Avis sur Hotel Victoria Gran Meliá
Hotel Victoria Gran Meliá
Avenida Joan Miro 21, Palma de Mallorca, Mallorca
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de The Guest Experience Department le 11 avr. 2023
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et espérons que vous avez pu profiter de la superbe vue que nous offrons sur la baie de Palma.Les membres de notre équipe sont des experts professionnels qui travaillent dans notre hôtel depuis des années. Ils sont habitués à travailler avec des clients de différentes nationalités et parlent plusieurs langues, dont le français bien sûr. Nous sommes désolés si ce n'était pas le cas et restons toujours à votre disposition.Au plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous.Bien cordialement,The Guest Experience Department
8/10 Bien
thierry
12 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel, chambres sur Marina un peu bruyantes.
thierry
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Gloria Arenaza-Assistant Guest Experience Manager le 25 nov. 2022
Dear thierry,On behalf of the entire Team, we would like to thank you for having chosen our Hotel Victoria, a Gran Meliá, to spend your recent holidays in Palma.We are happy to read that you loved our wonderful breakfast with magnificent views over the harbour and the cathedral.On the other hand, we are sorry to know that the noise from the outside could have disturbed your rest. For future reservations, please do not hesitate to contact us in advance so we can inform you about all room categories we offer.With reference to the late check out, please allow me to kindly inform you that the prices at our Hotel are established according to 5-star hotel standards in Palma de Mallorca, but thank you very much for sharing your honest opinion with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Kind regards,
4/10 Médiocre
Philippe
Voyage en famille
17 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Gloria Arenaza-Assistant Guest Experience Manager le 20 août 2022
Dear Philippe,We highly appreciate your comments, thanks to them we continously strive to strengthen the points that need to be improved.Please accept our apologies for not having been able to achieve your expectations.Thank you once again and we hope you come to visit us again soon.Best regards,
10/10 Excellent
ABDERRAHMANE
Voyage en couple
22 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ABDERRAHMANE
Séjour de 7 nuits en mars 2022
Réponse de Gloria Arenaza-Assistant Guest Experience Manager le 17 avr. 2022
Cher Monsieur ABDERRAHMANE,
Nous vous remercions de la confiance que vous nous avez témoignée en choisissant l'Hôtel Victoria, a Gran Meliá, pour passer vos vacances à Palma et de nous avoir fait part de votre opinion sur ce site.
En tant qu'équipe, c'est un honneur pour nous de lire que vous avez passé un merveilleux séjour avec nous, en soulignant notre expérience du petit-déjeuner avec des vues incroyables sur la baie de Palma et la cathédrale et le service fourni par notre personnel.
Nous nous réjouissons déjà d'avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans votre maison loin de chez vous, notre Hôtel Victoria, a Gran Meliá.
Sincèrement,
10/10 Excellent
Stephane
9 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephane
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Maria le 9 nov. 2018
Dear Stephane,
Thank you so much for taking the time to sharing this positive feedback about your recent stay with us.
I am delighted to know that you enjoyed so much the time at Gran Meliá Victoria - much appreciated.
We are very much looking forward to welcoming you back again!
With best regards,
Maria Ansalone
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Shouye
4 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shouye
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Maria Ansalone Guest Experience Manager le 5 nov. 2018
Dear Shouye,
thank you very much for sharing your feedback about your recent stay at Gran Meliá Victoria.
We are more than glad to see that everything was of your fullest satisfaction.
The whole team would be pleased to welcome you back.
Kindest regards,
Maria Ansalone
Guest Experience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Maria Ansalone Guest Experience Manager le 2 août 2018
Dear Guest,
Thank you very much indeed for posting your feedback regarding your recent stay with us at the Gran Meliá Victoria.
We appreciate reading that the Gran Meliá touch of luxury was of your liking. Our hotel, as an Urban hotel in Palma, is well connected to different means of transport, with which you can visit the beaches in Mallorca. For us, it will be our pleasure to advise you about them or to arrange excursions to the amazing beaches in Mallorca at your next stay.
We are very much looking forward to welcoming you back again - hand on heart , hopefully in the not too distant future.
Kindest regards,
Maria Ansalone
Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Rilc, Annecy
30 avr. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel à proximité immédiate du port.
Rilc
8/10 Bien
LE QUÉRÉ
12 janv. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel bien placé
LE QUÉRÉ
8/10 Bien
alain, paris
5 juin 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Fin de semaine à Palma.
alain
8/10 Bien
Andre, Presentevillers
24 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comme chez soi
Andre
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 mai 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Mal placé
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Nathalie R.
10 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Tête à tête amoureux
Nathalie R.
10/10 Excellent
Christophe, saint tropez
2 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hotel !
Christophe
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 oct. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
HOTEL
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Marike, PALMA
1 août 2014
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Déception
Marike
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
19 août 2013
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
à peine le niveau d'un 4 étoiles.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mong, Paris, France
20 mai 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Passeport de charme
Mong
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 oct. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Handy
11 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Handy
10/10 Excellent
Melle
11 janv. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Vraiment à recommander
Melle
10/10 Excellent
Romaine, PARIS
6 juin 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon hotel luxe classique
Romaine
10/10 Excellent
Georgina
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgina
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Sarabdeep
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarabdeep
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Peggy, Malba
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peggy
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de The Guest Experience Department le 22 mai 2024
Dear Ms. Peggy,Greetings from the Hotel Victoria, a Gran Meliá Hotel!Many thanks for your review of your recent visit.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.Wishing you all the best and looking forward to your next visit,The Guest Experience Department
10/10 Excellent
Ronald
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de The Guest Experience Department le 18 mai 2024
Dear Mr. Ronald,Greetings from the Hotel Victoria, a Gran Meliá Hotel!Many thanks for your review of your recent visit.It is delightful to hear that our commitment to a life well-lived shone through during your visit, and that you found comfort in the sumptuous rooms and elegant furnishings of our hotel. Your commendation for Samir, our dedicated bartender, is deeply appreciated and epitomizes the signature warmth and style of our service. We are also thrilled that you enjoyed the unrivalled fine dining experience in our restaurant and the refined atmosphere of our bars. Your glowing remarks are a testament to our dedication to providing exceptional experiences and intuitive personal service.We really hope we will have the opportunity of welcoming you back in the future. Kind regards,The Guest Experience Department
10/10 Excellent
Mariela, Las Vegas
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariela
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de The Guest Experience Department le 13 mai 2024
Chère Madame Mariela,Salutations de l'Hôtel Victoria, a Gran Meliá Hotel!Nous vous remercions pour ce bel avis.Nous vous remercions pour votre évaluation élogieuse et nous sommes ravis que vous ayez apprécié le service exceptionnel de notre équipe.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,The Guest Experience Department
10/10 Excellent
Carlos Alain
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos Alain
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Guest Experience Department le 28 avr. 2024
Cher Monsieur Alain,Salutations de l'Hôtel Victoria, a Gran Meliá Hotel!Merci pour votre charmant commentaire.Nous sommes ravis que notre hôtel ait répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,The Guest Experience Department
10/10 Excellent
mark
24 avr. 2024
Les points forts : Équipements
mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Guest Experience Department le 28 avr. 2024
Dear Mr.,Greetings from the Hotel Victoria, a Gran Meliá Hotel!We appreciate your feedback regarding your recent experience.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you again soon, Best regards,The Guest Experience Department
8/10 Bien
sean
18 avr. 2024
sean
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Michael
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de The Guest Experience Department le 6 avr. 2024
Lieber Herr ,Grüße vom Hotel Victoria, einem Gran Meliá Hotel! Herzlichen Dank für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Wir freuen uns sehr, dass Sie einen tollen Aufenthalt bei uns hatten.Schön wäre es, Sie in der Zukunft nochmal begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenThe Guest Experience Department
10/10 Excellent
Joe
3 mars 2024
Les points forts : Équipements
Joe
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Guest Experience Department le 4 mars 2024
Dear Mr. ,Greetings from the Hotel Victoria, a Gran Meliá Hotel!We appreciate you taking the time to review your recent experience.We are delighted to read that your time with us was enjoyable and that you found our rates competitive.We look forward to welcoming you back. Best regardsThe Guest Experience Department
10/10 Excellent
Anna
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna
Séjour de 5 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Neeta
20 févr. 2024
Neeta
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Annette, CULVER CITY
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annette
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de The Guest Experience Department le 13 févr. 2024
Dear Ms Annette,Greetings from the Hotel Victoria, a Gran Meliá Hotel!Many thanks for your review of your recent visit.It gratifies us immensely to learn that our colleague's helpfulness made a notable impact on your experience, truly embodying our dedication to intuitive personal service. We are also thrilled that our breakfast offerings, featuring a continental buffet and live show cooking, met your expectations for an unrivalled fine dining experience.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,The Guest Experience Department
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de The Guest Experience Department le 18 févr. 2024
Sehr geerhrte Andrea,vielen Dank für Ihr positives Feedback!Wir danken Ihnen herzlich für Ihre lobenden Worte und freuen uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unserer Räumlichkeiten, die Freundlichkeit unseres Personals und die gute Lage unseres Hauses hervorheben. Es ist unser stetiges Bestreben, Ihnen eine Umgebung zu bieten, in der sich die Verbindung zum Land, der Respekt für gut gemachte Dinge und eine zurückhaltende Eleganz in jedem Detail widerspiegeln. Wir sind stolz darauf, dass wir Ihnen einen Einblick in eine Welt des Außergewöhnlichen gewähren und Ihnen mit unserem intuitiven persönlichen Service ein unrivalled fine dining experience bieten konnten.Mit freundlichen GrüßenThe Guest Experience Department
6/10 Satisfaisant
Santiago Lorente
Voyage en couple
21 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Santiago Lorente
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Marcia a
20 janv. 2024
Marcia a
10/10 Excellent
Linda, Lompoc
18 janv. 2024
Linda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Michelle
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel
Michelle
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The Guest Experience Department le 2 janv. 2024
Dear Ms. Michelle,Greetings from the Hotel Victoria, a Gran Meliá Hotel!We appreciate your feedback regarding your recent experience.We are delighted to hear that our dedicated team contributed to making your stay memorable, offering immaculate service and those special touches that embody our dedication to a life well-lived. It's wonderful to know that the pristine condition of your room and the exclusive chocolate offerings added a touch of understated elegance to your evenings. The location of our hotel is indeed privileged, and we're thrilled that the panoramic views of the sunrise during breakfast left you with lasting impressions.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Best wishes for 2024,The Guest Experience Department
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Chelsea, Atlanta
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chelsea
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Werner
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Werner
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Manager le 11 oct. 2023
Lieber Herr Werner,Grüße vom Hotel Victoria Gran Meliá, einem Gran Meliá Hotel! Vielen Dank für Ihren Kommentar.Es freut uns sehr, dass Ihnen unsere Küche und das freundliche Personal gefallen haben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen einen hervorragenden Service zu bieten und schätzen Ihr positives Feedback. Wir nehmen Ihre Anmerkung bezüglich der in die Jahre gekommenen Infrastruktur zur Kenntnis und möchten darauf hinweisen, dass unser historisches Hotel eine umfassende Renovierung bis Ende 2023 oder Anfang 2024 plant. Dies wird dazu beitragen, unseren Gästen ein noch besseres Erlebnis zu bieten.Wir bedauern, dass Sie während Ihres Aufenthalts Unannehmlichkeiten erlebt haben und möchten uns für eventuelle Unzulänglichkeiten entschuldigen. Ihre Rückmeldung ist für uns sehr wertvoll, um unseren Service und unsere Einrichtungen kontinuierlich zu verbessern.Wir würden uns freuen Sie eines Tages bei uns wieder zu begrüßen und verbleiben mit freundlichen Grüßen.
10/10 Excellent
Patricia Ann
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia Ann
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Manager le 11 oct. 2023
Dear Patricia Ann,We always welcome feedback from our guests and appreciate you taking the time to share your thoughts.We are thrilled to hear that you loved everything about your stay, especially the incredible staff and the excellent service and food. Our team takes pride in providing friendly, attentive, and professional service to ensure our guests have a memorable experience. It's great to know that you found our hotel to be truly exceptional, and we appreciate your kind words about the atmosphere around the pool.We are delighted that you are considering returning to our hotel, and we look forward to welcoming you back for another fantastic stay.Best regards,
8/10 Bien
Eoin
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eoin
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Prof. Dan
Voyage en groupe
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Prof. Dan
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
MIRIAM
Voyage en famille
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MIRIAM
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Manager le 9 sept. 2023
Apreciada Miriam,Nos alegra saber que disfrutaron mucho de su estancia y que nuestro servicio y las comodidades de la habitación fueron de su agrado. Apreciamos sus amables palabras, ya que trabajamos arduamente para mantener un ambiente elegante y acogedor para nuestros huéspedes.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,
6/10 Satisfaisant
Robert
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Rosemary
Voyage en couple
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosemary
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de The Guest Experience Department le 4 sept. 2023
Dear Rosemary,Thank you for your positive feedback.It's great to hear you enjoyed your time at our hotel. Our dedicated team always strives to provide exceptional service and maintain a comfortable atmosphere for our guests. It's also great to know that you enjoyed our dining options as well, as we take pride in offering creative cuisine and traditional ingredients at our La Terraza del Victoria restaurant.We look forward to your next visit, Warm regards,The Guest Experience Department
8/10 Bien
Andreas
3 sept. 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andreas
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de The Guest Experience Department le 4 sept. 2023
Dear Andreas,Thank you for reviewing your recent stay.We are delighted to hear that you appreciated our good service, pool, and breakfast. It's great to know that you found our rooms clean and well-spaced, even though they might have an older style. Our hotel is indeed a historical building, and we are planning a full renovation by the end of 2023 to further enhance our guests' experience.We apologize for any inconvenience caused by the road construction along the harbour. The works are being carried out by the City Council of Palma to beautify the public areas, and we assure you that measures are taken to minimize the acoustic effects on our guests' stay. We hope you enjoyed the hotel's prime location, within walking distance to Palma and proximity to various attractions.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience. Kind regards,The Guest Experience Department