Centre d’affaires

Avis sur Blue Bay Platinum Hotel

5 out of 5
Blue Bay Platinum Hotel
Cumhuriyet Bulvari No:1, Marmaris, Mugla

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 35 avis sur 109." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 40 avis sur 109." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 16 avis sur 109." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 109." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 13 avis sur 109." "

7,6/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Lou, france

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Décevant à tous niveaux
Chambre sale Sanitaires mal nettoyés Plage de fortune Chambres très mal isolées Literie très dure!!! Nourriture très décevante. Les seuls points positifs sont l’emplacement très central et le personnel.
Séjour de 1 nuit en août 2018

10/10 Excellent

Davut

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Au top ! Ayant beaucoup hésité après avoir vus trop de commentaires négatifs c’est avec un grand plaisir que j’y retournerai.. ne tenez pas compte des avis sur internet 😉
Séjour de 3 nuits en juillet 2018

6/10 Satisfaisant

djam, Z

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
proche centre ville et de toutes les activités
Déçu par le ménage pas fait pendant 2 jours les serviettes de toilettes ne sont pas changées durant le séjour. Trop d'alcool à disposition des jeunes qui en abuse. Le personnel est accueillant.

8/10 Bien

STEPHANE, montpellier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel bon sejour
Hotel en plein centre de Marmaris Clientele moyenne scandinave anglo saxonne et russe essentiellement mais c est marmaris on savait a quoi s attendre Buffet tres bien Le seul hic eau en bouteille en tout inclus payante seulement au verre

10/10 Excellent

mustafa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gute Hotel Sauberkeit
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Yusuf Bahadir

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel ist in Bestlage und wird gut geführt. Zimmer sauber und Essen ist gut. Bin soweit zufrieden
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Tracey

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic, everything you need is here, highly recommended. One or two of the staff are a little miserable but that could be due to the very long hours and tiredness it can't be easy.
Séjour de 5 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Amir

Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

Khalil

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Hafiz

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2022

8/10 Bien

Miss Aeleen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Blue Bay Platinum is a very clean hotel, staff are friendly and food excellent. Drink is terrible though, we ended up at the supermarket buying wine and beer. All drinks in the a la carte are great but you have to pay for them, all inclusive drinks just really bad. Lack of information from reception on what time meals are, what areas are available to guests, no info whatsoever on any entertainment or anthing really about the hotel. We found the patisserie after two days, couple of days later found out that the beach have loungers that are free to use for Blue Bay guests. Top swimming pool best for the sun all day, bottom pool warmer but more noisy due to it being next to the speaker. There is a more adult friendly area with small swimming pool out the back, not sure on the sun hitting it though. Cleaners are great, anything you need just ask, free water each day for your room, fridge actually worked and air con good.
Séjour de 7 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Bina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The trip was very pleasant and enjoyable
Séjour de 3 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Wayne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2021

2/10 Horrible

Hiba

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Would not recommend this property when there are many similar to it. My items were stolen from my room and after informing the front desk, nothing was done to help. I would not recommend anybody to stay at a place where their personal belongings are not kept safe in their own room.
Séjour de 5 nuits en août 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very friendly and smiley especially mr antonio who was a chef at the spa.Foods are adequate and there was a lot of option but deserts are limited for our opinion.Location was good enough and they let us use the facility after checking out.
Séjour de 5 nuits en août 2021

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Manager war überhaupt nicht freundlich und personal beim Empfang sehr schlecht
Séjour de 2 nuits en août 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en septembre 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The whole hotel from arriving to leaving. Food was lovely
Séjour de 8 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Place is amazing staff are amaing cant do enough for you, have booked up 2 go again next year
Séjour de 10 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The sun bed wars was a downer however i will say they had plenty of spare beds stacked just had to find somewhere to put. We were only there 3 nights room was lovely with sea view and very large. Food was very nice but 3 days we were there lunch was all the same everyday. Staff were great and the Turkish bath was beat one ive ever had also massage was great too
Séjour de 3 nuits en septembre 2019

2/10 Horrible

Jack

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service
Ik had voor een grote kamer gereserveerd, voor 2 personen, kom ik daar aan zeggen ze dat het al vol is terwijl ik al betaald had. Mijn vriend moest op een bank slapen omdat ze ons een kleinere kamer gaven. En daarvoor heb ik geen eens geld terug gekregen. Ik kom hier nooit meer terug
Séjour de 6 nuits en juillet 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Staff were very friendly and helpful, room was clean. Majority of communal areas were clean although toilets near the pool needed more regular maintenance. Busy hotel, quiet relax pool a peaceful haven.
Séjour de 7 nuits en avril 2019

2/10 Horrible

Timur

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rezillik Sınıf Atlamış
Otel inanılmaz kötü, uyumanız çok zor sesli odaları hizmet sıfır çalışanlara sorulan her soru ukala cevaplarla dolu. Odamın kapısına Rahatsız etmeyiniz yazmama rağmen, kat hizmetlisi odama girdi ve girmeden önce konuşmasını duydum arkadaşıyla bir bakıcam dedi ve açtı. İnanılmaz kötü tavsiye etmiyorum. Şikayetlerimi söylip çıkmak istedim kalan günümü iade etmiceklerini bildirdiler. Gece vardiya müdürü geyik peşinde otele tatile gelmiş. Çalışanlar yabancılara Türkçe küfür ediyordu.. otel değil sanki tımarhane..
Séjour de 2 nuits en avril 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the food- really tasty and loads of it. The different spaces meant although there were loads of people there were lots of quiet places
Séjour de 5 nuits en avril 2019

2/10 Horrible

Ali fuat

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Berbat bir gece yaşadım
1 saat lobide bekletildim ve otelde 1 saat konaklamadan ayrıldım
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Hayal Karavural le 8 mars 2019
Sayın Ali Bey, Otelimizdeki rezervasyonunuz 15.02.2019 giriş olmasına rağmen siz otelimize 14.02.2019 tarihinde gelmişsiniz. Dolayısıyla arkadaşlarımızda size yardımcı olabilmek adına odanızı hazırlatmak için lobide bekletmek zorunda kalmışlar ve daha sonra da odanızı vermişler. Yine de tesisimizden kaynaklı olmasa da böyle bir sorun yaşadığınız için özür diler, otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla,

8/10 Bien

Soner

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mükemmel konum
Mükemmel konum, mükemmel kahvaltı, güleryüzlü ve canayakın personel.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Reservation Chief le 9 févr. 2019
Otelimize gösterdiğiniz nazik ilginize çok teşekkür ederiz. Memnuniyetiniz ve görüşleriniz bizim için önemlidir. Saygılarımızla Hayal Karavural

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en novembre 2018

6/10 Satisfaisant

Anonymous, UK

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lovely hotel, great location
Really lovely 10 day holiday spent at the Blue Bay Platinum. The rooms need some updating now and the constant daytime entertainment is boring, repetitive and not aligned to the type of guests staying at the hotel (not 18-30). This aside the hotel is immaculately clean, the staff helpful and the swimming pools are more than adequate. The rooms are spacious and the food is lovely - definitely something for everyone!
Séjour de 10 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

A2018, Kent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic staff - credit to the hotel.
The staff absolutely made the place - they could not do enough for me during my stay. The hotel is well located with great facilities. I would recommend it to any one.
Séjour de 7 nuits en septembre 2018

2/10 Horrible

A.alshatti, Kuwait

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The badness hotel ever i book it ,,,too bod and i never come again
Séjour de 2 nuits en août 2018

4/10 Médiocre

Hassan

Les points faibles : Confort de la chambre
المكيف تعبان بس عقب برد ، البرجه وصخه اذا نزلت فيه بتيرب
Séjour de 1 nuit en août 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Not a 5-star hotel
Good location. Little bit overrated. Not 5-star more like 4. RUDE UNPROFESSIONAL STAFF !!
Séjour de 5 nuits en août 2018

10/10 Excellent

Ingvild S.

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott all inklusive hotell i Marmaris
Flott hotell og nydelig mat med fantastisk buffet. Vi kommer gjerne tilbake.
Séjour de 3 nuits en juillet 2018

8/10 Bien

Erol

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
All inclusive hotel for locals Staff nice - food good. But rooms are motel-ish.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

8/10 Bien

Mostafa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2018

10/10 Excellent

Hadeel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2018

8/10 Bien

Neil, Lancashire

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not a lot to fault about the hotel, one of the best I've stayed in. The beach is about 150 metres away if you want to swim in the sea or there are 2 outdoor and one indoor pools. The food is pretty good with plenty of choice and the staff were all great. Theres some on site entertainment in season, a very reasonably priced (£9 for 3 courses upwards) A la Carte restaurant at the front of the hotel if you fancy a change from the buffet. Theres also a lot of good reasonably priced eateries nearby. I would have liked some form of games room to pass half an hour occassionally or some form of television i could watch other than bbc world news, this is a majority British holiday destination after all. My biggest gripe would probably be with the alcholic drinks available which is really poor. There's Efes beer, local wine, Vodka, Gin or Raki and thats it, if like us you drink about 2 beers per holiday, find the local wine somewhat unpalletable, then you may be limited to Vodka or Gin. Overall id say 4* is a fair rating and from what we heard coming back it was far better than several others nearby and I'd go there if going back to Marmaris having purchased a bottle or two at duty free first.
Séjour de 10 nuits en mai 2018

8/10 Bien

Jabz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decent hotel with decent services, happy customer
Séjour de 6 nuits en mai 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
really friendly staff clean hotel great 5 *
Séjour de 7 nuits en mai 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
the location of the hotel, the staff and the facilities are great but the entitainment isn’t great, the food is repetitive and there’s not much to do at the hotel
Séjour de 7 nuits en avril 2018

2/10 Horrible

giada

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
non mi sono trovato affatto bene
no aria condizionata, no wifi, palestra piscina chiuse dalle 18.00 alle 09.00, personale menefreghista. pessimo

10/10 Excellent

Onder

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chech in den check out a kadar Güleryüz

6/10 Satisfaisant

TOLGA

Les points faibles : Propreté

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ハイシーズンでは無かったので、スパ、サウナがホテル情報と異なり早く切り上げされていて、バーもクローズされていた。シーズンオフは対応してない事前情報が欲しかった。ホテルの電源ONの為にカードをさすが、10回以上やって反応するトラブルがあり、チェックアウトの時に話したが、反応が悪かった。その他のサービスは良かった、友達は満足だったようです。
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de front office le 30 janv. 2018
We are sorry to hear that you had bad experience at our Hotel. We hope to meet you again and would like to make you happy most. Kind regards, Management

8/10 Bien

ermis

Les points forts : Propreté et personnel et service
good trip
it was ok//
Séjour de 2 nuits en décembre 2017

6/10 Satisfaisant

Isabel

Séjour de 1 nuit en novembre 2017

8/10 Bien

Alexa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All positive
For me in November perfect. Staff lovely. Room more than adequate and clean. The attached restaurant was good value and quality very good. Nice breakfast. Easy parking.
Séjour de 2 nuits en novembre 2017

10/10 Excellent

kamen, london

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Most helpful reception staff I have ever dealt with. My son had his 15th birthday on our arrival day and I had phoned in advance with request if a cake can be organised. Delicious cake was waiting for us in the evening at the A La Cart restaurant of the hotel. Also they done the extra mile organising a massive family room for my mom and dad so they could be close to us. Overall great experience! Thank you!
Séjour de 7 nuits en octobre 2017

10/10 Excellent

Yakub, Coventry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent A 5* Hotel
Hi All, So 2nd visit to this lovely hotel and what can I say everything was perfect. From the reception staff to the Dining staff everyone were ready to help. Read a few poor visits on here before i left and i thought oh no, people having poor experiences, how ever when we got there it was a good experience. Cleanliness was very good and the food was spot on. Although the variety could be better and changed more often... NIcola at reception very helpful and the manager very helpful, if they don't have it they literally will arrange to get it for us! Cant complain. Shame about the weather as we did not make use of the pool! When I went last year I had apple baklawa shame they didnt have it this year...
Séjour de 5 nuits en octobre 2017