Avis sur Courtyard Palo Alto Los Altos
Courtyard Palo Alto Los Altos
4320 El Camino Real, Los Altos, CA
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
18 juil. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10 Excellent
Harrot
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Harrot
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 15 mai 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Nanshi, Redmond
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nanshi
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 13 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Katherine
Voyage d’affaires, Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 5 avr. 2024
Thank you for your positive feedback on your stay. We are committed to providing comfortable accommodations and memorable services. We appreciate your business.
10/10 Excellent
Carol
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 4 mars 2024
Thank you so much for taking the time to share your positive feedback and stay experience. We strive to provide our guests with comfortable accommodations and memorable services. We truly appreciate your business
10/10 Excellent
Xiaodong
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xiaodong
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 28 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your positive feedback and stay experience. We strive to provide our guests with comfortable accommodations and memorable services. We truly appreciate your business.
10/10 Excellent
Kaushik, East Palo Alto
26 févr. 2024
Kaushik
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 26 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Matthew
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 26 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Rhonda
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rhonda
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 15 févr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
ANA
22 janv. 2024
ANA
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 27 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Mario, Antioch
Voyage en groupe
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 19 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Hector
Voyage en groupe
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 12 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
John
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nader ElKabbany, General Manager le 9 janv. 2024
Thank you so much for the perfect review score. We strive to provide our guests with comfortable accommodations and friendly/professional service and we appreciate your business.
10/10 Excellent
Evelyn, Daly City
Voyage en famille
1 janv. 2024
Evelyn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 7 janv. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your business.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 30 déc. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
KATSUYA
14 déc. 2023
KATSUYA
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assitant General Manager le 16 déc. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Rachel
Voyage en famille
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 10 déc. 2023
Thank you for staying with us. We strive to create a comfortable and enjoyable guest experience and we truly appreciate your business.
4/10 Médiocre
chopin
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
chopin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 10 déc. 2023
Thank you for taking the time to inform us about your recent stay with us. Providing the highest level of hospitality is our top priority, and I would like to apologize for not meeting your expectations. I have shared your survey scores with our leadership team to develop focused improvement plans for the areas you highlighted in your feedback. We hope that you will consider staying with us again when your travels bring you back to the area, and we will do our best to ensure that your next stay with us is a memorable one.
8/10 Bien
Jennifer
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nader ElKabbany, General Manager le 28 nov. 2023
Thank you so much for providing us with your stay feedback and your great comments regarding our Free parking and our well-appointed guestrooms. The Courtyard by Marriott brand features the Bistro restaurant with Starbucks specialty coffees and a variety of freshly prepared menu items for your guests to choose. We truly appreciate your business.
10/10 Excellent
John
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 19 nov. 2023
Thank you for your stay feedback. We're thrilled to have met your expectations and provided you with a wonderful environment. Your comments will be shared with our team to celebrate a job well done. We strive to provide guests with comfortable accommodations and memorable services, and we appreciate your business.
8/10 Bien
Melissa
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 11 nov. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Debbie
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My birthday weekend
Debbie
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 9 nov. 2023
Thank you for your stay feedback. We're thrilled to have met your expectations and provided a wonderful environment. Your comments will be shared with our team to celebrate a job well done. We strive to provide guests with comfortable accommodations and memorable services, and we appreciate your business.
10/10 Excellent
Cristian
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristian
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 5 nov. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Anthony
Voyage en famille
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Anthony
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 15 oct. 2023
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the Food and Beverage Leadership Team to ensure the necessary guidelines and future plans are in place and reviewed to improve and prevent our guests' perception of our property's substandard breakfast service.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
10/10 Excellent
iuliana
14 oct. 2023
iuliana
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 5 nov. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
robyn
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
robyn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 12 oct. 2023
Thank you so much for providing us with your stay feedback and comments. I have shared your feedback and comments as well as your survey rating with our team to continue our focus on exceeding our guest's expectations. We strive to provide our guests with high-level accommodations and memorable service and we truly appreciate your business.
10/10 Excellent
INJONG
8 oct. 2023
INJONG
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 12 oct. 2023
Thank you for staying with us. We strive to provide our guests with high-level accommodations and memorable service and we truly appreciate your business.
10/10 Excellent
renee
Voyage en famille
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
renee
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 6 oct. 2023
Thank you so much for providing us with your stay feedback. We are thrilled to hear that we met your expectations and provided a wonderful environment. Your comments will be shared with our team as a way of celebrating a job well done. We strive to provide our guests with comfortable accommodations and memorable services and we truly appreciate your business.
10/10 Excellent
Sonia
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved our Staycation!
Sonia
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 5 oct. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your business!
10/10 Excellent
Carol
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 25 sept. 2023
Thank you so much for providing us with your stay feedback. We are thrilled to hear that we met your expectations and provided a wonderful environment. Your comments will be shared with our team as a way of celebrating a job well done. We strive to provide our guests with comfortable accommodations and memorable services and we truly appreciate your business.
8/10 Bien
TAI O
23 sept. 2023
TAI O
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 25 sept. 2023
We appreciate you taking the time to share your rating with us. Thank you for staying with us. We appreciate your business.
10/10 Excellent
Leslie
Voyage en famille
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 24 sept. 2023
Thank you so much for providing us with your stay feedback. We are thrilled to hear that we met your expectations and provided a wonderful environment. Your comments will be shared with our team as a way of celebrating a job well done. We strive to provide our guests with comfortable accommodations and memorable services and we truly appreciate your business.
10/10 Excellent
Haolin
Voyage d’affaires
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Haolin
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 20 sept. 2023
Thank you for taking the time to provide us with your recent stay experience feedback. Your feedback is very important to us to continue our focus to exceed our quests' expectations and continue to focus on enhancing the areas that you mentioned in your survey. Pardon us for the entrance gate as it is currently non-operational due to a sudden collapse. As of now, we do not have an estimated time when the replacement parts will arrive. To ensure that the gate does not suffer any more damage, we will be keeping the gate open and our 24/7 surveillance camera is active. Once again, thank you for your feedback and We truly appreciate your business.
10/10 Excellent
Parry
Voyage en couple
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parry
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 8 sept. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
MELISSA
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MELISSA
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 31 août 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Annmarie
Voyage en couple
28 août 2023
Les points forts : Équipements
Annmarie
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 30 août 2023
Thank you so much for taking the time to share your positive stay feedback. We are always thrilled to hear that we have satisfied our guests' expectations. Your feedback and comments will be shared with our team to celebrate delivering memorable guest experiences and we genuinely appreciate your business.
10/10 Excellent
Carol
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 30 août 2023
Thank you so much for providing us with your stay experience and your feedback. We strive to exceed our guest's expectations. Your comments regarding the parking lot and elevator security will be shared with our leadership team to address in our future plans and updates. We appreciate your business.
8/10 Bien
Hsien-Pao, Folsom
Voyage en famille
27 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hsien-Pao
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 28 août 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Guanning
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Guanning
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 26 août 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Jose
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 26 août 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Jose
21 août 2023
Jose
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 26 août 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Lucille
14 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lucille
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 19 août 2023
Thank you so much for taking the time to share your positive stay feedback. We are always thrilled to hear that we have satisfied our guests' expectations. Your feedback and comments will be shared with our team to celebrate delivering memorable guest experiences and we genuinely appreciate your business.
10/10 Excellent
Kimberly
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 13 août 2023
Dear Kimberly,Thank you for taking the time to provide us with your recent stay experience feedback. Your feedback is very important to us to continue our focus to exceed our quests' expectations and continue to focus on enhancing the areas that you mentioned in your survey. At the Courtyard by Marriott Palo Alto - Los Altos, we strive to provide our guests with high-level accommodations and positive memorable experiences.
10/10 Excellent
Gail
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 8 août 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
M
Voyage en famille
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
M
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 6 août 2023
Thank you so much for taking the time to share your positive stay feedback. We are always thrilled to hear that we have satisfied our guests' expectations. Your feedback and comments will be shared with our team to celebrate delivering memorable guest experiences and we genuinely appreciate your business.
10/10 Excellent
Roy
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 6 août 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en famille
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 1 août 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your business!
10/10 Excellent
Omar
Voyage en couple
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Nader ElKabbany, General Manager le 31 juil. 2023
Thank you so much for taking the time to provide us with your stay feedback and your positive comments. We strive to provide all our guests with memorable accommodations and services and we truly appreciate your business.
10/10 Excellent
David
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 31 juil. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your positive feedback!
10/10 Excellent
Fay, Woodland Hills
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fay
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Marissa Palisoc-Assistant General Manager le 31 juil. 2023
Thank you so much for taking the time to share your positive stay feedback. We are always thrilled to hear that we have satisfied our guests' expectations. Your feedback and comments will be shared with our team to celebrate delivering memorable guest experiences and we genuinely appreciate your business.