Avis
6,2
7,0/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
27 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ammy le 7 avr. 2024
Hi, Sara! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ammy le 25 févr. 2024
Hi, thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
4/10 Médiocre
Frederick
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Hotel thought I wouldn’t notice.
Frederick
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Joey le 23 janv. 2024
We are sorry for the inconvenience, Frederick! We can understand that your stay did not meet your expectations. Do not worry we will strive hard to serve better. Do give us another opportunity and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon. Regards, Joey
2/10 Horrible
ARJELEN
Voyage en famille
27 déc. 2023
ARJELEN
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Joel le 23 janv. 2024
Hi, Arjelen! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improving our services and we assure you that your next visit will be awesome. Regards, Joel
6/10 Satisfaisant
Brandin
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Brandin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Barbara le 23 janv. 2024
Hey, Brandin! Thank you so much for the positive rating and for taking your valuable time to share the review with us. We are going to try to make sure your future visits are nothing less than perfect. Have a wonderful day ahead. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Wonho
2 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonho
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Joey le 18 janv. 2024
We are sorry for the inconvenience caused to you, Wonho! We will surely look into this issue and will put our best efforts to enhance your experience. Regards, Joey
2/10 Horrible
Marilyn
Voyage en couple
14 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marilyn
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de Barbara le 6 déc. 2023
Sorry for the hassle you faced, Marilyn! We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Barbara
2/10 Horrible
Alex
7 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Alex
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Tim le 6 déc. 2023
Hi, Alex! We are very sorry that you have had an uncomfortable experience with us. Cleanliness is something about which we are particular and can not compromise, of course, we never want our visitors to face these problems. Thank you for raising this problem, and be assured that we will take this up and address it immediately. In case something else, please contact us. Regards, Tim
4/10 Médiocre
Gayle
Voyage en couple
30 août 2023
Les points faibles : Propreté et équipements
Gayle
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Noé le 12 sept. 2023
Hola Gayle! Acepte nuestras más sinceras disculpas por la decepción causada. Estamos de acuerdo en que la falta de limpieza es altamente inaceptable. Por lo tanto, le solicitamos que tome esto como un caso fuera de lugar, ya que estamos completamente obsesionados con la limpieza y es uno de los aspectos básicos que consideramos para servir a nuestros huéspedes. Tenga la seguridad de que hemos actualizado a nuestro equipo para tomar las medidas necesarias de inmediato para resolver este problema. Ten un buen dia. Saludos, Noé
8/10 Bien
Adolfo
Voyage en couple
20 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adolfo
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Ammy le 23 mars 2023
Hola, Adolfo. Muchas gracias por estar con nosotros. Esperamos seguir contando con tu cariño y apoyo. Saludos, Tim.
8/10 Bien
Deepak, North York
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deepak
Séjour de 8 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Jörgen
7 déc. 2022
Jörgen
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Ava le 22 déc. 2022
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Jorgen! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Ava
2/10 Horrible
TSUJI
19 nov. 2022
TSUJI
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
6/10 Satisfaisant
OSAMU
28 sept. 2022
OSAMU
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Warren
Voyage d’affaires
25 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Warren
Séjour de 6 nuits en juin 2022
Réponse de Jane le 10 juil. 2022
Hi, Warren! We are glad to see that you liked our services. Regards, Jane!
4/10 Médiocre
Jose Alvin
Voyage d’affaires
23 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose Alvin
Séjour de 10 nuits en juin 2022
Réponse de Simon le 10 juil. 2022
Hi, thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Simon
2/10 Horrible
Daniel
10 juin 2022
Daniel
Séjour de 2 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Warren
Voyage d’affaires, Voyage en couple
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Warren
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Simon le 23 juin 2022
Thanks for the positive rating, Warren! Hope to welcome you again soon. Regards, Simon
4/10 Médiocre
Wilma
27 mai 2022
Les points faibles : Propreté
Wilma
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Simon le 11 juin 2022
Hi, Wilma! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Simon
10/10 Excellent
Vasilios
Voyage en groupe
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Awesome palace
Vasilios
Séjour de 20 nuits en avril 2022
Réponse de Joey le 4 mai 2022
Hi, we appreciate your valuable feedback. Looking forward to hosting you soon with a superb experience. Regards, Joey
8/10 Bien
Richard
12 avr. 2022
Richard
Séjour de 5 nuits en mars 2022
Réponse de Ammy le 15 avr. 2022
Hi, Richard! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
10/10 Excellent
Derrick A
11 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Derrick A
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de Jason le 13 avr. 2022
Thank you for rating us highly, Derrick. We are glad to know that services offered by us meet your expectations and we will endeavour to keep it up. Regards, Jason
10/10 Excellent
Warren
Voyage d’affaires, Voyage en couple
4 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Warren
Séjour de 23 nuits en mars 2022
Réponse de Ammy le 4 avr. 2022
Hi, Warren! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
8/10 Bien
Mogens
Voyage en couple
23 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mogens
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Cheshta le 25 mars 2022
Thank you so much for the positive rating, Mogens! Be assured, we will surely work on your feedback and ensure better services in the future. Regards, Ivy
8/10 Bien
YU, Setagaya
21 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YU
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Jackson le 22 mars 2022
Hi, Thanks a lot for staying with us. Looking forward to hosting you soon. Regards, Jackson
10/10 Excellent
Raja Azfar
12 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raja Azfar
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Ammy le 12 mars 2022
Hi, thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Jane le 23 févr. 2022
We appreciate your positive rating, We do take pride to serve our guests an amazing experience. Regards, Jane!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 déc. 2021
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Ammy le 12 déc. 2021
Hi, we are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Amelia.
6/10 Satisfaisant
anicia
16 nov. 2021
Les points faibles : Confort de la chambre
anicia
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Ammy le 17 nov. 2021
Hi, Anicia! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Amelia
8/10 Bien
Sherlaine
6 nov. 2021
Les points forts : Propreté
Sherlaine
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Cheshta le 8 nov. 2021
Hi, Sherlaine! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Ivy
8/10 Bien
Lorenzo
3 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lorenzo
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Ammy le 4 nov. 2021
Hi, thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
8/10 Bien
mchale
10 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mchale
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
2/10 Horrible
Alexis
Voyage d’affaires
20 juin 2021
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The worse hotel in manila
Alexis
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de Bruce le 23 juin 2021
Sincere Apologies, Alexis! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is perfect. Regards, Bruce
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 15 nuits en mars 2021
Réponse de Marie le 11 avr. 2021
Thank you so much for the positive rating, Hope to serve you soon with an amazing stay. Regards, Marie!
2/10 Horrible
Jahzeel Ann
28 juil. 2020
Les points faibles : Personnel et service
Jahzeel Ann
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Nur le 8 août 2020
Hi, Jahzeel! Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Nur