Avis sur Hotel El Llorenç Parc de la Mar - Adults Only
Hotel El Llorenç Parc de la Mar - Adults Only
Plaça de Llorenç Villalonga 4, Palma de Mallorca, Illes Balears
Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
10 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Viktor Veres, Front Office Manager le 10 août 2022
Dear Carole,
Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again. Best regards,
8/10 Bien
Youlia
6 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien
Youlia
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 10 juin 2022
Bonjour Youlia,
Merci d'avoir pris un moment pour partager votre expérience à El Llorenç. Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez trouvé notre emplacement, notre personnel et nos installations à votre goût.
Pour votre prochain séjour, nous vous recommandons l'une de nos lumineuses chambres Signature ou nos suites.
Notre toit a une capacité limitée, mais nous espérons que vous avez apprécié les belles vues et la plus grande piscine à débordement de Palma!
Nous espérons vous revoir bientôt.
Sincères amitiés,
6/10 Satisfaisant
samia
Voyage en couple
7 janv. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
samia
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Joan Comas, General Manager le 25 févr. 2022
Dear Samia,
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant and that you enjoyed the food. For your next visit we recommend you try our Suites which have sea view or our bright Signature Rooms facing the park in front.
We hope you’ll visit us again soon.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Viktor Veres, Front Office Assistant Manager le 7 déc. 2021
Chér Anoyumous,
Nous sommes ravis des résultats de votre expérience dans notre maison, merci beaucoup pour vos aimables appréciations, elles nous aident à améliorer notre service ! Nous espérons vous revoir bientôt à El Llorenç Parc de la Mar ! Meilleures salutations,
8/10 Bien
Domenica
29 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sympa
Domenica
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de Viktor Veres, Front Office Assistant Manager le 7 juil. 2021
Chere Madame Domenica, Merci pour avoir partagé ces merveilleux commentaires, nous sommes ravis de lire que vous avez pleinement profité de votre séjour parmi nous. Ben cordialment,
10/10 Excellent
Karen
10 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Karen
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Viktor Veres, Front Office Assistant Manager le 7 juil. 2021
Chere Karen, Merci pour avoir partagé ces merveilleux commentaires, nous sommes ravis de lire que vous avez pleinement profité de votre séjour parmi nous. Ben cordialment,
8/10 Bien
jean-pierre
3 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean-pierre
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Joan Comas, Dirección le 6 sept. 2020
Dear Jean-Pierre,
Thank you very much for your review of El Llorenç Parc de la Mar.
If you have a recommendation how to improve our service, facilities or comfort, please contact us via our website and tell us all about it!
Nonetheless we hope to welcome you back soon. Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Joan Comas, Directeur Général le 28 févr. 2020
Merci beaucoup por votre commentaire sur notre hôtel. On remercie la proposition de amélioration sur le petit-déjeuner et on essayera de vous attendre mieux la prochaine fois. L'odeur est en raison de la locaction de l'hôtel dans la ville hostorique mais on fait tout pour éliminer la majorité. Nous espérons de vous recevoir en Palma très bientôt.
10/10 Excellent
Charlene
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charlene
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Suso N. le 4 janv. 2020
Dear Charlene;
We are so glad you had such a good experience in our home.
We can´t wait til we could welcome you again!
Best regards
4/10 Médiocre
ARTURO, Frisco
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ARTURO
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
damien
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
damien
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 21 mai 2024
Dear Damien,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant and that you enjoyed our services. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience, and would be more than happy to assist with booking a room that better suits your requirements. Have a beautiful day!Best regards,
8/10 Bien
Misty
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Misty
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 11 mai 2024
Dear Misty,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you enjoyed our rooftop and found our staff there to be fantastic. It's wonderful to know that you also appreciated the quality of the food.We're sorry to hear about your experience with the check-in process and the functionality of the room lighting system. Your feedback is valuable, and we'll certainly take it into consideration for future improvements. Additionally, we apologize if the size of the bathroom and the terrace did not meet your expectations. We would like to point out that our rooms are not advertised with having terracesRegarding the breakfast pricing, we appreciate your input and will review our pricing structure to ensure it aligns with the value we aim to provide to our guests.We're glad to hear that you found the other staff members, rooftop experience, and cleanliness to be excellent. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out.ÇKind regards,
10/10 Excellent
karen Ann
Voyage en groupe
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
karen Ann
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 10 mai 2024
Dear Karen Ann,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are over the moon to hear that our staff made your stay special and that you had a nice time with us, enjoying all our facilities. We look forward to hosting you again in the future.Best regards,
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 2 mai 2024
Dear Rebecca,It was a pleasure to host you during your time with us. We are so happy to hear that the feeling was mutual and that you enjoyed your stay. We would love to welcome you back in the future!Kind regards,
10/10 Excellent
Melissa
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 30 avr. 2024
Dear Melissa,With so many great places to choose from, it’s an honour that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We hope you’ll visit us again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Pauline
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pauline
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 30 avr. 2024
Dear Pauline,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at El Llorenç. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!Best regards,
10/10 Excellent
Michael, Reading
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 26 avr. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience. Have a beautiful day!Best regards,
10/10 Excellent
Ian
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 18 avr. 2024
Dear Ian,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are over the moon to hear that our staff made your stay special and that you had a nice time with us, enjoying all our facilities. We look forward to hosting you again in the future.Best regards,
10/10 Excellent
Dominique
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominique
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 18 avr. 2024
Dear Dominique,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience. Have a beautiful day!
10/10 Excellent
Osvaldo
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Osvaldo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 18 avr. 2024
Dear Osvaldo,We appreciate your positive feedback about our team and hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Werner Marek
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Werner Marek
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 5 avr. 2024
Dear Mr. Marek,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,
10/10 Excellent
Nicola
Voyage en groupe
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicola
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Johanna Caño, House Manager le 5 avr. 2024
Dear Nicola,Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that our staff made a positive impression on you.At El Llorenç, we strive to provide exceptional service to all of our guests, and it's incredibly rewarding to know that we succeeded in making your visit memorable. Our team works tirelessly to ensure that every guest feels welcomed and valued, so your kind words mean a lot to us.We truly appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. If there's anything else we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,
10/10 Excellent
Julia
Voyage en couple
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 28 févr. 2024
Dear Julia,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant and that you like our hotel. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience. Have a beautiful day!Best regards,
10/10 Excellent
Sharon, Pontypool
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 22 mars 2024
Dear Sharon,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Heidi Cordt
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lille perle
Heidi Cordt
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 13 févr. 2024
Dear Mrs. Cordt,With so many great places to choose from, it’s an honour that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We hope finding us was not too tricky! We hope you’ll visit us again soon. Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Lage
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 10 févr. 2024
Dear guest,We appreciate your positive feedback about our team and hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We will oversee the aroma to make sure it is not overwhelming. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Pascale, cooperstown
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascale
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 10 févr. 2024
Dear Pascale,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Ramesh Harji
4 févr. 2024
Ramesh Harji
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 22 mars 2024
Dear Mr. Harji,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Eric
Voyage en famille
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 31 janv. 2024
Dear Eric,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are over the moon to hear that our staff made your stay special and that you had a nice time with us, enjoying all our facilities. We look forward to hosting you again in the future.Best regards,
10/10 Excellent
Catherine
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 31 janv. 2024
Dear Catherine,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience. Have a beautiful day!Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rauhaa ja laatua
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 12 déc. 2023
Dear Mr. Rauhaa,Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at El Llorenç is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. Thank you also for your feedback, this is how we grow. We will share this with management in order to look at ways to improve. We hope you’ll visit us again soon.
10/10 Excellent
Martijn
3 déc. 2023
Martijn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 31 janv. 2024
Dear Martijn,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Kind regards,
10/10 Excellent
Svante
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Svante
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 31 janv. 2024
Dear Svante,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Kind regards,
10/10 Excellent
Bertram
1 nov. 2023
Bertram
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 4 nov. 2023
Dear Bertram,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,
10/10 Excellent
John
Voyage en famille, Voyage d’affaires
25 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 26 oct. 2023
Dear John,Thank you so much for your kind words, they will be passed on to our staff. We are over the moon that you have enjoyed your time in our hotel, and would be honored to welcome you back in the future. Kindest regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 21 oct. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,
10/10 Excellent
Carolyn
Voyage en couple
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 19 oct. 2023
Dear Carolyn,Thank you for your positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience. Have a beautiful day!Best regards,
10/10 Excellent
Natalie
Voyage en groupe
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 13 oct. 2023
Dear Natalie,Thank you for your wonderful review of our hotel. We all try our best to make our guests comfortable and I am so pleased to read that we succeeded in our mission. We are very glad to hear that you enjoyed your time with us, and had a great birthday, and we would be honoured to welcome you back in the future!Kindest regards
10/10 Excellent
Ali
Voyage en couple
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ali
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 12 oct. 2023
Dear Ali,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to hear that our staff made your stay pleasant. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience.
10/10 Excellent
Hilde
Voyage en couple
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hilde
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 11 oct. 2023
Dear Hilde,With so many great places to choose from, it’s an honour that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We hope you’ll visit us again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Anette
Voyage en groupe
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anette
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 11 oct. 2023
Dear Anette,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Ron
Voyage en groupe
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Ron
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 21 sept. 2023
Dear Ron,Thank you again for your wonderful review and supporting the hotel. It makes all the difference for us knowing that our guests notice our efforts and enjoy their time with us. Well see you again!Best regards,
10/10 Excellent
Maikol
Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maikol
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 5 sept. 2023
Dear Maikol,We appreciate your positive feedback about our team and hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We hope to see you again soon!Best regards,
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 2 sept. 2023
Dear David,With so many great places to choose from, it’s an honour that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. Thank you also for your honest feedback. This helps us to improve our service. Our goal is always to exceed your expectations! The woman at check-out, as well as the waiter did both follow procedure, however, you are absolutely right in your comment and opinion. Many times, it is the little details that make a stay memorable, and I am hoping the ending did not tarnish your overall impression- we do hope youll visit us again. Best regards,
8/10 Bien
Espen A
1 sept. 2023
Espen A
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 2 sept. 2023
Dear Espen,Thank you for sharing a review of your recent experience. We hope you’ll visit us again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Julia
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful
Julia
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Johanna Caño, Guest Experience Manager le 29 août 2023
Dear Julia,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at El Llorenç. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!
10/10 Excellent
Konstantinos
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Konstantinos
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Viktor Veres, Front Office Manager le 27 août 2023
Dear Konstantinos,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Réponse de Viktor Veres, Front Office Manager le 27 août 2023
Dear Nicole,With so many great places to choose from, it’s an honour that you decided to give us a try, and it sounds like we made a great first impression. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay. We hope you’ll visit us again soon. Best regards,
10/10 Excellent
Wahib
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wahib
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Viktor Veres, Front Office Manager le 27 août 2023
Dear Wahib,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,
10/10 Excellent
Emily
Voyage en groupe
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Emily
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Viktor Veres, Front Office Manager le 22 août 2023
Dear Emily,Thank you very much for your positive review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.Best regards,