Avis
9,4
Exceptionnel
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
3 mai 2024
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Samuel Wong le 28 mai 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Samuel WongGeneral Manager Soneva Jani
10/10 Excellent
wonjong
30 sept. 2023
wonjong
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
hiraide
Voyage en couple
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
hiraide
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Soneva Jani Resort le 26 sept. 2023
Dear Guest,We're delighted to hear that your stay with us was amazing in every way. Your praise for our service, facilities, restaurant, view, and hospitality means a lot to us. Our hosts takes great pride in providing excellent service, and your kind words about their friendliness and kindness are truly appreciated.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another fantastic experience.Warm regards,Eddie Teh General Manager
10/10 Excellent
Marieyolaine, Atlanta
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marieyolaine
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Soneva Jani Resort le 23 août 2023
Dear Marieyolaine Warm Greetings from Soneva Jani Resort.Thank you so much for sharing your wonderful experience during your stay at Soneva Jani.From the seaplane ride to the unmatched beauty of our property, we're delighted that you were captivated right from the start. Your praise for our hosts including your Barefoot Guardian Ashab, warms our hearts – their dedication to making your stay special is something we're proud of.The indescribable beauty of our property is something we're grateful to share with our guests. We're glad you enjoyed the unique experiences like the dining/Director’s Cut and the villa slide – your enthusiasm is infectious!Our culinary team is delighted that you loved the food, and our commitment to the environment is something we hold dear. Banning plastic bottles and encouraging a barefoot lifestyle is our small way of protecting the ocean we cherish.Thank you for choosing us as your favorite vacation spot & Looking forward to your next visit!Warm regards,Eddie TehGeneral Manager
10/10 Excellent
Vladimir
Voyage en famille
19 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vladimir
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Vladimir
Voyage en famille
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AMAZING
Vladimir
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jo le 18 avr. 2023
Dear Vladimir,Sunny greetings from Soneva Jani and thank you so very much for your 10 out of 10 score for your recent holiday with us. We are delighted to know you had an amazing experience and made such great memories. We hope we have the opportunity to welcome you back soon to make some more!Warm regards, Josje van EngelenResort Manager
10/10 Excellent
yutaka
12 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
yutaka
10/10 Excellent
Richard Andrew, Utica
Voyage en couple
21 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard Andrew
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Eddie Teh - General Manager le 22 sept. 2022
Dear Richard,Thank you for your kind words which I shall share with my team.We are pleased that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back to our resort again next year.Best WishesEddie
10/10 Excellent
Willy
25 juil. 2022
Willy
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Eddie Teh, General Manager le 10 nov. 2022
Dear Willy,Thank you for giving us a ten-star rating!We look forward to welcome you back soon.Best Regards
10/10 Excellent
Carlos
6 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carlos
Séjour de 4 nuits en juin 2020
Réponse de Soneva Jani Resort le 17 oct. 2022
Dear Carlos,Thank you for giving us a ten-star rating!We look forward to welcome you back soon.Best RegardsEddie TehGeneral Manager
10/10 Excellent
Fernando
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fernando
Séjour de 3 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en novembre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A dois
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 mai 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2018