Avis sur DUA Miami, Autograph Collection
DUA Miami, Autograph Collection
1300 South Miami Avenue, Miami, FL
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
18 mai 2022
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de SLS Services le 20 mai 2022
Hello Laurent,
We are really sorry that your stay felt below your expectations. We will continue to improve our services and we hope that we can make it up to you the next time you choose to visit us.
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
CHRISTOPHE
25 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHRISTOPHE
Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de SLS Services le 28 févr. 2022
Merci beaucoup CHRISTOPHE!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Kin Lazarre le 4 août 2021
Thank you for your review. Your kind words will be shared with the team.
8/10 Bien
Harry
13 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Harry
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Michael F le 13 juin 2021
Dear Harry,
Thank you for the beautiful review!
We appreciate you taking the time to leave your feedback and hope to welcome you back soon!
Best,
6/10 Satisfaisant
Emmanuel
Voyage d’affaires
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Emmanuel
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Zulfiya Y. le 24 mars 2020
Dear Emmanuel,
Thank you for your review, and for sharing with us the details of your stay. We are glad that you enjoyed your accommodation, hotel amenities and... the bottle of wine. Please accept our apologies with water pressure and the possible inconsistencies with minibar charges. We are here for you, and are happy to assist or correct or investigate on anything that may not not look "right" to you.
Hope for the opportunity to serve you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Zulfiya Y. le 12 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for your review! I am so glad that your SLS Brickell experience was a top notch!
Can't wait to welcome you back!
8/10 Bien
Jonatan
26 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonatan
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Michael F le 27 sept. 2019
Dear Jonatan,
We are sincerely grateful for the excellent review. We can't wait to have you stay with us again!
Best,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Michael F le 14 sept. 2019
Dear Guest,
We are always flattered to receive such great reviews. We hope to see you soon!
Best,
10/10 Excellent
Caroline
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Caroline, thank you for your kind words! The team members at Dua Miami are delighted to hear you enjoyed the amenities and the quality of the food. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
luis
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
luis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Luis, thank you for your concise yet positive feedback. We're delighted to know your stay at Dua Miami was pleasant. We look forward to welcoming you back in the future.
8/10 Bien
Porprym
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Porprym
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 11 mai 2024
Porprym, thank you for appreciating the lovely balcony view at Dua Miami. We're delighted that you enjoyed it. Looking forward to welcoming you back for another wonderful experience.
10/10 Excellent
Angelo
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 26 avr. 2024
Angelo, we're thrilled you enjoyed your time at Dua Miami Brickell, An Autograph Collection Hotel, notably our pool area and convenient location. Our team members strive to make our guests' stays remarkable and we're glad we delivered. We hope to host you again in the future!
8/10 Bien
Ana
18 avr. 2024
Ana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 8 mai 2024
Ana, thank you for your rating of Dua Miami. It's terrific to learn you had an overall positive experience with us. We are striving to make each visit an excellent one and we are looking forward to your next stay.
10/10 Excellent
Bader
17 avr. 2024
Bader
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Bader, thanks for the outstanding rating! We're thrilled you enjoyed your time at Dua Miami and took the time to rate us so highly. We look forward to welcoming you back in the future!
2/10 Horrible
Alan
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Alan, we regret to hear your recent stay didn't meet your expectations. It's our goal to provide a top-notch experience and we apologize if this wasn't achieved. Please rest assured we're taking your feedback under careful consideration for future improvements. Thank you for providing your feedback.
10/10 Excellent
Holtian
13 avr. 2024
Holtian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 4 mai 2024
Holtian, we're overjoyed you had an excellent stay at Dua Miami. We appreciate you choosing our hotel and your outstanding rating. We're keen to welcome you back for another pleasant experience.
10/10 Excellent
Justin, Washington
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 4 mai 2024
Justin, thank you for your wonderful rating of Dua Miami. We're so happy to know you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the future.
8/10 Bien
Vladimir
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vladimir
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Vladimir, thank you for taking the time to review your stay at Dua Miami Brickell, An Autograph Collection Hotel. We're pleased to hear that you had a satisfactory experience. We aim to make every stay a memorable one and your feedback certainly helps us in our continuous effort for improvement. Looking forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Leo
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 21 avr. 2024
Thanks for the perfect rating, Leo!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Dua Miami Brickell, An Autograph Collection Hotel.Have a wonderful day!
8/10 Bien
Craig
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Rasheen Warmington - Front Office le 25 mars 2024
Dear Craig,Thank you for choosing SLS Brickell Hotel & Residences.We apologize that your VIP perk was not delivered. We appreciate your feedback regarding having tea options instead of coffee. We will do our best to incorporate that change in the future.
2/10 Horrible
Mia
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Management le 25 mars 2024
Dear Mia,Thank you for your feedback. We will use this very detailed review to improve.
10/10 Excellent
Alfred, Summerland Key
24 mars 2024
Alfred
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Alfred, thank you for giving us a perfect rating! We're absolutely thrilled you enjoyed your stay at Dua Miami . We pride ourselves in providing our esteemed guests with memorable experiences. We are looking forward to serving you again soon!
8/10 Bien
KIMANI
12 mars 2024
KIMANI
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Kimani, thank you for choosing Dua Miami for your stay and for taking the time to rate us. We're thrilled to see that you had a positive experience and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Larry
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Larry, it's fantastic to hear you had a top-notch stay at Dua Miami Brickell, An Autograph Collection Hotel. We appreciate your fantastic rating on Expedia and hope to welcome you back in the near future for another incredible experience. Safe travels!
10/10 Excellent
Edgar, Santo Domingo Este
11 mars 2024
Edgar
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Thomas
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Allan D
Voyage en groupe
4 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan D
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 5 mars 2024
Dear Allan D, Thank you for choosing to stay with us at SLS Brickell and taking the time to provide us with your feedback. We are very sorry to hear that we didn’t meet your expectations during your visit. We appreciate your candid comments and will learn from them to help us improve in the future. Please know that your feedback has been shared with the broader team and will be addressed immediately. We hope that you will give us the opportunity to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Tevin
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tevin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 4 mars 2024
Dear Tevin, Thank you very much for your kind review. Great to hear that you enjoyed your experience and that our team helped to create such a memorable stay.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Michelle
28 févr. 2024
Michelle
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 4 mars 2024
Dear Michelle, Thank you for choosing to stay with us at SLS Brickell and taking the time to provide us with your feedback.We are very sorry to hear that we didn’t meet your expectations during your visit. We appreciate your candid comments and will learn from them to help us improve in the future. Please know that your feedback has been shared with the broader team and will be addressed immediately. We hope that you will give us the opportunity to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Gina
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 26 févr. 2024
Dear Gina, Thank you very much for your kind review. Great to hear that you enjoyed your experience and that our team helped to create such a memorable stay.Sincerely,
10/10 Excellent
Anastassia
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anastassia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Management le 25 mars 2024
Dear Anastassia,Thank you for your feedback, we do hope to welcome you back to SLS Brickell very soon.
8/10 Bien
Alejandro
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandro
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 25 févr. 2024
Querido Alejandro, me encantó recibirte. Esperamos su regreso. Gracias por sus comentarios.
6/10 Satisfaisant
Larisa
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Larisa
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Renata Ayutova le 19 févr. 2024
Dear Larisa, Thank you for choosing to stay with us at SLS Brickell and taking the time to provide us with your feedback.We are very sorry to hear that we didn’t meet your expectations during your visit. We appreciate your candid comments and will learn from them to help us improve in the future. Please know that your feedback has been shared with the broader team and will be addressed immediately. We hope that you will give us the opportunity to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Brent
Voyage d’affaires
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brent
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 18 févr. 2024
Dear Brent, absolutely loved hosting you. We look forward to your return. Thank you for your feedback.
4/10 Médiocre
Victor
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
Victor
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Management le 16 févr. 2024
Dear Victor,Thank you for your feedback, we are sorry your stay was not absolutely amazing. Please note that we will use the information shared to improve in the future.
2/10 Horrible
Hayley
15 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hayley
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Management le 15 févr. 2024
Dear Hayley,Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
La
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Management le 15 févr. 2024
Dear La,We absolutely loved hosting you. We look forward to your return. Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Thomas
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Renata Ayutova le 12 févr. 2024
Dear Thomas, Thank you very much for your kind review. Great to hear that you enjoyed your experience and that our team helped to create such a memorable stay.Sincerely,
8/10 Bien
Elizabeth
Voyage en famille
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Renata Ayutova le 12 févr. 2024
Dear Elizabeth, Thank you very much for your kind review. Great to hear that you enjoyed your experience and that our team helped to create such a memorable stay. We will definitely consider your suggestion in regard to the festive activities. Sincerely,
4/10 Médiocre
Nicholas
Voyage en famille, Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Nicholas
Réponse de Renata Ayutova le 6 févr. 2024
Dear Nicholas,Thank you for choosing SLS Brickell. We strive to improve and elevate guest experience; we sincerely apologize if your stay was anything less than exemplary. Sincerely,
10/10 Excellent
Dk
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dk
Réponse de Renata Ayutova le 6 févr. 2024
Dear Daniel, Thank you very much for your kind review. Great to hear that you enjoyed your experience and that our team helped to create such a memorable stay.Sincerely,
10/10 Excellent
Rosa, Carolina
Voyage en couple
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 31 janv. 2024
Dear Rosa, Thank you very much for your kind review. Great to hear that you enjoyed your experience and that our team helped to create such a memorable stay.Sincerely,
8/10 Bien
Kevin, Tampa
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office Management le 25 mars 2024
Dear Kevin,Thank you for your review, we appreciate your feedback, and look forward to having you with us again soon.
10/10 Excellent
Tyresha
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyresha
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 31 janv. 2024
Dear Tyresha, Thank you very much for your kind review. Great to hear that you enjoyed your experience and that our team helped to create such a memorable stay.Sincerely,
10/10 Excellent
sohaib
23 janv. 2024
sohaib
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Office Management le 25 mars 2024
Dear Sohaib,Thank you for this amazing review, we do hope to welcome you back to SLS Brickell very soon.
6/10 Satisfaisant
Nagizkhan
Voyage en couple
19 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Nagizkhan
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 22 janv. 2024
Dear Nagizkhan,Thank you for choosing SLS Brickell. We strive to improve and elevate guest experience; we sincerely apologize if your stay was anything less than exemplary. Please do not hesitate to contact us directly for further assistance.
10/10 Excellent
Constantinos
Voyage en famille
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Constantinos
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 22 janv. 2024
Dear Constantinos, Thank you very much for your kind review. Great to hear that you enjoyed your experience and that our team helped to create such a memorable stay.Sincerely,
2/10 Horrible
francis
Voyage d’affaires
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
francis
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 22 janv. 2024
Dear Francis,Thank you for choosing SLS Brickell. We strive to improve and elevate guest experience; we sincerely apologize if your stay was anything less than exemplary. Please do not hesitate to contact us directly for further assistance.
2/10 Horrible
Arik
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arik
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 22 janv. 2024
Dear Arik,Thank you for choosing SLS Brickell. We strive to improve and elevate guest experience; we sincerely apologize if your stay was anything less than exemplary. Please do not hesitate to contact us directly for further assistance.
10/10 Excellent
Juan Roberto
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan Roberto
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Joyce Stephanie Perez le 11 janv. 2024
Dear Juan Roberto, Thank you very much for your kind review. Great to hear that you enjoyed your experience and that our team helped to create such a memorable stay.Sincerely,