Avis sur The Bermondsey Square Hotel
The Bermondsey Square Hotel
Bermondsey Square, Tower Bridge Road, London, England
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 15 avr. 2024
Dear Arnaud, We appreciate you taking the time to write such kind remarks about your recent stay at the Bermondsey Square Hotel. We are happy that you found our accommodation and ambience to be up to your standard and that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure to welcoming you again soon!
8/10 Bien
Corinne
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Corinne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 25 janv. 2024
Dear Corinne, Thank you very much for taking the time to leave feedback for us after your visit at Bermondsey Square Hotel! We hope to have the pleasure to welcoming you again soon! Kind Regards,
8/10 Bien
Mahfoud
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mahfoud
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 15 janv. 2024
Dear Mahfoud, Thank you for your positive feedback regarding your recent stay at Bermondsey Square Hotel! We do hope to have the pleasure of welcoming you back again very soon. Kind regards,
10/10 Excellent
Corinne
18 oct. 2023
Corinne
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 19 oct. 2023
Dear Corinne, Thank you for your positive feedback after your recent stay with us! We do hope to have the pleasure of welcoming you back again very soon. Kind regards,
10/10 Excellent
Vincent
Voyage en famille
7 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel confortable et bien situé
Vincent
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de b2 le 12 juin 2023
Thank you for taking the time to leave feedback in regards to your experience with The Bermondsey Square Hotel. All feedback is highly appreciated, as we are constantly trying to improve our services towards all our guests.
8/10 Bien
Arnauld
Voyage en couple
27 mars 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arnauld
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Elena Putinelu - Guest Services Manager le 8 avr. 2023
Good evening Arnauld, Thank you for taking the time to leave feedback in regards to your experience with The Bermondsey Square Hotel. All feedback is highly appreciated, as we are constantly trying to improve our services towards all our guests. I am happy that you found our accommodation and ambience to be up to your standard and that you enjoyed your stay with us and I hope we will have the chance to welcome you again as our guest. Kind Regards, Elena Putinelu Guest Services Manager
8/10 Bien
Jean-Baptiste
Voyage d’affaires
7 mars 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Jean-Baptiste
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Elena- Guest Services Manager le 12 mars 2023
Good evening Mr Jean-Baptiste, Thank you for taking the time to leave feedback in regards to your experience with The Bermondsey Square Hotel. All feedback is highly appreciated, as we are constantly trying to improve our services towards all our guests. Please accept my apologies for not being able to meet the customer service standards we strike for on this occasion. I do apologise for the inconvenience created but at the moment we are doing crucial improvement works on the elevators and had to keep them out of service. I hope we will have the chance to welcome you again as our guest and turn your experience around. Kind Regards, Elena Putinelu Guest Services Manager
8/10 Bien
Léa
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Léa
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de b2 le 22 févr. 2023
Thank you very much for taking the time to leave feedback for us, I am pleased to see you had a good experience with us.We hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
Jean-Claude
12 déc. 2022
Jean-Claude
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Andrea le 13 déc. 2022
Good evening, Thank you very much for taking the time to leave feedback for us, I am pleased to see you had a good experience with us.We hope to welcome you back soon.Kindest Regards,Andrea Front Office Manager
8/10 Bien
Corinne
26 oct. 2022
Corinne
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de b2 le 21 nov. 2022
Thank you for taking the time to leave feedback for us, I am happy that you enjoyed your time here and enjoyed the experience with us, We hope to welcome you back soon.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour très décevant
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Guest Services Manager le 31 juil. 2022
Bonsoir,
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de laisser des commentaires pour nous, je m'excuse que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos normes car nous renouvelons l'extérieur bientôt il viendra à l'intérieur et une fois que c'est fait, nous serons heureux de vous accueillir de retour.
Les plus sincères voeux,
Liam - Guest Services Manager
2/10 Horrible
Bruno Lucien
11 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Horrible et intolérable
Bruno Lucien
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de b2 le 28 juil. 2022
Thank you for taking the time to leave feedback for us, I am sorry the stay wasn't up to your standard I have passed your feedback to the relevant departments and we'll strive to improve upon ourselves. Kindest Regards, B2 management team
4/10 Médiocre
elie
Voyage en famille
24 févr. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gagne à ne pas être connu!
elie
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Hamish | Front Office Manager le 2 mars 2022
Dear Elie,
Thank you for taking the time to share your feedback about your great stay at Bermondsey Square Hotel.
We are so pleased that you appreciated our great location and the stunning views.
We look forward to welcoming you back for another great experience!
Best regards,
Hamish
Front Office Manager
8/10 Bien
Jean-Claude
24 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle découverte.
Jean-Claude
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Hamish | Guest Services Manager le 26 janv. 2022
Dear Belle,
Thank you for taking the time to share your feedback about your great stay at Bermondsey Square Hotel.
We are so pleased that you appreciated our great location and the stunning views.
We look forward to welcoming you back for another great experience!
Best regards,
Hamish
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Pedro
Voyage d’affaires
21 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre pratique et propre
Pedro
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de NP le 22 oct. 2021
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Carole
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel accueillant
Carole
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de NP le 17 févr. 2020
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
Corinne
Voyage d’affaires
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good hotel good location
Corinne
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de np le 25 oct. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
Pascal, Nantes
Voyage en couple
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascal
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de NP le 22 oct. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Goisbault
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très agréable séjour
Goisbault
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de NP le 1 mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de NP le 1 mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de NP le 24 avr. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de NP le 16 janv. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de NP le 16 janv. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
Corinne
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel propre et très bien placé. Bonne literie
Corinne
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de NP le 16 janv. 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week-end en prolongé en famille
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
Thank you for your feedback,
We are really pleased to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back in the near future,
Best wishes
The Bermondsey Square Hotel Team
2/10 Horrible
Claude
19 oct. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claude
Séjour de 5 nuits en octobre 2017
Thank you for your feedback,
We do aplogise for any inconvenience and we hope to welcome you back in the near future,
Best wishes
The Bermondsey Square Hotel Team
8/10 Bien
Catherine, Bruxelles
10 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice!
Catherine
8/10 Bien
aurelie, manosque
11 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
aurelie
10/10 Excellent
jacks83, La Seyne sur Mer
6 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel moderne et confortable
jacks83
10/10 Excellent
Samouh1905
8 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très bon hôtel
Samouh1905
8/10 Bien
Stefannie, Ottawa
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefannie
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
shiau ling
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
shiau ling
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Mike
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 22 mai 2024
Dear Mike, Thank you very much for taking the time to leave feedback for us after your visit to the Bermondsey Square Hotel. Please accept my apologies that your stay was not as expected, I appreciate you writing a review and regret that you were unhappy with your bedroom. We appreciate your valuable comments and will consider them when upgrading our bedrooms.We hope you will stay with us again soon and tell us what you think about our improvements. Kind Regards,
4/10 Médiocre
Thom
Voyage en couple
20 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thom
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 22 mai 2024
Dear Thom, Thank you for taking the time out to share your experience with us. I am sorry to read that you did not enjoy your stay and I truly regret your sentiment as to how you felt.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved experience in the future. Best Regards,
8/10 Bien
Thomas
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Thomas
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 22 mai 2024
Dear Thomas, Thank you very much for taking the time to leave feedback for us after your visit to the Bermondsey Square Hotel! We are happy that our staff's service met your expectations and that our well-located proximity to a variety of transportation options and a bustling restaurant area added to your overall favourable impression. Kind Regards,
8/10 Bien
Marchien
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marchien
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 22 mai 2024
Dear Marchien, We appreciate your positive evaluation of our hotel. We hope to see you again soon and are happy that you had a great time during your visit. Warm Regards,
10/10 Excellent
Yan Rong, Vancouver
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yan Rong
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 12 mai 2024
Dear Yan Rong, We appreciate you taking the time to write such kind remarks about your recent stay at the Bermondsey Square Hotel. We hope to see you again soon and are happy that you had a great time during your visit. Kind Regards,
8/10 Bien
Allison
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Allison
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 1 mai 2024
Dear Allison, We appreciate you taking the time to write such kind remarks about your recent stay at the Bermondsey Square Hotel. It brings us joy to hear that you enjoyed your time with us and that our accommodations and atmosphere met your expectations. We sincerely hope to have the pleasure of welcoming back soon. Kind Regards,
10/10 Excellent
Marc
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 4 avr. 2024
Dear Marc, We appreciate your positive evaluation of the Bermondsey Square Hotel. We hope to have you visit us again soon. Kind Regards,
10/10 Excellent
Clare
26 mars 2024
Clare
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Andrea le 23 avr. 2024
Dear Clare,Thank you for taking the time to leave a positive review for us!Hope we will get the chance to welcome you back soon.Kind Regards,Andrea Front Office Manager
8/10 Bien
Michelle
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 4 avr. 2024
Dear Michelle, Thank you for taking the time to provide such positive feedback following your recent visit to the Bermondsey Square Hotel. We sincerely hope to have you visit us again soon and are happy that you had a great time. Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Greg
15 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 3 avr. 2024
Dear Greg, We appreciate you taking the time to leave feedback for the Bermondsey Square Hotel! We sincerely hope that we will soon have the pleasure of welcoming you back. Kind Regards,
10/10 Excellent
MICHELA
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MICHELA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 1 mars 2024
Dear Michela, We appreciate your positive evaluation of our hotel. We hope to have you visit us again soon and are happy that you had a great time. Best Regards
8/10 Bien
Linda
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Extra charges !
Linda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 1 mars 2024
Dear Linda, We appreciate you taking the time to write a review of the Bermondsey Square Hotel from your recent visit. We are sorry to hear you have not seen our advertise from the website by taking the pre-authorisation of 25 on the check-in. We hope you will give us the opportunity to welcoming you again. Kind Regards,
8/10 Bien
Thomas
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 1 mars 2024
Dear Thomas, Thank you very much for taking the time to leave feedback for us after your visit at Bermondsey Square Hotel! We hope to welcome you back soon. Kindest Regards,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
25 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 1 mars 2024
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide feedback, and we're glad our location met your needs. We apologise for any aspects of your stay that didn't meet your expectations, and we'll keep your insightful suggestions in mind for when we upgrade our bedrooms in the future. We sincerely hope you will afford us the opportunity to welcoming you again. Kind Regards,
10/10 Excellent
Amy
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amy
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 1 mars 2024
Dear Amy, We appreciate your positive evaluation of the Bermondsey Square Hotel. We hope to have the pleasure to welcoming you again soon! Kind Regards,
10/10 Excellent
Francisco
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francisco
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 22 févr. 2024
Dear Francisco, We appreciate you taking the time to write us a review. We are happy to hear that you had a wonderful time with us and our friendly staff. We look forward to seeing you again soon. Warm regards,
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 20 févr. 2024
Dear Thomas, Thank you very much for taking the time to leave feedback for us! We are delighted to see you had a wonderful experience with us and our lovely team of staff. We hope to welcome you back soon. Kindest Regards,
10/10 Excellent
James
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Polixenia Mitrache – Guest Services Manager le 20 févr. 2024
Dear James, Thank you very much for taking the time to leave feedback for us after your visit at Bermondsey Square Hotel! We hope to have you visit us again soon. Kind Regards,