Chambre Triple Standard | Minibar, coffres-forts dans les chambres, chambres insonorisées

Avis sur Nusk Al Madinah Hotel

4 out of 5
Nusk Al Madinah Hotel
South Central Area of Prophetic Mosque, Saad Bin Obadah Street, Madinah

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 29 avis sur 124." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 37 avis sur 124." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 22 avis sur 124." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 124." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 29 avis sur 124." "

6,6/10

Propreté

6,4/10

Personnel et service

5,6/10

Équipements

6,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Karine

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Sejour correct avec très bonne proximité du haram
Hotel simple. Acceuil correct. La proximité de la mosquée est très appréciable. Il ne faut pas avoir trop d'exigence concernant l'infrastructure et les services
Séjour de 5 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Karima

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Ahmed MASOUD le 12 déc. 2021
We thank you for choosing us and we wish you another coming Your evaluation is an honor we cherish

8/10 Bien

Seddik

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's a was 5 minutes from Haram Nabawi sherif, good thing. I didn't like their meals.
Séjour de 2 nuits en juin 2019

2/10 Horrible

Laetitia

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ne surtout pas reserver
Il ya plus de 4 Semaines, j ai effectuer ma réservation. Hier apres 4 heures de route j arrive a destination apres4 heures d'attente on me fais régler mes unités en me demandant de patienter. Entre temps nous voyons des personnes arriver sans réservations qui obtienne des chambres.voyant le nombre de personnes s accumuler devant le comptoir le réceptionniste et son supérieur préfère partir. Nous sommes donc 10 personnes attendre avec nos bagages si on viennent nous voir. entre temps j essaie de joindre hotel.com et là aussi pas grand chose L opératrice essaie de joindre le réceptionniste qui lui raconte n'importe quoi. Il fait nuit j insiste auprès du responsable qui me propose de nous reloger dans un guet house a voter c est sa ou il me rends mes sous. A cette période de L année les hôtels sont pleins j ai bien contacter plusieurs fois le service d hôtel.com est personne n est revenu vers mois nous avons donc chercher un autre HOTEL beaucoup plus cher pour ne pas etre a la rue cette HOTEL de classe tres moyenne prends Bcp de réservation su il n arrive pas à honorer ensuite il vous reloe dans des guest house a coter.
Séjour de 8 nuits en décembre 2017

8/10 Bien

Lamiae

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon deal
L'emplacement est un point fort, l'Hotel est à deux pas de la mosquée et du commerce La chambre est toute petite et avec un bébé on a pas pu avoir un lit bébé Le petit déjeuner est a désirer
Séjour de 2 nuits en décembre 2017

2/10 Horrible

bamgbola

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Selma

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024

8/10 Bien

Mohamed, Cairo

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Khalid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to haram
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Armughan

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
just ok, there are other good options
Room was ok, customer service was really bad, Most of the time there were no one available at the main desk. the Bathroom was terrible i was not able to stand and take shower. it was just a small triangle i am just normal but for someone healthy he/she will not fit at all and i really mean not at all.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Ismail, Apeldoorn

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Kamer was te klein en de donker
Séjour de 2 nuits en août 2023

8/10 Bien

Abdikarim

Séjour de 2 nuits en mai 2023

2/10 Horrible

MD ABDUR

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2023

4/10 Médiocre

Muhammad

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Location is the only key good point. Facility looks less than 2 stars in quality.
Séjour de 1 nuit en avril 2023

2/10 Horrible

Tahmina

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No Good There is a Bed Bugs
Séjour de 2 nuits en mars 2023

8/10 Bien

muhammad

Room is very small, 4 beds in tiny room,
Séjour de 4 nuits en mars 2023

6/10 Satisfaisant

Zahir

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Need to improve.
Furniture & fixtures very old system. Bathroom fixtures not satisfied
Séjour de 2 nuits en février 2023

4/10 Médiocre

ARSHAD

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023

2/10 Horrible

Sadia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
It is a terrible place to stay when you have other choices. Cons: First day we enter room, bathroom lock is broken and the room is right next door to elevators that created a lot of noise. Rooms were very very small and we were packed like sardines. No room to move around if you have a few bags with you. When asked for towel or extra pillow, they did not have it. Pro: it is very neat Madinah. People working to transport your luggage were very helpful.

2/10 Horrible

muhammad

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in guy was arrogant and rude. Dirty restroom and smells like medical facility. Terrible service except bell boy!!

2/10 Horrible

ALI

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is very dirty. The service is very bad when you arrive. They still tell you the room is not available so be careful, never bookke this hotel.
Séjour de 2 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommend
Clean and close to everything
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

JAFFER ALI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Omar

Les points forts : Propreté et personnel et service
Great
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 Excellent

alhaji

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

MUHAMMAD

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good Clean Hotel
Séjour de 3 nuits en avril 2022

4/10 Médiocre

Muhammad

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2022

4/10 Médiocre

Athar

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was smelly, refrigerator was not working, no intercom was working and when i used Muslim shower lts break.i told the receptionist he said he will change the room give me 2 hours,when i went again after two hours that person was not there and other receptionist knows nothing.
Séjour de 3 nuits en février 2022

2/10 Horrible

MAQSOOD, Sterling

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
First off, they were not very accommodating. when we arrived, they told us our rooms will not be ready until 3 pm. Ok no problem, we can wait, we returned after 3 , the room was still not ready/available. They had several groups checking in/out (I could not tell but the lobby was full of people with no place to walk or sit) I finally decided to cut my losses and told them to cancel my reservation. went and checked in at a different hotel. EXTREMELY DISAPPOINTING EXPERIENCE.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022

6/10 Satisfaisant

ahmed

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Ahmed MASOUD le 30 janv. 2022
عزيزي الضيف نعتز باختيارك لنا ونتمنى لك وصولا سالما ، كما نتشرف بخدمتك مرة أخرى في زيارتك القادمة شكرا لك Dear guest We are proud of your choice, and we wish you a safe arrival, and we are honored to serve you again on your next visit. Thank you

10/10 Excellent

yasir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Staff
Hotel it self is ok. But staff is so helping that It balance everything they are so helpful that make me rate it 5/5.
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Ahmed MASOUD le 12 déc. 2021
We thank you for choosing us and we wish you another coming Your evaluation is an honor we cherish

2/10 Horrible

Mansur

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The shower was terrible a person cannot even stand
Séjour de 4 nuits en juillet 2021

2/10 Horrible

Mohammed

Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mai 2021
Réponse de Ahmed MASOUD le 27 mai 2021
عزيزي الضيف نعتز باختيارك لنا ونتمنى لك وصولا سالما ، كما نتشرف بخدمتك مرة أخرى في زيارتك القادمة شكرا لك Dear guest We are proud of your choice, and we wish you a safe arrival, and we are honored to serve you again on your next visit. Thank you

8/10 Bien

MANSOOR A

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Ahmed MASOUD le 27 mai 2021
عزيزي الضيف نعتز باختيارك لنا ونتمنى لك وصولا سالما ، كما نتشرف بخدمتك مرة أخرى في زيارتك القادمة شكرا لك Dear guest We are proud of your choice, and we wish you a safe arrival, and we are honored to serve you again on your next visit. Thank you

8/10 Bien

Abdullah

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good but can be so much better
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Ahmed Masoud le 16 mars 2021
عزيزي الضيف نعتز باختيارك لنا ونتمنى لك وصولا سالما ، كما نتشرف بخدمتك مرة أخرى في زيارتك القادمة شكرا لك Dear guest We are proud of your choice, and we wish you a safe arrival, and we are honored to serve you again on your next visit. Thank you

8/10 Bien

Muhammad Zeeshan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overall Its a good choice.
Overall experience was nice and comfortable. Cleaniless is good. Best part : Hotel is close to Haram and small Baqala below hotel and Bufia is infront of hotel from 6 am till midnight. Hotel also contain small coffee and juice shop inside for limited hours. Also Saptco Bus point is infront of hotel along taxi stand as well. Also variety of local restaurants across the road on back of hotel appox 1 km distance, near Bilal mosque. Weak point : No internet was provided in 2 days stay, and you can find similar complaints in the previous reviews of different people as well. 2 single bed room is very small and very small wash room, although condition of both room and washroom is acceptable. No breakfast. No water bottles provided in room. Staff is good and cooperative. Location is good.
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Ahmed Masoud le 9 mars 2021
عزيزي الضيف نعتز باختيارك لنا ونتمنى لك وصولا سالما ، كما نتشرف بخدمتك مرة أخرى في زيارتك القادمة شكرا لك Dear guest We are proud of your choice, and we wish you a safe arrival, and we are honored to serve you again on your next visit. Thank you

2/10 Horrible

HANEEN

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very bad experience
Staff is not friendly and the response is very late ... Wi-Fi is only a name ... No connection at all and I complained several times and no response ... Very bad experience. Picture for unsafe electric cable.
Séjour de 3 nuits en janvier 2021

6/10 Satisfaisant

Fareeha

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Ahmed Masoud le 2 oct. 2020
عزيزي الضيف نعتز باختيارك لنا ونتمنى لك وصولا سالما ، كما نتشرف بخدمتك مرة أخرى في زيارتك القادمة . شكرا لك Dear guest We are proud of your choice, and we wish you a safe arrival, and we are honored to serve you again on your next visit. Thank you

10/10 Excellent

Sabeel

Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Ahmed MASOUD le 3 sept. 2020
Dear guest We are proud of your choice, and we wish you a safe arrival, and we are honored to serve you again on your next visit. Thank you

10/10 Excellent

Ammar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Ahmed le 21 août 2020
عزيزي الضيف نعتز باختيارك لنا ونتمنى لك وصولا سالما ، كما نتشرف بخدمتك مرة أخرى في زيارتك القادمة . شكرا لك Dear guest We are proud of your choice, and we wish you a safe arrival, and we are honored to serve you again on your next visit. Thank you

2/10 Horrible

aftab alam

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Ahmed le 21 août 2020
عزيزي الضيف نعتز باختيارك لنا ونتمنى لك وصولا سالما ، كما نتشرف بخدمتك مرة أخرى في زيارتك القادمة . شكرا لك Dear guest We are proud of your choice, and we wish you a safe arrival, and we are honored to serve you again on your next visit. Thank you

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed three days in this hotel but no one came any single day for cleaning. They did not provide any bathroom supplies at all after giving on first day. Reception staff in evening shift didn't know a little bit english as a result I had to find other serving staff to interprete. Only three elevators were in operation which were very small as a result during praying time you had to wait. They claim three star hotel but I think it is even not two star. I will not recommend this hotel based on their charges.
Séjour de 3 nuits en février 2020

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Riviera Nusk Al-Marina Very small room, but then price charged was the lowest as well - what you pay is what you get - “so the rooms are pretty small in size” is really not a complaint. In pictures it seem to be large size rooms. Washroom was really in bad shape, with the dirty sink clogged, and with partial supplies/toiletries available. Had to call hotel-plumber that came in right away. Wall paper was coming of the walls/scrapped at places Iron stand was without an iron Room safe was found locked with no instructions available Floor carpet with dark patterns looked a bit dirty when examined closely Area without carpet required clearly visible dirt and grime to be scrapped from corners. Room’s phone found dead on arrival. Receptionist would barely speak working speak English. Luckily a Porter with better English, when available, would help as an interpreter. Hello customer service! Not the best experience, I had. Yet, the staff is good, polite and pretty helpful. Just wanted to mention these points for the benefit of other future visitors - hate to call it a complaint, while being a visitor/guest at Madina.
Séjour de 2 nuits en février 2020

6/10 Satisfaisant

rabeh

Les points forts : Propreté
الفندق قريب من الحرم ووصلت وانتظرت نصف ساعه
مقبوله فقط لقرب المنشاءه من الحرم
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 Bien

Syed, UsA

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Very close to Roza e Rasul saws. All good except towels were torn and not replaced at all. Water bottles in room were also not provided after the first checkin. Overall liked it for it cleanliness and location. The saptco bus service to Mecca is right next door. A good budget hotel.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Muhannad le 12 déc. 2019
Thank you sir for your review . and hope to see again.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel very near to masjid nabawi good hotel over all
Séjour de 9 nuits en novembre 2019
Réponse de Muhannad le 12 déc. 2019
Thank you sir for your review . and hope to see again.

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
اقامة رائعة
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Muhannad le 12 déc. 2019
Thank you sir for your review . and hope to see again.

10/10 Excellent

thabet

Séjour de 2 nuits en novembre 2019