Avis sur Days Inn by Wyndham Los Angeles LAX/Redondo/Manhattan Beach
Days Inn by Wyndham Los Angeles LAX/Redondo/Manhattan Beach
15636 Hawthorne Blvd, Lawndale, CA
Avis
7,2
Bien
7,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 18 mars 2024
Dear Martin,We apologize for the inconvenience caused by the condition of your room. Please know that guest satisfaction is our top priority, and we take your feedback seriously. Rest assured, we're addressing the maintenance issues to ensure a more pleasant experience for future guests. We appreciate your feedback and hope to welcome you back with improved conditions.Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 sept. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
fanstatique
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 20 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that you had a great experience with our attentive staff and found our hotel to be clean. We are privileged to serve clients like you. Compliments from guests like you motivate us further. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely,Hotel Manager
8/10 Bien
Hoang-Minh
17 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hoang-Minh
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Hotel Manager le 17 août 2022
Dear Hoang-Minh,
Thank you so much for sharing your recent stay with us and for giving 4 out of 5. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again.
Sincerely,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 juin 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Hotel Manager le 28 juin 2021
Cher invité,
Merci de nous avoir choisis et de vos commentaires.
Toutes nos excuses pour tous les problèmes et le séjour insatisfaisant.
Nous allons certainement travailler sur vos observations.
Vous pouvez vous attendre à un séjour encore amélioré la prochaine fois.
Veuillez nous rendre visite à nouveau.
Sincèrement,
Hôtel Gérer
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Hotel Manager le 2 mars 2020
Hello Guest,
Thanks for the stay and the positive feedback.
We are continuously raising our benchmark.
You can expect an amazing stay next time.
Visit us again soon.
Sincerely,
Hotel Manager.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de MC le 24 févr. 2020
We are always available to discuss any issues. You are welcome to contact us. Regards
10/10 Excellent
philippe
Voyage en famille
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
on recommande !!
philippe
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 2 nov. 2019
Hello Philippe,
Thanks for your stay.
We are delighted to see your feedback.
Your appreciation is very much encouraging.
Our team will offer yet another awesome hospitality next time.
Looking forward to your next visit.
Sincerely,
Hotel Manager.
8/10 Bien
Maite
16 oct. 2019
Maite
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Manager le 13 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you very much for staying with us and for giving the 8-star feedback.
We apprehend that you had a good stay with amenities and services as you have not mentioned anything in detail.
Guest reviews are important to us and please let us know if you found anything which needs to improve.
Also, we look forward to your next visit.
Sincerely,
Hotel Manager.
8/10 Bien
Michel
25 août 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
pas à la hauteur de mon attente
Michel
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de MC le 4 oct. 2019
Thank you for your feedback. We are addressing the issues you noted and making needed corrections. Regards
6/10 Satisfaisant
Julie
24 août 2019
Julie
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de MC le 24 août 2019
Thank you for staying. We are always available to discuss anything with our guest and willing to address any issue. Thank you
8/10 Bien
ERIC
17 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Days inn
ERIC
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de MC le 4 oct. 2019
We hope to see you again. Thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de MC le 8 août 2019
Thank you
8/10 Bien
Cyrille
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport qualité prix
Cyrille
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel Manager le 1 août 2019
Dear Guest,
Thank you for your great review! I'm so glad you had a great time at our hotel. We certainly try our best to offer the best and certainly the most comfortable stay possible. We look forward to hosting you again very soon!
Sincerely,
Hotel Manager
8/10 Bien
barbara
20 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable et agréable
barbara
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de MC le 20 juil. 2019
Thank you for staying with us. We will address the bathroom issues immediately. We hope to see you again. Sincerely
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de MC le 17 juil. 2019
Thank you for staying at our hotel. Regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 juin 2019
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de MC le 19 juin 2019
Thank you for staying with us. Sincerely
6/10 Satisfaisant
MICHEL
2 mai 2019
Les points forts : Propreté
MICHEL
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 2 mai 2019
Hello Michel,
Thanks for the stay at our hotel and the review with six stars.
I sincerely hope that you liked the hotel and enjoyed the stay.
It is really a matter of pride for our hotel and staff.
We shall serve you even better next time.
Please do visit us again.
Sincerely,
Hotel Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de MC le 27 avr. 2019
Thank you for your review. We hope you will return soon. sincerely
8/10 Bien
aicha
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pour une nuit proche de l'aéroport.
aicha
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 24 avr. 2019
Cher client,
Merci pour votre séjour et vos commentaires.
Nous apprécions votre commentaire pour avoir précisé les avantages et les inconvénients de cet hôtel.
Cela nous aidera à nous améliorer mieux.
Veuillez nous rendre visite à nouveau.
Cordialement,
Directeur de l'hôtel.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel de passage rapide.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 24 avr. 2019
Bonjour invité,
Merci pour les commentaires mitigés avec les points positifs, ainsi que le contraire
Nous nous améliorons continuellement et travaillerons certainement sur vos observations.
Vous pouvez vous attendre à un séjour amélioré la prochaine fois.
Revenez nous voir bientôt.
Cordialement,
Directeur de l'hôtel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de MC le 12 avr. 2019
Thank you for staying. Please come back soon. Sincerely
8/10 Bien
Hiriata
11 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hiriata
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de MC le 11 avr. 2019
Thank you for your review. We hope to see you return. regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 mars 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de MC le 14 mars 2019
Thank you for staying. Please come back. Sincerely
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 mars 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Manager le 16 mars 2019
Bonjour invité,
Merci pour les commentaires.
Nous allons certainement travailler sur vos observations.
Vous pouvez vous attendre à un séjour amélioré la prochaine fois.
Appréciez les bons mots sur Angel.
Revenez nous voir bientôt.
Cordialement,
Directeur de l'hôtel.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Hotel Manager le 1 avr. 2019
Dear Guest,
Thanks for your stay at the Days Inn Wyndham Los Angeles and the valuable review recommending our hotel.
We sincerely hope that you had a great stay looking into the three stars though without any special comments.
It is our privilege to serve clients like you.
Reviews from guests like you motivate us further.
Please do visit us again,
Sincerely,
Hotel Manager.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Hotel Manager le 5 janv. 2019
Cher client,
Il est vraiment agréable de noter que vous avez aimé le séjour et les services de notre hôtel lors de votre récente visite.
Je suis heureux de voir vos observations positives qui nous feront certainement faire un effort supplémentaire.
Nous avons hâte de vous revoir bientôt !!!
Meilleures salutations,
Directeur de l'hôtel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de MC le 28 nov. 2018
Thank you for staying with us. We hope to see you again. Regards
10/10 Excellent
Bernard
24 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bon rapport prix environnement correct
Bernard
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de MC le 24 nov. 2018
We are glad you choose to stay at our hotel. We hope you will soon return. Sincerely
8/10 Bien
Laet, Beaufort en vallée
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laet
Séjour de 10 nuits en octobre 2018
Réponse de MC le 12 nov. 2018
Thank you for staying. Please return soon. Sincerely
8/10 Bien
Frédéric
8 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frédéric
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de MC le 8 oct. 2018
Thank you for your review. Come back soon
4/10 Médiocre
Malik
4 oct. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Propre mais EXTRÊMEMENT BRUYANT
Malik
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de MC le 7 oct. 2018
We are sorry you were unhappy. We do have air conditioners in all rooms. If we had been aware there was a problems we would have taken steps to correct them. We have checked and the air conditioning is working. We are always willing to address all issues once we are aware of them. Thank you
8/10 Bien
bruno
4 août 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Correct pour une nuit
bruno
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de MC le 4 août 2018
Thank you for staying. We hope to see you again. Regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de MC le 6 avr. 2018
Thank you for staying with us. We do not advertise nor offer a free shuttle. Our site does clearly indicate we can do shuttle service for a fee. We are always willing to discuss any issue with our guest. We hope you will return. Thank you
6/10 Satisfaisant
Danah
6 janv. 2018
Les points forts : Personnel et service
Danah
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de MC le 8 janv. 2018
Thank you for staying. We hope you will return.
10/10 Excellent
anna, Los Angeles
11 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable
anna
Séjour de 8 nuits en décembre 2017
Réponse de MC le 12 déc. 2017
Thank you. We are glad you enjoyed your stay. We hope you can return soon. Sincerely
8/10 Bien
Salvina
10 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Salvina
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de MC le 12 déc. 2017
Thank you for staying. We hope you will return. Sincerely
6/10 Satisfaisant
Taiau
9 déc. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Taiau
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de MC le 11 déc. 2017
Thank you for staying. We are always interested in our guest comments. We hope you will soon return. Sincerely
10/10 Excellent
Viviana
21 mai 2024
Les points forts : Propreté
Viviana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Manager le 22 mai 2024
Dear Viviana,Thank you for the perfect rating! We appreciate your positive feedback. Our team is dedicated to providing excellent service and creating memorable experiences for our guests. If there's anything else we can do to make your experience even better, please let us know. We hope to have the opportunity to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
SHIGEKI
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
SHIGEKI
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Manager le 8 mai 2024
Dear SHIGEKI,Hello! We're delighted to hear that you found our staff to be kind and wonderful! Providing excellent service is our priority, and we're thrilled that our team made your experience enjoyable. Your kind words mean a lot to us, and we'll be sure to pass along your compliments. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
Tilak
22 avr. 2024
Tilak
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mike le 23 avr. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again.
8/10 Bien
Carlos
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mike le 16 avr. 2024
Thank you Carlos. We hope you will return soon
4/10 Médiocre
RICARDO
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
RICARDO
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 1 avr. 2024
Dear RICARDO,We apologize for the disappointment you experienced during your stay. Your feedback regarding the condition of our rooms is concerning, and we take it seriously. Rest assured, we will address these issues with our management team to ensure improvements are made. We appreciate your candid feedback and hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
Michelle
29 mars 2024
Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Manager le 30 mars 2024
Dear Michelle,Thank you very much for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a pleasant stay with us and that our efforts to provide a clean, comfortable, and hospitable experience were successful. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back in the future. If there's anything we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We appreciate your support!Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
Gurjot
8 févr. 2024
Gurjot
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager le 21 mars 2024
Dear Gurjot,Hello! We are delighted to know that you enjoyed a great stay at our hotel. We strive to give all of our guests the finest service possible. Your perfect review is an affirmation of our efforts, which encourages us to continue doing our best for you. We hope that you will return soon!Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
Edgar
2 févr. 2024
Edgar
Réponse de Hotel Manager le 5 févr. 2024
Dear Edgar,Thank you for the perfect rating! We're thrilled to hear that you had an exceptional experience during your stay with us. Providing top-notch service and accommodations is our goal, and we're glad we were able to meet your expectations. We appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future!Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
Jaime Mario Jacobo
Voyage en famille
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jaime Mario Jacobo
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager le 31 janv. 2024
Dear Jaime Mario Jacobo,We're delighted to hear you found our price/service ratio very good! Providing value for our guests is a top priority, and we're thrilled to have met your expectations. Your positive feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
Pasquale
27 janv. 2024
Pasquale
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Manager le 21 mars 2024
Dear Pasquale,Thank you for taking the time to provide us with a 4-star rating. We're glad you enjoyed your stay overall, and we deeply appreciate your feedback. We are always striving to deliver the best possible experience to our guests, so we will make sure to use this information to keep improving. Thanks again for the rating and we hope to have you stay with us again soon.Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
Karla
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 9 janv. 2024
Dear Karla,Hello! We're delighted to hear that you had a very good experience during your stay. It's wonderful that our staff was accessible and accommodating, offering services in Spanish. Your comfort and safety are our priorities, and we're pleased the area felt secure. Thank you for your positive feedback, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. Safe travels!Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
Alonso
31 déc. 2023
Alonso
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Manager le 21 janv. 2024
Dear Alonso,We appreciate your recent stay and the 4-star rating. We're pleased to hear you had a wonderful time at our hotel. Our commitment is to offer the best service and a comfortable stay. If you have any suggestions for improvement, kindly share. We look forward to welcoming you again soon.Sincerely, Hotel Manager
10/10 Excellent
Grisette
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grisette
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Mike le 25 déc. 2023
Thank you for staying with us. We are glad that you were happy with your visit and hope you return.