Avis
7,6
Bien
8,0/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
11 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 janv. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
good location
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Carlo, Suisse
25 août 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
correct
Carlo
10/10 Excellent
AMU
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
AMU
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de GR le 26 mars 2024
Thank you Amu for your choice, We are happy to provide a good experience. We hope to host you more often soon
10/10 Excellent
Jakob Legård
11 févr. 2024
Jakob Legård
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GR le 14 mars 2024
Thank Jakob you for your choice, we look forward to hosting you more often soon
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GR le 15 nov. 2023
Dear, Thank you for choosing us. Your comments are important to us, based on it we work to improve our products and services.
10/10 Excellent
Nelson
9 déc. 2022
Nelson
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Ines
Voyage d’affaires
8 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
xxx
Ines
Séjour de 9 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Relations le 13 déc. 2019
Good day Ms. Ines,
Thank you so much for taking the time to review our hotel, your feedback is highly valuable to us.
We hope to see you again soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Relations le 11 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your review, your feedback highly important to us.
Our aim to ensure that our guests are comfortable as possible with us during their stay. We are happy to have met your expectations.
We hope to see you again soon.
Kind Regards,
8/10 Bien
Pierre
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relations le 29 oct. 2019
Good day Mr. Pierre,
Thank you so much for taking the time to review our hotel, your feedback is valuable to us.
Looking forward to seeing you again soon.
Kind Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relations le 29 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for taking the time to review our hotel, your feedback is valuable to us.
Looking forward to seeing you again soon.
Kind Regards
8/10 Bien
Nicolette
19 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Nicolette
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations le 19 juil. 2019
Good day Ms. Nicolette,
Thank you for your feedback, we appreciate it as it is of great value to us.
You scored our hotel an 8/10, is there anything we could have done better to have gotten a 10/10? Your opinion inspires us to ensure that our guests have a pleasant stay, that is our aim.
Looking forward to hearing from you soon.
Kind Regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Nilsa Timane le 18 juin 2019
Good Day Sir,
Thank you for your precious feedback, we much appreciate the time you dedicated in writing us about your experience at the VIP Grand Maputo.
We will verify and take action to restore the internet issue in the room you stayed in.
We thank you for choosing the VIP Grand Maputo for your stay and hope to have your preference on your next trip to Maputo.
8/10 Bien
승원
7 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
승원
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Nilsa Timane le 18 juin 2019
Thank you for your scoring our property and for choosing the VIP Grand Maputo.
We look forward to welcome you back in a near future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Nilsa le 22 déc. 2018
We would like to thank you for taking the time to advise us about your recent stay at the VIP Grand Maputo, you opinion is important to us, and we will definitively take it under consideration.
Season Greetings.
10/10 Excellent
Woong Kyu
18 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Woong Kyu
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Nilsa le 22 déc. 2018
We much your appreciate your preference and the time you took to write us back.
We are glad you enjoyed your stay and expect to have you back at the VIP Grand Maputo.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Nilsa Timane. le 17 déc. 2018
Good day Sir,
Thank you for your review and you choosing the VIP Grand Maputo for your stay.
We can understand what your breakfast complaint is about and the issue as been addressed and we hope it can be clarified and we can have the information better displayed on the web page.
We wish you a Merry Christmas and Happy New Year!
8/10 Bien
Mark
13 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Nilsa Timane le 17 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you for your feedback and for choosing our services.
We hope to welcome you back soon.
4/10 Médiocre
Dejm106, South Africa
29 sept. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dejm106
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Nilsa Timane le 1 oct. 2018
Dear Mr. Dejm106,
Thank you for taking the time to write us this review.
I was disappointed to read about your latest experience when staying with us. We extend our deeply apologies for the various situations you reported and will take immediate action to verify how it could be possible as this is not by far our standard.
If you are visiting Maputo again, please give us a second chance to change this first bad impression.
With the most sympathy,
8/10 Bien
Huba
29 sept. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Comfortable stay in capital city
Huba
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Nilsa Timane le 1 oct. 2018
Thank you for your comment,
We are glad you enjoyed your stay and please the pleasure of welcoming you soon.
Best Regards,
8/10 Bien
Heinrich
12 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pleased
Heinrich
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Nilsa Timane le 18 sept. 2018
Thank you for your precious opinion, we will definitively take it under consideration and work to improve the internet signal in all areas.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Nilsa Timane, Reservations Manager le 22 août 2018
Thank you for staying with the VIP Grand Maputo e taking the time to write us your feedback.
We hope you enjoyed your stay and give us the pleasure of welcoming you back.
We wish you all the best.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
15 août 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Nilsa Timane, Reservations Manager le 24 août 2018
Firstly i would like to thank you for advising us on your stay at the VIP Grand Maputo.
I'm very disappointed to read about your experience during your stay with us and i extend my sincere apology for your experience.
I empathize with the points you indicated, regarding the single bed i agree that it is small, a double bed room can be allocated under request and availability.
Thank you again.
10/10 Excellent
Jennifer
13 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jennifer
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Nilsa Timane, Reservations Manager le 14 août 2018
Dear Jennifer,
Thank you for staying with us and for your precious feedback.
It is uplifting to know that we could meet your expectations.
we wish you all the best.
6/10 Satisfaisant
Hastings, Harare
30 juil. 2018
Hastings
Séjour de 6 nuits en juillet 2018
Réponse de Nilsa Timane, Reservations Manager le 1 août 2018
Thank you for your insight Mr. Hastings, your opinion is important to us and we will dedicate our attention to the point you presented.
We thank you for your preference and for choosing to stay with the VIP Grand Maputo.
Best compliments,
8/10 Bien
Mark
9 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
VIP GRAND MAPUTO HOTEL
Mark
Séjour de 5 nuits en juin 2018
Réponse de Nilsa Timane, Reservations Manager le 26 juin 2018
Dear Mr. Mark,
Your review is important and much appreciated. Thank you for sharing your experience with us and with other travelers. We are pleased to read that you liked the Hotel and the pool and garden areas.
Our Hotel aims to provide a truly unique experience and we are thrilled that we were able to meet your expectations.
We look forward to welcome you back to the Hotel in a near future.
8/10 Bien
Shubhra
21 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good!
Shubhra
Séjour de 6 nuits en avril 2018
Réponse de Nilsa Timane le 24 mai 2018
Thank you for your opinion Mr. Shubhra, it is very important to us.
It is rewarding to know that your enjoyed your stay, you must know we are continuously working to improve and better serve you.
8/10 Bien
Salvatore , Gaborone Botswana
4 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Salvatore
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Nilsa Timane le 10 avr. 2018
Good day,
Thank you for your feedback and for your preference in our services.
We will forward your observations to the management and do our best to provide you with a better experience on our next visit.
6/10 Satisfaisant
Sean
3 avr. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Sean
Réponse de Nilsa Timane le 10 avr. 2018
Tank you.
6/10 Satisfaisant
Rob
3 avr. 2018
Rob
Réponse de Nilsa Timane le 10 avr. 2018
Thank you for your review Mr. Rob, it is an important tool to help us improve and better serve you.
Please accept our apologies for the experience, your review will be sent Management on an effort to guarantee e better experience on your next visit.
10/10 Excellent
Alfonso
18 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Improve
Alfonso
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
10/10 Excellent
Theo
30 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Theo
Séjour de 4 nuits en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
8/10 Bien
Pieter
5 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bom, mas oferece pouco pelo preço que cobra
Pieter
Séjour de 1 nuit en juin 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfekte forhold
Voyageur vérifié
8/10 Bien
ilse
20 mars 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ilse
10/10 Excellent
Dzunisani
6 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dzunisani
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 janv. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Edward
24 déc. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Edward
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 déc. 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Great hotel if you are able-bodied
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Raul Roberto
27 nov. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Convenient and comfortable
Raul Roberto
4/10 Médiocre
John Petter, Maputo
5 oct. 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
poor service
John Petter
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Henry, Cape Town, South Africa
15 juil. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Henry
Réponse de Nilsa Timane le 19 juil. 2016
Good day Sir,
We thank you for your comment, we are committed to do always better. Unfortunately we are not able to provide you with the invoice as the payment is made by the Agency and we have to invoice them.
Thank you.
8/10 Bien
HYUNWOONG
2 juil. 2016
HYUNWOONG
Réponse de Nilsa Timane le 8 juil. 2016
Good day Mr. Hyunwoong,
We thank your staying with us and for your kind rating.
Your feedback helps us to provide you a better service on your next stay, hoping to see you back shortly.
Regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre