Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
1 janv. 2024
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Guillaume
Voyage en groupe
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pet-friendly place, I mean really friendly!
Guillaume
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Diana le 27 juil. 2023
Dear Guillaume,I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. I am sure our entire staff enjoyed catering your needs as much as you enjoyed your stay.If you’re traveling to our area again soon, please don’t hesitate to call us.We are all looking forward to the pleasure of welcoming you and your family again at Tilal Liwa Hotel into not distant future.Thank you and kind regards,Diana KornilakisGeneral ManagerTilal Liwa Hotel
8/10 Bien
Frederick
26 févr. 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Frederick
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Hotel management le 25 avr. 2022
Dear Frederick, thank you for giving Tilal Liwa Hotel an ideal rating. We are glad that you enjoyed our accommodation, and looking forward to welcoming you again very soon.
8/10 Bien
Gabriel
20 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Seul au monde
Gabriel
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Hotel Management le 21 nov. 2021
Cher Gabriel, merci de la confiance que vous nous portez en choisissant notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au bord du Rub Al Khali (le quartier vide, le plus grand désert de sable ininterrompu au monde) dans les sables de Liwa au milieu des dunes de sable ondulantes et d'un paysage désertique préservé. Nous espérons que vous avez passé un séjour mémorable.
Dans l'attente de votre prochaine visite.
10/10 Excellent
Fahima
11 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Fahima
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Hotel Management le 14 nov. 2021
Cher client, merci pour la confiance que vous avez accordée à notre hôtel.
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au bord du Rub Al Khali (le quartier vide, le plus grand désert de sable ininterrompu au monde) dans les sables de Liwa au milieu des dunes de sable vallonnées et d'un paysage désertique préservé. Nous espérons que vous avez passé un séjour mémorable.
Dans l'attente de votre prochaine visite.
2/10 Horrible
Valérie
28 juil. 2021
Valérie
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Hotel Management le 3 août 2021
Dear Guest, thank you for rating our services. Because your comments are highly important to us, and will be used to monitor and improve the service we provide, please send us your comments to make sure you get the best of our services on your next visit.
8/10 Bien
Laurent
Voyage en famille
8 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité/prix !
Laurent
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2021
Cher client, nous apprécions vos commentaires positifs sur notre hôtel. Nous sommes heureux que notre service du personnel ait répondu à vos attentes. Nous nous efforçons toujours de fournir le meilleur service à nos clients pour profiter d'un séjour mémorable. Nous redirigerons vos précieux commentaires vers notre personnel. Nous porterons immédiatement votre réclamation concernant la réservation de chambre à l'équipe de direction Au plaisir de vous accueillir bientôt.
10/10 Excellent
Chopard
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chopard
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Louai
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les nuits du désert du Rub Al Khali
Louai
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
LOIC
Voyage en famille
30 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LOIC
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
NORA, FRANCE
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En amis ou en famille
NORA
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
10/10 Excellent
NORA, FRANCE
5 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le repos aux portes du désert
NORA
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
NORA, FRANCE
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Incredible
NORA
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Dylan, Paris
Voyage en couple
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dylan
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
4/10 Médiocre
Florian
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Autant de route n’en vaut pas le coup
Florian
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de General Manager le 2 mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your great experience on your recent stay at the Tilal Liwa Hotel. We are deeply sorry that we were not able to meet your expectations during your recent visit to our hotel, all of which attributed to your negative feedback.I have shared it personally to concerned departments for corrective measures. We hope that your experience did not deter on choosing our property in the near future. Sincerely, Ahmed Margoushy General Manager Tilal Liwa Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Ahmed Margoushy le 18 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at Tilal Liwa Hotel and for taking the time to highlight your experience. I would like to enlighten you that our hotel is very popular with families particularly during the holidays due to breathtaking view of the golden sand dunes while dipping in our infinity pool.
We sincerely apologize for the inconvenience that you experienced during your stay. We appreciate your feedback as we continuously strive to improve our services and facilities and only through comments provided by our valued guests we will be able to do so.
I hope that this experience will not deter you from using Tilal Liwa Hotel and I look forward to seeing you again. I assure you of our best attention and services at all times.
Yours sincerely,
Ahmed Margoushy
General Manager
Tilal Liwa Hotel
6/10 Satisfaisant
Damien
22 mars 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
A ameliorer
Damien
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Ahmed Margoushy le 1 avr. 2019
Dear
Thank you for taking the time to share your great experience on your recent stay at the Tilal Liwa Hotel.
We are deeply sorry that we were not able to meet your expectations during your recent visit to our hotel, all of which attributed to your negative feedback.I have shared it personally to concerned departments for corrective measures.
We hope that your experience did not deter on choosing our property in the near future.
Sincerely,
Ahmed Margoushy
General Manager
Tilal Liwa Hotel
8/10 Bien
NORA, FRANCE
16 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le repos à perte de vue
NORA
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
10/10 Excellent
NORA, FRANCE
14 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Détente en famille ou amis.
NORA
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4ème séjour à Liwa
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
Eric
12 mars 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent hotel au calme
Eric
Séjour de 1 nuit en mars 2018
8/10 Bien
Eve, Verdun sur garonne
21 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Petites choses a savoir...
Eve
Séjour de 1 nuit en février 2018
8/10 Bien
remy
9 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
remy
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel agréable
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
claire, PARIS
1 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
claire
10/10 Excellent
isabelle
5 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
isabelle
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 févr. 2016
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Manuel
13 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manuel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
vanille1234, Marseille, France
24 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel superbe à recommander
vanille1234
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement en plein desert
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Ali
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ali
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Diana le 25 déc. 2023
Dear Ali,,I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. I am sure our entire staff enjoyed catering your needs as much as you enjoyed your stay.If you’re traveling to our area again soon, please don’t hesitate to call us.We are all looking forward to the pleasure of welcoming you and your family again at Tilal Liwa Hotel into not distant future.Thank you and kind regards,Diana KornilakisGeneral ManagerTilal Liwa Hotel
10/10 Excellent
Alona
Voyage en couple
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alona
Réponse de Diana le 9 déc. 2023
Dear Alona,I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. I am sure our entire staff enjoyed catering your needs as much as you enjoyed your stay.If you’re traveling to our area again soon, please don’t hesitate to call us.We are all looking forward to the pleasure of welcoming you and your family again at Tilal Liwa Hotel into not distant future.Thank you and kind regards,Diana KornilakisGeneral ManagerTilal Liwa Hotel
10/10 Excellent
Wiktor
26 nov. 2023
Wiktor
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Diana le 25 déc. 2023
Dear Wiktor,I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. I am sure our entire staff enjoyed catering your needs as much as you enjoyed your stay.If you’re traveling to our area again soon, please don’t hesitate to call us.We are all looking forward to the pleasure of welcoming you and your family again at Tilal Liwa Hotel into not distant future.Thank you and kind regards,Diana KornilakisGeneral ManagerTilal Liwa Hotel
8/10 Bien
Valeria
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valeria
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Diana le 17 août 2023
Dear Ms. Valeria,Thank you for choosing us for a short break in the desert, we hope to see you again soon.With best regards,Diana KornilakisGeneral ManagerTilal Liwa Hotel
8/10 Bien
Anil
Voyage en famille
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anil
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Diana le 8 juil. 2023
Dear Valued Guest,We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. Please note that your concerns have been brought out to the attention of all the concerned department heads to make sure that those issues will not reoccur in the future. I certainly do hope that your recent experience at Tilal Liwa Hotel will not deter you from using our hotel in the future, it is only with our valuable guest comments that we can improve our shortcomings, hoping that such an incident will not reflect you a negative impact, and sincerely hope that we would be able to restore your confidence in our hotel. We are all looking forward to the pleasure of welcoming you again at Tilal Liwa Hotel in the near future.Thank you and kind regards,Diana KornilakisGeneral ManagerTilal Liwa Hotel
10/10 Excellent
Evelyn
Voyage en couple
29 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Evelyn
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Diana le 30 avr. 2023
Dear Evelyn,Thank you very much for your comments related to your recent stay with us, I am very pleased that our services were up to your expectations and we are looking forward to welcoming you back soon.With best regards,Diana KornilakisGeneral ManagerTilal Liwa Hotel
10/10 Excellent
Taehee
13 mars 2023
Taehee
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel management le 14 mars 2023
Dear Taehee, thank you for giving Tilal Liwa Hotel an ideal rating. We are glad that you enjoyed our accommodation and looking forward to welcoming you again very soon.
10/10 Excellent
Rajesh
Voyage en famille
11 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Memorable stay at Tilal Liwa
Rajesh
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel management le 12 mars 2023
Dear Rajesh, thank you for sharing your positive feedback regarding your stay with us. We are glad that our cleanliness, location and services have got your satisfaction. Waiting to serve you again in the near future on your next visit.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
砂漠の中の良いホテル
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Hotel management le 22 janv. 2023
お客様、ホテルの清潔さ、スタッフのサービス、リワの砂丘と手付かずの砂漠の風景に囲まれたルブ アル ハリの端にあるティラル リワ ホテルでのご滞在をお楽しみいただけたことを嬉しく思います。 思い出に残るご滞在となることを願っております。次回のご来店を心よりお待ちしております。
8/10 Bien
Dennis
16 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great Setting/Hotel needs a slight makeover
Dennis
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel management le 17 janv. 2023
Dear Dennis, thank you for sharing your positive feedback regarding your stay with us. We are glad that our staff services and pool have got your satisfaction. Your feedback about the room and card key were shared with our relevant department for immediate actions as we consider our guests comfort the most we really hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Ekrem
23 déc. 2022
Ekrem
Réponse de Diana le 19 avr. 2023
Dear Ekrem,Thank you for choosing our hotel for a short desert escape, we are very glad that you have enjoyed your experience with us and we are looking forward to welcome you back in the near future.With best regardsDiana KornilakisGeneral ManagerTilal Liwa Hotel
10/10 Excellent
Mike, Sterling
21 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 12 nuits en novembre 2022
Réponse de Hotel management le 21 nov. 2022
Dear Mike,Thank you for choosing Tilal Liwa Hotel. We are glad to hear that you have enjoyed our food, staff services, pool, desert, and activities at Tilal Liwa Hotel. We look forward to welcoming you again very soon.
10/10 Excellent
Mohammad
Voyage en groupe
4 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohammad
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Hotel management le 5 sept. 2022
Dear Mohammad, thank you for giving Tilal Liwa Hotel an ideal rating. We are glad that you enjoyed our accommodation, and looking forward to welcoming you again very soon.
8/10 Bien
khalid
28 juil. 2022
khalid
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Hotel management le 7 août 2022
Dear khalid, thank you for giving Tilal Liwa Hotel an ideal rating. We are glad that you enjoyed our accommodation, and looking forward to welcoming you again very soon.
8/10 Bien
YONGKWAN
8 mai 2022
YONGKWAN
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Hotel management le 10 mai 2022
Dear Yongkwan, thank you for giving Tilal Liwa Hotel an ideal rating. We are glad that you enjoyed our accommodation, and looking forward to welcoming you again very soon.
2/10 Horrible
Suheil
28 mars 2022
Suheil
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Diana le 19 avr. 2023
Dear Sohail,Our apologies for such a late reply, we hope having the opportunity to welcoming you back in an improved property.With best regards
8/10 Bien
daniel
Voyage en famille
8 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Hotel management le 25 avr. 2022
Dear Daniel, thank you for giving Tilal Liwa Hotel an ideal rating. We are glad that you enjoyed our accommodation, and looking forward to welcoming you again very soon.
10/10 Excellent
GERALD
5 mars 2022
GERALD
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Hotel management le 25 avr. 2022
Dear Gerald, thank you for giving Tilal Liwa Hotel an ideal rating. We are glad that you enjoyed our accommodation, and looking forward to welcoming you again very soon.