Avis sur Macdonald Elmers Court Hotel
Macdonald Elmers Court Hotel
South Baddesley Road, Lymington, England
Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
26 oct. 2020
Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 juil. 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
stuart
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stuart
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 20 mai 2024
Dear Stuart,Thank you for your review. I am delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
AUDREY
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AUDREY
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 20 mai 2024
Dear Audrey,Thank you for your review. I am delighted you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
justine
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Équipements
justine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 4 mai 2024
Dear Justine,Thank you for your feedback. I am delighted you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Jason
Voyage en famille
29 avr. 2024
Jason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 1 mai 2024
Dear Jason,Thank you for your feedback. I hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
James
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 27 avr. 2024
Dear James,Thank you for your feedback. I have raised the issue with the food and bevergae team to improve these areas. We have a new food and beverage manager starting this week who will drive standards.We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Russell
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
Dear Russell,Thank you for your lovely review. We hope to see you again soon.I will address the issue you have raised regarding breakfast.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Dianna
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dianna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 12 mars 2024
Dear Dianna,Thank you for your feedback. We hope to see you again here at Elmers Court soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Emily
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 26 févr. 2024
Dear Emily,Thank you for your review. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Jayne
Voyage en groupe
11 févr. 2024
Les points forts : Confort de la chambre
Jayne
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 14 févr. 2024
Dear Jayne,Thank you for your feedback. We hope you will try us again in the future.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Tom
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Tom
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 6 févr. 2024
Dear Tom,Thank you for your feedback. I am glad that overall you enjoyed your stay. I will of course look into the points you have raised as we continue to improve the product here at Elmers Court.We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Jennifer
Voyage d’affaires
21 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Jennifer
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 6 févr. 2024
Dear Jennifer,Thank you for your feedback. I am glad that overall you enjoyed your stay. I will of course look into the points you have raised as we continue to improve the product here at Elmers Court.We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Lindsey
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
New Forest
Lindsey
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 15 déc. 2023
Dear Linsey,Thank you for your review. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Martin
6 déc. 2023
Martin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 7 déc. 2023
Dear Martin,Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Bethan
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bethan
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 7 déc. 2023
Dear Bethan,Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Timothy
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de GM le 29 nov. 2023
Dear Timothy,Thank you for your feedback. I am delighted you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
christine
Voyage en couple
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christine
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de GM le 29 nov. 2023
Dear Christine,Thank you for your feedback. I am delighted you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
aviraj
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short weekend break.
aviraj
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de GM le 13 nov. 2023
Dear aviraj,Thank you for your review. We do hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Andrew
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Andrew
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de GM le 23 oct. 2023
Dear Andrew,Thank you for your feedback. We continue to develop the product here at Elmers Court and hope you will try us again in the future.Kind regardsMark WattsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Angela
Voyage en couple
15 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Angela
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de GM le 16 oct. 2023
Dear Angela,Thank you for your feedback I will look into this and see where we can make changes to improve in this area.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Greta
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Greta
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de GM le 16 oct. 2023
Dear Greta,Thank you for your review. We look forward to seeing you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Marion
Voyage en couple
12 oct. 2023
Marion
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de GM le 13 oct. 2023
Dear Marion,Thank you for your feedback. We try and make it clear that all our hotel rooms are way from the Manor house. I do apologise for this.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Wendy
6 oct. 2023
Wendy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de GM le 30 oct. 2023
Dear Wendy,Thank you for your review. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
michael
27 sept. 2023
michael
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de GM le 4 oct. 2023
Dear Michael,Thank you for your rating. We hope to see you again in the future.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Nassir
Voyage d’affaires
23 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nassir
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de GM le 25 sept. 2023
Dear Nassir,Thank you for your feedback. I hope you will try us again in the future.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Nicholas
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de GM le 25 sept. 2023
Dear Nicholas,Thank you for your feedback. We hope to see you again in the future.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Martin
Voyage en couple
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Martin
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de GM le 25 sept. 2023
Dear Martin,Thank you for your review. We hope you will stay with us again in the future. We try to ensure all information and photos reflect our property and will continue to review this.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Lisa
22 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
2 night stay
Lisa
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de GM le 25 sept. 2023
Dear Lisa,Thank you for your review. I am glad that overall you enjoyed your stay. I will pick up your points with the leisure teams as support should be offered to all residents.We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Y A
Voyage en famille
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Y A
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de GM le 25 sept. 2023
Dear Y A,Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
4/10 Médiocre
naomi
24 août 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not a great stay
naomi
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de GM le 1 sept. 2023
Dear Naomi,Thank you for your feedback. I am sorry we did not reach your expectations and will work to resolve this moving forwards. We hope you will try us again in the future.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
2/10 Horrible
Guy
14 août 2023
Guy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de GM le 11 sept. 2023
Dear Guy,Thank you for your constructive feedback. We were sorry to read that we were unable to meet your expectations on this occasion. Please accept my sincere apologies for the issues you encountered. As General Manager I value your feedback immensely and take on board your points. The necessary action will be taken to rectify the points raised where possible.We hope you will try us again in the future and we would look forward to welcoming you back.Yours sincerely,Mark WattsResort General Manager
6/10 Satisfaisant
stephen
13 août 2023
Not the usual Macdonald`s standard
stephen
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de GM le 1 sept. 2023
Dear Stephen,Thank you for your feedback. I am sorry we did not reach your expectations and will work to resolve this moving forwards. We hope you will try us again.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Jørgen
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jørgen
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de GM le 1 sept. 2023
Dear Jorgen,Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Rob
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de GM le 1 sept. 2023
Dear Rob,Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Heather
10 août 2023
Heather
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de GM le 1 sept. 2023
Dear Heather,Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Kim
25 juil. 2023
Kim
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de GM le 27 juil. 2023
Dear Kim,Thank you for your feedback. We hope you will visit us again in the future.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Simon
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Needs modernising.
Simon
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de GM le 18 juil. 2023
Dear Simon,Thank you for your feedback. Sadly all our hotel accommodation is situated in this area of our grounds. I am sorry if this was not what you were looking for. Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
CAROL
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CAROL
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de GM le 18 juil. 2023
Dear Carol,Thank you for your review. I am delighted you enjoyed your stay.We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Donna-Marie
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna-Marie
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de GM le 11 juil. 2023
Dear Donna-Marie,Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Sarah
Voyage en famille
8 juil. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Sarah
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de GM le 11 juil. 2023
Dear Sarah,Thank you for your feedback which we take on board and will work to resolve moving forwards.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Erin
24 juin 2023
Erin
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de GM le 18 juil. 2023
Dear Erin,Thank you for your feedback. We continue to work to improve our offering here at Elmers Court and hope you will try us again in the future.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Madeleine
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect hotel and Spa
Madeleine
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de GM le 28 juin 2023
Dear Madeleine,Thank you for your review we hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
2/10 Horrible
Christopher, Eastleigh
Voyage en famille
21 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de GM le 28 juin 2023
Dear Christopher,I am sorry to read this we monitor our pricing in line with other hotels of similar standard in this area but I am sorry if this did not feel value for money.We will continue to improve and train the teams.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
2/10 Horrible
Richard
14 juin 2023
Richard
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Paul deSteCroix-Hanson Operations Manager le 16 juin 2023
Dear Richard,I'm sorry to hear that your stay did not go as expected, and that we did not hear anything about it whilst you were here. Please feel free to get in touch with us directly so we can better understand.
10/10 Excellent
Katy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katy
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de GM le 7 juin 2023
Dear Katy,Thank you for your review. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Holly
5 juin 2023
Holly
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de GM le 7 juin 2023
Dear Holly,Thank you for your review. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
10/10 Excellent
Stephen
4 juin 2023
Stephen
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de GM le 7 juin 2023
Dear Stephen,Thank you for your review. We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
4/10 Médiocre
Kevin
Voyage en famille
3 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Kevin
Réponse de GM le 7 juin 2023
Dear Kevin,I am sorry to hear your comments and will address this with the food and beverage team as this is not the normal feedback we get at breakfast. Sadly we don't have changing facilities other then toilets to offer guest before check-in. I am sorry about this.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager
8/10 Bien
Laura
Voyage en famille
30 mai 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel but family room tiny
Laura
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de GM le 31 mai 2023
Dear Laura,Thank you for your review. I am glad you enjoyed your stay. We will look to add the dimensions of these beds moving forwards.We hope to see you again soon.Kind regards,Mark WattsGeneral Manager