Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
19 mai 2024
Les points forts : Propreté
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Haley
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Haley
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Edgar
23 avr. 2024
Edgar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Taneka
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Taneka
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Breyanna
11 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Breyanna
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jessica
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Ramon
8 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
False advertisement
Ramon
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Jennifer
29 oct. 2023
Jennifer
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
ramy
Voyage d’affaires, Voyage en couple
6 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ramy
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Rheagan
Voyage en couple
21 août 2023
Rheagan
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
George
22 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
George
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
felipe
Voyage en famille, Voyage en couple
3 janv. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
felipe
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Amilcar
2 janv. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amilcar
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Jerome
24 déc. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Jerome
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
8/10 Bien
Kenneth
28 nov. 2021
Les points forts : Propreté
Kenneth
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
2/10 Horrible
Evelyn
Voyage en couple
1 nov. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyn
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Beatrice L
Voyage en famille
29 oct. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beatrice L
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
2/10 Horrible
Vexter
25 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vexter
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
8/10 Bien
Angela R
19 oct. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angela R
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
4/10 Médiocre
Kayla
Voyage en couple
18 oct. 2021
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
2/10 Horrible
Tandra
Voyage en couple
14 oct. 2021
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tandra
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
6/10 Satisfaisant
Jacob
11 oct. 2021
Jacob
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
6/10 Satisfaisant
Victoria
Voyage en couple
28 sept. 2021
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
ShaTonae
18 sept. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ShaTonae
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 28 sept. 2021
Dear Happy Guest
We are ecstatic to see that you enjoyed your stay with us. Providing awesome customer service is what we strive to provide to all of our guests daily. We are so happy to see we have reached this goal with you! Hope to welcome you back soon.
Take Care!
Vector Travel
2/10 Horrible
Theodore
Voyage en couple
17 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Theodore
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
4/10 Médiocre
Terry
17 sept. 2021
Les points faibles : Propreté
Won’t be back.
Terry
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 28 sept. 2021
Dear Terry
Thank you for your feedback. We want to sincerely apologize tor the issues that you experienced at our property. Please note that we take your feedback very seriously and we have corrected the issues listed above. Thank you for your feedback and giving us the opportunity to gain valuable knowledge about the issue listed above.
Best
Vector Travel
10/10 Excellent
Jada
17 sept. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jada
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 sept. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
A decent place for the price
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Guest Experience Manger le 28 sept. 2021
Dear Guest
We want to apologize for the issues that you experienced in your unit during your stay with us. Through your feedback we have been able to correct all issues that you have stated above. We are glad to see that overall you did have a positive experience and you enjoyed your stay. We look forward to servicing you again in the future.
Best
Vector Travel
4/10 Médiocre
VICTOR
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
VICTOR
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Kayla
Voyage en famille
3 sept. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Kayla
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Guest Experience Manager. le 6 sept. 2021
Dear Kayla
Thank you for giving us a perfect rating! We are so happy that we were able to meet all of your needs during your stay. Please reach out to us when you are ready to book your next stay with us. Take Care!
8/10 Bien
Dennis
Voyage en famille
28 août 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Dennis
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 6 sept. 2021
Dear Happy Guest
Thank you for your positive rating. We are delighted that we were able to serve you with your travel needs. We are excited to welcome you back soon. Please reach out to us directly when it is time to book your next stay. Take Care!
2/10 Horrible
James
Voyage en couple
24 août 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 6 sept. 2021
Dear James
We sincerely apologize about the inconveniences that you experienced during your check-in process with us. We do understand your frustration and we apologize about this. We do have an extended security process when we are servicing our guests. We also do a security deposit to ensure there are no damages to our unit. Once we ensure everything is intact at the property the security deposit is released immediately. We would like to make it right for you When you stay with us again we would like to offer you a 20% discount on your stay. Please reach out to the Guest experience manager if you would like to accept this offer. We look forward to hearing from you soon. Take Care!
6/10 Satisfaisant
danielle
24 août 2021
danielle
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 28 sept. 2021
Dear Guest
It looks like we fell short of something during your stay. We want to know more. Please reach out to us so that we can make this right. Hope to hear from you soon.
8/10 Bien
Amanda
Voyage en couple
24 août 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 28 sept. 2021
Dear Amanda
Thank you so much for your positive review! We are so happy that you enjoyed your stay with us. Communication is the key to our success so I am glad that we were able to respond immediately to your issue. We look forward to servicing you in the future. Take care!
2/10 Horrible
antonio luis
17 août 2021
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
experiencia desastrosa en una reservación.
antonio luis
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 18 août 2021
Dear guest
We want to sincerely apologize about any inconveniences that you experienced during your stay with us. We want all of our guests to be pleased with the accommodations that we provide. We are truly sorry for falling short of this. We do want you to know we are fixing all of the issue you described and making it right. Thank you for helping us become better hosts. Take Care!
4/10 Médiocre
Nicole
14 août 2021
Nicole
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
6/10 Satisfaisant
Kirbi
3 août 2021
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Kirbi
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 11 août 2021
Dear Kirbi
Thank you for your review. What happen during your stay? How did we fall short in our service during your stay. We want to know more. Please reach out to us and let us know what happen. Looking to hear from you soon!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 août 2021
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 25 août 2021
Dear Guest
Thank you for reaching out to us about your recent stay with us. We want to sincerely apologize about the inconveniences that you experience in our home. We do want to make sure that we are meeting out guests standards and expectations during their stay. We are truly sorry for falling short of this. We hope that you would let us make it up to you. We would love to give you a 20% discount on your next stay with us. Please reach out to us to help you book your next stay with us. Take Care!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 27 juil. 2021
Dear happy guest!
We are ecstatic to see that you enjoyed your stay. with us. Thank you for giving us a perfect rating. We hope to welcome you back soon. Take care,
Vector Travel.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
15 juil. 2021
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Experience Manager. le 27 juil. 2021
Dear Guest
We hate to see that you did not enjoy your stay. We want to know more. Please reach out to us so we can understand what went wrong with your stay. Looking forward to hearing from you soon. Take care!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 juil. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Experience Manger le 26 juil. 2021
Dear guest
Thank you for rating our property and giving us your honest feedback. inadequate parking can be a huge hassle. We want to apologize that you experience this during your stay with us. Please let us know what we can do to make your stay better for your next visit. Take Care!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 juil. 2021
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 26 juil. 2021
Dear guest
Thank you for sharing your honest feedback with our team. We sincerely apologize that the communication was not the best and the actual size of the unit was not what you anticipated. We would like you to give us another shot if your travel needs bring you back to the area. We would like to offer you a 20% discount on your next stay with us. Give us a call for your next visit and we will personally book you the unit you are looking for, Hope to hear from you soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 juin 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 26 juil. 2021
Dear happy guest
We are delighted to see that overall you had a great stay. We do apologize about that the pool was not open for community use. The maintenance issue has been resolved and it is open for use. If you are in the area again please reach out to us so we can assist you with your next booking. Take care!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 juin 2021
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 24 juin 2021
Dear happy guest
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are so happy to see that overall you enjoyed your stay and your needs were met. Please reach out to us when you are ready to book your next stay. Take Care!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
16 juin 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 24 juin 2021
Dear Guest
Thank you for your honest feedback. We want to sincerely apologize for the issues that you experienced during your stay with us. We have worked to fix the issues described above. We do hope that you would give us another chance to host your stay in the future. Warmest wishes
Vector Travel.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 juin 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de Guest Experience Manger le 14 juin 2021
Dear Guest
Thank you for your review. We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. We want to sincerely apologize for any inconveniences that you experience during your stay with us. This is not the level of service that we normally provide to our guests and we are truly sorry that you had to experience this. We do hope you give us another chance to host your travel needs in the future. Best wishes
Vector Travel
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
8 juin 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 14 juin 2021
Dear Guest
We are sadden to hear that your stay did not go as is should have. We sincerely apologize for any inconvenience that you experienced during your stay. We want all of our guests to have an extraordinary experience when they stay with us. We are truly sorry for falling short of this. We do hope that in the future you give us another chance to host your travel needs. Best Wishes
Vector Travel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 mai 2021
Les points forts : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2021
Réponse de Guest Experience Manger le 13 juin 2021
Dear Guest
Thank you for allowing us to host you. We are happy to hear that overall you did enjoy your stay with us. We do want to apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We were able to fix these issue thanks to your honest review. Thank you for taking the time to help us improve. Please do not hesitate to reach out to us for your next stay. Take care!
Vector Travel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 mai 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 13 juin 2021
Dear Guest
Thank you for taking the time to give us your honest feedback. We want to apologize for the issues that you experienced during your stay. We want you to know we are working to fix these issues. We are happy to see that overall you had a good stay. We hope that you would allow us to host your next visit when that time comes.
Best,
Vector Travel
10/10 Excellent
Dominque
15 mai 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Dominque
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de Guest Experience Manager le 13 juin 2021
Dear Happy Guest
Thank you so much for a perfect rating. We pride ourselves on guest excellence. We are happy to see that you took notice. We want to thank you for allowing us to host you for your travel needs. We can't wait to welcome you back for your next stay. See you soon
Vector Travel