Avis
9,6
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Nurettin
Voyage en couple
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nurettin
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Priscilla
25 mars 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Priscilla
8/10 Bien
Luis
Voyage en couple
21 mars 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Luis
10/10 Excellent
Didem
Voyage en couple
14 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Didem
Séjour de 3 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Brian
8 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 4 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Ali
17 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ali
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
jian bin
24 août 2021
jian bin
Séjour de 7 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
24 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Ayada Reservations Team le 1 mai 2021
Dear Guest
Your positive comments are more than welcome to full fill our short falls in the resort.
Thank you and see you soon
10/10 Excellent
Awec
Voyage en famille
13 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awec
Séjour de 9 nuits en février 2021
Réponse de Ayada Reservations Team le 1 mai 2021
Dear Guest
Your positive comments are more than welcome to full fill our short falls in the resort.
Thank you and see you soon
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Dominic le 4 mars 2020
Dear guest ,
Thank you for ranking our resort with high marks, Please provide your email details and contact information with name so that we could send you with all new happenings in the resort.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en février 2020
Réponse de DP le 4 mars 2020
Dear guest ,
Thank you for ranking our resort with high marks, Please provide your email details and contact information with name so that we could send you with all new happenings in the resort.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en janvier 2020
Réponse de DP le 4 mars 2020
Dear guest ,
Thank you for ranking our resort with high marks, Please provide your email details and contact information with name so that we could send you with all new happenings in the resort.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en janvier 2020
Réponse de DP le 4 mars 2020
Dear guest ,
Thank you for ranking our resort with high marks, Please provide your email details and contact information with name so that we could send you with all new happenings in the resort.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de DP le 4 mars 2020
Dear guest ,
Thank you for ranking our resort with high marks, Please provide your email details and contact information with name so that we could send you with all new happenings in the resort.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
Réponse de DP le 4 mars 2020
Dear guest ,
Thank you for ranking our resort with high marks, Please provide your email details and contact information with name so that we could send you with all new happenings in the resort.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de Reservation le 4 déc. 2019
Thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 août 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Not a 5 star resort
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Mauricio
5 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
You have to be there
Mauricio
Séjour de 3 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Brodi
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful island
Brodi
Séjour de 5 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
SG, Portland, USA
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SG
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Ayada Maldives le 11 avr. 2019
Dear SG,
It was a great pleasure having you here with us and on behalf of the entire team; I would like to thank you for having taken the time to share your review.
As you have kindly mentioned, the trip down to Ayada certainly adds a little time to the travel, however, we believe that once you find yourself here in our little corner of paradise, the remote nature of the resort has many added benefits such as being away from flight paths, busy boat traffic and to be located in a complete unspoiled part of the Maldives where one still find dolphins pass daily, resident turtles on the house reef, a magical underwater world and a rich and diverse marine biodiversity.
We are very happy to read that you liked and appreciated the beauty of the island, the views of Ocean Villa, diverse food and beverage services and snorkeling experience.
Once again, on behalf of all of us here at Ayada Maldives, thank you very much for having taken the time to share your review! We are enormously grateful for having been allowed to be a part of your Maldives adventure! We look forward to welcoming you back again hopefully soon!
Kindest Regards,
Simon Quarrell
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Ayada Maldives le 11 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for having taken the time to share your feedback.
We are thrilled to see in your review that we have succeeded in providing you with a perfect experience at Ayada Maldives.
We all hope to have the pleasure of welcoming you back to our little paradise in the not too distant future.
Kindest Regards,
Simon Quarrell
General Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 mars 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Réponse de Ayada Maldives le 30 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Greetings from Ayada Maldives and thank you very much for taking the time to share your review. We appreciate your feedback.
Please note that this is very far from a common occurrence, but the tropical vegetation on our small island does allow for some ants and mosquitos naturally. Pest control via fogging and spraying is being done regularly to control spread of mosquitoes in the resort as well as to eradicate their breeding habitats.
Naturally we were sorry to read that you felt the F&B offering to be expensive and that this had a negative impact on your overall experience. Placing great importance on the overall guest experience and transparency of our offerings, it was disappointing to read this feedback as we certainly try our utmost to communicate all F&B options and their respective pricing with our guests at reservation stage and we also publish all our menus with prices on our brand website. The remote location of the Maldives and the considerable logistics involved in importing premium fresh quality food, unfortunately can add up to premium prices on dishes when comparing them to dishes available in less remote locations. We evaluate our pricing consistently with those offered at competitor resorts and are pleased to share that our price offering does remain more attractive.
Thank you again for having taken the time to let us know your thoughts. We do pride ourselves on providing the highest levels of services and what you experienced is most unusual. However, we are hoping that you would prefer to stay with us again and will give us a chance to prove to you that our service is far much better than what you have experienced on your last stay.
If ever I can assist in future please do not hesitate to contact me.
Kindest Regards
Simon Quarrell
General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Ayada Maldives le 11 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for having taken the time to share your feedback.
We are thrilled to see in your review that we have succeeded in providing you with a perfect experience at Ayada Maldives. Of course, Burak and Amit take great pride and delight in knowing that they played a part in building new and happy memories for you. They hope you know what a pleasure it was to look after you.
On behalf of the entire team here at Ayada Maldives, a sincere thank you and we all hope to have the pleasure of welcoming you back to our little paradise in the not too distant future.
Kindest Regards,
Simon Quarrell
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Ayada Maldives le 11 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you very much for having taken the time to share your feedback.
We are thrilled to see in your review that we have succeeded in providing you with a perfect experience at Ayada Maldives.
On behalf of the entire team here at Ayada Maldives, a sincere thank you and we all hope to have the pleasure of welcoming you back to our little paradise in the not too distant future.
Kindest Regards,
Simon Quarrell
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de Ayada Maldives le 11 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your review and for having given us the pleasure to be part of your holidays. The team and I all sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you to Ayada Maldives again in the not too distant future.
Kindest Regards,
Simon Quarrell
General Manager
8/10 Bien
Marina
Voyage en famille
25 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marina
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Vishal, Singapore
29 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vishal
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Ayada Maldives le 11 déc. 2018
Dear Vishal,
Thank you very much for staying with us and we appreciate you taking the time to post an excellent review about your stay at Ayada Maldives!
The team and I all sincerely hope that we will have the pleasure of welcoming you back to Ayada Maldives in the not too distant future.
Kindest Regards,
Simon Quarrell
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good resort!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Ayada Maldives le 13 déc. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you very much for having taken the time to share your feedback.
We are pleased to inform you that we are in the process of renovating all our villas at the moment.
I was disappointed to read that you also had experiences with the service, which did not meet with your expectations. We would be keen to know if there is anything else we could have done to increase your rating from 4 stars to 5 stars. You may reach me anytime to share your feedback and it will serve as both an inspiration to the team to keep our extra efforts up and will also serve as motivation in finding room for growth and improvement.
Thank you again for sharing your review and for having given us the pleasure to be part of your holidays. We look forward to hearing from you.
Kindest Regards,
Simon Quarrell
General Manager
10/10 Excellent
Michael, Seoul
14 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 août 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2018
10/10 Excellent
AKSHAT
22 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maldives - Ayada Hotel Experience - Honeymoon
AKSHAT
10/10 Excellent
Rishi, Toronto
28 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Resort and exceptional service
Rishi
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
Anita, Vancouver,Canada
12 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dream honeymoon<3
Anita
Séjour de 14 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
Ana Maria
28 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel ever
Ana Maria
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
Marc, Singapore
11 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing place and service
Marc
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
Brianna
7 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradise at Ayada
Brianna
Séjour de 7 nuits en novembre 2017
Réponse de Ayada Maldives le 11 avr. 2019
Dear Brianna,
Thank you very much for choosing us! We are completely overjoyed to hear you describe Ayada Maldives as paradise! We indeed agree with you that our island is truly a magical slice of paradise.
Once again, on behalf of all of us here at Ayada Maldives, thank you very much for having taken the time to share your review! We are enormously grateful for having been allowed to be a part of your holidays!
We all look forward to welcoming you back again hopefully soon!
Kindest Regards,
Simon Quarrell
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
https://www.tripadvisor.ca/Hotel_Review-g2371284-d
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
Max A., Los Angeles, California
28 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quite an Experience
Max A.
Séjour de 5 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
cora, New York
15 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradise
cora
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A+++
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
michael, ohio
8 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantasy Island!!
michael
Séjour de 7 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Cyndi
27 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful stay right on the beach
Cyndi
Séjour de 6 nuits en août 2017