
8/10 Bien
John
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brent Larkin le 14 avr. 2024
John, we appreciate the nice core and comments about the hotel being clean and quiet! We hope to see you again in the future so we can strive for a 5th star!
10/10 Excellent
Erica
12 avr. 2024
Erica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brent Larkin le 13 avr. 2024
Erica, thank you for your great review of the Napa Valley Marriott! So happy that it looks like you had a great stay! We hope to see you again soon if your travels bring you back to Napa!
10/10 Excellent
Inna
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Inna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brent Larkin le 9 avr. 2024
Inna, so happy to hear you had a nice stay! We hope to get an opportunity to see you again when your plans bring you back to Napa!
10/10 Excellent
Tynisa
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tynisa
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brent Larkin le 28 mars 2024
Tynisa, thank you for the great score! We are so happy to see that you enjoyed your stay with us at the Napa Valley Marriott! Hoping we can see you again soon.
10/10 Excellent
Damian
Voyage d’affaires
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brent Larkin le 19 mars 2024
Damian, thank you for the great score and comments!! Happy to see that you had an amazing experience. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Olga
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Olga
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brent Larkin le 6 mars 2024
Olga, thank you for the great score! Happy to see that the hotel and my team treated you well! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Jen
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jen
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brent Larkin le 1 mars 2024
Jen, thank you for the great score! So happy to see you had a great experience with us in Napa!
10/10 Excellent
Muna
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brent Larkin le 29 févr. 2024
Muna, thank you for your great review! So happy to see you had a nice stay! We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Rozonna
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rozonna
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brent Larkin le 27 févr. 2024
Thank you for taking the time to showcase the wonderful service that Shedrick provided! We are so happy you chose to spend your birthday with us!
8/10 Bien
Bobby
26 févr. 2024
Bobby
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brent Larkin le 26 févr. 2024
Bobby, I am sorry that we were not able to et you in a room with a bathtub. I am happy the rest of your stay was nice! Next time we will do our best to get you a tub!
10/10 Excellent
James
25 févr. 2024
James
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brent Larkin le 26 févr. 2024
James, thank you for the great score! Happy so see we knocked it out of the park and we hope to get a chance to do it all over again if your plans bring you back to Napa!
8/10 Bien
Salon
27 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Salon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brent Larkin le 27 janv. 2024
Thank you for taking the time to give us a review! Hapy to see it was a nice stay. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Dava
Voyage en famille
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dava
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Brent Larkin le 26 janv. 2024
Thank you for the great comments! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Eddie
Voyage en famille
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eddie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brent Larkin le 26 janv. 2024
Thank you for the great comments! I will pass them along to the spa team! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Ruben
Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruben
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brent Larkin le 16 janv. 2024
Ruben, thank you for the great score and the nice notes about the staff, especially recognizing Pedro!We are thrilled to see the great score and hope to see you next time you are in Napa!
8/10 Bien
Luis
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brent Larkin le 16 janv. 2024
Luis, thank you for taking the time to score us! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Jeffrey
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Brent Larkin le 16 janv. 2024
Jeffrey, thank you for the 5 Stars! So happy that we took great care of you here and the Napa Valley Marriott!We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Kaili, Aliso Viejo
15 janv. 2024
Kaili
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Brent Larkin le 16 janv. 2024
Thank you for the great score! We love to see that you had a great experience with us! We hope to see you again soon!
8/10 Bien
yuxin, Walnut Creek
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
yuxin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brent Larkin le 8 janv. 2024
Thank you for the review! Hoping for a chance to get 5 out of 5 next time! Happy New Year and hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
David
2 janv. 2024
David
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Cody
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Customer Service
Cody
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brent Larkin le 15 févr. 2024
Cody, thank you the great feedback. I am happy to see the team took great care of you! We hope to see you again soon when your travels bring you back to the Napa area!
6/10 Satisfaisant
dominique
31 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
dominique
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brent le 1 janv. 2024
Hi Dominique, sorry to see we did not meet your expectations on value for price. We work hard daily to ensure our pricing is in line with our competitors and the team works hard to provide top notch service. I hope we get a chance to try again in the future!
2/10 Horrible
Yi
29 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yi
Réponse de Brent Larkin le 30 déc. 2023
Yi, so sorry to see this score. Highly unusual to see this kind of rating. Please feel free to reach out to me or my manager on duty at the hotel so that we can get more insight as to what went wrong and if we can fix. Happy New Year.
8/10 Bien
Dongmin
28 déc. 2023
Dongmin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Brent Larkin le 30 déc. 2023
Dongmin, thank you for your review! I hope we get a chance to earn a 5/5! Happy New Year and we look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Alexander
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Alexander
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brent le 27 déc. 2023
Alexnder, certainly not the feedback we are used to receiving. I am sorry that your arrival did not go as expected. We have a seasoned, wonderful staff, so not sure what could have gone wrong. We will do better next time!
8/10 Bien
Mariza
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mariza
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brent Larkin le 25 déc. 2023
Mariza, Happy Holidays! Thank you for taking the time to give us a review! We hope to get another chance to try to get to a 10!
8/10 Bien
Damodar, Sacramento
24 déc. 2023
Damodar
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brent Larkin le 25 déc. 2023
Damador, thank you for your review! We will shoot for 5 out of 5 next time! Happy Holidays!
6/10 Satisfaisant
John
Voyage en groupe
18 déc. 2023
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brent Larkin le 18 déc. 2023
John, thank you for the feedback. I apologize for the toilet seat as that should have been addressed prior to your arrival. I would love to know about the parking issues as we have ample parking throughout the property. Happy Holidays to you!
10/10 Excellent
Rony
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rony
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Brent Larkin le 16 déc. 2023
Rony, thank you for the great review! We hope to see you next time your travels bring you back to Napa!
10/10 Excellent
Derek
3 déc. 2023
Derek
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Brent Larkin le 25 déc. 2023
Derek, Thank you for the great score! Happy Holidays and we look forward to seeing you again soon!
6/10 Satisfaisant
Mary
27 nov. 2023
Mary
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Brent Larkin le 18 déc. 2023
Mary, look like we could have done a bit better. If you have any feedback that you would like to share with me, so we can improve, please feel free to reach out to me at the hotel.