Avis sur The Bailey's Hotel London Kensington
The Bailey's Hotel London Kensington
140 Gloucester Road, London, England
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Kim Tian le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
André
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
André
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Philip le 19 janv. 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes,Philip LeeFront Office Manager
8/10 Bien
ALIA
13 janv. 2024
ALIA
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Philip le 15 janv. 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes,Philip LeeFront Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Philip le 9 janv. 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes,Philip LeeFront Office Manager
6/10 Satisfaisant
patrick
19 nov. 2023
patrick
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Philip le 22 nov. 2023
Dear Patrick,Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes,Philip LeeFront Office Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
A éviter !
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Philip le 23 oct. 2023
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesPhilip LeeFront of House Manager
10/10 Excellent
Corinne
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Corinne
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Philip le 1 sept. 2023
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesPhilip LeeFront of House Manager
10/10 Excellent
Michel, Blainville
Voyage en couple
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Philip le 1 sept. 2023
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesPhilip LeeFront of House Manager
10/10 Excellent
Jean-Pierre
Voyage en couple
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Pierre
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Besar le 30 mai 2023
Dear Jean-PierreThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiRooms Division Manager
10/10 Excellent
Jean-Marc
Voyage d’affaires
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Marc
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Besar le 23 mars 2023
Dear Jean-MarcThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiFront of House Manager
6/10 Satisfaisant
Emmanuel
19 mars 2023
Emmanuel
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Besar le 20 mars 2023
Dear EmmanuelThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiFront of House Manager
10/10 Excellent
Audrey
Voyage en famille
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Audrey
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Besar le 5 mars 2023
Dear AudreyThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiFront of House Manager
8/10 Bien
frederic
25 déc. 2022
frederic
10/10 Excellent
Francoise
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francoise
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Besar le 28 oct. 2022
Dear FrancoiseThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiFront of House Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Kim Tian le 20 oct. 2022
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Marie
15 oct. 2022
Marie
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
FRANCOIS
Voyage d’affaires
19 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
FRANCOIS
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Besar le 20 août 2022
Dear FrancoisThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiFront of House Manager
8/10 Bien
Colleen
9 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Colleen
Séjour de 7 nuits en mars 2022
Réponse de Kim Tian le 11 mars 2022
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.
10/10 Excellent
Marie
16 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Reservations le 22 nov. 2021
Dear Marie,
Thank you for staying at the Baileys Hotel and for your lovely feedback!
We welcome you back in the near future,
Kind Regards,
Baileys Team
10/10 Excellent
Dominic
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominic
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Holly
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 28 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Jacqueline
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 28 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Wendy E.
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy E.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Lucie Marie
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucie Marie
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 26 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Tracey
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracey
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 26 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Lauren
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 26 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
8/10 Bien
Alison
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 26 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Donna, Cross Lake
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kim Tian le 25 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
8/10 Bien
raghbir
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
raghbir
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 25 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Khaleda
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Khaleda
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 23 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Heidi
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 24 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
6/10 Satisfaisant
Ivo
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ivo
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de LW le 23 mai 2024
Dear Ivo, Greetings from the Bailey's Hotel London. Thank you for your recent stay and I wish you had a safe trip back home. The umbrella 10 was a deposit and it had been return to you afterwards. If you have any plan returning to our hotel, please contact us directly and we can suggest some larger size room categories for your next stay. Kind regards,Leo Wong Front Office Manager
8/10 Bien
Denise
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 22 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Larry
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 22 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Kathleen
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 20 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Bobby
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bobby
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 20 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Eti
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eti
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 15 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Wayland
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayland
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 15 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Dewi
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dewi
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 13 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 12 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Miguel
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miguel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 12 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Ernst
Voyage en groupe
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ernst
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kim Tian le 12 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Darren
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darren
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 10 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
6/10 Satisfaisant
Thomas
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 9 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Richard
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 8 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
8/10 Bien
Ninoos
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Ninoos
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Kim Tian le 8 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Philip
3 mai 2024
Philip
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kim Tian le 23 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
Timothy
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Kim Tian le 3 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
8/10 Bien
Martin, Manitou Springs
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim Tian le 3 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes
10/10 Excellent
DENISE
1 mai 2024
DENISE
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kim Tian le 3 mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes