Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Justine
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Justine
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Diego
Voyage en groupe
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diego
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Maria José Guerra, Guest Experience Manager le 6 avr. 2024
Dear Diego,Thank you for sharing this review of your time at our hotel.We are all thrilled that you enjoyed every aspect of your stay and that our team members added to this experience positively.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Maria José Guerra, Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Chloé
Voyage en famille
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chloé
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Maria José Guerra, Guest Experience Manager le 4 sept. 2023
Chère Chloé,Merci pour cette excellente appréciation.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié le style épuré de notre hôtel, ainsi que nos chambres spacieuses et lumineuses. Il est également agréable de savoir que notre coin piscine et bar en rooftop ont contribué à rendre votre séjour mémorable. Nous sommes heureux que notre emplacement proche du vieux centre ait été pratique pour vous, permettant de profiter pleinement de Palma de Majorque.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Maria José Guerra, Guest Experience Manager
8/10 Bien
Stephane
5 août 2023
Stephane
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 10 août 2023
Dear Stephane,Thank you very much for taking your time and grading your experience with us! We all hope to welcome you back soon, what we are all truly looking forward!
8/10 Bien
DELPHINE
26 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DELPHINE
Séjour de 3 nuits en avril 2023
8/10 Bien
ALAIN
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propre bien situer
ALAIN
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 25 août 2022
Dear Alain,Thank you very much for taking your time and sharing your last experience at Meliá Palma Bay with us as the rest of Expedia's followers. We are delighted regarding your high given score!We really hope to welcome you back again.Best Regards
10/10 Excellent
Sylvie
9 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour découvrir Palma sans voiture
Sylvie
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
RENAN
13 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour une nuit. Pas pour un séjour.
RENAN
Séjour de 2 nuits en février 2022
10/10 Excellent
sandrine
31 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
sandrine
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
6/10 Satisfaisant
Fabienne
Voyage en famille
27 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Fabienne
Séjour de 6 nuits en août 2021
6/10 Satisfaisant
Eric
10 août 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bof
Eric
Séjour de 4 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Amélie
Voyage en groupe
29 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amélie
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 août 2020
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
nuisances sonores et manque de propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2020
10/10 Excellent
kevin
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
kevin
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Romain
Voyage d’affaires
25 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Romain
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
4/10 Médiocre
Meron
Voyage en famille
30 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meron
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de María José Guerra, Guet Experience Manager le 28 août 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking your time and sharing your opinion about Meliá Palma Bay with us as the rest of Expedia's followers.
We all look forward to welcoming you in our hotel to let you live an unforgettable stay.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
JEAN-JACQUES
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel splendide
JEAN-JACQUES
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de María José Guerra, Guest Experience Manager le 28 août 2019
Dear Jean-Jacques,
We would like to thank you for taking the time to share with Hotels.com community a review about your stay at the Meliá Palma Bay. It is an absolute pleasure for us to receive all your positive comments regarding the quality among our services and facilities experienced.
We really hope you bring home unforgettable memories.
We hope this will be your first of many stays with us.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de María José Guerra, Guest Experience Manager le 12 août 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking your time and sharing your last experience at Meliá Palma Bay with us as the rest of ebookers's followers.
We really hope to welcome you back in a near future.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Luis, Cannes
Voyage en couple
6 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de María José Guerra, Guest Experience Manager le 7 août 2019
Dear Luis,
Thank you very much for taking your time and grading your experience with us!
We all hope to welcome you back soon.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de Melia Palma Bay Team le 29 juil. 2019
Dear Guest,
We are pleased to read such a nice comments from your part, thank you very much for taking your time and be able to share with us your possitive experience in Meliã Palma Bay Hotel. Our first objective is to give our customers an excellent service and we are glad to know you were able to enjoyed our kind service.
I will be glad to let our team your kind words.
We look forward to welcome you back again in your next experience abroad.
Best regards,
Maria José Guerra
Gex Manager
10/10 Excellent
Lucas, Paris
Voyage en groupe
23 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucas
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de María José Guerra, Guest Experience Manager le 27 juin 2019
Dear Lucas,
Thank you very much for taking your time and grading your experience with us! Our greatest as biggest goal is your satisfaction, for what I am more than happy to express my pride on behalf of the entire team of Meliá Palma Bay for have had reached your expectations! we will pass your comment to Nuria who will be very happy about it.
We really hope to welcome you back soon.
Best Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de María José Guerra, Guest Experience Manager le 5 juin 2019
Dear Guest,
First of all we would like to thank you for taken the time to share your recent Experience with us at Meliá Palma Bay.
We are very sorry to learn that our location did not meet your expectations.
We hope to welcome you back in a near future.
Best Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de María José Guerra le 24 mai 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your score.
Best Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 4 mai 2019
On behalf of the entire team of Meliá Palma Bay we would like to thank you for taking your time and sharing your experience with us.
We will take into consideration your comments in order to provide our guests the best service as well as identifying improving areas through the hotel.
It has been a real pleasure having you here and we really hope to welcome you back.
We remain at your entire disposal for any further assistance you might need.
Best regards,
10/10 Excellent
David, Geneve , ch
Voyage en couple
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de María José Guerra, Guest Experience Manager le 25 avr. 2019
Dear David,
First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent Experience with us at Meliá Palma Bay. We are delighted to read that you enjoyed so much our delicious breakfast, prepared on a daily basis with genuine and local products.
Kindly be informed that our Yhi Spa was closed due to unexpected maintenance work to improve our facilities and the level of service we strive to offer to our valuable guests.
We really hope to have the opportunity to hosting you back in a near future.
Best Regards,
10/10 Excellent
Fanel, Paris
Voyage en couple
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fanel
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 4 mars 2019
Dear Fanel,
First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us.
We really hope to welcoming you back soon to the paradise.
Best Regards,
10/10 Excellent
Pierre
29 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon choix
Pierre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 30 sept. 2018
Dear Mr. Pierre,
First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us at Meliá Palma Bay.
We all look forward to welcoming you back in a near future.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent emplacement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 16 sept. 2018
Dear Guest,
First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us at Meliá Palma Bay.
We already look forward to welcoming you back soon.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 sept. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de María José Guerra le 17 sept. 2018
Dear Guest,
First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us at Meliá Palma Bay.
We hope to welcoming you back in a near future.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Abel, Genève
3 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service Excellent
Abel
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Melia Palma Bay team le 3 sept. 2018
Dear Guest,
First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us and the rest of travelers.
We hope to welocoming you back soon.
Best Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
accueillant,proche de la plage,piscine sur le toit
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 31 août 2018
Dear Guest,
First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us and the rest of travelers.
We hope to welocoming you back soon.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
SEP, Lausanne
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé, proche de tout
SEP
Séjour de 8 nuits en juillet 2018
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 19 août 2018
Dear Sep,
Greetings from Mallorca...
First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us at Meliá Palma Bay.
We are delighted to read that you enjoyed an overall nice stay with us.
We all look forward to welcoming you back soon.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Emilie, paris
13 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon séjour
Emilie
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Melia Palma Bay team le 13 août 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
caro, CRETEIL
12 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Une très bonne expérience
caro
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de Melia Palma Bay team le 13 août 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2018
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 1 août 2018
Dear Guest,
First of all we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us at Meliá Palma Bay.
We all hope to welcoming you back in a near future.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Elodie, Lyon
29 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne expérience
Elodie
Séjour de 6 nuits en juillet 2018
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 30 juil. 2018
Dear Elodie,
It is a truly honour to express you on behalf of the entire team of Meliá Palma Bay my most sincere gratefulness for taking your time and sharing your wonderful words regarding your last experience with us. Your recognition is our biggest pride. Thank you so much for highlighting our staff, especially Abraham. I will transmit your comment to him and he will very very motivated.
We all look forward to welcoming you back in a near future.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 16 juil. 2018
Dear Guest,
Thank you for having taken the time to share your recent experience with us at Meliá Palma Bay.
We all look forward to welcoming you back in a near future.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel propre et confortable.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2018
Réponse de María José Guerra Guest Experience Manager le 14 juil. 2018
Dear Guest,
First of all, we would like to thank you for having taken the time to share your recent experience with us at Meliá Palma Bay.
We all look forward to welcoming you back in a near future.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre spacieuse tout confort
Voyageur vérifié
Réponse de María José Guerra, Guest Experience Manager le 2 juin 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your lovely experience about your recent stay at Meliá Palma Bay.
We are glad to learn that you have enjoyed an overall pleasant stay at our Resort, appreciating our outstanding views, facilities and design of our rooms.
We all hope to welcoming you back in a near future.
Best Regards,
María José Guerra
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
jean noel, Paris
11 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mon séjour professionnel à Palma
jean noel
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de María José Guerra, Guest Experience Manager le 5 juin 2018
Cher Jean Noel,
Nous vous remercions de tout cœur pour ces sincères compliments.
C'est une grande satisfaction de savoir que vous avez passé un merveilleux séjour à Palma de Mallorca.
Sachez, Monsieur Jean Noel, que toute l’équipe du Meliá Palma Bay se réjouit d’ores et déjà de vous accueillir à nouveau.
Avec mes meilleures salutations,
María José Guerra
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Prescilla, Clermont-Ferrand, France
28 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prescilla
Séjour de 6 nuits en août 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2017
8/10 Bien
Gilles
27 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Bonne situation et bon petit déjeuner
Gilles
10/10 Excellent
Noah
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Noah
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Andreas
16 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Andreas
Séjour de 4 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Lucinda
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucinda
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Stojan
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stojan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Josep M
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josep M
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Maria José Guerra, Guest Experience Manager le 3 mai 2024
Apreciado Josep M,Nos sentimos muy orgullosos de haber sido el hotel elegido para disfrutar de su visita a nuestra ciudad.Nos complace saber que la limpieza de la habitación y el estado del hotel han sido de su total satisfacción, así como el servicio recibido. Trabajamos con pasión para ofrecerle una experiencia de habitación excepcional y nos alegra mucho que haya valorado positivamente estos aspectos. Por otro lado, lamentamos que nuestra oferta gastronómica no haya cumplido con sus expectativas, especialmente en lo que respecta a opciones para los más pequeños. Aunque no disponemos de un menú infantil específico en la información proporcionada, nuestra intención siempre es proporcionar experiencias gastronómicas auténticas y satisfacer a todos nuestros huéspedes. Valoramos sus comentarios y los tendremos en cuenta para continuar mejorando.Esperamos volver a recibirle en un futuro muy próximo.Un cordial saludo,Maria José Guerra, Guest Experience Manager